بهترین دوربین های سال ۲۰۲۳

زمان عجیب و شگفت انگیزی برای خرید دوربین دیجیتال است. از آنجایی که گوشی‌های هوشمند بازار عکاسی غیررسمی را نابود کرده‌اند، تولیدکنندگان بر ساختن شگفتی‌های تکنولوژیکی که برای کاربردهای بسیار خاص طراحی شده‌اند تمرکز می‌کنند. دوربین های بدون آینه همچنان از نظر فوکوس خودکار، فیلمبرداری و موارد دیگر پیشرفت می کنند. دوربین‌های اکشن ویدیویی واضح و روان ارائه می‌کنند، دوربین‌های کامپکت هم برای گردشگران و هم برای وبلاگ‌نویسان هدف قرار می‌گیرند، و دوربین‌های DSLR با برخی از بهترین قیمت‌هایی که دیده‌ایم در دسترس هستند. با این حال، با انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال، ممکن است برای یافتن دوربین مناسب به راهنمایی نیاز داشته باشید – و اینجاست که وارد می‌شویم. ما ده‌ها دوربین بدون آینه و دیجیتال را در طول سال‌ها آزمایش و بررسی کرده‌ایم. چه خالقی باشید که فقط به دنبال دوربین ویدیویی مناسب است، یک عکاس مشتاق حیات وحش یا یک علاقه‌مند به ورزش، ما به شما کمک می‌کنیم تا سیستم دوربین مناسبی را پیدا کنید که مطابق با بودجه و نیازهای شما باشد.

راهنمای خرید دوربین دیجیتال: قبل از خرید به چه نکاتی توجه کنیم

سنسور

دلایل زیادی برای انتخاب دوربین دیجیتال به جای گوشی هوشمند وجود دارد. سنسورهای تصویر بزرگتر در دوربین‌های بدون آینه نور بیشتری را به داخل می‌دهند و شما انتخاب گسترده‌ای از لنزها، از لنزهای زاویه عریض گرفته تا تله‌فوتو و لنزهای زوم، با اپتیک بسیار برتر دارید. در جایی که گوشی‌های هوشمند یک f/stop دارند، دوربین‌ها دارای تعداد زیادی هستند که به شما کنترل نوردهی بیشتری می‌دهد. همچنین بوکه طبیعی و نه تولید شده توسط هوش مصنوعی، عکسبرداری سریعتر، شاتر فیزیکی، نتایج ویدیویی حرفه ای تر و غیره دریافت می کنید.

با این کیفیت اضافی، عوامل اضافی زیادی را باید در نظر گرفت. اولین چیز اندازه سنسور است. به طور کلی، هرچه اندازه سنسور بزرگتر باشد، دوربین بهتر (و معمولاً گرانتر) است.

فول فریم در مدل هایی مانند ZV-E1 جدید سونی، Canon EOS R6 II و Panasonic S5 II موجود است. در اندازه ای معادل فیلم ۳۵ میلی متری (۳۶ در ۲۴ میلی متر)، بهترین عملکرد را از نظر کیفیت تصویر، قابلیت نور کم و عمق میدان ارائه می دهد. همچنین گران ترین و سخت ترین است. در حالی که بوکه در f/1.4 فوق‌العاده به نظر می‌رسد، عمق میدان آنقدر کم است که ممکن است بینی سوژه شما در فوکوس باشد، اما چشم‌های او نه. این همچنین می تواند فیلمبرداری را دشوار کند.

دسته سایز بعدی APS-C (حدود ۲۳٫۵ x 15.6 میلی متر برای اکثر مدل ها و ۲۲٫۲ x 14.8 میلی متر برای Canon) است که در سری X Fujifilm، R10 و R50 Canon و Nikon Z50 ارائه می شود. هم برای بدنه دوربین و هم برای لنزها ارزان‌تر از فول فریم است، اما همچنان بیشتر مزایایی مانند بوکه مناسب، ایزوهای بالا برای عکاسی در نور کم و وضوح نسبتاً بالا را به همراه دارد. با اندازه سنسوری مشابه دوربین های فیلم، برای فیلمبرداری ایده آل است و حفظ فوکوس راحت تر از دوربین های فول فریم است.

Micro Four Thirds (17.3 x 13mm)، فرمتی که توسط پاناسونیک و Olympus مشترک است، پله بعدی کاهش اندازه سنسور است. قابلیت بوکه و جمع‌آوری نور کمتری نسبت به APS-C و فول فریم دارد، اما امکان دوربین‌ها و لنزهای کوچک‌تر و سبک‌تر را فراهم می‌کند. برای ویدیو، همچنان می‌توانید با لنزهای پرایم خوب، عمق میدان نسبتاً کمی داشته باشید، اما کنترل فوکوس آسان‌تر است.

اندازه سنسور رایج دیگر نوع ۱ (۱ اینچ) است که در واقع کوچکتر از یک اینچ در ۱۲٫۷ x 9.5 میلی متر است. این بیشتر توسط مدل های جمع و جور مانند دوربین Vlogging ZV-1 سونی استفاده می شود. در نهایت، دوربین‌های اکشن مانند GoPro Hero 11 و DJI’s Osmo 3 دارای سنسورهای کوچک‌تری هستند (به ترتیب ۱/۱٫۹ و ۱/۱٫۷).

فوکوس خودکار

برای عکاسان آماتور و حرفه ای، یکی دیگر از عوامل کلیدی سرعت و دقت عالی فوکوس خودکار (AF) است. اکثر دوربین‌های بدون آینه مدرن دارای سیستم‌های فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی هستند که امکان فوکوس سریع و سرعت انفجار سریع را فراهم می‌کند. اکثریت آنها همچنین دارای هوش مصنوعی مانند فوکوس خودکار تشخیص چشمی برای افراد و حیوانات هستند. با این حال، برخی از مدل ها فقط کمی سریع تر و واکنش پذیرتر از بقیه هستند.

منظره یاب

منظره یاب الکترونیکی (EVF) و نمایشگر عقب نیز کلید هستند. بهترین دوربین‌های دیجیتال واضح‌ترین و درخشان‌ترین EVF‌ها را دارند که به شما امکان می‌دهند قبل از گرفتن عکس بهترین قضاوت را داشته باشید. برای مواردی مانند عکاسی خیابانی، بهتر است تا جایی که ممکن است نمایشگر عقب روشن و واضحی داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید صفحه‌ای را داشته باشید که به جای کج شدن، به سمت بیرون حرکت کند.

لنزها

دوربین‌های DSLR و دوربین‌های بدون آینه به شما امکان می‌دهند لنزها را عوض کنید، اما به آنچه در یک دوربین کامپکت تعبیه شده است گیر می‌دهید. در حالی که این برای قابلیت حمل عالی است، اما یک لنز به این معنی است که شما چیزی را قربانی خواهید کرد. برای مثال X100V فوجی فیلم دارای لنز سریع اما ثابت معادل ۳۵ میلی متر f/2.0 و بدون زوم است. RX100 V سونی دارای زوم ۲۴-۷۰ میلی متری است، اما در انتهای تله فوتو کندتر است (f/2.8) و وضوح کمتری نسبت به لنز اصلی دارد.

قابلیت های ویدیویی

وقتی صحبت از ویدیو می شود، عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. آیا دوربین شما «پیکسل‌بندی» را برای ضبط ویدیو انجام می‌دهد یا کل حسگر را می‌خواند؟ دوربین‌های بهتر این کار را انجام می‌دهند. یکی دیگر از فاکتورهای کلیدی سرعت سنسور است، زیرا سنسورهای کندتر تمایل دارند شاتر نورد بیشتری داشته باشند که می تواند یک افکت “ژله” ایجاد کند که ویدیو را منحرف می کند.

علاوه بر این، عمر باتری چگونه است؟ چه احساسی از دست زدن به آن دارید؟ چه مدت می توانید قبل از گرم شدن یا توقف دوربین فیلم برداری کنید؟ آیا از ویدیوی ۱۰ بیتی HDR پشتیبانی می کند؟ آیا میکروفون و/یا جک هدفون وجود دارد؟ (اگر مصاحبه های زیادی انجام می دهید، بهتر است هر دو را داشته باشید.) فوکوس خودکار ویدیو چگونه است؟ همه این موارد در تصمیم گیری شما نقش دارند – بنابراین اکنون بیایید نگاهی به بهترین دوربین های دیجیتال موجود در حال حاضر بیندازیم.

بهترین دوربین ها

بهترین دوربین های بدون آینه

بدون آینه این روزها بزرگترین دسته دوربین ها است، بنابراین اگر می خواهید بهترین دوربین عکاسی با پیشرفته ترین ویژگی ها را داشته باشید، بهترین راه برای رفتن است. هم کانن و هم نیکون اخیراً اعلام کردند که توسعه دوربین‌های DSLR جدید را متوقف می‌کنند، صرفاً به این دلیل که بسیاری از مزایای این دسته از بین رفته‌اند، همانطور که در یک مقاله توضیح دادم. ویدئوی اخیر. بزرگترین ویژگی فروش یک دوربین بدون آینه، توانایی تغییر لنز بسته به نوع عکسبرداری است که می خواهید انجام دهید.

ویژگی های کلیدی آن اندازه سنسور، وضوح، فوکوس خودکار، سرعت عکسبرداری و مشخصات فیلمبرداری است. اگر در درجه اول بر روی عکاسی ورزشی یا عکاسی در فضای باز متمرکز هستید، احتمالاً به سرعت عکسبرداری سریع و فوکوس خودکار دقیق می خواهید. دوربین‌های عکاسی پرتره و منظره احتمالاً از سنسورهای بزرگ و وضوح بالا برای به حداکثر رساندن کیفیت تصویر استفاده می‌کنند. و سازندگان محتوا می‌خواهند به دنبال چیزهایی مانند نمایشگرهای بازگردان، مشخصات ویدیویی سطح بالا و تثبیت‌کننده خوب درون بدنه باشند. البته قیمت نیز یک عامل مهم است.

دوربین های بدون آینه زیر ۲۰۰۰ دلار

بهترین دوربین بدون آینه با قیمت کمتر از ۲۰۰۰ دلار: Canon EOS R50

بهترین انتخاب دوربین ارزان قیمت من، دوربین کاملاً جدید ۲۴٫۲ مگاپیکسلی کانن است R50که یکی از بهترین دوربین های دیجیتال برای عکاسی است و سازندگان محتوا آن را دوست خواهند داشت. این دوربین می‌تواند در حالت شاتر الکترونیکی با حداکثر سرعت ۱۵ فریم در ثانیه عکس بگیرد، و کیفیت ۴K ۱۰ بیتی تا ۳۰p را با سوپرنمونه‌برداری و بدون برش ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش کاملاً مفصلی دارد و برخلاف دوربین های دیگر در این رنج قیمت، منظره یاب الکترونیکی دارد. این دوربین از فوکوس خودکار Dual Pixel Canon با حالت تشخیص سوژه استفاده می کند و حتی یک فلاش پاپ آپ نیز دارد. تنها ایراد آن عدم وجود لنز با کیفیت مناسب و مقرون به صرفه به اندازه خود دوربین و عدم تثبیت کننده داخل بدنه است.

نفر دوم: Canon EOS R8

دوربین‌های فول فریم معمولاً از ۲۰۰۰ دلار به بالا شروع می‌شدند، اما دوربین کاملاً جدید کانن EOS R8 فقط ۱۵۰۰ دلار قیمت دارد. این دوربین فوکوس خودکار Dual Pixel عالی کانن را با هوش مصنوعی تشخیص سوژه ارائه می‌کند و می‌تواند تا ۴۰ فریم بر ثانیه عکس‌برداری کند. به همان اندازه با ویدیو قوی است و از ۴K 10 بیتی نمونه برداری شده تا حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. R8 همچنین یک صفحه نمایش تاشو ارائه می دهد که آن را برای ولاگرها عالی می کند. اشکال اصلی عدم تثبیت درون بدن است.

گزینه خوب دیگر: Panasonic Lumix S5 II

سازندگان محتوا باید به دقت نگاه کنند فول فریم پاناسونیک S5 II. این اولین شرکت است دوربین با فوکوس خودکار تشخیص فاز هیبریدی که برای تمرکز طراحی شده است "تکان دادن" و مسائل دیگر مربوط به گذشته است. می‌توانید ویدیوهای واضح ۴K 30p با نمونه‌برداری از عرض کامل سنسور، یا ۴K 60p از اندازه برش‌شده APS-C، همه در رنگ‌های ۱۰ بیتی بگیرید. حتی تصویربرداری ۵٫۹K 30p را به همراه خروجی خارجی RAW 5.9K به ضبط کننده Atomos ارائه می دهد. همچنین یک صفحه نمایش بازشو برای ولوگ و تثبیت کننده پنج محوره درون بدنه به روز شده دریافت می کنید که بهترین در صنعت است. کیفیت عکس نیز به لطف سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با بهره دوگانه خوب است. نقطه ضعف اصلی سرعت انفجار آهسته است.

بررسی کامل ما از Panasonic Lumix S5 II را بخوانید

دوربین های بدون آینه بیش از ۲۰۰۰ دلار

بهترین دوربین بدون آینه بیش از ۲۰۰۰ دلار: Sony ZV-E1

مجهز به همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با نور پشت (BSI) مانند A7S III، ZV-E1 سونی ارائه می دهد عملکرد عالی در نور کم۴K تا ۱۲۰p و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مانند قاب‌بندی خودکار، آن را به یکی از بهترین دوربین‌ها برای عکاسی و فیلم‌برداری تبدیل می‌کند. همچنین دارای سیستم تثبیت‌کننده تصویر درون بدن (IBIS) به‌روزرسانی‌شده است که هدف آن وبلاگ‌نویسان است که می‌تواند حتی حرکات تکان‌دهنده مانند رد پا را هموار کند. قیمت ۲۲۰۰ دلاری آن را برای ولاگرها جذاب می کند زیرا ویژگی های موجود در A7S III 3500 دلاری را با هزینه بسیار کمتر ارائه می دهد.

نفر دوم: فوجی فیلم X-H2S

اگر با یک سنسور کوچکتر APS-C مشکلی ندارید، آن را بررسی کنید فوجی فیلم X-H2S. این دوربین دارای یک سنسور ۲۶٫۱ مگاپیکسلی با نورپردازی فوق‌العاده سریع است که امکان عکس‌برداری سریع ۴۰ فریم بر ثانیه را به همراه ویدیوهای ۴K 120p با حداقل شاتر نورد فراهم می‌کند. می‌تواند ویدیوی ۱۰ بیتی ProRes را به صورت داخلی ضبط کند، دارای ۷ استاپ تثبیت‌کننده درون بدنه و یک EVF پیشرو در کلاس است. بله، برای دوربین APS-C گران است، اما از طرف دیگر، به طور کلی ارزان ترین دوربین سنسور پشته ای است. نقطه ضعف دیگر فوکوس خودکار است که در سطح کانن و سونی نیست.

بررسی کامل ما از Fujifilm X-H2S را بخوانید

گزینه خوب دیگر: Sony A7R V

برای دوربین نهایی با وضوح بالا، بررسی کنید سونی A7R V. با سنسور ۶۱ مگاپیکسلی، تصاویر واضح و زیبایی را با سرعت بسیار قابل قبولی برای چنین مدل با وضوح بالایی (۱۰ فریم در ثانیه) می گیرد. دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد، واضح ترین منظره یاب موجود در بازار و تثبیت کننده درون بدنه است که نسبت به A7R IV بسیار بهبود یافته است. ویدئو حتی بهبود یافته است، با گزینه‌های ۸K و ۱۰ بیتی در حال حاضر، البته با شاتر نورد قابل توجهی. با این حال، اگر به ویژگی‌های ویدیویی نیاز ندارید، A7R IVa سونی عمدتاً همین کار را انجام می‌دهد، از نظر عکس‌برداری، و چند صد دلار کمتر قیمت دارد.

بررسی کامل ما از Sony A7R V را بخوانید

بهترین دوربین اکشن

مهم ترین ویژگی هایی که در یک اکشن دوربین باید به دنبال آن باشید، کیفیت تصویر، تثبیت کننده و عمر باتری است. GoPro طی چند سال گذشته به راحتی همه رقبای خود را در تمام این زمینه ها شکست داده است، اما DJI سال گذشته با Osmo Action 3 پیشرفت هایی را انجام داد. در عین حال، آخرین مدل های GoPro گران تر از رقبا هستند.

بهترین دوربین اکشن: GoPro Hero 11 Black

GoPro در جدیدترین مدل خود طراحی را تغییر نداده است، اما دارای یک سنسور بزرگتر است که چند ویژگی جالب را فعال می کند – تثبیت کننده Horizon Lock و حالت Full Frame که عکاسی همزمان برای مثلاً TikTok و YouTube را آسان تر می کند. . همچنین میدان دید Hyperview گسترده تر، هرچند کمی تحریف شده را ارائه می دهد.

در غیر این صورت، Hero 11 Black کیفیت ویدیویی بهتر از همیشه (حداکثر ۵٫۳K 60p)، تثبیت کننده Hypersmooth که هنوز هم بهترین در تجارت است (با فاصله زیاد)، عمر باتری که ۴۰ درصد نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است، و موارد دیگر ارائه می دهد. این به راحتی بهترین دوربین اکشن موجود در بازار است، اما شما هزینه آن را می پردازید: با یک اشتراک یک ساله ۴۰۰ دلار است (۵۰۰ دلار بدون آن)، در مقایسه با ۳۲۹ دلار برای DJI Osmo Action 3 و ۳۰۰ دلار برای بسته نرم افزاری Insta360 RS 4K. با این حال، اگر در مورد فیلمبرداری از ورزش های شدید جدی هستید، ارزشش را دارد.

بررسی کامل ما از GoPro Hero 11 را بخوانید

نفر دوم: DJI Osmo Action 3

پس از آزمایش یک طراحی ماژولار عجیب و غریب در Action 2، طراحی به یک طراحی اکشن دوربین کلاسیک تر در دوربین بازگشته است. Osmo Action 3. همچنین دارای یک پایه جدید مغناطیسی با رهاسازی سریع است که به شما امکان می‌دهد دوربین را مستقیماً با یا بدون قاب به یک پایه به سبک GoPro متصل کنید. کیفیت و تثبیت ویدیو بسیار خوب است، اما از Hero 11 Black فاصله دارد (Action 3 در رزولوشن ۴K 120p در مقایسه با ۵٫۳K 60p در GoPro برتری دارد). اگرچه به خوبی Hero 11 نیست، اما بسیار ارزانتر است.

بررسی کامل ما از DJI Osmo Action 3 را بخوانید

بهترین دوربین کامپکت

این دسته دوربین‌های کمتری نسبت به چند سال پیش دارد و بسیاری از مدل‌ها قدیمی‌تر هستند، زیرا تولیدکنندگان در عوض بر روی مدل‌های بدون آینه تمرکز می‌کنند. با این حال، من هنوز به دوربین های کامپکت اعتقاد زیادی دارم. این نوع دوربین از نظر کیفیت یک گام بزرگ در مقایسه با گوشی‌های هوشمند است و بسیاری از مردم در سفرهای جمع و جور یا به رویدادها سفر می‌کنند، در حالی که هیچ‌وقت زحمت دوربین‌های DSLR یا بدون آینه را به خود نمی‌گیرند.

کامپکت‌ها عمدتاً دارای سنسورهای ۱ اینچی هستند، اما تعداد کمی از آنها گزینه‌های بزرگ‌تری دارند، به‌ویژه XF-100V فوجی‌فیلم. یکی دیگر از مدل های محبوب، XV-1 سونی، در درجه اول برای سازندگان محتوا طراحی شده است که به دنبال پیشرفت هستند. در هر صورت، کیفیت های مطلوب عبارتند از کیفیت تصویر، لنز سریع، زوم نسبتا طولانی، نمایشگر بازشو، عمر باتری خوب، EVF با کیفیت بالا، ویدیوی مناسب و قابلیت جیبی خوب.

بهترین دوربین کامپکت: Fujifilm X100V

این X100V جدیدترین دوربین سری X100 با لنز ثابت فوجی فیلم است. مانند سایر مدل‌های خط، سنسور APS-C و لنز ۲۳ میلی‌متری f/2.0، معادل ۳۵ میلی‌متر در سنسور فول‌فریم دارد. شما همچنین همان منظره یاب اپتیکال/الکترونیک هیبریدی، صفحه های مکانیکی، شبیه سازی فیلم و ظاهر زیبای قبلی را دریافت می کنید. اما X100V مهم ترین پیشرفت در تاریخ این سری است. این دوربین دارای جدیدترین سنسور ۲۶٫۱ مگاپیکسلی X-Trans 4 CMOS فوجی فیلم در مقایسه با ۲۴٫۲ مگاپیکسلی در مدل قبلی و لنز جدید و واضح تر برای کنترل وضوح اضافی است.

یک صفحه نمایش عقب کج جدید می سازد "تیراندازی از باسن" عکاسی خیابانی بسیار آسان‌تر است، همانطور که سرعت عکسبرداری سریع ۱۱ فریم بر ثانیه/۲۰ فریم در ثانیه در حالت‌های شاتر مکانیکی/بی‌صدا انجام می‌شود. همچنین یک سیستم فوکوس خودکار (AF) با تشخیص فاز و کنتراست هیبریدی بهتر با نقاط فوکوس خودکار بیشتر همراه با تشخیص چهره و چشم دریافت می‌کنید. در نهایت، اکنون دارای همان ویژگی های فیلمبرداری ۴K مانند X-T30 است. ارزان نیست، اما اگر به عکاسی خیابانی علاقه دارید X100V بهترین دوربین است – با فرض اینکه بتوانید یکی را پیدا کن.

بررسی کامل ما از Fujifilm X100V را بخوانید

نفر دوم: Sony ZV-1

این ZV-1 اولین دوربین سری RX100 سونی است که به طور خاص برای وبلاگ نویسی طراحی شده است. به لطف بدنه سبک وزن، میکروفون داخلی با کیفیت بالا، صفحه نمایش برگردان، بهترین فوکوس خودکار در کلاس و کیفیت تصویر عالی، این کار را به خوبی انجام می دهد. لنز ۷۰-۲۴ میلی‌متری شارپ است، اما به دلیل برش ۲۵ درصدی هنگام استفاده از تثبیت‌کننده الکترونیکی، باید عریض‌تر باشد. همچنین فاقد صفحه نمایش لمسی واقعی و پورت هدفون است. این نکته را کنار بگذاریم، اگر می‌خواهید از یک گوشی هوشمند جلوتر بروید یا فقط چیزی ساده می‌خواهید، کار را تقریباً عالی انجام می‌دهد.

بررسی کامل ما از Sony ZV-1 را بخوانید

گزینه خوب دیگر: Panasonic ZS-200

برای یک دوربین کامپکت با ارزش، بهترین گزینه ۲۰ مگاپیکسلی پاناسونیک است ZS-200. نسبت به قیمت، ویژگی‌های زیادی مانند سنسور ۱ اینچی ۲۰٫۱ مگاپیکسلی، تثبیت‌کننده ۵ محوری، ۴K، فیلم‌برداری ۳۰ فریم در ثانیه و موارد دیگر را ارائه می‌کند. با این حال، ادعای اصلی آن برای شهرت، لنز ۲۴-۳۶۰x است که دسترسی باورنکردنی را برای سفر و موارد دیگر ارائه می دهد. اگرچه به سال ۲۰۱۸ برمی گردد، اما در واقع یکی از جدیدترین مدل های جمع و جور است.

بهترین دوربین DSLR

با توجه به اینکه دوربین‌های بدون آینه بازار لنزهای قابل تعویض را در اختیار گرفته‌اند، دوربین‌های DSLR همچنان توانایی تعویض لنزها را با قیمت‌های نسبتاً ارزان به شما می‌دهند. ویژگی تعیین کننده، آینه بازتابی است که به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق لنز به سوژه خود نگاه کنید و هیچ وسیله الکترونیکی در این بین وجود ندارد. بیشتر آنها به لطف سنسور تشخیص فاز اختصاصی، فوکوس خودکار بسیار سریع و عمر باتری بسیار سریع دارند. با این حال، بسیاری از آن‌ها فاقد ویژگی‌هایی هستند که در دوربین‌های بدون آینه مدرن انتظار دارید، مانند ردیابی سوژه، تشخیص چشم و موارد دیگر.

بهترین دوربین DSLR: Nikon D850

فول فریم نیکون (FX) D850 بهترین گزینه برای یک دوربین رده بالا و مسلما بهترین دوربین برای عکاسی است. با سنسور ۴۵٫۷ مگاپیکسلی و حداکثر ISO 102400، بهترین کیفیت را در قبال پول، چه بدون آینه و چه DSLR در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می‌تواند با سرعت ۷ فریم در ثانیه عکس‌برداری کند، که برای چنین دوربینی با رزولوشن بالا بسیار خوب است. علاوه بر این، عمر باتری (۱۸۴۰ عکس با شارژ) هر گزینه بدون آینه را شرمنده می کند، و تعداد زیادی از گزینه های لنز FX Nikkor برای انتخاب وجود دارد. نیکون بازی ویدیویی خود را نیز با D850 با معرفی ضبط داخلی ۴K ارتقا داده است. اگر ترجیح می دهید به جای نمایش الکترونیکی، یک نمای نوری زنده داشته باشید، D850 بهترین گزینه موجود است.

نفر دوم: Canon EOS Rebel SL3

یکی دیگر از بهترین دوربین ها برای عکاسی، دوربین ۲۴ مگاپیکسلی Canon APS-C است EOS Rebel SL3، که دارای ترکیبی عالی از ویژگی ها، کیفیت ساخت و ارزش است. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی با زاویه متغیر، ویدیوی ۴K (البته با برش) و فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel در حالت زنده ارائه می دهد. سرعت عکسبرداری تا ۵ فریم در ثانیه، ۱۶۰۰ عکس با شارژ و محدوده ISO تا ۵۱۲۰۰ (بزرگ شده) دریافت می کنید. همچنین گزینه‌های صفحه نمایش هدایت‌شده را ارائه می‌دهد و آن را به یکی از بهترین دوربین‌ها برای مبتدیان تبدیل می‌کند. بهترین از همه، به لطف علم رنگ سازگار با پوست Canon، کیفیت تصویر عالی را در برابر قیمت ارائه می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-cameras-151524327.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-cameras-151524327.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *