بهترین ساعت های هوشمند برای سال ۲۰۲۳

در حال حاضر ده‌ها ساعت هوشمند وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در نظر گرفت، در حالی که همین چند سال پیش، بازار بسیار کمتر شلوغ بود. امروزه، دنیای پوشیدنی پر از گزینه های مختلف با کیفیت بالا، و چند بازیگر کلیدی، مانند این است اپل واچ، Samsung Galaxy Watch و Fitbit Versa، با ویژگی‌های هوشمند خود راه خود را به سمت جلو بسته‌اند. شاید به چند ساعت هوشمند چشم دوخته باشید و نتوانسته اید رمزگشایی کنید که کدام یک برای شما بهترین است، یا شاید مدت زیادی است که ساعت هوشمندی را پوشیده اید و فکر می کنید که زمان آن فرا رسیده است که آن را ارتقا دهید. صرف نظر از اینکه در کدام اردوگاه قرار می گیرید، لیستی از مشخصاتی که می خواهید قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین ساعت هوشمند برای خرید در نظر بگیرید، طولانی است و ما به شما کمک می کنیم آن را درک کنید. پس از آزمایش ساعت‌های هوشمند متعدد، ما بهترین انتخاب‌ها و توصیه‌های خرید را ارائه کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند همه گزینه‌های خود را درک کنید.

چه عواملی را در ساعت هوشمند باید در نظر گرفت

بهترین ساعت های هوشمند برای سال ۲۰۲۳

سازگاری

ساعت‌های اپل فقط با آیفون‌ها کار می‌کنند، در حالی که دستگاه‌های Wear OS با هر دو گوشی iOS و Android به خوبی بازی می‌کنند. ساعت های هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ، گارمین، فیت بیت و سایرین نیز با اندروید و iOS سازگار هستند، اما باید یک برنامه همراه روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

سیستم‌عامل ساعت هوشمند همچنین نوع و تعداد برنامه‌های شخص ثالثی که به آنها دسترسی خواهید داشت را تعیین می‌کند. با این حال، بسیاری از اینها مفید نیستند، و این عامل را در طرح بزرگ چیزها به یک عامل نسبتاً جزئی تبدیل می کنند.

قیمت

بهترین ساعت های هوشمند معمولا بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار قیمت دارند. در مقایسه با ساعت های هوشمند مقرون به صرفه که قیمتی بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار دارند، این دستگاه های گران تر دارای سیستم عامل های پیشرفته، ارتباطات، موسیقی و ویژگی های تناسب اندام هستند. آنها همچنین اغلب شامل مزایایی مانند ردیابی GPS داخلی، ذخیره‌سازی موسیقی و NFC می‌شوند که دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً چنین نمی‌کنند.

برخی از شرکت‌ها ساعت‌های تناسب اندام تخصصی می‌سازند: این ساعت‌ها می‌توانند به راحتی ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشند، و ما آنها را فقط به ورزشکاران جدی توصیه می‌کنیم. ساعت های هوشمند لوکس از برندهایی مانند هویر را تگ کنید و Hublot نیز می توانند به قیمت های بسیار بالایی دست یابند، اما ما هیچ یک از آنها را تایید نمی کنیم. این دستگاه‌ها می‌توانند بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشند، و شما معمولاً برای کمی بیشتر از یک نام تجاری و برخی انتخاب‌های عجیب و غریب از مصالح ساختمانی هزینه می‌کنید.

عمر باتری

عمر باتری یکی از بزرگترین شکایات ما در مورد ساعت های هوشمند است، اما اخیراً امیدی وجود دارد. می‌توانید دو روز کامل از ساعت‌های اپل و اکثر دستگاه‌های Wear OS انتظار داشته باشید. ساعت‌هایی که از پردازنده Snapdragon Wear 3100 استفاده می‌کنند، از حالت‌های باتری طولانی‌تری پشتیبانی می‌کنند که با شارژ تا پنج روز عمر باتری را تضمین می‌کنند – اگر می‌خواهید اکثر ویژگی‌ها را غیر از نمایش زمان خاموش کنید. نسل بعدی پردازنده های Wear 4100 و ۴۱۰۰+ اسنپدراگون در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند، اما تنها تعداد کمی از دستگاه ها – برخی از آنها حتی هنوز در دسترس نیستند – تاکنون از آنها استفاده می کنند. مدل‌های دیگر می‌توانند پنج تا هفت روز دوام بیاورند، اما معمولاً ویژگی‌های کمتر و نمایشگرهای با کیفیت پایین‌تری دارند. در همین حال، برخی از ساعت های تناسب اندام می توانند هفته ها با یک بار شارژ دوام بیاورند.

ارتباط

هر ساعت هوشمندی که ارزش توجه دارد، اعلان تماس، متن و برنامه را به مچ دست شما ارائه می دهد. هشدارهای تماس و پیامک به خودی خود توضیحی هستند، اما اگر آن ها برای شما اهمیت زیادی دارند، ساعتی با LTE در نظر بگیرید. آنها نسبت به همتایان خود که فقط WiFi دارند گران‌تر هستند، اما اتصال سلولی به ساعت هوشمند اجازه می‌دهد تا تماس‌های تلفنی را دریافت و دریافت کند و همین کار را با پیام‌های متنی بدون دستگاه شما در نزدیکی انجام دهد. تا آنجایی که هشدارهای اپلیکیشن‌ها پیش می‌آیند، تحویل دادن آن‌ها به مچ دست به شما اجازه می‌دهد نگاهی به صفحه ساعت بیندازید و ببینید که آیا در حال حاضر نیاز به بررسی گوشی خود دارید یا خیر.

ردیابی تناسب اندام

ردیابی فعالیت دلیل بزرگی است که مردم به ساعت های هوشمند روی می آورند. یک ساعت همه منظوره باید به عنوان یک ردیاب تناسب اندام عمل کند، گام‌ها، کالری‌ها و تمرینات شما را ثبت کند، و بیشتر پوشیدنی‌های امروزی دارای مانیتور ضربان قلب هستند.

بسیاری از ویژگی های تناسب اندام ساعت های هوشمند شامل GPS داخلی است که برای ردیابی مسافت برای دویدن و دوچرخه سواری مفید است. شناگران چیزی مقاوم در برابر آب می خواهند، و خوشبختانه اکثر دستگاه های همه منظوره اکنون می توانند حداقل غوطه ور شدن در استخر را تحمل کنند. برخی از ساعت های هوشمند شرکت هایی مانند گارمین هستند تمرکز بیشتر بر تناسب اندام نسبت به سایرین و تمایل به ارائه ویژگی های پیشرفته تری مانند ردیابی واریانس ضربان قلب، تخمین زمان بازیابی، نقشه های داخلی و غیره دارند.

ردیابی سلامت در ساعت‌های هوشمند نیز در طول سال‌ها شاهد پیشرفت‌هایی بوده است. هر دو دستگاه Apple و Fitbit می توانند سطح اکسیژن خون را تخمین بزنند و ECG را اندازه گیری کنند. اما هرچه ساعت هوشمند مقرون به صرفه تر باشد، احتمال اینکه این نوع ویژگی های پیشرفته ردیابی سلامت را داشته باشد، کمتر می شود. اگر جمع‌آوری این نوع معیارهای سلامتی برای شما مهم است، باید برای این امتیاز هزینه کنید.

Samsung Galaxy Watch Active
Engadget

موسیقی

ساعت شما نه تنها می تواند دویدن های صبحگاهی شما را ردیابی کند، بلکه می تواند هنگام ورزش، موسیقی پخش کند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند موسیقی خود را به صورت محلی ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید هدفون‌های بی‌سیم را از طریق بلوتوث متصل کنید و بدون همراه داشتن تلفن خود به آهنگ‌ها گوش دهید. آنهایی که حافظه داخلی برای موسیقی ندارند معمولاً دارای کنترل‌های موزیک در ساعت هستند، بنابراین می‌توانید پخش را بدون خارج کردن تلفن خود کنترل کنید. و اگر ساعت شما LTE دارد، ذخیره محلی لازم نیست — می‌توانید موسیقی را مستقیماً از ساعت به هدفون‌های جفت شده خود پخش کنید.

نمایش می دهد

اکثر ابزارهای پوشیدنی دارای صفحه نمایش لمسی هستند و توصیه می کنیم صفحه نمایش لمسی تمام رنگی داشته باشید. برخی از پرچمداران مانند اپل واچ دارای نمایشگر LTPO هستند که مخفف اکسید پلی کریستالی با دمای پایین است. این پنل‌ها زمان پاسخ‌دهی سریع‌تری دارند و در مصرف انرژی کارآمدتر هستند، در نتیجه هنگام تعامل با صفحه لمسی، تجربه‌ای روان‌تر و در برخی موارد عمر باتری بیشتر می‌شود.

با این حال، شما دستاوردهای قابل توجهی با دومی نخواهید دید، زیرا باتری اضافی اساساً زمانی که این دستگاه‌ها دارای نمایشگرهای همیشه روشن هستند، مصرف می‌شود، همانطور که بیشتر پوشیدنی‌های پرچمدار امروزی انجام می‌دهند. برخی از ساعت‌های هوشمند به‌طور پیش‌فرض این ویژگی را روشن می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند آن را از طریق تنظیمات بهینه‌سازی شده فعال کنید. این ویژگی هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که نگاهی به ساعت خود بیندازید تا زمان، آمار سلامت یا هر اطلاعات دیگری را که تنظیم کرده‌اید روی صفحه ساعت نمایش دهد بدون اینکه مچ دست خود را بلند کنید، بررسی کنید. این بدون شک عمر باتری دستگاه شما را تحت تاثیر قرار می دهد، اما خوشبختانه اکثر حالت های همیشه روشن، روشنایی نمایشگر را کم می کنند تا بی جهت در اوج خود کار نکند. دستگاه های ارزان تر این ویژگی را ندارند. در عوض، صفحه‌نمایش‌های لمسی آن‌ها به‌طور خودکار خاموش می‌شوند تا عمر باتری را حفظ کنند و باید عمداً ساعت خود را بررسی کنید تا نمایشگر دوباره روشن شود.

NFC

بسیاری از ساعت‌های هوشمند دارای NFC هستند که به شما امکان می‌دهند بدون کیف پول خود، با استفاده از پرداخت‌های بدون تماس، برای چیزهایی بپردازید. پس از ذخیره اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی خود، می توانید ساعت هوشمند خود را روی یک خواننده NFC نگه دارید تا هزینه یک فنجان قهوه را در راه بازگشت به خانه از دویدن بپردازید. به خاطر داشته باشید که ساعت‌های مختلف از سیستم‌های پرداخت متفاوتی استفاده می‌کنند: ساعت‌های اپل از Apple Pay، دستگاه‌های Wear OS از Google Pay، دستگاه‌های سامسونگ از Samsung Pay و غیره استفاده می‌کنند.

Apple Pay یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت NFC است که از آن پشتیبانی می کند چندین بانک و کارت اعتباری در ۷۲ کشور مختلف، در حالی که سامسونگ و Google Pay در مناطق کمتری کار می کنند. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هر دو پشتیبانی پرداخت NFC بسته به دستگاه و همچنین برای هر دو سیستم سامسونگ و گوگل متفاوت است.

بهترین در کل: اپل واچ

زمانی که اپل از اپل واچ سری ۹ در ماه سپتامبر، به نظر می‌رسد که این شرکت بر روی راه‌هایی تمرکز می‌کند که شما می‌توانید بدون نیاز به لمس صفحه، با دستگاه تعامل داشته باشید. جدید معرفی کرد اشاره دو ضربه سریع که بر اساس ابزار دستیابی لمسی کمکی آن است و به کاربران اجازه می دهد تا از یک عمل فشار دادن برای پیمایش در سیستم استفاده کنند. برای مثال، اگر نمی‌توانید از دست دیگرتان برای کشیدن انگشت استفاده کنید، می‌توانید با دو ضربه سریع ضربه بزنید تا Smart Stack ظاهر شود یا زنگ هشدار را رد کنید.

این ویژگی چیزی نیست که بتوانید در کل رابط watchOS از آن استفاده کنید، اما زمانی که کار می کند، می تواند کارهای کوچک را بسیار آسان تر کند. نادیده گرفتن تایمر در حین پخت و پز یا شروع یک ردیاب تمرین زمانی که در میانه دویدن خود هستید، تنها برخی از راه هایی هستند که Double Tap می تواند بسیار مفید باشد.

اپل همچنین پردازش سیری روی دستگاه را به این دستگاه آورده است سری ۹به لطف پردازنده جدید S9 system-in-package (SiP). به این ترتیب، دستیار کمی سریعتر پاسخ می دهد، اما مهمتر از آن، می تواند حتی زمانی که آفلاین هستید به شما پاسخ دهد. ممکن است وقتی اتصال شما قطع می شود نتواند نتایج وب را به دست آورد، اما حداقل می تواند موسیقی و تایمرهای شما را کنترل کند. اواخر امسال، Siri Health Requests وارد می‌شود که به شما امکان می‌دهد اطلاعات خواب، حرکت و تمرین خود را نیز از آن بخواهید.

به لطف نسل دوم تراشه فوق عریض (UWB)، صفحه نمایش روشن تر (که در شب نیز کم نور می شود)، و همچنین رابط کاربری تازه شده از طریق watchOS 10، یک رابط کاربری جدید Find My iPhone را وارد کنید، و سری ۹ مانند یک تراشه گوشتی است. نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا دهید. افزایش تمرکز روی سیری و روش‌های تعامل بدون لمس نیز مزیت دیگری است که اپل واچ نسبت به رقبای خود دارد و این شرکت همچنان پادشاه رده ساعت‌های هوشمند است. اگرچه هنوز از رقبای خود در ردیابی خواب عقب است، سری ۹ قطعاً سری ۸ سال گذشته را شکست می دهد تا بهترین ساعت هوشمند موجود در حال حاضر و بهترین ساعت اپل برای اکثر مردم باشد.

بررسی کامل ما از اپل واچ سری ۹ را بخوانید

بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه: Fitbit Versa 2

رها کردن ۴۰۰ دلار روی یک ساعت هوشمند برای همه امکان پذیر نیست، به همین دلیل است که ما آن را توصیه می کنیم. Fitbit Versa 2 به عنوان بهترین گزینه زیر ۲۰۰ دلار. اگرچه Fitbit با Versa 3 و ۴ عرضه شده است، Versa 2 همچنان محبوب ترین ساعت ارزان قیمت ما است زیرا مجموعه ای از ویژگی ها را با قیمت عالی ارائه می دهد. شما همه این موارد ضروری را دریافت می کنید: توانایی های Fitbit برای ردیابی ورزش (از جمله تشخیص خودکار تمرین)، ردیابی خواب، مقاومت در برابر آب، GPS متصل، ردیابی اکسیژن خون (SpO2) و عمر باتری شش روزه. همچنین از Fitbit Pay با استفاده از NFC پشتیبانی می کند و دارای آمازون الکسا به عنوان دستیار صوتی است. در حالی که Versa 2 معمولاً ۱۵۰ دلار قیمت دارد، ما آن را با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار مشاهده کرده ایم.

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید: Samsung Galaxy Watch 6

بهترین ساعت هوشمند برای کاربران اندروید مدت هاست که یکی از ساعت های گلکسی سامسونگ بوده است. اگرچه ممکن است گوگل با معرفی Pixel Watch در سال گذشته رقابت هایی را به این شرکت داده باشد، اما همچنان از نظر عمر باتری و ویژگی های داخلی عقب مانده است. و با سری گلکسی واچ ۶ امسال، سامسونگ همچنان به عنوان پادشاه ساعت های هوشمند برای کاربران غیر اپل سلطنت می کند.

یکی از بزرگترین مزیت های این شرکت، قاب چرخان مشخصه آن است که سال گذشته از بین رفت و تنها در گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۲۰۲۳ بازگردانده شد. این مدل نه تنها حلقه فیجت اسپینر را احیا می کند، بلکه می تواند کوچکتر و سبکتر از قبل باشد. قاب کمی نازک‌تر است، در حالی که همچنان یک راه صاف و لمسی برای پیمایش Wear OS 4 بدون ضربه زدن روی صفحه‌نمایش ارائه می‌دهد. این تغییر بزرگی نسبت به گلکسی واچ ۴ کلاسیک نیست، بنابراین اگر فقط بر اساس اندازه به‌روزرسانی می‌خواهید، انتظار تفاوت زیادی نداشته باشید. قدردانی می‌کنید که نمایشگرها روشن‌تر هستند، اما در نتیجه خواندن در زیر نور مستقیم خورشید آسان‌تر است.

چیزی که گلکسی واچ ۶ را نسبت به مدل های قبلی جذاب تر می کند، ابزارهای به روز شده ردیابی سلامت و تناسب اندام آن است. سنسور دمای پوست آنبورد اکنون در طول شب کار می‌کند تا به پیگیری چرخه‌های تخمک‌گذاری و قاعدگی کمک کند، در حالی که ابزارهای آموزشی جدید خواب، بینش بیشتری در مورد چگونگی استراحت بهتر ارائه می‌دهند. این شرکت همچنین یک ویژگی نظارت بر ضربان قلب نامنظم را اضافه کرده است و در صورت تشخیص ناهنجاری در الگوهای قلبی شما به شما هشدار می دهد. دوندگان همچنین از نواحی ضربان قلب شخصی‌سازی‌شده جدید قدردانی می‌کنند، که به شما کمک می‌کند دقیقاً در محدوده‌های قلبی مناسب شما بماند، نه آن‌هایی که بر اساس داده‌های جمعیت ایجاد می‌شوند.

طبق معمول، سری گلکسی واچ ۶ همچنین ارتقای پردازنده و برخی بهبودهای عمر باتری را در کنار برنامه های بیشتر بهینه سازی شده برای مچ دست شما به همراه دارد. در مجموع، مجموعه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که برای مدل امسال ارائه می‌شوند، از جمله پشتیبانی از کیف پول سامسونگ (به‌جای پرداخت فقط)، Galaxy Watch 6 را کاربردی‌تر از قبل کرده است. فقط بدانید که اگر یک مدل کمی قدیمی‌تر دارید، بیشتر آنها به زودی به دستگاه شما می‌رسند. اگر قصد خرید و فروش مدل جدیدتری را دارید، ارزش توجه به تفاوت های سخت افزاری واقعی را دارد. برای کاربران اندرویدی که به فکر خرید اولین ساعت هوشمند خود هستند، گلکسی واچ ۶ یا واچ ۶ کلاسیک بهترین گزینه های همه جانبه موجود هستند.

بررسی کامل ما از Samsung Galaxy Watch 6 را بخوانید

ساعت‌های هوشمند شیک: فسیلی و موارد دیگر

Michael Kors Access Gen 5e MKGO در CES 2021
فسیلی

بله، هنوز هم شرکت‌هایی وجود دارند که سعی می‌کنند ساعت‌های هوشمند «مد» بسازند. زمانی که ابزارهای پوشیدنی بدیع و به طور کلی زشت بودند، برندها دوست داشتند فسیلی، مایکل کورس و اسکاگن جایگاه خود را در ساعت‌های هوشمند شیک که نشانه‌هایی از ساعت‌های آنالوگ داشتند، پیدا کردند. شما همچنین می توانید یک ساعت هوشمند “هیبریدی” را از شرکت هایی مانند انتخاب کنید Withings و گارمین – این دستگاه‌ها شبیه ساعت‌های مچی کلاسیک به نظر می‌رسند، اما دارای برخی عملکردهای محدود مانند ردیابی فعالیت و نظارت بر ضربان قلب هستند. اگر آن ظاهر را ترجیح می دهید، گزینه های خوبی باقی می مانند، اما خوشبختانه، پوشیدنی های ساخته شده توسط اپل، سامسونگ، فیت بیت و دیگران در چند سال گذشته بسیار جذاب تر شده اند.

در نهایت، تنها چیزی که پس از خرید یک ساعت هوشمند نمی توانید تغییر دهید، طراحی بدنه آن است. اگر طرفدار گوشه های مربعی اپل واچ نیستید، همه ساعت های هوشمند سامسونگ دارای قاب های گرد هستند که کمی بیشتر شبیه ساعت های سنتی هستند. بیشتر پوشیدنی‌ها در رنگ‌های انتخابی ارائه می‌شوند و می‌توانید برای مواد درجه یک مانند فولاد ضد زنگ هزینه بیشتری بپردازید. هنگامی که در مورد یک کیس تصمیم می گیرید، گزینه های باند شما بی پایان است – ده ها بند ساعت شخص اول و شخص ثالث برای اکثر ساعت های هوشمند اصلی و برای مچ های بزرگتر و کوچکتر در دسترس هستند، که به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید ظاهر خود را تغییر دهید.

سایر ساعت های هوشمند تست شده توسط کارشناسان ما

اپل واچ اولترا ۲

را اپل واچ اولترا ۲ احتمالاً برای بسیاری از مردم بیش از حد است، اما دارای تعداد زیادی ویژگی اضافی مانند ضد آب اضافی برای ردیابی غواصی، GPS دقیق تر و بزرگترین باتری اپل واچ تا به امروز است. اپل آن را برای ناهموارترین افراد در میان ما طراحی کرده است، اما برای افراد معمولی شما، احتمالاً ویژگی‌های بیشتری از آنچه که قبلاً نیاز دارند، دارد.

اپل واچ SE

را اپل واچ SE نسبت به مدل پرچمدار از ویژگی های کمتری برخوردار است، اما احتمالا برای اکثر افراد کافی خواهد بود. ما در واقع به SE را تماشا کنید به عنوان بهترین گزینه ساعت هوشمند برای خریدارانی که برای اولین بار خریداری می کنند یا افرادی که بودجه سخت تری دارند. شما تمام ویژگی‌های اصلی Apple Watch و همچنین مواردی مانند تشخیص سقوط و تصادف، نظارت بر نویز و SOS اضطراری را دریافت خواهید کرد، اما باید بدون مزایای سخت‌افزاری پیشرفته‌تر مانند نمایشگر همیشه روشن، حسگر اکسیژن خون، این کار را انجام دهید. مانیتور نوار قلب و سنسور دمای پوست.

Google Pixel Watch 2

گوگل پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در پیکسل واچ ۲ انجام داده است. برخلاف اولین نسخه از ساعت هوشمند، پیکسل واچ ۲ در واقع یک رقیب قوی در کنار ساعت‌هایی مانند اپل واچ و گلکسی واچ سامسونگ است. در ما مرورما اندازه‌گیری‌های عالی ضربان قلب و بینش‌های سلامتی آن را ستایش کردیم، به‌علاوه ابزارهای مدیریت استرس دارد که بر ویژگی‌های مشابه ارائه شده توسط رقبای خود برتری دارد. با این حال، نرم افزارهای عجیب و غریب و نمایش داده های گیج کننده مانع از آن می شود که در لیست برترین انتخاب های ما قرار بگیرد.

Garmin Forerunner 745

Garmin Forerunner 745 عالی است ساعت در حال اجرا GPS برای ورزشکاران جدی یا کسانی که عمر باتری را بالاتر از هر چیز دیگری می دانند. هنگامی که آن را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که ردیابی دقیق فاصله، عمر باتری ۱۶ ساعته با GPS روشن (تا ۷ روز بدون آن) و پشتیبانی از حافظه داخلی موسیقی و Garmin Pay را ارائه می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-smartwatches-153013118.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-smartwatches-153013118.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *