بهترین جارو شارژی برای موهای حیوانات خانگی، چوب و غیره

جاروبرقی های سیمی قدیمی بسیار عالی هستند زیرا می توانند برای مدت طولانی تری کار کنند و به طور کلی با گرد و غبار بیشتری مقابله کنند، اما می توانند حجیم باشند و جابه جایی آنها سخت باشد، و اگر پریزهای زیادی نداشته باشید، پیدا کردن یکی از آنها تبدیل به یک دعوا می شود. . اینجاست که جاروهای شارژی وارد می شوند زیرا نه تنها به شما اجازه می دهند آزادانه حرکت کنید بلکه می توانند بسیار سبک تر از جارو برقی سیمی باشند. البته، نقاط ضعفی نیز وجود دارد، مانند داشتن زمان کار محدود یا سطل زباله کوچکتر، اما اینها لزوماً مشکل ساز نیستند، به خصوص اگر خانه کوچکتری دارید یا مایل به خرید باتری دوم هستید تا کمی بیشتر کار کند. .

بهترین جارو شارژی

  • بهترین جارو شارژی کلی:

  • بهترین جارو شارژی همه کاره:

  • بهترین جارو شارژی سبک وزن:

  • بهترین جارو شارژی میان رده:

  • بهترین جارو شارژی ارزان قیمت:

نحوه انتخاب جارو شارژی

در مورد جارو شارژی چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما در بیشتر موارد، تصمیم نسبتاً مشابه خرید یک جارو برقی سنتی تر است. همانطور که گفته شد، برخی از جنبه های منحصر به فرد جاروهای بی سیم، مانند عمر باتری، وجود دارد که قطعا باید به آنها فکر کنید. به عنوان مثال، آیا به قابلیت حمل و نقل بیشتر اهمیت می دهید یا ظرفیت؟ آیا فقط برای تمیز کردن کوتاه مدت به چیزی نیاز دارید یا برای تمیز کردن طولانی مدت به چیزی نیاز دارید که بتواند باتری ها را عوض کند؟

مکش

احتمالاً یکی از مهمترین جنبه ها این است که مکش چقدر می تواند انجام دهد. در بیشتر موارد، توان خروجی یک جاروبرقی تابعی از قیمت آن است، بنابراین هرچه پول بیشتری خرج کنید، خلاء قدرتمندتر خواهد بود. همانطور که گفته شد، اگر مجبور نیستید با بسیاری از زباله‌هایی که به سختی قابل جاروبرقی هستند سر و کار داشته باشید، واقعاً نیازی به قوی‌ترین مکش وجود ندارد، به خصوص برای مواردی مانند تمیز کردن سبک یا گردگیری. همچنین باید در نظر داشته باشید که جاروبرقی‌های قوی‌تر سنگین‌تر هستند زیرا موتور و باتری بزرگ‌تری دارند. در غیر این صورت، آنها نمی توانند به مدت طولانی بدود.

عمر باتری

همانطور که از نام آن پیداست، جاروهای بی سیم برق را از پریز نمی گیرند، بنابراین برای تامین انرژی موتور باید به باتری داخلی تکیه کنند. این بدان معناست که محدودیتی برای مدت زمان کارکرد خلاء وجود دارد و این زمان اجرا چیزی است که باید در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، بیشتر جاروهای بی سیم بسته به قدرتی که جاروبرقی را روی آن تنظیم کرده اید، می توانند بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه کار کنند، و برخی از آنها حالت های اکو یا باتری های بزرگتری دارند که به آنها اجازه می دهد مدت بیشتری کار کنند. در هر صورت، باید در نظر بگیرید که چه مدت برای جاروبرقی برنامه ریزی می کنید و آیا این زمان برای شما کافی است یا خیر. اگر فقط یک جارو برقی سریع را به طور منظم انجام می دهید که بیش از ۲۰ دقیقه طول نمی کشد، در این صورت استفاده از جارو شارژی ارزان تر باعث صرفه جویی در پول اضافی شما می شود که به هر حال هدر می دادید.

امکانات

تعداد زیادی جارو شارژی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی های متفاوت و جالبی هستند که باید در نظر گرفته شوند. برای مثال، اگر حیوانات خانگی دارید یا موهایتان زیاد است، استفاده از جارو شارژی که بتواند موها را کنترل کند ایده خوبی است. در غیر این صورت، دائماً گیر می کند. مثال دیگر این است که برخی از جاروهای شارژی دارای “چراغ های جلو” LED هستند که به روشن کردن زباله های جلوی شما کمک می کند تا درک بهتری از محل تمیز کردن و تمیزی اشیا به شما بدهد. یکی دیگر از ویژگی‌های صفحه نمایشی است که داده‌هایی را در مورد میزان آلودگی جمع‌آوری شده یا تعداد دفعات استفاده از دستگاه به شما نشان می‌دهد.

چگونه این جاروهای شارژی را انتخاب کردیم

پیشنهاد جارو برقی هرگز آسان نیست، به خصوص زمانی که مردم می‌خواهند پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اند را صرف آن کنند، به همین دلیل است که ما تمام تلاش خود را برای انتخاب جاروهای شارژی به کار گرفته‌ایم که فکر می‌کنیم در هر دسته بهترین هزینه را برای شما به ارمغان می‌آورند. ما این کار را با استفاده از سالها تجربه خود در بررسی تجهیزات فنی و خانگی مانند جارو شارژی و ترکیب آنها با تجربه خود در معاملات و تجارت الکترونیک برای توسعه محصولی انجام می دهیم که نیازهای شما را با قیمت مناسب برآورده می کند. حقیقت این است که جاروهای شارژی می توانند بسیار گران باشند، به خصوص اگر بهترین ها را می خواهید، بنابراین مهم است بدانید که ما بررسی های لازم را انجام داده ایم و با گزینه های ارائه شده در اینجا در امنیت هستید.

جت سفارشی سامسونگ

بهترین جارو شارژی کلی

سامسونگ
طرفداران منفی
مکش قدرتمند کمی سنگین و درهم است
خود خالی کردن برچسب قیمت بالایی دارد
مدت زمان طولانی

اگر به دنبال بهترین از بهترین ها هستید، پس جت سفارشی سامسونگ با توجه به تعداد زیادی ویژگی که با آن عرضه می شود، به راحتی در بالای صفحه قرار می گیرد. احتمالاً چشمگیرترین آن مکش است که یکی از قوی ترین مکش های موجود در بازار است، به خصوص در حالت جت، که اگر زیاد مراقب نباشید احتمالاً می تواند فرش شما را خرد کند. خوشبختانه، چندین حالت برای انتخاب وجود دارد، با کمترین حالت، حداقل، برای گردگیری سبک و جاروبرقی عالی است، که عالی است زیرا با استفاده از حالت جت، تنها حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه از آن استفاده خواهید کرد. برای حدود ۸-۱۰٫

همانطور که می بینید، هرچه قدرت جاروبرقی بیشتری استفاده کنید، زمان کمتری اجرا می شود، اما خوشبختانه، صفحه نمایش به شما اجازه می دهد تا قبل از نیاز به شارژ مجدد، تقریباً بدانید که چقدر زمان در پیش دارید. مدت زمانی که طول می کشد تا به شارژ کامل برسد خیلی بد نیست، حدود دو ساعت یا بیشتر است که می توانید آن را روی پایه شارژ انجام دهید. وقتی صحبت از آن شد، خوشحال خواهید شد که بدانید پایه یک سطل خود خالی کننده دارد که کاملاً کار می کند، اگرچه عادت کردن به استفاده از آن می تواند کمی دشوار باشد.

همچنین دارای چند ویژگی عالی دیگر مانند ابزار فلکس است که به شما کمک می کند به نقاط سخت برسید و سیستم فیلتر ۵ لایه که به این معنی است که هنگام جاروبرقی به اندازه سایر دستگاه های بی سیم گرد و غبار و زباله را از بین نمی برید. جاروبرقی ها میکروفیلتر نیز قابل شستشو است، بنابراین نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید فیلترهای جدید ندارید، که این یک هزینه اضافی است که باعث می‌شود این دستگاه به یک معامله شکن تبدیل شود.

مشخصات فنی
وزن ۶ پوند
زمان اجرا تا ۶۰ دقیقه
ابعاد ۹٫۸ اینچ طول x 8.3 اینچ عرض x 39.4 اینچ ارتفاع

Dyson V15 Detect

بهترین جارو شارژی همه کاره

دایسون
طرفداران منفی
چابک و آسان برای مانور سنگین
صفحه نمایش LCD عالی قوطی نسبتا کوچک
به خوبی با موها برخورد می کند

اگر چیزی می‌خواهید که بسیار همه‌کاره باشد، Dyson V15 احتمالاً بهترین گزینه برای شماست، به خصوص که شامل برس‌های ضد گره‌خوردگی مو می‌شود، به این معنی که در هنگام تمیز کردن کل خانه خود نگران موهای حیوان خانگی یا انسان نباشید. همانطور که گفته شد، احتمالاً جالب ترین ویژگی اضافه شده نوار نور است که یک چراغ LED سبز را در سطح زمین می تاباند تا به شما امکان می دهد گرد و غبار را راحت تر ببینید، که به طور شگفت انگیزی مفید است و افزودنی بسیار نادر به جاروهای بی سیم است. همچنین دارای تعداد زیادی لوازم جانبی است که به شما امکان می‌دهد از آن در مکان‌های صعب العبور، تشک‌ها و هر جایی که فکرش را بکنید استفاده کنید.

Dyson V15 همچنین کاملاً هوشمند است زیرا میزان فشار جاروبرقی استفاده شده را تشخیص می‌دهد و آن را در لحظه تنظیم می‌کند تا مطمئن شود از باتری حداکثر استفاده را می‌برید و آن را در مکشی که هیچ کاری انجام نمی‌دهد هدر نمی‌دهید. همچنین این ویژگی تمیز وجود دارد که میزان گرد و غباری که جاروبرقی برداشته‌اید را محاسبه می‌کند و آن را برای شما روی صفحه‌نمایش LED نشان می‌دهد، که واقعاً چیزی جز احساس مبهم گرمی به شما نمی‌دهد، اما ما آن را می‌گیریم. البته صفحه نمایش اطلاعات مربوط به زمان اجرا و حالت پاور را نیز به شما می دهد، پس بی فایده نیست.

همه آنچه گفته شد، Dyson V15 چند مشکل دارد، اولین مورد اصلی این است که کمی سنگین است، وزن آن ۷٫۶ پوند است، که به این معنی است که استفاده از آن برای برخی ممکن است کمی دشوار باشد، به خصوص زمانی که صحبت از آن باشد. تمیز کردن سقف نکته منفی دیگر این است که یک قوطی کوچکتر فقط ۰٫۲ گالن دارد، که به این معنی است که باید به طور منظم آن را تمیز کنید. هر چند این دو لزوماً معلق نیستند، و اگر شما را اذیت نمی کنند، Dyson V15 یک جارو شارژی عالی است در غیر این صورت.

مشخصات فنی
وزن ۷٫۶ پوند
زمان اجرا تا ۶۰ دقیقه
ابعاد ۱۰٫۵ اینچ طول x 9.8 اینچ عرض x 49.6 اینچ ارتفاع

Dyson V12 Detect Slim

بهترین جارو شارژی سبک وزن

دایسون
طرفداران منفی
سبک و قابل حمل قوطی کوچک
مکش جامد و عملکرد باتری عملکرد باتری متوسط
بسیاری از پیوست های مفید

اگر به دنبال چیزی هستید که هنوز مکش قوی داشته باشد اما کمی سبکتر از V15 باشد، تشخیص V12 یک جایگزین عالی است. با وزن تنها ۵٫۲ پوند، حمل و مانور دادن آن بسیار آسان تر است و برای تمیز کردن مکان های صعب العبور که نیاز به بلند کردن آن است بسیار عالی است. همچنین دارای یک ضمیمه است که می‌تواند آن را به یک جاروبرقی کوچک دستی تبدیل کند تا بتوانید از آن برای نشت‌های کوچک یا تمیز کردن خرده‌های ماشین استفاده کنید، که مطمئناً وزن سبک‌تر به آن کمک می‌کند.

از سوی دیگر، عملکرد باتری آن چیزی نیست که بتوان در مورد آن نوشت، و بخشی از آن را می توان به پایین نگه داشتن وزن نسبت داد، بنابراین همه چیز در مورد مصالحه است. با این حال، برای آپارتمان‌های کوچک‌تر که قرار نیست بیش از ۲۰ یا ۳۰ دقیقه را با جاروبرقی سپری کنید یا در شرایطی که نیاز به جاروبرقی کوچک و قابل حمل دارید، عالی است. این نیز تا حدی به این دلیل است که قوطی نسبتاً کوچک است و تنها ۰٫۱ گالن دارد، بنابراین نمی‌توانید برای مدت طولانی‌تری بدون تمیز کردن قوطی جاروبرقی بکشید.

V12 همچنین دارای چند ویژگی مشابه با V15 است، مانند هد Laser Slim Fluffy که یک چراغ سبز نشان می دهد تا بتوانید هنگام تمیز کردن زباله ها را ببینید و یک تغییر قانونی بازی است. همچنین مکش را بر اساس فشاری که حس می‌کند، تنظیم می‌کند، یک لمس خوب که به این معنی است که نیازی نیست مدام حالت‌ها را تغییر دهید. و اگر حیوان خانگی دارید، می تواند به خوبی موهای حیوان خانگی را کنترل کند.

مشخصات فنی
وزن ۵٫۲ پوند
زمان اجرا تا ۶۰ دقیقه
ابعاد ۱۰٫۵ اینچ طول x 9.8 اینچ عرض x 49.6 اینچ ارتفاع

کوسه استراتوس

بهترین جارو شارژی میان رده

کوسه
طرفداران منفی
انعطاف پذیر و قابل مانور سنگین
تنظیم خودکار قدرت خلاء
عملکرد کلی جامد

برای به دست آوردن یک جاروبرقی خوب و همه کاره نیازی به هزینه گزافی ندارید، و Shark Stratos گواه این موضوع است، زیرا دارای بسیاری از ویژگی هایی است که ممکن است در جاروهای شارژی گران قیمت پیدا کنید. به عنوان مثال، دارای Clean Sense IQ است که فشار جاروبرقی را بسته به چیزی که در حال جاروبرقی می‌کنید تنظیم می‌کند، بنابراین می‌تواند بیشترین بهره را از عمر باتری به شما بدهد. وقتی صحبت از باتری شد، در حالت Eco حدود ۶۰ دقیقه و در حالت Boost حدود ۸ تا ۱۰ دقیقه وقت خواهید داشت که با سایر جاروبرقی ها در گروه قیمت بالاتر همخوانی دارد.

سر جاروبرقی در پیکربندی چوب دارای برس های دوتایی است که می تواند به طور یکسان در فرش ها و کف ها حفاری کند و این را به گزینه ای همه کاره تبدیل می کند. در حالی که دارای چراغ های جلو LED است، آنها به خوبی چراغ های Dyson نیستند، اگرچه احتمالا بهتر از هیچ هستند. همچنین اشاره می‌کنیم که در قسمت سنگین‌تر است، مخصوصاً در پیکربندی چوب، اما این همان چیزی است که هنگام خرید چیزی در رده متوسط ​​با قیمت خوب باید با آن دست و پنجه نرم کنید، بنابراین معامله‌کننده نیست.

ما همچنین بسیار قدردانی می کنیم که دارای فیلتر HEPA و فیلتری است که واقعاً کار می کند، چیزی که در بسیاری از جاروهای بی سیم دیگر نمی توانید پیدا کنید، به خصوص اگر ارزان تر بروید. همانطور که گفته شد، بزرگترین شگفتی صفحه نمایش LED در بالای جاروبرقی است که انواع اطلاعات مانند عمر باتری و آنچه که Clean Sense IQ انجام می دهد را در اختیار شما قرار می دهد.

مشخصات فنی
وزن ۸٫۹ پوند
زمان اجرا تا ۶۰ دقیقه
ابعاد ۱۳٫۷۸ اینچ طول x 10.24 اینچ عرض x 51.18 اینچ ارتفاع

Tineco A10 Essentials

بهترین جارو شارژی ارزان قیمت

تینکو
طرفداران منفی
سبک وزن باتری قابل جدا شدن ندارد
ارزش کلی عالی گاهی اوقات ممکن است مو در سطل زباله گیر کند
عملکرد مکش جامد عمر باتری و زمان اجرا کمتر

در حالی که یک گزینه مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که شما چیزی را دریافت می کنید که عالی نیست، این Tineco A10 Essential یک گزینه شگفت آور عالی برای جارو شارژی است که زیر ۲۰۰ دلار باقی می ماند و حتی برخی از ویژگی های پیشرفته تری دارد. به عنوان مثال، سر تمیزکننده دارای چراغ‌های LED است، و اگرچه به اندازه لیزر سبز Dyson مفید نیستند، اما هنوز بسیار روشن هستند، بنابراین اگر مناطق تاریکی در خانه خود دارید، بسیار مفید است. همچنین، در حالی که عملکرد مکش تنظیم خودکار را ندارد، دارای یک دکمه افزایش حداکثر برای چیزهایی است که به سختی به دست می آیند.

چیز دیگری که در مورد استفاده از جارو شارژی مقرون به صرفه بسیار خوب است این است که بسیار سبک تر است زیرا قطعات قابل جدا شدن زیادی وجود ندارد. گفته می شود، همچنین به این معنی است که نمی توانید کارهایی مانند برداشتن باتری برای شارژ آن را انجام دهید زیرا بخشی از بدنه است. در مورد سطل زباله هم همینطور است، اگرچه تمیز کردن آن نسبتاً آسان است و اگر مو یا کثیفی در بالای آن گیر کرد، برداشتن پیش فیلتر کار بسیار آسانی است زیرا بسیار سبک وزن است.

با این حال، دارای یک فیلتر HEPA است که برای این محدوده قیمت عالی است، و با کفپوش‌های چوبی و موکت‌شده بسیار خوب کار می‌کند. همچنین دارای یک ضمیمه برای تبدیل آن به یک جاروبرقی دستی برای سطوح بالاتر است که بسیار خوب است. تنها نقطه ضعف بزرگ این است که مدت زمان طولانی کار نمی کند، حدود ۲۵ دقیقه یا بیشتر، به این معنی که با یک بار شارژ نمی توانید یک خانه بزرگ بیش از ۲۰۰۰ فوت مربع را تمیز کنید، و از آنجایی که این کار نمی کند. باتری های قابل تعویض داشته باشید، اینطور نیست که بتوانید این کار را انجام دهید. با این حال، این یک معامله شکن نیست، به خصوص اگر بتوانید جاروبرقی خود را در دو دوره تقسیم کنید یا خانه یا آپارتمان کوچکتری داشته باشید.

مشخصات فنی
وزن ۵٫۲ پوند
زمان اجرا تا ۲۵ دقیقه
ابعاد ۹٫۲۹ اینچ طول x 8.31 اینچ عرض x 43.31 اینچ ارتفاع

این مقاله به طور جداگانه از تیم تحریریه Digital Trends مدیریت و ایجاد شده است.

توصیه های سردبیران







احتمالاً یکی از مهمترین جنبه ها این است که مکش چقدر می تواند انجام دهد. در بیشتر موارد، توان خروجی یک جاروبرقی تابعی از قیمت آن است، بنابراین هرچه پول بیشتری خرج کنید، خلاء قدرتمندتر خواهد بود. همانطور که گفته شد، اگر مجبور نیستید با بسیاری از زباله‌هایی که به سختی قابل جاروبرقی هستند سر و کار داشته باشید، واقعاً نیازی به قوی‌ترین مکش وجود ندارد، به خصوص برای مواردی مانند تمیز کردن سبک یا گردگیری. همچنین باید در نظر داشته باشید که جاروبرقی‌های قوی‌تر سنگین‌تر هستند زیرا موتور و باتری بزرگ‌تری دارند. در غیر این صورت، آنها نمی توانند به مدت طولانی بدود.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/best-cordless-vacuums/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *