بهترین سرخ کن های هوا برای سال ۲۰۲۳ تست شده و بررسی شده است

آیا شما توسط سرخ کن هوا وسوسه می شوید، اما می ترسید که ممکن است یک ابزار آشپزخانه بدبخت دیگری داشته باشید که فضای آشپزخانه کوچک شما را اشغال کند؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. سرخ کن هوا، که در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد، می تواند افزودنی همه کاره برای بسیاری از آشپزخانه ها باشد، زمانی که بدانید چه قابلیت هایی دارد. در سال گذشته، شکل‌ها و اندازه‌های سرخ‌کن‌های هوا حل شده‌اند، و مانند دیگ فوری که قبلاً عرضه شد، این یک ابزار آشپزخانه است که اغلب در فروش‌های آنلاین بزرگ مانند جمعه سیاه یا روز پرایم ظاهر می‌شود.

این عملکرد حتی به قدری محبوب شده است که بسیاری از لوازم آشپزخانه همه‌کاره و حتی اجاق‌های معمولی، اکنون دارای تنظیمات سرخ‌کن هوا هستند. این تطبیق پذیری برای آشپزخانه های کوچکتر با فضای کمتر مفید خواهد بود. برخی از سرخ کن های هوا دو منطقه پخت متفاوت را ارائه می دهند به این معنی که می توانید پخت و پز دو مورد مختلف را بدون اینکه اجازه دهید چیزی خنک شود، هماهنگ کنید. علاوه بر این، سرخ کن های هوا واقعاً برای هر کسی، از تازه کارها گرفته تا متخصصان، مناسب هستند.

اما اجازه دهید ابتدا یک چیز را روشن کنیم: سرخ شدن نیست. نه واقعا. سرخ کن های هوا بیشتر شبیه اجاق های همرفت کوچکتر هستند، اجاق هایی که اغلب به شکل غلاف هستند. بیشتر آنها با ترکیب عنصر گرمایش و فن کار می کنند، به این معنی که هوای گرم معمولا بهتر از روش های دیگر می تواند بیرون غذا را ترد کند. آنها اغلب به دمای بالاتری نسبت به اجاق های توستر می رسند – که بخشی از جذابیت است.

برای اکثر دستور العمل ها، یک لایه نازک روغن (معمولاً اسپری شده) به تکرار آن ظاهر سرخ شده و احساس بهتر کمک می کند. با این حال، به ندرت طعم آن دقیقاً شبیه نسخه سرخ شده است. با این حال، اجازه ندهید که شما را ناامید کند، زیرا سرخ کن هوا، در اشکال مختلف آن، برخی از بهترین بخش‌های دیگر فرآیندهای پخت و پز را با هم ترکیب می‌کند و آن‌ها را به روشی کم‌مصرف برای پختن شام به ارمغان می‌آورد. یا صبحانه یا ناهار.

بیشتر بخوانید: ما همچنین جمع آوری کرده ایم بهترین فرهای پیتزا و بهترین دستگاه های سوس وید.

بهترین سرخ کن کلی چیست؟

بهترین کلی: Instant Vortex Plus

احتمالاً نام تجاری “Instant” را از سری زودپزهای بسیار محبوب اینستنت می شناسید، اما آیا می دانستید که این شرکت سرخ کن های هوای فوق العاده ای نیز تولید می کند؟ ما به خصوص تحت تاثیر قرار گرفته ایم Instant Vortex Plus با ClearCook و OdorErase، که دارای یک پنجره دید واضح است تا بتوانید سبد سرخ کردنی هوا را در حین پختن غذا ببینید، به علاوه یک فیلتر از بین برنده بو. در آزمایش ما متوجه شدیم که بوها را به طور کامل از بین نمی برد، اما در مقایسه با اجاق گاز هوشمند Breville ما به طور قابل توجهی دود کمتری به نظر می رسد. ما عاشق سهولت استفاده از کنترل‌های بصری، سبد کشوی نچسب با قابلیت تمیز کردن آسان، به‌علاوه فضای داخلی جادار آن هستیم – به اندازه کافی بزرگ است تا چهار ران مرغ را در خود جای دهد. بعلاوه، این بالابر بسیار سریع و تقریباً بدون زمان پیش گرمایش گرم می شود.

یک گزینه کمی مقرون به صرفه تر، نسخه قبلی آن، Instant Vortex Plus 6-Quart است. فاقد پنجره دید و فیلترهای حذف کننده بو است، اما همچنان همان پنل کنترل بصری و فضای داخلی نچسب را دارد. اگر می‌خواهید گزینه بزرگ‌تری داشته باشید، Instant Instant Vortex Plus را نیز در مدل ۱۰ کوارتی ارائه می‌کند که دارای پنجره مشاهده و ویژگی جوجه‌گردان است.

بهترین سرخ کن های هوا در سال ۲۰۲۳

بهترین دو منطقه: Ninja Foodi Dual Zone Air Fryer

اکثر ماشین ها می توانند یک چیز را در یک زمان بسازند، اما منطقه دوگانه نینجا سرخ کن دیجیتال می تواند دو غذای کاملاً متفاوت را به طور همزمان اداره کند. این سرخ کن هوای دو سبد که در ظرفیت های ۸ و ۱۰ لیتری موجود است، جمع و جور نیست، بنابراین برای کسانی که آشپزخانه های کوچک دارند گزینه خوبی نخواهد بود. با این حال، اگر فضای پیشخوان دارید، می تواند بهترین سرخ کن هوا برای سرمایه گذاری باشد، به خصوص اگر برای یک خانواده پر جمعیت آشپزی می کنید. می‌توانید دو غذای کاملاً متفاوت مانند مرغ و براونی را همزمان با حالت‌های پخت کاملاً متفاوت تهیه کنید یا از Match Cook برای تهیه غذاها در دو سبد به روش مشابه استفاده کنید. مناطق گرمایش مستقل هستند، بنابراین اگر می خواهید فقط یک طرف را با سیب زمینی سرخ کرده پر کنید و طرف دیگر را خالی بگذارید، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

ما از سرعت گرم شدن سرخ کن بادی نینجا قدردانی می کنیم (زمان کمی برای پیش گرم شدن وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد) و نسبتاً بی صدا کار می کند. همچنین دارای یک ویژگی به نام پایان هوشمند است که به طور خودکار زمان پخت را تنظیم می کند تا ران مرغ سرخ شده در اتاق اول و مارچوبه در اتاق دوم به طور همزمان تمام شود، بنابراین لازم نیست یک قسمت از وعده غذایی خود را منتظر بمانید. . آماده بودن در حالی که بقیه سرد می شوند. به طور کلی، قابلیت سرخ کردن هوای دو منطقه‌ای برای اکثر افراد ضروری نیست، اما کسانی که اغلب آشپزی می‌کنند، از ماشین‌هایی مانند Ninja Foodi استفاده زیادی می‌کنند.

بهترین بودجه: Instant Vortex Mini

نه تنها این است Instant Vortex Mini مقرون به صرفه با برچسب قیمت ۶۰ دلاری (و اغلب می توانید آن را با قیمت کمتری در فروش پیدا کنید)، اما همچنین بهترین سرخ کن بادی کوچک در این لیست است. بیشتر سرخ کن های هوا فضای گرانبهای زیادی را اشغال می کنند، اما این مدل دو کوارتی برای کسانی که چیز زیادی ندارند عالی است. Vortex Mini می‌تواند با هوا سرخ شود، بپزد، برشته و گرم کند، و می‌توانید دما و زمان پخت را با استفاده از صفحه‌ای که در وسط صفحه لمسی آن قرار دارد، کنترل کنید. برخلاف برخی دیگر از سرخ کن‌های گران‌تر که آزمایش کردیم، که حالت‌ها و تنظیمات مختلفی دارند، استفاده از Vortex Mini بسیار ساده است. فقط آن را وصل کنید، روش پخت از پیش تعیین شده انتخابی خود را فشار دهید، دما و زمان پخت را سفارشی کنید و Start را فشار دهید. دستگاه حدود نیمی از چرخه را به صدا در می آورد تا به شما اطلاع دهد که چه زمانی غذای خود را برگردانید، و پس از اتمام آن دوباره زنگ می زند.

مسلماً بزرگترین اخطار به Vortex Mini نیز بزرگترین نقطه قوت آن است. آنقدر جمع و جور است که پختن بیش از یک چیز، یا بسیاری از یک چیزها، آسان نخواهد بود. اما من توانستم یک بلوک کامل از توفو را که به صورت مکعبی بریده شده بود (با کمی همپوشانی) بپزم و باقیمانده های آن را دوباره گرم کنم (و دوباره ترد) برای خودم و نامزدم بدون مشکل. به طور کلی، این سرخ کن بادی جمع و جور برای کسانی که بودجه کمی دارند و آشپزخانه های کوچک دارند سخت خواهد بود.

بهترین سرخ کن هوای چند منظوره: Breville Smart Oven Air Fryer Pro

گوش کن، اکثر مردم به آن نیاز ندارند Breville Smart Oven Air Fryer Pro. اما اگر عاشق آشپزی هستید، خانواده پرجمعیتی دارید یا میهمانی های زیادی برگزار می کنید، احتمالاً از این دستگاه استفاده زیادی خواهید کرد. این اجاق رومیزی استیل ضد زنگ یک هیولا است و اندازه آن یک فوت مکعب است، بنابراین آماده باشید که فضایی در آشپزخانه خود برای آن ایجاد کنید. اما اندازه آن به آن اجازه می دهد تا یک بوقلمون ۱۴ پوندی را بپزد و چیزهایی مانند یک اجاق هلندی پنج لیتری و یک تابه ۹×۱۳ را در داخل آن قرار دهد. این سرخ کن هوای بزرگ اساساً مانند فر دوم یا حتی اگر فر اصلی شما از کار افتاده باشد، مانند فر اصلی عمل می کند.

به عنوان بهترین اجاق توستر سرخ کن در این لیست، کاملاً توانمند است و اندازه آن به شما کمک می کند زیرا می توانید غذای خود را پخش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز تا حد ممکن ترد است. همچنین به شما کمک می کند که می توانید تعداد زیادی وعده را به طور همزمان بپزید، که اگر در حال تهیه میان وعده هایی مانند نان شیرینی برای برانچ، پیش غذا برای یک مهمانی یا یک غذای جانبی برای یک شام خانوادگی هستید، کار را آسان تر می کند. علاوه بر سرخ کردن در هوا، دارای چندین حالت پخت دیگر از جمله نان تست، برشته، پخت، پیتزا، آبگیری، پخت آهسته و پخت است. با وجود نام “هوشمند”، این مدل قابلیت اتصال به برنامه را ندارد – اما در صورت ارتقاء به آن می توانید این ویژگی را دریافت کنید. ژول. این به شما امکان می‌دهد وقتی غذایتان آماده است، اعلان‌های فشاری دریافت کنید، و برنامه همراه نیز دستور العمل‌های راهنمایی دارد که می‌توانید آنها را دنبال کنید. جای تعجب نیست که مانند بسیاری از گجت های برویل، هر دو ژول و Smart Oven Air Fryer Pro بسیار گران هستند و به ترتیب ۵۰۰ و ۴۰۰ دلار قیمت دارند. اما اگر به دنبال افزودن تطبیق پذیری یک دستگاه چند منظوره به آشپزخانه خود هستید، برویل شما را پوشش می دهد.

راهنمای خرید سرخ کن بادی

کوره های همرفت

شما می توانید اکثر سرخ کن های هوا را به دو نوع تقسیم کنید و هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارند. کوره های همرفت معمولاً اجاق هایی با عملکرد و ویژگی های سرخ کن هوا هستند. آنها ممکن است تنظیمات دمای بالاتری داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که غذا ترد می شود و بیشتر شبیه غذای سرخ شده است. بیشتر اجاق‌های همرفتی بزرگ‌تر از سرخ‌کن‌های مخصوص هوا هستند و برخی از اهداف کسانی را که به دنبال کوچک کردن سطح دستگاه پخت و پز هستند، ناکام می‌گذارند. با این حال، آنها اغلب با چندین عملکرد پخت و پز تطبیق پذیرتر هستند و اکثر آنها کنترل های دقیق تری برای دما، زمان بندی و حتی سرعت فن دارند.

اگر اجاق گاز همرفتی مناسبی دارید، ممکن است هرگز به اجاق داخلی نیاز نداشته باشید. آنها اغلب حجمی برای رسیدگی به کباب ها، جوجه های کامل یا پخت سینی دارند، و به سادگی بیشتر از نظر ظرفیت پخت می کنند، که باعث می شود در مقایسه با رقبای غلاف شکل، همه کاره تر باشند.

طرف دیگر این است که برای قرار دادن آنها به فضای پیشخوان در آشپزخانه نیاز دارید. همچنین به این معنی است که می‌توانید از لوازم سنتی فر، مانند سینی‌های پخت یا قالب‌های کیک، که ممکن است از قبل داشته باشید، استفاده کنید.

سرخ کن های غلاف شکل

سرخ کن های غلاف شکل وقتی به “فرکننده هوا” فکر می کنید همان چیزی است که تصور می کنید. آنها مانند یک ابزار آشپزخانه خنک و عصر فضا هستند، بزرگتر از یک کتری اما کوچکتر از یک اجاق توستر. بسیاری از آنها از کشو برای نگه داشتن مواد در هنگام پخت و پز استفاده می کنند، معمولاً یک ورقه مشبک یا یک سینی جامدتر و نچسب با سوراخ هایی برای گردش هوای گرم. به استثنای چند مورد، اکثر آنها از شما می خواهند که در حین پختن مواد، کشو را باز کنید و اقلام نیمه پخته را برگردانید یا تکان دهید تا از توزیع یکنواخت گرما و جریان هوا در همه چیز اطمینان حاصل کنید.

این یکی از معدود اخطارها است. بیشتر سرخ کن های هوای غلاف شکل – چند استثنا وجود دارد – پنجره ای برای مشاهده نحوه پخت و پز ندارند، بنابراین باید هنگام پختن چیزها را به دقت بررسی کنید و دستگاه را باز کنید تا پیشرفت را بررسی کنید. سرخ کن های بادی سبک سبدی نیز معمولا انرژی کمتری مصرف می کنند – فضای کمتری برای گرم کردن وجود دارد – و بسیاری از آنها قطعاتی دارند که می توانند مستقیماً در ماشین ظرفشویی قرار گیرند.

برخی از سرخ کن های بزرگتر به شکل غلاف دارای دو محفظه مجزا هستند که به ویژه برای افرادی که قصد دارند یک وعده غذایی کامل را با دستگاه طبخ کنند مفید است. می‌توانید چند بال مرغ خوشمزه بپزید و همزمان سیب زمینی سرخ کرده یا سبزیجات منجمد را به اندازه کافی برای همه سرو کنید. طبیعتاً این گزینه‌ها فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و معمولاً به اندازه‌ای سنگین هستند که شما را از نگهداری آن‌ها در کمدها یا قفسه‌ها در جای دیگری بازدارند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، ممکن است مجبور شوید چیزهای اضافی بخرید تا این سرخ کن ها همانطور که می خواهید کار کنند. برخی از تولیدکنندگان بزرگ‌تر، مانند فیلیپس و نینجا، موارد اضافه‌ای راحت ارائه می‌دهند، اما شما باید هزینه آن‌ها را بپردازید.

بهترین سرخ کن های هوا برای سال ۲۰۲۳ تست شده و بررسی شده است

مزایا و معایب سرخ کن بادی

فراتر از نقاط قوت و ضعف مدل های جداگانه، استفاده از سرخ کن های هوا از همان ابتدا بسیار آسان است. اکثر مدل‌ها با یک دفترچه زمان پخت مناسب ارائه می‌شوند که بیشتر غذاهای اصلی را که در هوا سرخ می‌کنید پوشش می‌دهد، بنابراین حتی مبتدی‌ها نیز می‌توانند بر این دستگاه‌ها مسلط شوند.

یکی از نکات اولیه فروش، توانایی طبخ سیب زمینی سرخ کرده، بال، غذاهای منجمد و سایر غذاهای خوشمزه با چربی کمتر نسبت به روش های دیگر مانند سرخ کردن عمیق است که تردترین غذاها را دریافت می کند. از آنجایی که سرخ‌کن‌های هوا با گردش هوای گرم شده کار می‌کنند، سینی‌ها و صفحات آشپزی دارای سوراخ‌هایی هستند که می‌توانند اجازه دهند روغن و چربی از گوشت خارج شود، به این معنی که وقتی ظرف‌ها را در ظرف پخت می‌کنید، چربی کمتر و غذای تردتر می‌شود. برای بیشتر موقعیت‌های آشپزی، احتمالاً باید به آرامی غذا را با روغن گیاهی اسپری کنید. اگر این کار را نکنید، این احتمال وجود دارد که چیزها بسوزند یا سوخته شوند. روغن چیزها را روی سطح مرطوب نگه می‌دارد و توصیه می‌کنیم وقتی وسایل را در حین پخت و پز می‌چرخانید، با کمی اسپری روغن تازه کنید.

تمیز کردن اکثر سرخ کن های هوا آسان است – به خصوص در مقایسه با سرخ کن های کم عمق یا عمیق. کمی بعد به راهنمایی نظافت خواهیم پرداخت.

با فضای کوچک‌تری برای گرم کردن، سرخ‌کن‌های هوا معمولاً نسبت به وسایل بزرگ‌تری مانند اجاق‌ها انرژی کارآمدتری برای پخت غذا دارند. و اگر فر ندارید، سرخ کن های هوا بسیار مقرون به صرفه تر هستند – به خصوص گزینه های غلاف.

با این حال، برخی از اشکالات وجود دارد. در حالی که استفاده از سرخ کن های هوا به اندازه کافی آسان است، برای تسلط بر آنها زمان می برد. زمان پخت را حتی برای ساده ترین انواع غذاها – مانند ناگت مرغ، سیب زمینی سرخ کرده یخ زده یا کلم بروکسل تنظیم خواهید کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند از اینترنت الهام بگیرند، طبق تجربه ما، می توانید تا حد زیادی زمان بندی آنها را از پنجره بیرون بیندازید. گزینه‌های سرخ‌کن هوای زیادی وجود دارد، و عواملی مانند سرعت گرم شدن و نحوه توزیع خوب آن گرما می‌تواند – و می‌تواند – بر پخت و پز تأثیر بگذارد.

همچنین محدودیت فضا برای سرخ کن های هوا وجود دارد. این یک TARDIS نیست – فضای کمتری نسبت به اکثر اجاق‌های سنتی و بسیاری از سرخ‌کن‌های چربی عمیق وجود دارد. اگر خانواده بزرگ‌تری دارید، احتمالاً می‌خواهید به سراغ یک سرخ‌کن با ظرفیت بزرگ بروید – احتمالاً سرخ‌کنی که چندین منطقه پخت و پز دارد. همچنین ممکن است بخواهید برای رفع نیازهای آشپزی خاص خود، یک وسیله آشپزخانه متفاوت مانند مولتی پز، سوس وید یا آرام پز را در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است برای پختن بسیاری از اقلام مشکل داشته باشید زیرا تنظیمات حرارت سطح ظروف را مدت ها قبل از پختن درست می کند. اگر قصد دارید یک مرغ کامل یا کباب بپزید، لطفا یک دماسنج گوشت تهیه کنید!

بهترین لوازم جانبی سرخ کن هوا

فراتر از لوازم جانبی رسمی سازنده، سعی کنید ابزارهایی با نوک سیلیکونی را انتخاب کنید. انبر مانند کاردک سیلیکونی برای شل کردن آرام مواد غذایی که ممکن است در طرفین سرخ کن هوا گیر کنند، ایده آل هستند. اینها تشک های سیلیکونی همچنین به جلوگیری از چسبیدن اشیا به قفسه های سیمی در برخی سرخ کن ها کمک می کند. آنها سوراخ هایی دارند تا اطمینان حاصل شود که هوای گرم شده همچنان قادر به گردش در اطراف غذا است.

تراش های سیلیکونی همچنین برای استراحت دادن به غذای پخته شده در حالی که بقیه غذا را مرتب می کنید مفید هستند. و اگر متوجه شدید که به اسپری روغن نیاز دارید، اما تمایلی به خرید مکرر بطری های کوچک ندارید، می توانید روغن گیاهی مورد علاقه خود را به یک روغن تبدیل کنید. آقای دائمی مثل این.

نحوه تمیز کردن سرخ کن بادی

ما در اینجا به سادگی پاکسازی می کنیم. بله، می توانید از پاک کننده های برقی موجود در فروشگاه مواد غذایی استفاده کنید، آنها می توانند به سطح سرخ کن بادی شما آسیب برسانند. به همین ترتیب، آبشکن یا برس های فلزی می توانند پوشش نچسب را از بین ببرند. به یاد داشته باشید که دستگاه را از برق بکشید و بگذارید کاملا خنک شود.

سینی ها، سبدها و هر چیز دیگری را از داخل خارج کنید. اگر سازنده بگوید قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند – و شما ماشین ظرفشویی دارید – کار تقریباً انجام شده است.

در غیر این صورت، هر قسمت را با دست در مخلوطی از آب گرم، با پاشیده شدن سپیده دم یا صابون ظرف قوی دیگر بشویید. از یک برس نرم استفاده کنید تا خرده‌ها، رسوبات چرب یا تکه‌های غذایی چسبیده به هر سطحی را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که همه چیز را بشویید. در غیر این صورت، دسته بعدی بال های شما می تواند طعم ملایمی به سحر داشته باشد. به ما اعتماد کنید.

یک پارچه میکروفایبر بردارید و قسمت‌های بیرونی و دسته‌ها را که ممکن است بعد از استفاده‌های مکرر کمی کثیف شوند، بپوشانید. این به ویژه برای سرخ کن های هوا به سبک فر مفید است – از پارچه برای پاک کردن قسمت های داخلی استفاده کنید.

اگر سحر لکه‌های روغنی را از بین نمی‌برد، سعی کنید مقدار کمی جوش شیرین را با آب کافی مخلوط کنید تا خمیری به دست آید و آن را بمالید تا به هیچ بخش الکتریکی یا عنصر گرمایش نفوذ نکند. قبل از استفاده از یک پارچه مرطوب برای از بین بردن لکه های چرب آن را چند ثانیه بگذارید تا عمل کند. پارچه را بشویید و دوباره همه چیز را پاک کنید، و باید برای دفعه بعدی که نیاز به سرخ کردن هوا دارید آماده باشید.

چگونه دستور پخت سرخ کن هوا را پیدا کنیم

فراتر از سیب زمینی سرخ شده، ناگت و – یک مکاشفه – گیوزای منجمد، چند راه برای یافتن دستور العمل برای غذاهای سرخ شده در هوا وجود دارد. اول، ما متوجه شدیم که دستورالعمل‌های دستورالعمل سرخ‌کن هوا اغلب دارای راهنمای آشپزی و پیشنهاداتی هستند که می‌توانید آن‌ها را در ابزار آشپزخانه جدید خود امتحان کنید. خوبی اینها این است که آنها برای مدل سرخ کن بادی شما ساخته شده اند، به این معنی که موفقیت باید تضمین شود. با این حال، آنها اغلب کمی بی خیال هستند.

بسیاری از سایت‌ها و پورتال‌های برتر دستور غذا هیچ کمبودی در دستور العمل‌های سرخ‌کن هوا ندارند، و هیچ ضرری ندارد که غذاهای مورد علاقه خود را در گوگل جستجو کنید و کلمات “فرکننده هوا” را در انتهای رشته جستجو اضافه کنید. ما برخی از گزینه های قابل اعتماد را انتخاب کرده ایم دلپذیرکه دارای یک زمان سرخ کن هوا نیز می باشد مبدل برای تغییر فر و دستور پخت سرخ کن سنتی.

بی بی سی غذای خوب همچنین ارزش مرور برخی ایده های ساده را دارد از آشپزی لذت ببریدبا قابلیت جستجوی مستقیم پیشنهادات سرخ کن هوا.

و اگر دستور پخت کشنده یا کاربرد منحصر به فردی برای سرخ کن بادی خود دارید، در نظرات با ما در میان بگذارید. معادل سرخ کن بادی کیک پنیر قابلمه فوری چیست؟ ما آماده ایم آن را امتحان کنیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-air-fryers-133047180.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-air-fryers-133047180.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *