بهترین شارژرهای بی سیم برای سال ۲۰۲۴

روزهایی که برای شارژ گوشی، گوشی های پوشیدنی، هدفون های بی سیم و سایر دستگاه های تلفن همراه خود نیاز به داشتن یک میلیون کابل داشتید، گذشته است. مطمئناً با اتصال سیمی همچنان سریع‌ترین سرعت شارژ را خواهید داشت، اما پایه شارژ بی‌سیم می‌تواند زندگی را بسیار آسان‌تر کند. به‌جای اینکه قبل از رفتن به محل، در تاریکی با کابل‌ها دست و پنجه نرم کنید، می‌توانید تلفن خود را روی پد برق بکشید و بدانید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، شارژ می‌شود. اما تشخیص اینکه کدام پایه یا پد شارژ بی‌سیم برای شما بهترین است، می‌تواند با همه گزینه‌های موجود با حداکثر سرعت‌های مختلف و با طراحی‌های مختلف چالش برانگیز باشد. ما دسته‌ای از بهترین شارژرهای بی‌سیم را در حال حاضر آزمایش کرده‌ایم و این راهنما به شما کمک می‌کند بدانید هنگام خرید به دنبال چه چیزی باشید، و برخی از بهترین شارژرهای بی‌سیم را که ارزش توجه شما را دارند، چه از آیفون یا اندروید استفاده می‌کنید، توصیه می‌کند. گوشی های هوشمند.

در شارژر بی سیم به دنبال چه چیزی باشید

خرید یک پد شارژ بی سیم بهینه شده برای اندازه و ویژگی های تلفنی که در حال حاضر دارید وسوسه انگیز است. در مقابل این تمایل مقاومت کنید – این وسیله جانبی است که احتمالاً با چندین دستگاه از آن استفاده خواهید کرد و نمی‌خواهید هر بار که یک گوشی جدید می‌خرید آن را تعویض کنید. در عوض، به تلفن هایی فکر کنید که احتمالاً در این مسیر از آنها استفاده خواهید کرد. اگر مطمئن هستید که برای مدت طولانی از آیفون استفاده خواهید کرد، شارژر Apple MagSafe سریعتر و راحت تر خواهد بود. با این حال، اگر از تلفن های اندرویدی استفاده می کنید یا فکر می کنید ممکن است طرف را عوض کنید، باید طراحی جهانی تری داشته باشید.

شما همچنین چیزی می خواهید که اندازه های مختلف دستگاه را بپذیرد. به عنوان مثال، برخی از ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم با آیفون ۱۳ مینی یا سایر تلفن‌های کوچک به‌خوبی کار نمی‌کنند. اگر فکر می‌کنید ممکن است اندازه تلفن را در برخی موارد تغییر دهید، شارژر پد انتخاب عاقلانه‌تری است. با این گفته، شما همچنان می خواهید به هر ویژگی طراحی بالقوه محدودکننده، مانند گهواره ها و لب های برجسته توجه کنید.

همچنین شارژرهای بی سیم با قطعات مدولار را در نظر بگیرید. در حالی که باید به طور انحصاری در اکوسیستم یک شرکت سرمایه گذاری کنید، این به شما فضای رشد می دهد زیرا ابزار شما نیاز به تغییر دارد. می‌توانید برای تلفن دوم یا ساعت هوشمند شارژر اضافه کنید، و حتی برخی از سیستم‌ها باتری‌های مدولار را برای تامین برق در حال حرکت ارائه می‌دهند. فقط حتما به یک نگاه کنید شارژر چند دستگاهی اگر شانس بسیار خوبی وجود داشته باشد، در آینده تنظیمات خود را گسترش خواهید داد.

کجا و چگونه از شارژر خود استفاده خواهید کرد؟

بهترین شارژرهای بی سیم برای سال ۲۰۲۴
Pontus Wellgraf در Unsplash

شانس این است که شما یک مورد استفاده خاص برای شارژر خود در نظر داشته باشید. ممکن است آن را در کنار تخت خود برای شارژ سریع در صبح یا روی میز خود برای اعلان های یک نگاه بخواهید. حتی ممکن است برای شارژ راحت سفر آن را در کیف خود نگه دارید. اگر قصد دارید شارژر خود را روی یک پاتختی قرار دهید، معمولاً یک پد می خواهید. با یک پایه، حتی یک صفحه نمایش همیشه روشن کم نور نیز می تواند حواس شما را پرت کند وقتی می خواهید بخوابید. اگر تلفنتان روی یک میز پایین قرار می گیرد، ممکن است یک پد شارژ بی سیم نیز بخواهید، زیرا ممکن است راحت تر آن را بگیرید. اگر فضا کم است به مدل های جمع و جور نگاه کنید.

روی میزتان، ممکن است یک پایه را ترجیح دهید تا سریع به هشدارها نگاه کنید یا تماس های ویدیویی برقرار کنید. چیزی راحت تر برای سفر می خواهید؟ معمولاً یک طرح مینیمالیستی یا شبیه به آن بهترین است. همچنین ممکن است یک شارژر با باتری (چه مدولار یا داخلی) برای کمپینگ یا هر زمانی که پریز در نزدیکی شما نیست بخواهید.

عملکرد تا حدی اهمیت دارد

اگرچه شارژ بی سیم معمولا کندتر از معادل سیمی خود است، اما سرعت و وات همچنان ملاحظات مهمی هستند. آ شارژر سریع می تواند انرژی کافی برای یک شب بیرون رفتن طولانی را در مدت زمانی که برای تغییر لباس لازم است تامین کند.

به طور کلی، یک شارژر ۱۵ واتی برای اکثر مواقع به اندازه کافی سریع است و برای استخراج این سطح از عملکرد از آیفون به شارژر MagSafe نیاز دارید. با این اوصاف، حتی شارژرهای کندتر ۷٫۵ وات و ۱۰ واتی به اندازه کافی سریع هستند تا یک شبه شارژ شوند. در هر صورت، باید بیشتر در مورد پشتیبانی از موارد نگران باشید. در حالی که بسیاری از مدل‌ها می‌توانند انرژی را از طریق یک قاب با ضخامت معقول (معمولاً ۳ تا ۵ میلی‌متر) ارائه دهند، گاهی اوقات با نمونه‌هایی مواجه می‌شوید که فقط با تلفن‌های برهنه کار می‌کنند.

برخی از شارژرهای اختصاصی وجود دارند که در صورت داشتن تلفن مناسب، مانع ۱۵ وات را می شکنند. برای مثال، Pixel Stand نسل دوم Google، حداکثر ۲۳ وات را برای Pixel 6 Pro یا پیکسل ۷ پرو. اگر به یک برند وفادار باشید، طرح‌های بهینه‌شده مانند این می‌توانند منطقی باشند. مطمئن شوید که شارژری تهیه کنید که هنوز هم با گوشی‌های دیگر سازندگان به خوبی کار می‌کند، زیرا اگر برند خود را تغییر دهید نمی‌خواهید لوازم جانبی خود را تعویض کنید (یا سرعت پایین را تحمل کنید).

کیفیت، محتویات جعبه و جزئیات کوچک

آیفون روی پایه شارژ بی سیم
مایکل سولداد در Unsplash

هنگامی که فاکتور فرم و سطوح عملکردی را انتخاب کردید که نیازهای شما را برآورده می کند، باید تناسب و پایان را در نظر بگیرید. شما احتمالاً هر روز از شارژر بی سیم خود استفاده می کنید، بنابراین حتی تفاوت های کوچک در کیفیت می تواند تفاوت بین شادی و ناامیدی را ایجاد کند.

اگر شارژر شما از MagSafe استفاده نمی کند، سطوح بافت مانند پارچه یا پلاستیک لاستیکی به احتمال زیاد گوشی شما را در جای خود نگه می دارند. پایه باید به اندازه کافی محکم یا سنگین باشد که شارژر به اطراف نلغزد. اگر پایه می‌خرید، بررسی کنید که واژگون نشود یا تکان نخورد.

به آنچه در جعبه موجود است توجه کنید. برخی از مدل‌ها آداپتور برق ندارند و حتی ممکن است از شما بخواهند که از کابل شارژ USB تلفن خود دوباره استفاده کنید. اگر مجبور باشید فقط برای استفاده از آن چیزهای اضافی بخرید، چیزی که ممکن است معامله به نظر برسد، ممکن است گران تمام شود. همچنین برخی از کابل ها و شارژرها بهتر از سایرین هستند. شارژر USB-C در آینده مقاوم تر است، در حالی که کابل های بافته شده ممکن است کمتر شکسته شوند یا گره بخورند.

شما همچنین می خواهید به راحتی های جزئی فکر کنید. چراغ های وضعیت برای نشان دادن محل صحیح گوشی مفید هستند، اما نور بیش از حد روشن می تواند حواس را پرت کند. در حالت ایده آل، نور پس از مدت زمان معینی کم یا خاموش می شود. و در حالی که ما نسبت به لبه‌ها و سینی‌هایی که سازگاری را محدود می‌کنند احتیاط می‌کنیم، ممکن است همچنان بخواهید موانعی برای جلوگیری از افتادن دستگاهتان از روی ایستگاه شارژ وجود داشته باشد.

در حال حاضر، شما باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید. در حالی که آزمایش هر شارژر برای ما غیرممکن است، ما مدل‌های متعددی را امتحان کرده‌ایم و موارد دلخواه داریم.

بهترین پد شارژ بی سیم کلی: سیستم شارژ بی سیم Otterbox OtterSpot

پد شارژ بی سیم دوم: پد شارژر بی سیم قابل حمل Belkin BoostCharge Pro

بهترین پد شارژ بی سیم ارزان قیمت: شارژر بی سیم Anker 315

بهترین پایه شارژ بی سیم کلی: پایه شارژ بی سیم ۱۵ واتی Belkin BoostCharge

پایه شارژ بی سیم رتبه دوم: پایه شارژر بی سیم فوق سریع Spigen Qi True 15W

بهترین پایه شارژ بی سیم ارزان قیمت: شارژر بی سیم Anker 313

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-wireless-charger-140036359.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-wireless-charger-140036359.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *