بهترین فصل سفر به لندن

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

درحالی‌که صبحانه‌ی انگلیسی خود را سفارش داده‌اید رفت و آمد مردم را زیر ‌نظر گرفته‌اید. روزنامه‌ای را مقابل صورت‌تان گرفته‌اید و فقط چشمان‌تان گاهی از بالای صفحه روزنامه بالا می‌آید و میدان دید خود را مخفیانه وسیع‌تر می‌کنید تا این کنجکاوی شما همانند رازی شیرین بین شما و روزنامه امروزتان باقی بماند. بلیط لندن را که تهیه کرده‌اید، پس با خیال راحت ادامه دهید.

لندن پایتخت چند فرهنگی بریتانیا

گاهی نیز ناخودآگاه‌ عکس‌العمل‌هایی دارید که ممکن است دست‌تان را رو کند. مراقب باشید. لحظاتی پیش، هیجان‌زده صفحه روزنامه را از مقابل صورت‌تان کنار کشیدید تا بتوانید یکی از سوژه‌های‌تان را دنبال کنید و قصه‌های خیالی آن‌ها را در ذهن‌تان خلق کنید. شهر لندن پایتخت چند فرهنگی بریتانیا است. اکثریت قریب به اتفاق شهر را افراد خارجی تشکیل می‌دهند. این شهر یک جهان وطن واقعی است. اگر مایل هستید از این جهان دیدن کنید، خرید بلیط لندن اولین اقدام موثر شما است.

لندن در تمام طول سال لذت‌بخش است

برای ترکیبی از فرهنگ، زیبایی منظره و سرگرمی واقعی انگلیسی، هیچ شهری بهتر از لندن وجود ندارد. اگرچه لندن در تمام طول سال لذت‌بخش است؛ اما بسته به دلیل و شوق سفرتان زمان مناسب برای شما با زمان مناسب مسافران دیگر متفاوت است. شاید بتوان گفت جمعیت توریستی علاقه چندانی به ماه ژانویه ندارد، در نتیجه اگر شما از شلوغی‌ها فرار می‌کنید، شاید این فصل مناسب‌ترین زمان برای سفر شما باشد. برای این‌که بتوانید با اطمینان بیشتری برنامه‌ریزی کنید باید بدانید در هر فصل در لندن چه می‌گذرد. تا پایان این مطلب همراه مجله گردشگری فلای تو‌دی باشید، تا لندن را در تمام فصل‌ها زیر نظر بگیرید و برنامه‌ریزی کنید.

بهترین زمان برای بازدید از پاینخت مه‌ آلود را کشف کنید

در هر زمانی از سال می‌توان به لندن سفر کرد. آب و هوای این شهر معتدل است. پاییز معتدل اما مرطوب است. آخر هفته عید پاک، چندین تعطیلی و همچنین جشن هایی هم در این بازه زمانی قرار دارد. تابستان علاوه‌بر هوای گرم، جشنواره‌های موسیقی، سینما‌های روباز و بسیاری از فعالیت‌های فوق‌العاده در فضای باز را به همراه دارد که تجربه کردن‌شان خالی از لطف نیست. پاییز معمولا در ابتدا ملایم است و با سردترشدن روز‌ها چراغ‌های کریسمس نیز ظاهر می‌شوند. با وجود این‌که زمستان سرد است اما کریسمس تجربه‌‌ خیال‌انگیز و رویایی است که ارزش تحمل‌کردن آب و هوای زمستانی را دارد. جشن‌های دیدنی سال نو فرارسیدن فصل فروش در ژانویه هم که نیازی به بازار‌گرمی ندارد. چه کسی ممکن است مشتاق این ‌چیز‌ها نباشد. بلیط لندن خودرا تهیه کنید و به سرعت از کادر خارج شوید. سفر‌تان خوش باد.

بهار یعنی ماه‌های مارس تا می

بازدید از لندن در بهار را ساعات طولانی‌تر روز و آب و هوای معتدلش لذت‌بخش می‌سازد. بهتر است چتر‌تان را از خودتان دور نکنید، زیرا بارندگی بهاری امری عادی است. عید پاک نیز در این فصل قرار دارد. توجه داشته باشید که اکثر مغازه‌ها در یکشنبه‌ی عید پاک تعطیل هستند و ممکن است به دلیل این ایام، خدمات حمل و نقل کاهش یابد. مرکز لندن در تعطیلات آخر هفته عید پاک و در طول تعطیلات دو ‌هفته‌ای عید پاک شلوغ است.

تابستان یعنی ژوئن تا آگوست

تابستان در لندن از ژوئن تا آگوست ادامه دارد. فصل دیگر مثل قبل نیست. رگبارهای متناوب و گرمی ‌هوا از ویژگی‌های این فصل است. گرما شروع به خودنمایی می‌کند، اما در لندن جشن‌ها همچنان برقرار است. اگر در تابستان به لندن سفر کنید کارهای زیادی برای انجام‌دادن وجود دارد. در ژوئن آسمان صاف و روشن و آفتاب به میزان کافی است. لذت‌بردن از گشت و گذار در امتداد رودخانه تیمز و تماشای بهترین مناظر توریستی لندن، و بهره‌بردن از نوشیدنی‌ها و پذیرایی‌های سفر دریایی کوتاه روی رودخانه، یکی از بهترین فعالیت‌ها در لندن تابستانی است. سفر‌های یک روزه در سراسر حومه زیبای انگلیس از دیگر فعالیت‌های مناسب این فصل است. با وجود تابستان شما همچنان چتر را همراه داشته باشید. جشنواره تابستانی موسیقی در هاید پارک، دوستداران موسیقی را از انگلیس و حتی سراسر دنیا در این فصل به لندن می‌کشاند. پیاده‌روی در لندن در این فصل بسیار هوشمندانه‌تر از گیرافتادن در ساعت شلوغی حاصل از رفت و آمدهای بسیار در سراسر لندن در این زمان توریستی است. اگر کودکان همراه شما هستند ماه آگوست بخاطر سفر‌‌های خانوادگی بیشتر انتخاب مناسب‌تری برای شما است. بلیط لندن خود و عزیزان‌تان را از هم اکنون تهیه کنید.

بهترین فصل سفر به لندن

پاییز یعنی سپتامبر تا نوامبر 

فصل شلوغ تابستان در هفته‌ی دوم سپتامبر به پایان می‌رسد و زمان مناسبی برای بازدید از لندن فرا می‌رسد. رویداد‌های مختلف سالیانه، جشنواره‌ها و همچنین جشن هالووین فرا رسیده‌اند. بعد از نوامبر شما می‌توانید چراغ ها و تزیینات کریسمس را ببینید. نیمه اکتبر یکی از زمان‌های کلیدی برای بازدید خانواده‌ها به علت تعطیلات مدارس است.

زمستان یعنی دسا‌مبر تا فوریه 

ژانویه و فوریه معمولا زمان‌های آرام‌تر و کم بازدید‌تری برای این شهر جذاب و دیدنی است. این بازه زمانی مناسب آن‌هایی است که دوست دارند در هزینه ها صرفه‌جویی کنند و حتی در حد مقدور کمی از مبلغی که برای سفر پیش‌بینی کرده‌ا‌ند را در انتها با خود برگردانند. در این فصل به خاطر کم رونق شدن شهر و امکانات مورد استفاده توریست‌ها، اسکان، جاذبه‌های توریستی و رستوران‌ها قیمت‌های ملایم‌تری دارند. فراموش نکنید که وسایل نقلیه عمومی از شب قبل از کریسمس تاروز سال نو ممکن است به دلایل فنی و کم بودن نیرو‌های مهندسی و خدماتی کاهش داشته باشند و رفت و آمد‌ها به صورت همیشگی برقرار نباشد.  بلیط لندن زمستانی را هم اکنون تهیه کنید.

با فلای تو‌دی سفر به لندن را خاطره ساز کنید

لندن با آن رستوران‌های درجه یک، صحنه‌های موسیقی‌های بی‌نظیر، هتل‌های خارق‌العاده و چای‌گوارای کم نظیرش، چه کسی حاضر است از لذت نوشیدن چای با آن طعم و شیوه اشرافی بگذرد؟ شما می‌توانید یک هفته یا بیشتر را برای گشت و گذار در محله‌های مختلف لندن در نظر بگیرید؛ اما همچنان کلی دیدنی دیگر باقی‌مانده باشد. برای یک سفر خاص و متمایز و تهیه بلیط لندن همچنین انتخاب هتل‌ها و اقامتگاه‌های مناسب با خواسته و سلیقه‌ی شما فلای تو‌دی همراه شما است.     


منبع: https://digiato.com/promoted/1611640

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *