بهترین فیلم‌های جدید برای پخش در Netflix، Hulu، Prime Video، Max (HBO) و موارد دیگر

بهترین فیلم‌های جدید برای پخش در Netflix، Hulu، Prime Video، Max (HBO) و موارد دیگر
تصاویر جهانی

هالووین هفته آینده است و بهترین فیلم های جدید برای پخش نتفلیکسHulu، Prime Video، حداکثر (HBO)، و سایر خدمات در حال بارگیری فیلم های ترسناک و غیره با مضمون هالووین هستند. امیدوارم که در حال و هوای یک جشن ترسناک باشید زیرا این چیزی است که برای شب فیلم دریافت می کنید!

ما همه تازه واردان به سرویس های پخش اصلی را بررسی می کنیم و این هفته شاهد پیوستن چندین فیلم ترسناک (به علاوه یک استثنا) به لیست هستیم.

ما همچنین برای آنها راهنما داریم بهترین فیلم های نتفلیکسرا بهترین فیلم ها در Huluرا بهترین فیلم ها در Amazon Prime Videoو بهترین فیلم های HBO.

فیلم های جدید برای پخش در یک نگاه

نتفلیکس

Pain Hustlers (2023)
جدید

مزاحم درد

۴۳%

r

۱۲۲ متر

ژانر. دسته

درام، جنایی

ستاره ها

امیلی بلانت، کریس ایوانز، کاترین اوهارا

کارگردانی شده توسط

دیوید یتس

دیوید یتس این فیلم اصلی نتفلیکس را کارگردانی می کند که امیلی بلانت در نقش لیزا دریک، مادر مجرد یقه آبی که شغل خود را از دست داده و ناامیدانه از دختر بیمارش (کلویی کلمن) حمایت می کند، بازی می کند. هنگامی که او با نماینده فروش دارو، پیت برنر (کریس ایوانز) روبرو می شود، به او فرصتی برای یک عمر پیشنهاد می شود که با برخی مصالحه های اخلاقی جدی همراه است. از آنجایی که رئیس او (اندی گارسیا) به طور فزاینده‌ای بی‌قرار می‌شود و تأثیر شرکت او به طور فزاینده‌ای منفی می‌شود، لیزا مجبور می‌شود برای حمایت از خانواده‌اش تصمیم‌های سختی بگیرد.



بدون احساسات سخت (۲۰۲۳)

بدون احساسات سخت

۵۹%

r

۱۰۴ متر

ژانر. دسته

کمدی، عاشقانه

ستاره ها

جنیفر لارنس، اندرو بارت فلدمن، لورا بنانتی

کارگردانی شده توسط

ژن استوپنیتسکی

جنیفر لارنس و اندرو بارت فلدمن بازیگر تازه وارد تابستان، در کمدی بداخلاق بازی می کنند. بدون احساسات سختکه در مورد نوجوانی است که والدینش می خواهند او از پوسته اش بیرون بیاید. پرسی (فلدمن) در آستانه رفتن به دانشگاه است، اما والدینش از اینکه او آماده نیست به تنهایی موفق شود یا در یک محیط اجتماعی فعالیت کند، وحشت دارند. بنابراین، مدی (لارنس)، یک راننده اوبر را که در آستانه از دست دادن خانه اش به خاطر شراب است، استخدام می کنند و پرسی را می خورد. مدی که فکر می‌کند این یک راه آسان برای تعمیر ماشینش و کسب درآمد است، فقط درمی‌یابد که پرسی چیزهای بیشتری از آنچه که به نظر می‌رسد وجود دارد.



پدران قدیمی (۲۰۲۳)

باباهای قدیمی

r

۱۰۲ متر

ژانر. دسته

کمدی

ستاره ها

بیل بور، بابی کاناول، بوکیم وودبین

کارگردانی شده توسط

بیل بور

بیل بور، کمدین، کارگردانی و در این کمدی بازی می‌کند که درباره سه دوست صمیمی است که بعداً در زندگی پدر می‌شوند و با مدیران پیش‌دبستانی، مدیران اجرایی هزاره‌ها و سیاست‌های والدینی دوران کودکی، خود را در یک نسل ضعیف می‌بینند. Burr، Bobby Cannavale و Bokeem Woodbine در نقش پدران بازی می کنند.



دنبال می کند (۲۰۱۴)

آن به شرح زیر است

۸۳%

r

۱۰۱ متر

ژانر. دسته

ترسناک، رمز و راز

ستاره ها

مایکا مونرو، کیر گیلکریست، دانیل زواتو

کارگردانی شده توسط

دیوید رابرت میچل

یکی از بهترین فیلم های ترسناک دهه اخیر. آن به شرح زیر است مایکا مونرو ستاره هادیگر قابل توجه) در نقش جی، نوجوانی بی‌خیال که برای اولین بار با دوست پسر بزرگ‌ترش می‌خوابد، اما به آرامش بی‌نظیر او پی می‌برد. دوست پسر یک نفرین کشنده و مقاربتی شده بود که اکنون به جی منتقل کرده است. مرگ به عنوان یک دوست یا غریبه به سمت او می رود تا زمانی که او را بگیرد. دوستان جی، پارانویای او را باور نمی کنند تا زمانی که خودشان شاهد قاتلان فانتوم Death هستند و خدمه را مجبور می کنند با هم متحد شوند.



بازی جوانمردانه (۲۰۲۳)

بازی جوانمردانه

۷۴%

r

۱۱۳ متر

ژانر. دسته

درام، هیجان انگیز

ستاره ها

فیبی داینور، آلدن ارنرایش، سباستین دی سوزا

کارگردانی شده توسط

کلویی دومونت

فیلم اصلی جدید نتفلیکس بازی جوانمردانه بر یک باور رایج تأکید می کند که تقریباً همیشه نادیده گرفته می شود: شما نباید با همکاران خود قرار ملاقات بگذارید. این امر به ویژه در مورد زوج تازه نامزد شده امیلی (فیبی داینور) و لوک (انفرادی‘s Alden Ehrenreich)، همکاران در یک شرکت مالی ضعیف. هنگامی که یک ترفیع آرزویی به وجود می آید، زوجی که زمانی حمایت می کردند، تغییر پویایی قدرت را تجربه می کنند، در حالی که برای حفظ تعادل جاه طلبی و عشق به یکدیگر مبارزه می کنند، رابطه آنها را تیره می کند.



هولو

جستجوهای سوزی (۲۰۲۳)
جدید

سوزی جستجو می کند

۵۲%

pg-13

۱۰۵ متر

ژانر. دسته

کمدی، هیجان انگیز، معمایی

ستاره ها

کیرسی کلمونز، الکس ولف، جیم گافیگان

کارگردانی شده توسط

سوفی کارگمن

کیرسی کلمونز در نقش سوزی، یک دانشجوی بی دست و پا که مصمم است با کشف محل اختفای یک همکلاسی گمشده، محبوبیت و پادکست جنایی واقعی خود را تقویت کند. جز اینکه سوزی رازی دارد: او همان کسی بود که همکلاسی را در وهله اول ربود.



تار عنکبوت (۲۰۲۳)

تار عنکبوت

۵۰%

r

۸۸ متر

ژانر. دسته

وحشت

ستاره ها

لیزی کاپلان، آنتونی استار، کلئوپاترا کلمن

کارگردانی شده توسط

ساموئل بودین

که در تار عنکبوتپیتر جوان (وودی نورمن) صدای ضربه مداومی را در داخل دیوار اتاق خوابش می شنود که به آرامی او را از ترس دیوانه می کند. با این حال والدین او اصرار دارند که همه چیز در تخیل اوست. با تشدید ترس و تداوم ضربه زدن، پیتر شروع به تعجب می کند که آیا والدینش (لیزی کاپلان و آنتونی استار) راز وحشتناکی را از او پنهان می کنند.



دالیلند (۲۰۲۲)

دالیلند

۵۹%

۹۷ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

بن کینگزلی، باربارا سوکووا، کریستوفر برینی

کارگردانی شده توسط

مری هارون

بن کینگزلی در سال های آخر عمر خود در نقش سالوادور دالی بازی می کند. او که به‌عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان قرن بیستم شناخته شده و مورد احترام است، استرس غیرمنتظره‌ای را در رابطه با ازدواج بسیار قوی خود با گالا (باربارا سوکووا) می‌بیند. این فیلم از نگاه جیمز (کریستوفر برینی)، دستیار جوانی در سال ۱۹۷۴ روایت می‌شود که مصمم است نام خود را در دنیای هنر مطرح کند، زیرا به دالی جیوه‌دار کمک می‌کند تا برای یک نمایشگاه گالری آماده شود.



The Boogeyman (2023)

بوگیمن

۵۵%

pg-13

۹۹ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز، معمایی

ستاره ها

سوفی تاچر، ویوین لایرا بلر، کریس مسینا

کارگردانی شده توسط

راب ساویج

هیولای کلاسیک بازگویی وحشتناکی دارد بوگیمن. سادی و سایر هارپر (سوفی تاچر و ویوین لایرا بلر) از مرگ اخیر مادرشان غمگین هستند و حمایت زیادی از پدر درمانگرشان، ویل (کریس مسینا) دریافت نمی کنند. هنگامی که یکی از بیماران ویل ناامید ظاهر می شود، یک موجود ماوراء طبیعی را پشت سر می گذارد که رنج خانواده ها را شکار می کند و آماده است تا هارپرها را نابود کند.



هیچ کس تو را نجات نخواهد داد (۲۰۲۳)

هیچ کس شما را نجات نخواهد داد

pg-13

۹۳ متر

ژانر. دسته

علمی تخیلی، ترسناک، هیجان انگیز

ستاره ها

کیتلین دوور، الیزابت کالوف، زک دوهام

کارگردانی شده توسط

برایان دافیلد

نویسنده و کارگردان برایان دافیلد (پرستار بچه) هیچ کس شما را نجات نخواهد داد در یک جامعه دور افتاده اتفاق می افتد، جایی که براین آدامز جوان (کیتلین دوور) به دلیل خلاقیت و استعداد بیش از حد از مردم خود بیگانه شده است. برین تنها امیدوار است که همه چیز به دور خود برگردد و در خانه دوران کودکی اش شادی پیدا کند… تا اینکه یک روز توسط مهاجمان غیرانسانی از خواب بیدار می شود.



طاووس

Five Nights at Freddy’s (2023)
جدید

پنج شب در فردی

pg-13

۱۱۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، هیجان انگیز

ستاره ها

جاش هاچرسون، الیزابت لیل، پایپر روبیو

کارگردانی شده توسط

اما تامی

بر اساس سری بازی های ویدیویی کالت، پنج شب در فردی جاش هاچرسون در نقش مایک اشمیت، یک نگهبان امنیتی که یک کار شبانه را در پیتزای فردی فازبیر، یک مرکز سرگرمی خانوادگی که دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و کاملاً متروک شده است، آغاز می کند. اما او به زودی متوجه می‌شود که دلیل امنیت این است که چهار طلسم انیماترونیک – فردی فازبیر، بانی بانی، چیکا مرغ و فاکسی روباه دزد دریایی – زنده می‌شوند تا هر کسی را که هنوز بعد از نیمه‌شب آنجا هستند، بکشند.



Strays (2023)

ولگردها

۵۴%

r

۹۳ متر

ژانر. دسته

کمدی، ماجراجویی

ستاره ها

ویل فرل، جیمی فاکس، ویل فورته

کارگردانی شده توسط

جاش گرین باوم

ستاره ها در کمدی مضحک به سراغ سگ ها می روند ولگردها. رگی (ویل فرل)، یک مرزی تریر ساده لوح و خوش بین توسط صاحبش داگ (ویل فورته) در خیابان ها رها می شود، اما رجی مطمئن است که این کار عمدا نمی توانسته باشد. اکنون، او با یک بوستون تریر ولگرد به نام باگ (جمی فاکس) که نمی تواند بیشتر از این از آزادی ولگرد بودن هیجان زده شود، درگیر می شود. باگ به رجی کمک می کند ببیند که در یک رابطه سمی گیر کرده است و با همکاری با دوستان استرالیایی شپرد مگی (آیلا فیشر) و گریت دین هانتر (رندال پارک)، نقشه می کشند تا از داگ انتقام بگیرند.



Fast X (2023)

سریع X

۵۶%

pg-13

۱۴۲ متر

ژانر. دسته

اکشن، جنایی، هیجان انگیز

ستاره ها

وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون

کارگردانی شده توسط

لوئیس لتریر

فرانچایز نهایی سرگرمی های بزرگ و احمقانه با هر فیلم بعدی بزرگتر می شود و سریع X مستثنی نیست دام تورتو (وین دیزل) و خانواده دزد ماشینش از همه کسانی که با آن ها روبرو شده اند، فریب خورده و از آنها پیشی گرفته اند. اما اکنون آنها در مقابل کشنده ترین حریف خود قرار دارند: تورتو دیگری. برادر جان، جاکوب (جان سینا) با انتقام و عزم برای نابود کردن هر چیزی که دام دوست دارد از سایه های گذشته دام بیرون آمده است.



مکس (HBO و HBO Max سابق)

The Life II (2023)
جدید

The Life II

۴۷%

r

۱۱۰ متر

ژانر. دسته

ترسناک، معمایی، هیجان انگیز

ستاره ها

تایسا فارمیگا، جوناس بلوکت، استورم رید

کارگردانی شده توسط

مایکل چاوز

دومی در برادران وارنر. راهبه سریالی با عنوان مناسب The Life II، در سال ۱۹۵۶ پس از قتل یک کشیش در فرانسه مشاهده می شود. یک شیطان ماوراء طبیعی در کلیسا در حال گسترش است و خواهر ایرنه (تایسا فارمیگا) برای تحقیق می رود. تحقیقات او به زودی او را یک بار دیگر با والاک، راهبه شیطان روبرو می کند.



بدون تصادف (۲۰۲۳)

تصادفی نیست

r

۹۷ متر

ژانر. دسته

مستند

کارگردانی شده توسط

کریستی جاکوبسون

این مستند به نبرد برای کشاندن برتری‌طلبان سفیدپوست به عدالت پس از تظاهرات مرگبار «حق اتحاد کنید» در شارلوتزویل، ویرجینیا را روایت می‌کند. پس از مجروح شدن معترضان متقابل و کشته شدن هدر هیر توسط یک راننده برتری طلب سفیدپوست، یک شکایت مدنی علیه رهبران و سازمان های ملی گرا سفیدپوست تشکیل شد. این داستان آن لباس است که شبکه گسترده ای از توطئه گران را افشا کرد.



Meg 2: The Trench (2023)

مگ 2: سنگر

۴۰%

pg-13

۱۱۶ متر

ژانر. دسته

اکشن، علمی تخیلی، ترسناک

ستاره ها

جیسون استاتهام، وو جینگ، شویا سوفیا کای

کارگردانی شده توسط

بن ویتلی

کوسه عظیم ماقبل تاریخ بازگشته است، اما خوشبختانه جوناس تیلور (جیسون استاتهام) و جیومینگ ژانگ (وو جینگ) در مگ ۲: سنگر. به جز این بار، زمانی که تیلور و ژانگ یک شیرجه اکتشافی را به عمیق‌ترین اعماق اقیانوس هدایت می‌کنند، با یک عملیات معدنی که چندین مگ را از اعماق آزاد می‌کند، قطع می‌شوند. اکنون، آنها باید با شکارچیان دریایی عظیم و همچنین غارتگران محیط زیست در مسابقه ای با زمان حرکت کنند.



The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart (2023)

The Venture Bros.: Radiant Is the Blood of the Baboon Heart

۸۴%

r

۸۴ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، فیلم تلویزیونی

ستاره ها

کریستوفر مک کالوچ، داک همر، جیمز اوربانیاک

کارگردانی شده توسط

کریستوفر مک کالوچ

کلاسیک شنای بزرگسالان در این فیلم اصلی که درست پس از وقایع پایانی فصل هفتم شروع می‌شود، بازمی‌گردد. در حالی که یک شکار سراسری برای هنک ونچر در جریان است، شری تحمیلی از گذشته دوباره ظهور می کند تا Ventures، The Guild و ازدواج Monarch را عذاب دهد. برای بازگرداندن نظم دنیای Ventures، باید دوستان و دشمنان به طور یکسان متحد شوند.



BS High (2023)

BS بالا

۶۵%

r

۹۵ متر

ژانر. دسته

مستند

کارگردانی شده توسط

مارتین دزموند رو، تراوون رایگان

نگاهی عجیب به دنیای فوتبال تجاری دبیرستانی BS بالا پس از پخش تلویزیونی ملی فوتبال در سال ۲۰۲۱ بین آکادمی برتر IMG و دبیرستان ناشناخته بیشاپ سیکامور، سرریز را پوشش می دهد. IMG بازی را با نتیجه ۵۸-۰ برد و بازیکنان بی‌شماری مصدوم شدند و باعث شد تا یک سیرک رسانه‌ای به راه بیفتد که چگونه چنین بازی کج‌رویی می‌تواند به مرحله ملی برسد. در نهایت، سوالات به پای سرمربی BS، روی جانسون، جایی که سوراخ خرگوش شروع می شود، افتاد.



آمازون پرایم ویدئو

احاطه شده (۲۰۲۳)

احاطه شده

۵۷%

r

۱۰۰ متر

ژانر. دسته

وسترن، اکشن، درام

ستاره ها

لتیتیا رایت، جیمی بل، مایکل کنت ویلیامز

کارگردانی شده توسط

آنتونی ماندلر

لتیتیا رایت در این وسترن در نقش مو واشنگتن، یک سرباز سابق بوفالو که به غرب سفر می کند تا ادعای خود را برای داشتن یک معدن طلا مطرح کند، بازی می کند. هنگامی که کالسکه او در کمین قرار می گیرد، مو زنده می ماند و یک گروگان را می گیرد. اما زمانی که باند راهزن تصمیم می گیرد او را آزاد کند، مو در محاصره قرار می گیرد و باید با او مبارزه کند.



جاده دلار نقره ای (۲۰۲۳)

جاده دلار نقره ای

صفحه

۱۰۱ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

مامی ریلز الیسون، کیم رنی دوهون

کارگردانی شده توسط

رائول پک

این مستند جذاب آمازون اورجینال مقاله ProPublica با همین نام را به عمق جدیدی می برد. جاده دلار نقره ای خانواده Reels و مادرش، “Mamie” را دنبال می کند، که از زمان آزادی، کشاورزی، ماهیگیری و ایجاد یک زندگی پایدار در سرزمین کارولینای شمالی خود را آغاز کرده اند. امتناع آنها از تخلیه زمین علیرغم فشارهای فزاینده شرکت منجر به محکومیت نادرست به دلیل تحقیر مدنی در سال ۲۰۱۱ شد و خانواده را به مدت هشت سال پشت میله های زندان قرار داد. مامی، ملوین و لیکورتیس که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، همچنان به مبارزه برای بازپس گیری سرزمینی که توسط یک سیستم حقوقی نژادپرستانه و ناعادلانه به ناحق از آنها گرفته شده است، ادامه می دهند.



دفن (۲۰۲۳)

دفن

۷۴%

r

۱۲۶ متر

ژانر. دسته

درام، تاریخ

ستاره ها

آلن راک، جیمی فاکس، تامی لی جونز

کارگردانی شده توسط

مارگارت بتز

جیمی فاکس و تامی لی جونز در این آمازون اورجینال در مورد توافق دست دادن به اشتباه بازی می کنند. پس از اینکه جرمیا اوکیف (جونز) صاحب خانه تشییع جنازه درگیر اختلاف قرارداد با یک غول شرکتی می شود، وکیل کاریزماتیک ویلی ای گری (فاکس) را برای نجات کسب و کار خانوادگی خود استخدام می کند. وکیل شروع به حفر یک شبکه پیچیده از نژاد، قدرت و ظلم می کند که فساد شرکت ها را افشا می کند – همه اینها در حالی که یک دوستی بسیار واقعی بین وکیل و موکل برقرار می کند.



کاملا قاتل (۲۰۲۳)

کاملا قاتل

۶۰%

r

۱۰۶ متر

ژانر. دسته

ترسناک، کمدی

ستاره ها

کیرنان شیپکا، اولیویا هولت، جولی بوون

کارگردانی شده توسط

نهناچکا خان

ادای احترام به فیلم های ملکه فریاد، کاملا قاتل ۳۵ سال پس از قتل تکان دهنده سه نوجوان، زمانی که “قاتل شیرین شانزده” برای گرفتن قربانی چهارم بازمی گردد. جیمی ۱۷ ساله (کیرنان شیپکا) با نادیده گرفتن هشدارهای مادر بیش از حد محافظش، به شهر می رود، اما با قاتل روبرو می شود و به طور تصادفی وارد یک پیچ زمانی می شود که او را به سال ۱۹۸۷ باز می گرداند – سال قتل های اصلی جیمی در مواجهه با یک فرصت جدید، با مادر نوجوانش (اولیویا هولت) متحد می شود تا قاتل را قبل از اینکه بتواند ضربه بزند، نابود کند.



عهد گای ریچی (۲۰۲۳)

عهد گای ریچی

۶۳%

r

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

جنگی، اکشن، هیجان انگیز

ستاره ها

جیک جیلنهال، دار سلیم، شان ساگار

کارگردانی شده توسط

گای ریچی

عهد گای ریچی اگر بر اساس واقعیت باشد، بهتر است، اما همانطور که هست، هنوز هم سرگرم کننده است. احمد (دار سلیم) مترجم افغان پس از گرفتار شدن در کمین، تمام تلاش خود را می کند تا جان گروهبان ارتش ایالات متحده جان کینلی (جیک جیلنهال) را نجات دهد. به احمد و خانواده اش به خاطر قهرمانی خارق العاده اش وعده عبور امن به ایالات متحده داده شد. اما زمانی که آمریکا از قول خود سرپیچی کرد، کینلی قول داد که بدهی خود را با بازگشت به افغانستان و تخلیه احمد و خانواده اش قبل از اینکه طالبان آنها را شکار کنند، بازپرداخت کند.



Apple TV+

تونل کبوتر (۲۰۲۳)
جدید

تونل کبوتر

۷۷%

pg-13

۹۲ متر

ژانر. دسته

مستند

ستاره ها

جان لو کاره

کارگردانی شده توسط

ارول موریس

با یکی از مشهورترین رمان نویسان جاسوسی تمام دوران، جان لو کاره – نام واقعی دیوید کورنول، پشت پرده بروید. کورنول خود یک جاسوس بریتانیایی در طول جنگ سرد بود و نام قلم خود را با حس داستانی منحصر به فرد در شش دهه کار منتشر شده خود آغشته کرد. این فیلم از ارول موریس این حرفه را جشن می گیرد و به آخرین و صریح ترین مصاحبه لو کاره می انجامد.



فلورا و پسر (۲۰۲۳)

فلور و پسر

۷۵%

r

۹۷ متر

ژانر. دسته

کمدی، درام، موسیقی

ستاره ها

ایو هیوسون، اورن کینلان، جوزف گوردون-لویت

کارگردانی شده توسط

جان کارنی

جدیدترین موزیکال مدرن از جان کارنی (یک بار، خیابان سینگایو هیوسون در نقش مادر مجرد فلورا بازی می‌کند، که کاملاً از نحوه برخورد با پسر نوجوانش، مکس (اورن کینلان) ناراحت است. وقتی یک افسر پلیس مکس را تشویق می کند تا سرگرمی پیدا کند، فلورا تصمیم می گیرد او را به یادگیری گیتار سوق دهد. مکس پول می‌گیرد، اما فلورا به زودی از طریق کلاس‌های از راه دور با یک نوازنده لس آنجلس (جوزف گوردون-لویت) به این ساز عشق می‌ورزد. و مکس، به نظر می رسد، اتفاقاً استعداد موسیقی دیگری دارد که به مادر و پسر اجازه می دهد تا عشق پنهانی به موسیقی را با هم کشف کنند.



دیزنی +

عمارت جن زده (۲۰۲۳)

کاخ جن زده

۴۷%

pg-13

۱۲۳ متر

ژانر. دسته

فانتزی، کمدی

ستاره ها

روزاریو داوسون، چیس دبلیو دیلون، لیکیت استنفیلد

کارگردانی شده توسط

جاستین سیمین

سواری معروف دیزنی لند زمانی زنده می‌شود که مادر مجرد گابی (روزاریو داوسون) یک راهنمای تور، یک روانشناس، یک کشیش و یک مورخ را استخدام می‌کند تا به او کمک کنند تا عمارت تازه خریداری‌شده‌اش را پس از اینکه متوجه شد کاملاً ارواح در آن زندگی می‌کنند را از بدن خارج کند. بازیگران تمام ستاره شامل لیکیت استنفیلد، اوون ویلسون، دنی دویتو، جرد لتو، جیمی لی کرتیس (هالووین به پایان می رسدو تیفانی هادیش.



عنصری (۲۰۲۳)

عنصری

۵۸%

صفحه

۱۰۲ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، کمدی، خانوادگی، فانتزی، عاشقانه

ستاره ها

لیا لوئیس، مامودو آتی، رونی دل کارمن

کارگردانی شده توسط

پیتر پسر

جدیدترین نسخه پیکسار مستقیماً به دیزنی پلاس رفت. در شهر المنت، آتش، آب، زمین و هوا با هم همزیستی دارند، اما لزوماً با هم معاشرت ندارند. اما امبر آتشین (لیا لوئیس) و وید (مامودو آتی) وید (مامودو آتی) در تلاش هستند تا مشخص کنند که عناصر بیشتر از آنچه که به نظر می رسد مشترک هستند.



پری دریایی کوچک (۲۰۲۳)

پری دریایی کوچک

۵۹%

صفحه

۱۳۵ متر

ژانر. دسته

ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی، عاشقانه

ستاره ها

هالی بیلی، جونا هاوئر کینگ، دیوید دیگز

کارگردانی شده توسط

راب مارشال

یکی دیگر از بازسازی لایو اکشن دیزنی، پری دریایی کوچک هالی بیلی در نقش آریل، جوانترین و سرکش ترین دختر پادشاه تریتون (خاویر باردم) بازی می کند. آریل که مشتاق کاوش در جهان فراتر از دریا است، از سطح دریا دیدن می کند، جایی که از راه دور عاشق شاهزاده اریک (یونا هاور-کینگ) باهوش می شود. با وجود اینکه آریل از تعامل با انسان ها منع شده است، با جادوگر شیطانی دریا، اورسولا (ملیسا مک کارتی) معامله می کند تا به او اجازه دهد برای مدتی در خشکی زندگی کند… با قیمتی.



پارامونت +

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem (2023)

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem

۷۴%

صفحه

۱۰۰ متر

ژانر. دسته

انیمیشن، کمدی، اکشن

ستاره ها

میکا ابی، شامون براون جونیور، نیکلاس کانتو

کارگردانی شده توسط

جف رو

پارامونت و نیکلودئون مشغول ریبوت‌های Teenage Mutant Ninja Turtles بودند و ضرب وشتم جهش یافته یکی از بزرگترین موفقیت های تاکنون است. برادران لاک پشت که در پناه دنیای انسانی بزرگ می شوند، به دوران نوجوانی رسیده اند و آماده اند تا از سایه ها بیرون بیایند و با انجام اعمال قهرمانانه در سطح شهر نشان دهند که نوجوانان عادی هستند. با کمک دوست جدید آوریل اونیل (آیو ادبیری)، آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا با یک سندیکای جنایی مرموز وارد شوند… فقط متوجه می‌شوند که ممکن است کمی بیشتر از چیزی که می‌توانند بجوند، لقمه‌ای داشته باشند.



توصیه های سردبیران







ما همچنین برای آنها راهنما داریم بهترین فیلم های نتفلیکسرا بهترین فیلم ها در Huluرا بهترین فیلم ها در Amazon Prime Videoو بهترین فیلم های HBO.


منبع: https://www.digitaltrends.com/movies/best-new-movies-to-stream-this-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *