بهترین سایت های دوستیابی ۴۲۰ دوستانه برای یافتن یک عاشقانه نوپا

بهترین سایت های دوستیابی ۴۲۰ دوستانه برای یافتن یک عاشقانه نوپا

بیایید با آن روبرو شویم: قرار ملاقات است سخت. کشیدن بی انتها روشن است برنامه ها، وارد شدن کورکورانه به مجموعه ای که دوستانتان قول داده بودند برای شما “عالی” باشد، و انتظار بیهوده برای ملاقات با شخصی به صورت ارگانیک می تواند دلسرد کننده باشد. این به ویژه برای آن دسته از ما که به دنبال شریکی هستیم که با او راحت باشد صادق است شاهدانه.

مطمئناً، علف هرز تفریحی نبوده است قانونی و/یا جرم زدایی شده است که در هر دولت، اما شما باید بتوانید کسی را پیدا کنید که علاقه متقابل به کشیدن سیگار یا لذت بردن از یک خوراکی داشته باشد، مهم نیست در کجا زندگی می کنید. (زندگی و سنگرها راهی پیدا کنید.) به همین دلیل است که ما وب را جست و جو کرده ایم تا بهترین سایت ها و برنامه های دوستیابی با ۴۲۰ دوستی را پیدا کنیم تا بتوانید با افراد همفکری که به همان اندازه شما از حشیش لذت می برند ارتباط برقرار کنید.

این که آیا شما آن را داشته اید فوق العاده ناجور اولین قرار ملاقاتی که در آن ناگهان از نظر طرف مقابل تبدیل به یک جنایتکار شده اید، یا فقط می خواهید از دردسر بحث کردن در مورد آن صرف نظر کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. یک سایت دوستیابی دوستانه ۴۲۰ جستجوی شما را برای یافتن یک عاشق کانا تا حد امکان بدون استرس می کند. بنابراین، نوع مورد علاقه خود را بسته بندی کنید و برای دیدار با مسابقه خود آماده شوید.

فرهنگ شاهدانه و دوستیابی دوستانه ۴۲۰ در سال ۲۰۲۳

قبل از اینکه شما را با دنیای دوستیابی آنلاین دوستانه ۴۲۰ آشنا کنیم، اجازه دهید لحظه ای به چند واقعیت نگاه کنیم.

  • از ۸ دسامبر ۲۰۲۳، ۲۳ ایالت و ناحیه کلمبیا ماریجوانای تفریحی را قانونی کرده اند. برای استفاده پزشکی قانونی است ۳۸ ایالت و در واشنگتن دی سی

  • تقریباً ۸۸ درصد از بزرگسالان ایالات متحده می خواهند علف های هرز را برای استفاده تفریحی و/یا پزشکی قانونی کنند. مرکز تحقیقات پیو نظر سنجی. فقط ۱۰ درصد از شرکت کنندگان گفتند که تحت هیچ شرایطی نباید قانونی باشد.

  • Weed این پتانسیل را دارد که زندگی عاشقانه شما را بهبود بخشد. یک ۲۰۱۹ نظرسنجی مسابقه دریافتند که سیگاری‌های دیگ ۱۵۱ درصد بیشتر از غیرسیگاری‌ها با هم درگیر می‌شوند. علاوه بر این، افراد سیگاری در مقایسه با همسالان خود که از خودداری می کردند، ۱۰۹ درصد بیشتر احتمال داشت که ارگاسم های متعدد داشته باشند و ۳٫۶ درصد بیشتر ارگاسم در هر تماس جنسی داشتند.

فراتر از فیلترها: پیدا کردن یک شریک دوستدار علف های هرز آسان تر از همیشه است

تا به حال، احتمالاً به این فکر می کنید: این عالی است، اما چگونه می توانم سایت دوستیابی مناسب خود را پیدا کنم؟ خوشبختانه وجود دارد سایت های دوستیابی منحصر به فرد به طور خاص برای این منظور طراحی شده است، از جمله High There! و My420Mate. اگر می‌خواهید به سایت‌های دوست‌یابی رایج‌تر بپیوندید، مانند همخوانی داشتنهمچنین می توانید از فیلترهای آنها برای یافتن دوست سیگاری ایده آل خود استفاده کنید.

شایان ذکر است که لزوماً مجبور نیستید مشترک چیزی شوید – بهترین سایت های دوستیابی ۴۲۰ دوستی که ما امتحان کرده ایم ردیف های رایگان ارائه دهید – اگرچه یک اشتراک اولیه و بدون پرداخت شما را از برخی ویژگی‌ها در اکثر سیستم عامل‌ها محروم می‌کند. اگر در مورد یافتن جوانه‌های جدید جدی هستید، می‌تواند ارزش پول نقد برای سطوح عضویت ممتاز را داشته باشد که ویژگی‌های بیشتر و (از لحاظ نظری) منطبق‌های بیشتر یا بهتر را باز می‌کنند. تشنگی خود را در کنار بودجه خود در نظر بگیرید.

در زیر، ما به جزئیات بیشتری در مورد بهترین سایت های دوستیابی برای علاقه مندان به حشیش و ۴۲۰ مجردی که به دنبال عشق در سال ۲۰۲۳ هستند می پردازیم.


منبع: https://mashable.com/roundup/best-dating-sites-420-friendly

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *