بهترین خرید فروش زودهنگام جمعه سیاه دارای مک بوک ایر ۱۵ اینچی با قیمت رکورد پایین ۹۹۹ دلار (۳۰۰ دلار تخفیف)

Best Buy در حال پیوستن به فروش اوایل جمعه سیاه این آخر هفته، به اعضای My Best Buy Plus و Total فرصتی برای صرفه جویی در محصولات اپل، بازی های ویدیویی، تلویزیون، هدفون و موارد دیگر ارائه می دهد. ما در حال پیگیری یک مشابه دیگر هستیم فروش اولیه جمعه سیاه در Sonos.

بهترین خرید فروش زودهنگام جمعه سیاه دارای مک بوک ایر ۱۵ اینچی با قیمت رکورد پایین ۹۹۹ دلار (۳۰۰ دلار تخفیف)توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برای دیدن این معاملات باید عضو My Best Buy Plus یا My Best Buy Total باشید. این عضویت ها از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شودو چند جایزه نسبت به نسخه رایگان My Best Buy ارائه دهید. این شامل ارسال رایگان دو روزه، دسترسی انحصاری به فروش‌هایی مانند رویداد جمعه سیاه در اوایل این هفته، بازگرداندن طولانی مدت ۶۰ روزه بیشتر محصولات و موارد دیگر است.

از نظر محصولات اپل، فروش زودهنگام Best Buy در جمعه سیاه دارای قیمت پایین بی سابقه ای در مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 است. شما می توانید مدل ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۹۹۹ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی را با قیمت ۱۱۹۹ دلار دریافت کنید، به لطف تخفیف ۵۰ دلاری اضافی با عضویت My Best Buy Plus یا Total. اینها در مجموع ۳۰۰ دلار صرفه جویی می کنند و گران ترین قیمت هایی هستند که تا به حال در این نوت بوک ها دیده ایم.

اگر عضویت My Best Buy Plus یا Total ندارید، همچنان می‌توانید ۲۵۰ دلار از این مدل‌های MacBook Air 15 اینچی در Best Buy و Amazon دریافت کنید (قیمت‌ها در زیر منعکس شده است). ما همچنین قیمت‌های پایین را در دو مدل دیگر مک‌بوک ایر در زیر دنبال می‌کنیم.

  • مک بوک ایر ۱۳٫۳ اینچی M1 (256 گیگابایت) – ۷۴۹٫۹۹ دلار در آمازون و بهترین خریدکاهش از ۹۹۹٫۰۰ دلار
  • مک بوک ایر ۱۳٫۶ اینچی M2 (256 گیگابایت) – ۸۹۹٫۰۰ دلار در بهترین خریداز ۱۰۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است
  • مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 (256 گیگابایت) – ۱۰۴۹٫۰۰ دلار در آمازون و بهترین خریدکاهش از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار
  • مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 (512 گیگابایت) – ۱۲۴۹٫۰۰ دلار در آمازون و بهترین خریدکاهش از ۱۴۹۹٫۰۰ دلار

فراتر از محصولات اپل، می‌توانید در طول این رویداد چند پیشنهاد خوب برای نمایشگرها و تلویزیون‌های سامسونگ پیدا کنید. را مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی Odyssey با قیمت ۱۲۹۹٫۹۹ دلار (۹۰۰ دلار تخفیف) در دسترس است تلویزیون هوشمند ۸۵ اینچی Neo QLED 8K با قیمت ۲۴۹۹٫۹۹ دلار برای اعضای My Best Buy Plus یا Total (2000 دلار تخفیف) در دسترس است. فروش کامل را مرور کنید برای معاملات حتی بیشتر

ما ردیابی همه بهترین معاملات فصل را در اختصاصی خود شروع کرده ایم خلاصه جمعه سیاه، بنابراین هنگام خرید آنلاین خود حتماً صفحه را نشانه گذاری کرده و در طول فصل از آن بازدید کنید. جمع بندی ما عمدتاً بر روی محصولات اپل و لوازم جانبی فناوری مرتبط تمرکز دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/27/best-buy-early-black-friday-sale/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *