بهترین فناوری پوشیدنی و تناسب اندام CES 2024

هر سال CES – نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی – ما را با گنجینه ای از فناوری های نوآورانه آشنا می کند، و این درست تر از دسته تناسب اندام و پوشیدنی ها نیست. CES 2024 تفاوتی نداشته است

در کنفرانس سال گذشته ، ما دیدیم ساعت هوشمند بدون نمایشگرتخت های هوشمند برای ورزشکاران و یک دستگاه آزمایش ادرار در منزل (تا حدی خوب است، اما به طور بالقوه یک لوازم جانبی مفید برای سلامتی).

امسال ما (خوشبختانه) ابزارهای مبتنی بر توالت نداریم که بخواهیم آنها را برجسته کنیم، اما بسیاری از ابزارهای تناسب اندام و پوشیدنی دیگر وجود دارد که دوست داشتیم درباره آنها بیشتر بدانیم – و حتی به طور عملی با آنها وقت گذاشتیم تا ببینیم آیا آنها می توانند به تبلیغات زندگی کنند.

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای پوشیدنی و فناوری تناسب اندام از CES 2024 آورده شده است، از جمله دستکشی که با لرزش پارکینسون مقابله می کند، هدفون تناسب اندام با مربی هوش مصنوعی داخلی، و ساعت هوشمندی که می توانیم از هر چیزی زنده بمانیم.

ساعت های هوشمند در CES 2024

بهترین فناوری پوشیدنی و تناسب اندام CES 2024

Garmin Lily 2 و Garmin Lily 2 Classic (اعتبار تصویر: Garmin)

معمولاً تعداد انگشت شماری از ساعت‌های هوشمند در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته می‌شوند، معمولاً چیزهایی شیک و با ظاهری پیچیده که ردیابی تناسب اندام را با یک ساعت الکترونیکی ظریف ترکیب می‌کنند.

این در مورد درست است Garmin Lily 2 که به تازگی معرفی شده است که دارای طراحی «ریزه‌نگار و شیک» ساعت هوشمند – با وزن ۲۰٫۶ گرم – و نمایشگر مخفی است که یک پس‌زمینه طرح‌دار را تا زمانی که ضربه بزنید نشان می‌دهد. همچنین با GPS متصل بسیار مفید است – اگرچه GPS داخلی وجود ندارد، که می‌تواند ارتقای بزرگی برای دوندگان و دوچرخه‌سواران نسبت به نسخه اصلی باشد. گارمین لیلی – و همچنین پنج روز عمر باتری، امتیاز خواب، ردیابی چرخه قاعدگی، و یک پالس اکسیمتر برای بررسی سطح اکسیژن خون شما. اکنون با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار / ۲۴۹٫۹۹ پوند با قیمت استرالیا TBC در دسترس است.

گارمین همچنین مانیتور ضربان قلب HRM-Fit را عرضه کرد که به طور خاص برای افرادی که از سوتین های ورزشی متوسط ​​و با پشتیبانی بالا استفاده می کنند، طراحی شده است. این ردیابی اطلاعات تمرین در زمان واقعی را در بسته‌ای ارائه می‌کند که برای استفاده کنندگان سوتین ورزشی راحت‌تر از مانیتورهای ضربان قلب سنتی Garmin است.

Casio G-Shock Rangeman GPR-H1000 در وسط یک بیابان

کاسیو G-Shock Rangeman GPR-H1000 (اعتبار تصویر: Casio)

اگر در عوض یک ساعت هوشمند می خواهید که به نظر می رسد از یک انفجار هسته ای جان سالم به در می برد کاسیو G-Shock Rangeman GPR-H1000 وجود دارد. دارای مانیتورینگ ضربان قلب، پالس اکسیمتر، GPS داخلی و سنسور سه گانه کاسیو برای اندازه گیری ارتفاع، یاتاقان قطب نما و دما است. ساعت هوشمند کاسیو همچنین می‌تواند زمان طلوع و غروب خورشید و داده‌های جزر و مد جهانی را به شما ارائه دهد، اگرچه قیمتی هم دارد. هنگامی که در ۲۰ ژانویه راه اندازی شد، ۵۰۰ دلار / ۴۴۹ پوند (حدود ۷۵۰ دلار استرالیا) به شما باز می گردد.

حلقه های هوشمند در CES 2024

حلقه های هوشمند در حال تبدیل شدن به خشم هستند – آنها مانند ساعت های تناسب اندام هستند اما تمام حسگرهای ردیابی سلامت خود را در حلقه ای قرار می دهند که حجم کمتری دارد و باعث حواس پرتی می شود.

۴G حلقه هلیو آمازفیت می آید تا تاج ما را بگیرد در بالای ما بهترین حلقه های هوشمند لیستی با وعده‌های ردیابی دقیق خواب و امتیازدهی آمادگی که می‌تواند به شما در بهبود تمرینات دویدن و دوچرخه‌سواری کمک کند. اگرچه برای دسترسی به ویژگی های آنالیز برتر آن، باید ۶۹٫۹۹ دلار (تقریباً ۷۵ پوند / ۱۰۵ دلار استرالیا) در سال بپردازید.

حلقه هوشمند Evie در جعبه شارژ خود، با دست زنی که برای برداشتن آن دراز است.

حلقه هوشمند اوی (اعتبار تصویر: Movano)

برعکس، حلقه هوشمند Evie اولین زنان یک رویکرد یک و انجام شده را ارائه می دهد. این حلقه نه تنها دارای ردیاب های مفید برای خواب، اکسیژن خون و سلامت قلب است، بلکه دارای هوش مصنوعی است که می تواند به این اطلاعات و همچنین سیاهه های مربوط به چرخه قاعدگی، خلق و خو و سطح فعالیت شما نگاه کند تا بینشی در مورد آن ارائه دهد. چه چیزی تأثیرات مثبتی بر سلامتی شما دارد – مثلاً توجه داشته باشید که روزهایی که قدم های بیشتری نسبت به میانگین ثبت می کنید، روزهایی هستند که خلق و خوی شما بالاتر است.

حتی دارای یک طرح حلقه باز است تا تغییرات اندازه انگشتان زنان در نقاط مختلف چرخه قاعدگی را در نظر بگیرد. حلقه هوشمند Evie اواخر ژانویه امسال اما فقط در ایالات متحده با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه می شود.

هدفون تناسب اندام در CES 2024

Mojawa HaptiFit در زمین تنیس در کنار یک جفت وزنه قرمز.

هدفون Mojawa HaptiFit Terra (اعتبار تصویر: موجاوا)

موسیقی می‌تواند یک ابزار تمرینی قدرتمند با آهنگ‌های قدرتمند باشد که به شما کمک می‌کند تا تمرین را پشت سر بگذارید، یا حواس‌تان را از خستگی طولانی‌تان دور کند. ولی هدفون جدید هدایت استخوانی موجاوا ظاهراً می‌خواهید با یک مربی ورزشی هوش مصنوعی که می‌تواند به شما کمک کند تا تمرینات خود را ادامه دهید، کارها را بیشتر کنید.

هوش مصنوعی هدفون هاپتی فیت ترا موجاوا با راهنمایی آموزشی مبتنی بر ارتعاش، “تمرینات را به جلسات تمرینی کامل با برنامه های ورزشی تولید شده به صورت خودکار تبدیل می کند.” این که در عمل چگونه به نظر می رسد حدس هر کسی است، اما زمانی که در چند ماه آینده راه اندازی شود – تاریخ انتشار رسمی Q1 2024 است – باید بفهمیم.

این ابزار در حال حاضر با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار / ۲۳۹٫۹۹ پوند پیش فروش می شود – کمی ارزان تر از قیمت خرده فروشی ۲۹۹٫۹۹ دلار (قیمت های انتشار استرالیا و بریتانیا در آینده). در بالای هوش مصنوعی، هدفون هایی با درجه مقاومت در برابر آب IP68 و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی موسیقی دریافت خواهید کرد که توسط کنترل های لمسی حساس به فشار کنترل می شود.

سنهایزر نیز معرفی کرد مجموعه جدیدی از هدفون های Momentum Sportبا ردیابی تناسب اندام داخلی و حسگر ضربان قلب PPG، و همچنین طیف کاملی از معیارهای تناسب اندام چشمگیر Polar. جوانه های اسپورت در ۹ آوریل با قیمت فروش ۳۲۹٫۹۵ دلار / ۳۲۹٫۹۹ یورو / حدود ۴۹۲٫۱۴ دلار استرالیا به فروش می رسد.

پوشیدنی های بهداشتی در CES 2024

GyroGlove روی دست یک فرد

GyroGlove (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

نوآورانه‌ترین فناوری سلامتی که در CES به نمایش گذاشته شد، می‌تواند یک تغییر کلی بازی برای افرادی باشد که به آنها کمک می‌کند. در شرایطی که GyroGlove به افرادی که از پارکینسون رنج می برند کمک می کند تا حدی از استقلال خود را بازگردانند..

با تلاش برای مقابله با لرزش، روبرتا ویلسون-گارت – یک فرد مبتلا به پارکینسون – به ما گفت که به لطف دستکش مورد تایید FDA کلاس ۱، می تواند برای خودش یک فنجان چای درست کند، دکمه های پیراهنش را ببندد و چیزی بخورد. در یک نمایش زنده، تضاد فاحشی بین توانایی او در نقاشی با و بدون دستکش دیدیم.

GyroGlove در حال حاضر برای خرید در دسترس است – اگرچه هر دست ۵۸۹۹ دلار (حدود ۴۶۰۰ پوند / ۸۸۰۰ دلار استرالیا) هزینه دارد – اما CES فرصتی برای دیدن آینده فناوری سلامت، مانند مشخصات Vixion 01.

این گیره علمی تخیلی هنوز یک رقیب دیگر اپل ویژن پرو نیست. آنها عینکی هستند که می توانند به طور خودکار بینایی شما را اصلاح کنند، بنابراین هر چیزی که به آن نگاه می کنید همیشه در کانون توجه است. مزیت واضح این است که شما فقط باید یک جفت مشخصات را برای بقیه عمر خود خریداری کنید. اگر دید شما تغییر کند، Vixion 01 خود را تنظیم می کند تا همچنان بتوانید با وضوح کامل ببینید. تنها نقطه ضعف آن این است که نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود یا در زمان عرضه چقدر خواهد بود.

@techradar

♬ فانوس های آویزان – کالایدو


ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را از ۸K تلویزیون‌ها و نمایشگرهای تاشو برای تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، گجت‌های خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی، پس برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/fitness-trackers/the-best-wearable-and-fitness-tech-of-ces-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *