بهترین قاب MagSafe Pixel 8 Pro: قاب فوق‌العاده نازک ماوس

بعد از گذشت این همه سال، من هنوز کاربر بزرگی از کیس ها نیستم، زیرا از حجم اضافه ای که آنها برای تلفن هایی که قبلاً خیلی بزرگ هستند، خوشم نمی آید، اما هر چند وقت یک بار یکی را پیدا می کنم که مرا وسوسه می کند که یکی را به گوشی بزنم. یک گوشی برای مدتی قاب جدید Mouse Super Thin برای Pixel 8 Pro یکی از این موارد است.

رسما به نام قاب مغناطیسی فوق العاده نازک ماوس برای پیکسل ۸ پرو، این کیس با Pixel 8 و Pixel 8 Pro در روز اول راه اندازی شد و من تقریباً بلافاصله آن را سفارش دادم. چرا؟ چون MagSafe داخلی دارد. همچنین قرار بود فوق العاده نازک باشد، اما واقعاً به این نتیجه رسید که می توانم از آن با شارژرها و لوازم جانبی MagSafe استفاده کنم.

بهترین قاب MagSafe Pixel 8 Pro: قاب فوق‌العاده نازک ماوس

بررسی اجمالی مورد، قیمت، مواد: قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا این مورد ارزش به اشتراک گذاشتن با شما را دارد، در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه ارائه می دهد آورده شده است. اول از همه، قیمت آن ۴۴٫۹۹ دلار است، بنابراین دقیقاً ارزان نیست و من کاملاً می‌دانم که آیا اکنون تصمیم گرفته‌اید از این نوشتن خارج شوید. برای کسانی که در اطراف هستند، بقیه تنظیمات در اینجا بسیار خوب است.

Mous Super Thin برای Pixel 8 Pro (نسخه Pixel 8 نیز وجود دارد) در رنگ مشکی یا Steel Blue عرضه می شود – من آبی شدم زیرا Pixel 8 Pro را با رنگ آبی یا Bay خریداری کردم. این از یک پلی کربنات با استفاده از ۷۵٪ مواد بازیافتی با یک میکروفیبر داخلی که ۵۰٪ از مواد بازیافتی استفاده می کند ساخته شده است.

به عنوان “فوق العاده نازک” فهرست شده است، اگرچه من آن را به نازک ترین قاب مورد استفاده من نزدیک نمی دانم. این کیس‌های Peel یا Totalee به طرز مضحکی نازک باقی می‌مانند، در حالی که احتمالاً جایی بین آن‌ها و یک قاب TPU معمولی قرار می‌گیرد. نازک است، اشتباه نکنید، فقط نه شام لاغر

برش‌هایی برای دکمه‌ها دارد که من از آن استقبال می‌کنم، زیرا بسیاری از موارد با روکش دکمه‌های داخلی اغلب آنطور که می‌خواهید کلیک یا فشار نمی‌دهند. این کیس عمدتاً با دکمه‌ها همسطح می‌شود، اما همچنان می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و اطمینان داشته باشید که وقتی روی آن‌ها کلیک می‌کنید کلیک می‌کنند. دوستان، امیدوارم این توضیح منطقی باشد.

و در نهایت، شما یک “آرایه مغناطیسی” در داخل آن دریافت می کنید که بخش MagSafe است و دلیلی است که باید این مقدار را برای یک کیس هزینه کنید. این را می توان در داخل کیس به عنوان یک حلقه دایره ای دید که به آن کمک می کند تا به شارژر MagSafe یا لوازم جانبی دیگر مانند یکی از آن کیف پول های مغناطیسی متصل شود. آن را به دنیای لوازم جانبی آیفون باز می کند که اغلب بسیار بهتر از اندروید هستند.

یک بررسی سریعنظر کلی من در مورد این قاب مغناطیسی فوق نازک موس برای Pixel 8 Pro این است که یک قاب بسیار بسیار زیبا است. بله، این قیمت بالا است زیرا آمازون ما را به این باور رساند که همه قاب‌ها باید ۷٫۹۹ دلار باشند، اما اگر به یک کیف باکیفیت با MagSafe نیاز دارید که با تأیید Google ساخته شده است، این یکی است.

جنس پلی کربنات بیرونی در لمس نرم است و بسته به حالت تعریق دست شما می تواند کمی لیز باشد. جدای از نابخردی، چیزی که من به آن می پردازم این است که می تواند هم لغزنده و هم مرزی چسبنده باشد. همچنین لمس آن بسیار عالی است، گویی توسط گوگل ساخته شده است و نه شخص ثالث. این یک قاب ۷٫۹۹ دلاری نیست و شما در لحظه لمس آن متوجه می شوید.

بدون اینکه حجم زیادی به آن اضافه کند، کاملا روی پیکسل ۸ پرو قرار می گیرد. شکاف‌هایی در قسمت پایین وجود دارد تا سوار شدن و پیاده‌شدن را نیز آسان‌تر کند، که می‌تواند با برخی از این قاب‌های بسیار نازک و بسیار تنگ به نبرد تبدیل شود. نوار دوربین را به خوشایندترین حالت خمیده در آغوش می‌گیرد، به شما امکان می‌دهد همیشه به دکمه‌های واقعی دسترسی داشته باشید و بسته به نحوه تنظیم گوشی، مقداری محافظ شیشه جلو و شیشه دوربین را ارائه می‌دهد.

من مطمئن نیستم که این مورد فرم نهایی محافظت را ارائه دهد، اما واقعاً قرار نیست. با این حال، باید افت های کوتاه و فرسودگی روزانه را که ممکن است روی پیکسل ۸ پرو ۱۰۰۰ دلاری خود وارد کنید، تحمل کند، و این به نوعی نکته است. اگر به محافظت بیشتری نیاز دارید، Mous دارای کیس های مغناطیسی دیگری است که ۶۵ دلار قیمت دارند.

در مورد قسمت MagSafe – عالی است. آرایه مغناطیسی اینجا محکم به چند شارژر MagSafe که من در خانه دارم متصل می شود و سپس Pixel 8 Pro را به صورت بی سیم شارژ می کند. این به من این امکان را می‌دهد که به جای اینکه اگر بین آیفون و تلفن اندرویدی اینجا و آنجا شیرجه می‌زنم، به جای تعویض به Pixel Stand یا چیز دیگری، همیشه از این شارژرها استفاده کنم. همچنین به خوبی روی کیف پول های مغناطیسی قرار می گیرد، حداقل آنهایی که برای MagSafe ساخته شده اند. این واقعا MagSafe را به خط پیکسل ۸ می آورد.

باید یکی بخری؟ حتما چرا که نه. اگر یک قاب نیمه نازک با MagSafe برای Pixel 8 یا Pixel 8 Pro خود می خواهید، این یک گزینه عالی است. بله، شما برای این کار بیشتر از اکثر موارد هزینه خواهید کرد، اما من به شما می گویم که کیفیت وجود دارد و افزودنی هزینه MagSafe ارزش آن را دارد. گفتنی است، دنیای جدیدی از قاب‌های پیکسل ۸ پرو مجهز به MagSafe در آمازون وجود دارد که همگی تقریباً نصف قیمت این قاب هستند. بسیاری نیز نظرات عالی دارند (اگر بتوانید به آنها اعتماد کنید)، بنابراین من به موارد زیر نیز پیوند خواهم داد.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/03/the-mous-super-thin-magsafe-case-for-pixel-8-pro-is-pretty-nice/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *