بهترین راه برای کاوش در اروپا، سرپیچی از جاذبه است

پسر بچه ای برای اولین بار پا به دنیا می گذارد. این چشم انداز پر از چمنزارهای سرسبز، رودخانه های آبی چشمگیر و حیات وحشی است که به آرامی در اطراف سفالگری می کنند. چنان آرامشی دارد که تقریباً به من دستور داده شده توقف کنم و با تمام جزئیات بنوشم.

من ابتدا دموی اروپا را اینگونه بازی کردم. من به آرامی در مسیرهای پیموده شده قدم زدم و همان مراحلی را که خالق Zee، قهرمان اندروید ما طی کرد، طی کردم. همانطور که خالق زی کلمات صفحات مجله کلکسیونی خود را نقل می کرد، معلوم شد دنیای زیبای قبل از من چیزی تاریک تر را پنهان کرده است.

تلاش برای تبدیل اروپا به بهشتی برای انسان ها و پشت سر گذاشتن زمین در تخریب محیط زیست ناشی از انسان، در ابتدا موفقیت آمیز بود. اما زمانی که زی به اروپا می رسد، تمدن سقوط کرده است و جهان را خالی می کند. درعوض، زیبایی آن ترسناک شد، و من از ترس از دست دادن غم و اندوهی که قرار بود احساس کنم، مراقب بودم که نسخه نمایشی را به نمایش بگذارم.


بهترین راه برای کاوش در اروپا، سرپیچی از جاذبه استتریلر تاریخ انتشار اروپا (اسنک سالم: نسخه جوایز بازی ۲۰۲۳)


تریلر تاریخ انتشار اروپا

با پیشرفت نسخه ی نمایشی و یادگیری کنترل ها، مشخص شد که روش من اشتباه بوده است. Zee مجهز به یک جت پک به نام Zephyr است که می توان از آن برای پرواز به سمت بالا و سر خوردن در هوا استفاده کرد و هیچ راه بهتری برای کاوش در دمو وجود نداشت. من از Zephyr برای بالا رفتن از تپه‌های سنگی یا خرابه‌های ساختمان استفاده می‌کردم، قبل از اینکه بپرم و به سمت هدف بعدی ام سر بخورم.


پسری که به یک کابین کنار دریاچه در اروپا نگاه می کند.  کوهی بلند در دوردست، با جزیره‌ای شناور در نزدیکی آن


پسری که از بالای یک تپه به پایین به بخش بزرگی از ساختمان های اطراف دریاچه ای در اروپا نگاه می کند


پسری که به دریاچه، کوه ها و ساختمان های اروپا نگاه می کند

اعتبار تصویر: بازی های Eurogamer / Future Friends

برای تمام بازی‌هایی که من انجام داده‌ام و شامل پلتفرم‌سازی می‌شوند، اروپا اولین بازی‌ای است که در آن احساس می‌کردم واقعاً اوج می‌گیرم و در آسمان پرواز می‌کنم. بوست جت پک، زمانی که به درستی استفاده شود، می تواند چندین بار شما را در اواسط پرواز به سمت بالا پرتاب کند و در نتیجه زمان پخش طولانی مدت را به همراه داشته باشد. پلتفرمرهای سنتی معمولاً به شما اجازه نمی‌دهند تا این‌قدر آزادانه بپرید و پرواز کنید، که جت پک در اروپا را برای من هیجان‌انگیزتر می‌کند.

در دمو، نقاط برتر به عنوان ایست بازرسی من عمل می کردند. وقتی به یک قله بلند رسیدم، می‌توانستم به عقب نگاه کنم و ببینم از کجا آمده‌ام، و سپس می‌توانم به جلو نگاه کنم و ببینم به کجا می‌روم. حتی اگر دورتر به نظر می‌رسید، می‌دانستم که می‌توانم در یک لحظه با سر خوردن و سرازیری به آنجا برسم. سفر می‌توانست مدام تکرار شود و من خوشحال می‌شوم که به کشف دنیای اروپا از بالا ادامه دهم، زیرا چقدر احساس آزادی می‌کرد.


ویرانه‌ها و صخره‌های ویران‌شده با حیواناتی که در نزدیکی اروپا جمع شده‌اند


برجی با کریستالی روان در اروپا در خط مقدم، با جزیره‌ای شناور در نزدیکی آن.  تصویر کم رنگ مشتری در آسمان دیده می شود

اعتبار تصویر: بازی های Eurogamer / Future Friends

نسخه ی نمایشی کاملاً خطی است – هر زمان که من سعی می کردم چیزی را که قرار نبودم مقیاس کنم، یک باد بزرگ و سفید به آرامی مرا به مسیر جلو می برد. امیدوارم در بازی کامل بتوانم به بالای هر کوهی که می‌بینم برسم، کمی پرچم وانمودی را پایین بیاورم و حرکاتم را تا همان ابتدای سفر دنبال کنم و در منطقه‌ای که بعد از آن سفر خواهم کرد، بگردم. وقتی به آن پیکره مشتری در آسمان نگاه کردم، احساس کردم شاید بتوانم با زی به سطح آن سیاره غول پیکر نیز پرواز کنم.

این قطعه بخشی از Wishlisted است، مجموعه‌ای یک هفته‌ای در Eurogamer که برخی از بازی‌های مورد علاقه ما را در فوریه ۲۰۲۴ Steam Next Fest پوشش می‌دهد. شما می توانید تمام قطعات دیگر از مجموعه ما را بخوانید مرکز مورد علاقه.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-best-way-to-explore-in-europa-is-by-defying-gravity?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *