بهترین لامپ های هوشمند برای سال ۲۰۲۴

لامپ های هوشمند یکی از ساده ترین نقاط ورود به دنیای خانه های هوشمند هستند. آنها بسیار ارزان هستند، اکثر آنها با قیمت ۱۰ تا ۵۰ دلار برای هر لامپ عرضه می شوند، نصب آنها آسان است و می توانند احساس خانه شما را کاملاً تغییر دهند. در عرض چند دقیقه می‌توانید از حالت خسته‌کننده و آنالوگ به رنگارنگ و خودکار تبدیل شوید، و در مورد استفاده از لامپ‌های هوشمند برای ایجاد صحنه‌های نوری با رنگ‌های بد، تنظیم زمان‌بندی و موارد دیگر، امکانات بی‌پایانی وجود دارد.

اما مثل بقیه فضای خانه هوشمند، اکنون تعداد لامپ های هوشمند بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. ما ده‌ها چراغ هوشمند را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم و متوجه شده‌ایم که اکثر آنها کاملاً خوب هستند، اما تفاوت‌هایی در سازگاری، کیفیت رنگ و قابلیت استفاده از برنامه تلفن همراه وجود دارد که ارزش توجه را دارد. این راهنما نه تنها انتخاب های برتر ما را نشان می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا عواملی را که باید قبل از انتخاب بهترین لامپ هوشمند برای خود در نظر بگیرید، درک کنید.

در لامپ های هوشمند به دنبال چه چیزی باشیم

قابلیت اتصال (به هاب یا عدم اتصال به هاب)

یکی از بزرگترین جذابیت های چراغ های هوشمند این است که می توانید آنها را از طریق تلفن خود کنترل کنید. اکثر آنها می توانند با اتصال به آن از طریق Wi-Fi یا بلوتوث یا از طریق یک هاب خارجی که اتصال را برای آنها انجام می دهد، این کار را انجام دهند. اتصال بلوتوث محدوده ای را که در آن می توانید نور را کنترل کنید محدود می کند، بنابراین فقط برای تعداد محدودی از لامپ ها و لامپ هایی که انتظار ندارید در زمان دوری کنترل کنید، بهترین است.

راه اندازی چراغ های هوشمند Wi-Fi آسان است و در مجموع می توانند ارزان تر باشند زیرا برای اتصال آنها به هاب نیاز ندارند. با این حال، داشتن چیزی مانند یک هاب مرکزی Zigbee می تواند کل سیستم شما را قابل اعتمادتر کند زیرا اتصال آن از شبکه Wi-Fi خانه شما جدا است. به همین دلیل، لامپ های مبتنی بر هاب تمایل بیشتری به گسترش دارند، بنابراین اگر می خواهید در نهایت ده ها لامپ هوشمند در اطراف خانه خود داشته باشید، به طور عمده آنها را توصیه می کنیم.

سفید یا رنگی؟

اکثر لامپ‌های هوشمندی که امروزه پیدا می‌کنید، لامپ‌های سفید و رنگی هستند، به این معنی که می‌توانند در رنگ‌های آبی، صورتی، سبز و هر چیزی بین آن‌ها بدرخشند و همچنین با درجه حرارت‌های مختلف سفید بدرخشند. اما تعدادی لامپ فقط سفید وجود دارد و اغلب کمی مقرون به صرفه تر از لامپ های رنگی خود هستند. در حالی که ما به دستگاه‌های سفید و رنگی توصیه می‌کنیم، اگر فقط رنگ سفید را ترجیح می‌دهید، مطمئن شوید که لامپی دریافت می‌کنید که می‌تواند طیف دمای رنگ را (معمولاً از حدود ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلوین) بپوشاند و سطوح مختلفی را به شما ارائه دهد. نور سفید گرم و سرد

ویژگی های برنامه

یکی از مزایای چراغ های هوشمند میزان کنترلی است که شما بر روی آنها به لطف قابلیت های مختلف متصل به برنامه آنها دارید. اکثر برنامه‌های همراه به شما اجازه می‌دهند کارهایی مانند تنظیم زمان‌بندی نورپردازی و تایمر، گروه‌بندی نورهای جداگانه در تعیین‌های اتاق و ایجاد «صحنه‌های» نوری سفارشی خود با رنگ‌های مختلف انجام دهید. اما ما ویژگی‌های دیگری را دیده‌ایم که مانند حالت تعطیلات برای روشن و خاموش کردن خودکار چراغ‌ها برای افزایش امنیت خانه‌تان و همگام‌سازی با رسانه‌ها، که رنگ چراغ‌ها را بسته به موسیقی که به آن گوش می‌دهید یا تغییر می‌کند، دیده‌ایم. بازی شما در حال حاضر به صورت زنده پخش می شوید.

سازگاری خانه هوشمند

اگر به طور مرتب از دستیار هوشمندی مانند الکسای آمازون یا دستیار گوگل استفاده می کنید، مطمئن شوید که چراغ های هوشمندی که دریافت می کنید با مورد علاقه شما کار می کنند. همه لامپ‌هایی که ما آزمایش کردیم از دستیارهای مجازی آمازون و گوگل پشتیبانی می‌کنند و به شما امکان می‌دهند از دستورات صوتی برای روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، کم‌نور کردن آنها و موارد دیگر استفاده کنید. کارت وحشی در اینجا سیری و خانه اپل است. در حالی که لامپ های هوشمند متعددی پشتیبانی از HomeKit را اضافه کرده اند، همه چراغ ها با سیستم خانه هوشمند اپل سازگار نیستند.

قابلیت گسترش

ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما شما باید در نظر بگیرید که در نهایت چند چراغ هوشمند در خانه خود می خواهید. گسترش برخی از برندها و سیستم‌های روشنایی آسان‌تر از سایرین است، و اگر قصد دارید چراغ‌های هوشمند را در هر اتاقی در خانه خود قرار دهید، به طور کلی توصیه می‌کنیم از لامپ‌های هاب استفاده کنید. اگر فقط به دنبال تزئین دفتر خانه یا اتاق نشیمن خود با چند چراغ فانتزی هستید، گزینه های Wi-Fi باید به شما کمک کنند. خوشبختانه، اینها برخی از مقرون به صرفه ترین دستگاه های خانه هوشمندی هستند که می توانید تهیه کنید، بنابراین حتی اگر اکنون پاسخ روشنی برای این سوال ندارید، اگر تصمیم دارید خانه خود را با چندین دستگاه تجهیز کنید، می توانید در گزینه های خود تجدید نظر کنید. لامپ های هوشمند

اگر در مورد چراغ های هوشمند تحقیق کرده باشید، احتمالاً با آن برخورد کرده اید لامپ های Philips Hue. این طیف به دلایل مختلفی محبوب است، و ما موافقیم که آنها بهترین لامپ های هوشمندی هستند که می توانید به لطف سازگاری گسترده، استفاده آسان از برنامه تلفن همراه و قابلیت گسترش آنها دریافت کنید. به ویژه، اگر می‌دانید که می‌خواهید بیش از یک اتاق در خانه خود را با این دستگاه‌های اینترنت اشیا تجهیز کنید، Philips Hue راهی برای رفتن است.

اولین چیزی که مهم است در مورد لامپ های Hue بدانید این است که اکنون بلوتوث فعال هستند. این بدان معناست که می توانید ابتدا چند عدد بخرید تا آن را امتحان کنید، سپس به راحتی سیستم خود را با یک هاب گسترش دهید وقتی می خواهید چراغ های بیشتری به خانه خود اضافه کنید. پیش از این، هاب برای همه چراغ‌ها مورد نیاز بود، اما اکنون بسیار آسان‌تر است که انگشت پای خود را قبل از فرو رفتن کامل در محدوده قرار دهید.

مانند همه چراغ‌های هوشمند دیگری که آزمایش کردیم، فقط باید یک لامپ Philips Hue را پیچ کنید، چراغ خود را روشن کنید و دستورالعمل‌های موجود در برنامه تلفن همراه را دنبال کنید تا شروع به استفاده از آن کنید. حتی اگر برای شروع فقط چراغ‌ها را در یک اتاق دارید، باز هم توصیه می‌کنیم آنها را در «اتاق» خود در برنامه Hue گروه‌بندی کنید تا بتوانید به‌راحتی کل محیط فضا را در یک لحظه کنترل کنید.

رنگ سفید + رنگ لامپ ها طیف وسیعی از رنگ های سفید گرم تا سرد و میلیون ها رنگ را برای آزمایش در خانه هوشمند شما فراهم می کنند. رنگ‌ها غنی و پر جنب و جوش هستند و صحنه‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده فیلیپس، مانند Energize، Bright و Relax، به شما این امکان را می‌دهند که به سرعت از نورهای «گنگ» قدیمی خود با سطوح گرمای مختلف نور سفید تقلید کنید. می‌توانید از بین تعدادی صحنه رنگی در برنامه نیز انتخاب کنید، اما ایجاد دمای رنگ خود نیز آسان است. بنابراین، اگر همیشه می‌خواستید هنگام پخش زنده در توییچ، دفتر خود را با رنگین‌کمان رنگ‌های پر جنب و جوش پر کنید، می‌توانید تنظیمات پیش‌تنظیمی دقیقی را که می‌خواهید پیدا کنید، ذخیره کنید و سپس با چند ضربه در برنامه

استفاده از اپلیکیشن Hue بسیار آسان است و لامپ ها از دستورات صوتی الکسای آمازون و دستیار گوگل پشتیبانی می کنند. این بدان معناست که شما حتی نیازی به باز کردن برنامه برای کنترل چراغ های خود ندارید. شما به سادگی می توانید از کنترل صوتی استفاده کنید و بگویید “الکسا، چراغ های اتاق خواب را خاموش کن” و فقط چراغ های آن اتاق تعیین شده خاموش می شوند. شما می‌توانید تنها با استفاده از بلوتوث تا ۱۰ لامپ به سیستم خود اضافه کنید – در این مرحله باید یک هاب Philips Hue را به ترکیب اضافه کنید تا حداکثر ۵۰ چراغ را پشتیبانی کند. این هاب همچنین مواردی مانند اتصال HomeKit، زمان‌بندی نور و اتوماسیون، حالت‌های خانه و خارج و همگام‌سازی با فیلم‌ها و موسیقی را فعال می‌کند.

مسلماً مفیدترین این ویژگی‌ها اتوماسیون است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های روشن/خاموش را برای چراغ‌های خود تنظیم کنید، از جمله خاموش کردن خودکار چراغ‌ها هنگام خروج از خانه. قابل درک است که چرا فیلیپس این چند ویژگی را منحصر به افرادی با Hue Hub می کند – افزودن یک هاب به ترکیب سیستم را قابل اعتمادتر می کند، به شما امکان می دهد با افزایش تعداد چراغ های متصل کارهای بیشتری انجام دهید، به علاوه بسیاری را تشویق می کند در یک هاب سرمایه گذاری کنند. و لامپ های Hue بیشتری در طول زمان. ما هاب Hue را نه تنها به دلیل قابلیت اطمینان آن می‌پسندیم، بلکه به این دلیل که امکان کنترل دقیق‌تر و انعطاف‌پذیرتر روی دستگاه‌های شما را فراهم می‌کند. بنابراین اگر در تعطیلات هستید و می خواهید چراغ های اتاق نشیمن خود را روشن کنید تا ببینید چه خبر است، می توانید این کار را انجام دهید.

قابلیت گسترش فراتر از تعداد چراغ‌هایی است که در خانه هوشمند خود دارید: همچنین شامل چندین لامپ هوشمند است که می‌توانید در بیرون نیز نصب کنید. طیف Hue دارای تعداد زیادی لامپ داخلی و خارجی برای انتخاب است، از جمله چراغ‌های توکار، پایه‌های بیرونی و چراغ‌های سیل، نوارهای نور و موارد دیگر. این یکی از معدود محدوده‌های موجود امروزی است که گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر لامپ را در داخل و خارج از خانه هوشمند کنید، که اگر می‌دانید می‌خواهید در جلوی چراغ‌های هوشمند همه کاره شوید، مهم است که در نظر بگیرید.

اما این ما را به بزرگترین نقطه ضعف Philips Hue می رساند که قیمت آن است. لامپ های Hue با قیمت دو بسته لامپ White + Color Ambiance 80 دلار قیمت دارند. اگر به دنبال لامپ‌های ارزان قیمت برای آزمایش روشنایی هوشمند هستید، برخی از دیگر انتخاب‌های برتر ما در زیر، مانند لامپ هوشمند Kasa، انتخاب‌های بهتری خواهند بود، زیرا اکثر آنها قیمت پایین‌تری برای هر لامپ دارند. با این حال، اگر نورپردازی هوشمند چیزی است که می‌خواهید روی آن سرمایه‌گذاری کنید، توصیه می‌کنیم با یکی از کیت‌های شروع Hue فیلیپس بروید: کیت استارت محیط سفید + رنگشامل سه لامپ، یک هاب و یک دکمه هوشمند، با قیمت ۱۸۰ دلار عرضه می‌شود که ارزان‌تر از زمانی است که همه آن قطعات را جداگانه بخرید.

به طور کلی، لامپ‌های هوشمند رنگی LIFX شبیه لامپ‌های Hue’s White + Ambiance هستند، زیرا نصب آن‌ها آسان است، آنها رنگ‌های چشمگیر و اشباع‌شده را ارائه می‌کنند و با سه پلتفرم اصلی: Alexa، Google Assistant و HomeKit کار می‌کنند. اما تفاوت اصلی این است که لامپ های LIFX فقط Wi-Fi هستند، بنابراین حتی اگر بخواهید نمی توانید آنها را به هاب وصل کنید و برخی از آنها کمی گران تر از دستگاه های Hue هستند. این لامپ رنگی A19که از ۱۱۰۰ لومن پشتیبانی می کند، معمولا ۵۰ دلار قیمت دارد، اما وجود دارد معادل ۸۰۰ لومن این مقدار کمی ارزان تر است و هر لامپ ۳۵ دلار است.

اپلیکیشن موبایل LIFX نیز بدون شک نرم ترین اپلیکیشنی است که ما آزمایش کردیم. اگرچه این ممکن است برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد، اما شایان ذکر است که برنامه های تلفن همراه روشی است که بیشتر مردم به طور روزانه با چراغ های هوشمند خود تعامل دارند. صفحه اصلی همه گروه‌های اتاق خانواده شما را به همراه نام چراغ‌های هر اتاق نشان می‌دهد. شما به راحتی می توانید یک اتاق کامل یا یک چراغ خاص را تنها با یک ضربه روشن کنید و همین کار را برای تمام چراغ های خانه هوشمند خود انجام دهید.

چراغ‌های LIFX از زمان‌بندی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید چراغ‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که برای شما کار کنند، بنابراین به ندرت (اگر هرگز) مجبور به کنترل دستی آنها شوید، به علاوه صحنه‌ها و جلوه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که همه چراغ‌های رنگی که امتحان کردیم دارای صحنه‌های از پیش ساخته شده یا تنظیمات از پیش آماده برای استفاده در برنامه بودند، Philips Hue و LIFX به وضوح بیشترین بهره را از همه آنها داشتند. من شخصاً متوجه شدم که صحنه‌ها و جلوه‌های اضافی LIFX کمی سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر از Hue هستند. اگر می‌خواهید اتاق نشیمن‌تان کمی بیشتر شبیه یک کلوپ شبانه باشد، می‌توانید از صحنه‌هایی مانند «شیب‌آمیز» یا «پاستیل» انتخاب کنید و از افکت‌هایی مانند «استروب» استفاده کنید. در حالی که بیشتر مردم احتمالاً از این صحنه‌ها و جلوه‌های خاص به‌طور منظم استفاده نمی‌کنند، اما وقتی سرگرم می‌شوید یا فقط می‌خواهید حال و هوای مناسبی برای شب فیلم بعدی یا جلسه پخش بازی‌تان ایجاد کنید، امتیازات خوبی هستند.

LIFX دارای یک تعداد محصولات در اکوسیستم آن، از لامپ های استاندارد A19 گرفته تا نوارهای نور و شمع ها. این سوئیچ نیز دارد، بنابراین در صورت تمایل می توانید چراغ های هوشمند خود را به صورت فیزیکی کنترل کنید. اما Philips Hue همه این گزینه‌ها را نیز دارد، از جمله نه تنها سوئیچ‌ها، بلکه لامپ‌های کف مستقل، نورافکن‌های فضای باز، نورهای پایین، میله‌های نور و سنسورهای حرکت. اگر می‌خواهید همه چراغ‌های خانه‌تان را به چراغ‌های هوشمند تبدیل کنید و راه‌های متعددی برای کنترل آن‌ها نیز داشته باشید، گزینه‌های بیشتری با Hue خواهید داشت.

برند کاسا TP-Link به خاطر دستگاه‌های خانگی هوشمند جامد و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌اش معروف است و چراغ‌های هوشمند آن تفاوتی با هم ندارند. ما تست کردیم لامپ های هوشمند چند رنگ فقط وای فای و نصب و استفاده از آنها را آسان یافت و مجموعه ای از ویژگی ها را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. یک بسته چهارتایی لامپ چند رنگ فقط ۴۰ دلار به شما باز می گرداند.

علاوه بر داشتن فرآیند نصب ساده، چراغ‌های هوشمند چند رنگ Kasa در تمام مدتی که آنها را آزمایش کردیم به طور قابل اعتمادی متصل ماندند و برنامه همراه همراه ساده و تمیز است. تمام عملکردهای اصلی برای هر چراغ در صفحه اختصاصی آن لامپ در برنامه وجود دارد و به شما امکان می‌دهد روشنایی، سطوح رنگ سفید، رنگ، برنامه‌ها و موارد دیگر را بدون پیمایش در میان دسته‌ای از منوهای مختلف تغییر دهید. تغییر رنگ ها تقریباً آنی است و با کشیدن انگشت خود روی چرخه رنگ در برنامه، نور تغییر می کند. ویرایش چهار پیش‌تنظیمی که می‌توانید ذخیره کنید، تنها چند ضربه طول می‌کشد، مانند گروه‌بندی چندین لامپ در اتاق‌ها و ایجاد برنامه‌های روشنایی. برای دومی، اگر برنامه‌های روشن/خاموش را تنظیم کنید، برنامه مرحله بعدی آن برنامه (یعنی خاموش شدن در ساعت ۸:۳۵ بعد از ظهر) را در کنار هر چراغ به شما نشان می‌دهد.

همچنین در صفحه هر چراغ یک بخش «استفاده» مفید وجود دارد که میزان مصرف انرژی لامپ را در طول زمان به شما نشان می دهد، به علاوه تخمینی از میزان مصرف انرژی که با استفاده از یک چراغ هوشمند به جای یک چراغ معمولی صرفه جویی می کنید. این چیزی است که مشاهده آن طی هفته‌ها و ماه‌ها استفاده از این لامپ‌ها سرگرم‌کننده خواهد بود، به خصوص اگر صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری شما در چراغ‌های هوشمند در وهله اول باشد.

TP-Link ادعا می کند که می توانید دستگاه های هوشمند “نامحدود” را به برنامه تلفن همراه خود متصل کنید، که از نظر فنی به این معنی است که می توانید هر تعداد چراغ هوشمند Kasa را در خانه خود داشته باشید. ما فقط چند مورد را با هم آزمایش کردیم، بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که ده‌ها دستگاه متصل چه تأثیری بر سرعت برنامه و زمان پاسخ‌دهی نور دارند. اینها لامپ های فقط وای فای هستند، به این معنی که اتصال آنها به هاب Zigbee یک گزینه نیست، بنابراین قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در خانه ای پر از این ابزارها، این را در نظر داشته باشید. همچنین شایان ذکر است که این چراغ ها با HomeKit اپل سازگار نیستند، اگرچه می توانید آنها را با استفاده از دستورات الکسا و دستیار گوگل کنترل کنید.

شاید شما نمی خواهید با نورهای رنگی زحمت بکشید. اگر اینطور است، LIFX’s White E26 بهترین شرط شما است شما همه ویژگی‌های غیر رنگی را در برنامه تلفن همراه که در بالا توضیح دادیم، از جمله زمان‌بندی‌ها و کنترل‌های دستیار مجازی، دریافت می‌کنید، اما در یک لامپ LED ساده‌تر که فقط ۱۰ دلار قیمت دارد.

بزرگترین مشکل من این است که محدوده دمای سرد تا گرم را که سایر لامپ‌های سفید انجام می‌دهند را پوشش نمی‌دهد. در عوض، شما فقط با یک سایه سفید گیر کرده اید: ۲۷۰۰K، که در سمت گرمتر است. این باعث می شود لامپ LIFX برای تنظیمات صمیمی مانند اتاق خواب یا اتاق نشیمن بهتر باشد، اما از آنجایی که خیلی گرم نیست، می تواند در یک دفتر کار خانگی نیز کار کند. همچنین قابل تنظیم است، بنابراین می توانید روشنایی آن را کنترل کنید.

اگر یک مورد استفاده خاص برای چراغ های هوشمند خود در نظر دارید که شامل رنگین کمانی از رنگ ها نمی شود، یک لامپ LIFX بیش از حد کافی خواهد بود. به عنوان مثال، آنها در اتاق کودک به خوبی کار می کنند و به شما امکان می دهند برنامه های بیداری و خواب را تنظیم کنید که به تدریج چراغ ها را روشن و خاموش می کند، یا در یک دفتر کار خانگی که فقط می خواهید کمی کنترل بیشتری بر روی چراغ های خود داشته باشید، بدون زواید اضافی. .

لامپ های هوشمند Sengled سزاوار فریاد زدن هستند زیرا آنها اساساً نسخه های مقرون به صرفه تری از بهترین لامپ های ذکر شده در اینجا هستند، فقط با چند مصالحه. نکته کلیدی در این میان این است که رنگ‌های آن‌ها نسبت به سایر مواردی که ما آزمایش کرده‌ایم، تفاوت‌های ظریف کمتری دارند و اپلیکیشن تلفن همراه نیز جلا کمتری دارد.

همانطور که گفته شد، شما هنوز میلیون ها رنگ را از چراغ های هوشمند Sengled دریافت می کنید و استفاده از برنامه آسان است. همچنین تمام ویژگی‌هایی را که از یک لامپ هوشمند می‌خواهید، از جمله گروه‌بندی، زمان‌بندی و اتوماسیون‌ها را فراهم می‌کند. این واقعیت که اپلیکیشن موبایل Sengled به خوبی برنامه Hue یا LIFX نیست، ممکن است در واقع به نفع تازه‌کارها باشد – درک کنترل‌ها و برچسب‌های اولیه برای تازه‌کاران خانه هوشمند بسیار آسان خواهد بود.

لامپ هایی که ما آزمایش کردیم مبتنی بر Wi-Fi بودند، بنابراین نیازی به هاب ندارند. با این حال، Sengled دارای دسته ای از چراغ های هوشمند دیگر است که از طریق Wi-Fi، بلوتوث یا اتصال هاب کار می کنند. یک بسته چهارتایی لامپ های رنگی وای فای شما را به عقب ۳۰ دلار، در حالی که مجموعه ای از شش چراغ مبتنی بر هاب Zigbee قیمت فقط ۱۰۰ دلار به طور کلی، دستگاه‌های Sengled بسیار مقرون به صرفه‌تر از Hue هستند، و صرف نظر از اینکه می‌خواهید به Wi-Fi پایبند باشید یا در یک مرکز خانه هوشمند سرمایه‌گذاری کنید، آن‌ها را به گزینه‌ای بودجه خوبی تبدیل می‌کند. مال سلد یا یک دستگاه هوشمند مانند اکو آمازون با هاب داخلی

چراغ رومیزی Signe فیلیپس یک راه نرم برای اضافه کردن رنگ شستشو به اتاق نشیمن یا یک منبع نور قابل کنترل تر روی میز شما است. لامپ بلند تقریباً دو فوتی را می توان با حداکثر سه رنگ نور به طور همزمان سفارشی کرد، به علاوه از مجموعه کاملی از رنگ های سرد و گرم نیز پشتیبانی می کند. آن را به سمت دیوار بتابانید تا با نورهای رنگی در طول شب بازی خود حال و هوا را ایجاد کنید، یا از آن برای ایجاد نور کافی در جلسه بعدی Zoom خود استفاده کنید – می توانید آن را به همان اندازه که نیاز دارید سرگرم کننده یا کاربردی کنید. همچنین از افکت‌هایی مانند «شمع» و «شومینه» پشتیبانی می‌کند که هر دو نور متحرکی را تولید می‌کنند که شعله‌های سوسوزن را شبیه‌سازی می‌کند. ما همچنین قدردانی می کنیم که لامپ Signe یک دستگاه کاملاً مستقل است، مانند اکثر لامپ های Hue جدید فیلیپس: برای استفاده از آن به پل Hue نیاز ندارید. اما اگر یکی داشته باشید، می توانید کارهایی مانند کنترل لامپ را زمانی که از خانه دور هستید انجام دهید.

لامپ Signe با قیمتی بیش از ۲۰۰ دلار عرضه می شود. اگر فقط به یک منبع نور قدرتمند نیاز دارید، مطمئناً ارزشش را دارد، اما یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود چراغ رومیزی قابل حمل Philips Hue Go. همچنین از میلیون ها رنگ و طیف کامل نور گرم و سرد پشتیبانی می کند، اما با باتری قابل شارژ کار می کند و می توان از آن به صورت بی سیم استفاده کرد. بسته به تنظیمی که انتخاب می‌کنید، تا ۱۸ ساعت استفاده مداوم خواهید داشت، که اگر نور قابل کنترلی می‌خواهید که بتواند بدون سر و صدا به هرجایی که نیاز دارید برود، آن را به گزینه خوبی تبدیل می‌کند.

نوارهای نور می توانند نور را به مکان های صعب العبور بیاورند یا حال و هوای جدیدی به اتاق نشیمن یا دفتر شما ببخشند. جدیدترین نوار نور از Govee، the مدل M1 RGBIC، فوق العاده روشن می شود و از طیف گسترده ای از رنگ ها پشتیبانی می کند. این به وای فای متصل است اما به هاب مرکزی نیاز ندارد، بنابراین حتی اگر چراغ های هوشمند دیگری در سرتاسر خانه خود داشته باشید، این چراغ به راحتی جا می شود. یک نوار تقریباً ۱۶٫۵ فوت طول دارد و به ۱۵ بخش تقسیم شده است که می توانید به صورت جداگانه از داخل برنامه Govee کنترل کنید.

ما به ویژگی‌های برنامه خواهیم پرداخت، اما شایان ذکر است که M1 در کجای فضای نوار نور هوشمند قرار دارد. طول های مختلفی وجود دارد و حتی می توانید بسته های دوتایی را پیدا کنید که پوشش می دهند تا ۱۰۰ فوت. طول ۱۶٫۴ فوت در بسته های تکی بسیار رایج است، اگرچه می توانید برخی از آنها را پیدا کنید که می دوند طول تا ۳۳ فوت. شما می‌توانید انتظار داشته باشید که برای یک نوار نوری ساده، چند رنگ و ۱۶٫۴ فوتی ۲۵ تا ۵۰ دلار بپردازید و قیمت بسته به تعداد بخش‌های نوار، محدوده رنگی که پشتیبانی می‌کند، اگر Wi-Fi باشد، از آنجا افزایش می‌یابد. متصل و سایر ویژگی های اضافی نوار نوری M1 Govee در سطح بالاتری از طیف قرار دارد، با قیمت ۱۱۰ دلار برای ۱۶٫۴ فوت نور، اما هنوز هم قیمتی کمتر از احتمالاً بزرگترین رقیب خود: نوارهای Hue Light Philips دارد. ۸۰ دلار برای هر نوار ۶ فوتی.

من نه تنها از طیف رنگی که نوار نوری M1 پشتیبانی می کند، بلکه از روشنایی آن نیز تحت تأثیر قرار گرفتم. این نوار تقریباً کور می شود، و من معمولاً آن را فقط با ۷۵ درصد روشنایی کامل کار می کردم. در حالی که نمی‌توانید تک تک نورهای روی نوار را کنترل کنید، می‌توانید تمام ۱۵ بخش را در برنامه Govee سفارشی کنید.

تعداد زیادی از گزینه‌ها و جلوه‌های Govee قابل توجه است: «آزمایشگاه جلوه‌ها» رنگ‌های اولیه از پیش ساخته شده، صحنه‌هایی که طلوع خورشید، شب‌های پر ستاره، انواع مختلف فیلم‌ها مانند هیجان‌انگیز و درام، ژانرهای بازی و موارد دیگر را تقلید می‌کنند، در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید صحنه‌های سفارشی خود را بسازید (و انتخاب کنید که آنها را با دیگران در صفحه کاوش Govee به اشتراک بگذارید) و همچنین رنگ‌ها و رنگ‌های دلخواه خود را که می‌توانید برای استفاده مکرر ذخیره کنید. رنگ نوار اشباع و پر جنب و جوش است – این رنگ را با روشنایی کلی ترکیب کنید و به راحتی توانست در اطراف کاناپه من درخشش محیطی و جذابی به دفتر من بدهد.

جدا از برچسب قیمت بالاتر، تنها شکایت دیگر من در مورد نوار نور M1 در واقع برنامه تلفن همراه Govee است. کمی آشفته است و نیاز به عادت کردن دارد، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای هر کسی که چیزی اساسی می خواهد نباشد. با این حال، من توانستم تمام کنترل‌ها و سپس تعدادی را بعد از حدود نیم ساعت به دست بیاورم. و همیشه می‌توانید به‌طور پیش‌فرض از فرمان‌های صوتی Alexa یا Google Assistant برای کنترل نوار نور استفاده کنید، یا می‌توانید خودکارهایی را در برنامه تنظیم کنید که می‌تواند از تمام کنترل‌های پرکاربرد شما مراقبت کند.

سایر لامپ های هوشمند که ما آزمایش کرده ایم

کیت هوشمند Nanoleaf

در حالی که در گذشته کیت‌های هوشمند Nanoleaf را در راهنماها توصیه کرده‌ایم، اما این چراغ‌ها نسبت به سایر چراغ‌های هوشمند موجود در این فهرست کمی جادارتر هستند. آنها برای اضافه کردن فلر به اتاق نشیمن یا تنظیم پخش جریانی بازی زیرا به اشکال مختلف مانند شش ضلعی و مثلث می آیند و می توانند با موسیقی همگام شوند. کیت های هوشمند Nanoleaf علاوه بر رنگ های مختلف، انیمیشن های نور و زمان بندی، از دستورات صوتی Amazon Alexa و Google Assistant نیز پشتیبانی می کنند.

سوالات متداول لامپ هوشمند

بهترین لامپ هوشمند برای الکسا چیست؟

بهترین لامپ هوشمند برای الکسا وجود ندارد. آمازون لامپ‌های هوشمند خود را نمی‌سازد (همانطور که می‌کند دوشاخه های هوشمند و ترموستات)، اما ده‌ها چراغ هوشمند ساخته شده توسط اشخاص ثالث وجود دارد که با الکسا کار می‌کنند – از جمله همه چراغ‌هایی که ما آزمایش کردیم. قبل از انتخاب بهترین لامپ هوشمند برای خود، مطمئن شوید که دستیارهای صوتی را که مدعیان پشتیبانی می کنند بررسی کنید. خواهید دید که اکثر لامپ های هوشمند موجود امروز با الکسای آمازون و دستیار گوگل کار می کنند و بسیاری از آنها از سیری و هوم کیت اپل نیز پشتیبانی می کنند.

آیا می توانید یک لامپ هوشمند در هر لامپی قرار دهید؟

لامپ های هوشمند می توانند در اکثر لامپ های مدرن استفاده شوند – اما درست مانند لامپ های معمولی، باید شکل/اندازه مناسبی برای لامپ داشته باشند. یک لامپ هوشمند استاندارد A19 باید در اکثر لامپ های رومیزی، زمینی و سایر لامپ ها به درستی کار کند. اگر وسیله ای دارید که نوع خاصی از لامپ را می گیرد، به دنبال لامپ های هوشمندی باشید که به درستی جا می شوند.

آیا لامپ های هوشمند در حالت خاموش از برق استفاده می کنند؟

لامپ‌های هوشمند زمانی که لامپ‌هایشان خاموش می‌شوند مقدار ناچیزی از برق مصرف می‌کنند. دلیل این امر این است که لامپ هوشمند برای اینکه به درستی کار کند باید دائماً با اتصال اینترنت یا بلوتوث خانه شما در تماس باشد. با این حال، مزایای صرفه جویی در انرژی آنها معمولاً از مقدار کمی انرژی که حتی در حالت خاموش مصرف می کنند بیشتر است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-smart-led-light-bulbs-143022856.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-smart-led-light-bulbs-143022856.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *