بهترین لوازم جانبی iPad برای سال ۲۰۲۴

قدرت پردازش آی‌پدهای جدیدتر با بسیاری از لپ‌تاپ‌ها رقابت می‌کند، اما شما بدون لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید و ماوس نمی‌توانید همان سطح بهره‌وری را از تبلت خود دریافت کنید. حتی اگر فقط می خواهید استراحت کنید و نقاشی بکشید، یک قلم و محافظ صفحه نمایش کاغذی، طرح های شما را بهبود می بخشد. و یک استند خوب می تواند باعث تماشای نمایش و بازی شود بازی های نتفلیکس راحت تر نیز ما مجموعه‌ای از لوازم جانبی را آزمایش کرده‌ایم و فکر می‌کنیم که انتخاب‌های بیش از یک دوجین در اینجا به شما کمک می‌کنند از iPad خود حتی بیشتر از آنچه قبلاً انجام می‌دهید لذت ببرید.

شما صاحب کدام نسل آیپد هستید؟

قبل از اینکه دسته ای از لوازم جانبی را بخرید، باید دوباره بررسی کنید که کدام یک نسل آی پد شما صاحب چند راه برای انجام این کار هستید: ابتدا، می توانید پشت تبلت خود را برای شماره مدل آن بررسی کنید، که با یک “A” شروع می شود و با یک سری اعداد به پایان می رسد. همچنین می‌توانید به تنظیمات آی‌پد، سپس General بروید و شماره مدل را در قسمت بالا جستجو کنید. اگر یک سری حروف و اعداد با یک اسلش (“/”) در آن می بینید، فقط روی آن ضربه بزنید تا شماره مدل واقعی آیپد مشخص شود.

جدیدترین آیپد آی‌پد نسل دهم است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، اما اپل همچنان آی‌پد نسل نهم را نیز می‌فروشد. از دیگر مدل‌های آی‌پد می‌توان به آی‌پد ایر نسل پنجم، آی‌پد مینی نسل ششم و آی‌پد پروهای نسل ششم اشاره کرد. اپل معمولاً آیپدهای جدید را در پاییز پس از آن معرفی می کند رویداد آیفوناما مشخص نیست که این شرکت امسال این کار را انجام دهد یا خیر.

مهمترین جزئیات iPad که باید قبل از خرید لوازم جانبی در نظر گرفته شود، پورت شارژ، اندازه صفحه نمایش و سازگاری با Apple Pencil است. اکنون اکثر آیپدها دارای شارژ USB-C هستند، اما برای آیپد نسل نهم که هنوز از کانکتور لایتنینگ استفاده می کند، صرف نظر کنید. اطمینان حاصل کنید که اندازه صفحه نمایش iPad خود را قبل از خرید قاب یا محافظ صفحه دوبار بررسی کنید. در مورد Apple Pencil، هر دو آی‌پد نسل نهم و دهم تنها از قلم نسل اول پشتیبانی می‌کنند، در حالی که همه آی‌پدهای دیگر می‌توانند از قلم اپل نسل دوم استفاده کنند.

Oکیس tterbox Symmetry 360

دوازده South HoverBar Duo

لاجیتک MX Keys Mini

صفحه کلید جادویی اپل برای iPad

مداد سیب

مداد رنگی لاجیتک

Logitech MX Anywhere 3S

نگهدارنده تبلت آیپد

پایه و هاب آلومینیومی ساتیچی

هاب USB-C 7 در ۱ Anker

SSD قابل حمل سامسونگ T9

شارژر Anker Nano II 45W GaN

Anker PowerCore 26800

محافظ صفحه نمایش کاغذی

اگر از Apple Pencil یا قلم دیگر استفاده می کنید، باید یک محافظ صفحه نمایش برای iPad جدید خود تهیه کنید. آنها دو کاره هستند: اگر آیپد شما روی بتن کار کند نه تنها به عنوان اولین خط دفاعی عمل می کنند، بلکه می توانند تجربه طراحی و نوشتن دیجیتالی را نیز افزایش دهند. استفاده از قلم در iPad در ابتدا عجیب است زیرا سر خوردن نوک قلم روی یک سطح شیشه ای چیزی شبیه به نوشتن “عادی” نیست. محافظ های صفحه مات می توانند به تکرار تجربه قلم روی کاغذ نزدیک شوند و همچنین از فرسودگی سریع نوک قلم جلوگیری می کنند.

کاغذی

کاغذ بلموند کنت

محافظ مغناطیسی PenTips PenMat

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-ipad-accessories-130018595.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-ipad-accessories-130018595.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *