بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت ویندوز برای سال ۲۰۲۴

حتی بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ویندوزی هم اغلب خبرساز نمی‌شوند. در این دستگاه‌های ساده، صفحه‌نمایش‌های OLED را نخواهید یافت، کارت‌های گرافیکی پرقدرت نخواهند داشت و تقریباً به نازک و سبک بودن لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار گران‌تر نخواهند بود. اما آنها جای خود را دارند و می توانند برای برخی به عنوان رانندگان روزانه خوب کار کنند. بسیاری از مردم محدودیت‌های مالی دارند که باید به آن پایبند باشند و دیگران فقط به تمام قدرت یک لپ‌تاپ حرفه‌ای نیاز ندارند – آنها فقط به بهترین دستگاه اقتصادی که می‌توانند تهیه کنند نیاز دارند.

شرکت‌هایی مانند Acer، Dell، ASUS و دیگران بسیاری از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ویندوزی را می‌سازند که برای هر کسی که عمدتاً از رایانه خود برای بررسی ایمیل، خرید آنلاین یا مرور فیس‌بوک استفاده می‌کند، به خوبی کار می‌کند. (سلام، مامان و بابا؟) آنها همچنین می توانند برای بچه هایی که هیچ کاری از دستگاه والدین خود استفاده نمی کنند عالی باشند. ما تعدادی از این نوت‌بوک‌ها را آزمایش کرده‌ایم و انتخاب‌های برتر خود را برای بهترین لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت ویندوزی در زیر، به‌علاوه توصیه‌هایی برای خرید به شما کمک می‌کند تا بهترین دستگاه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

کروم بوک و تبلت چطور؟

ممکن است تمایل داشته باشید که a Chromebook یا الف تبلت برای هرکسی که لپ تاپ ویندوز بودجه را در نظر بگیرد. این غرایز اشتباه نیستند، اما کروم بوک ها و تبلت ها بهترین خرید برای همه نیستند. تبلت‌ها بیشترین قابلیت حمل را دارند، اما فقط برای کاربرانی مانند بچه‌هایی که گوشی‌های هوشمند را از دست والدین خود می‌گیرند، کار می‌کنند، زیرا آنها به اندازه کافی زبردست هستند. تبلت‌ها نیز می‌توانند به اندازه برخی از ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی گران باشند، و این بدون ماوس یا کیبورد است.

کروم بوک ها جایگزین خوبی برای کسانی هستند که اساساً در یک مرورگر زندگی می کنند. و سیستم عامل کروم در مورد برنامه هایی که می توانید نصب و اجرا کنید، سیستم عامل محدودتری نسبت به ویندوز است.

کاری که لپ تاپ های ویندوزی به خوبی انجام می دهند

بانکوک، تایلند - 20 آگوست 2020: کاربر رایانه روی مایکروسافت اج، مرورگر وب توسعه‌یافته توسط مایکروسافت، نماد ویندوز 10 را لمس می‌کند تا برنامه را باز کند.
Wachiwit از طریق Getty Images

با یک لپ تاپ ویندوزی ارزان واقعاً چه کاری می توانید انجام دهید؟ کاملاً کمی، به خصوص اگر یک کار (یا تعداد محدودی کار) را در یک زمان انجام می دهید. آنها برای مرور وب، چک کردن ایمیل، پخش ویدیو و موارد دیگر عالی هستند. همه این کارها را می توان در کروم بوک ها نیز انجام داد، اما لپ تاپ های ویندوزی مزیت بزرگی در Microsoft Office دارند. در حالی که بله، یک نسخه مبتنی بر مرورگر وجود دارد، برنامه‌های بومی و دسکتاپ برای بسیاری ضروری است و حتی روی لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت نیز به راحتی اجرا می‌شوند. تنها اخطار این است که اگر در حال چندوظیفه کردن یا کار با مجموعه داده‌های بزرگ در اکسل یا تعداد زیادی عکس و گرافیک در پاورپوینت هستید، ممکن است در دستگاه‌های کم مصرف با مقداری کاهش سرعت مواجه شوید.

وقتی صحبت از مشخصات به میان می آید، نقطه روشن لپ تاپ های ویندوزی، فضای ذخیره سازی است. حتی مقرون به صرفه ترین دستگاه ها نیز حداقل ۱۲۸ گیگابایت SSD دارند. اگر ترجیح می دهید مهم ترین فایل های خود را به صورت محلی در لپ تاپ خود ذخیره کنید، به کارتان خواهد آمد. در مقابل، کروم‌بوک‌های ارزان‌تر اغلب فضای ذخیره‌سازی کمتری دارند، زیرا با این فرض ساخته شده‌اند که همه اسناد خود را در فضای ابری ذخیره می‌کنید. نه تنها زمانی که نیاز به کار آفلاین دارید کمتر راحت است، بلکه حجم برنامه ها و فایل هایی را که می توانید دانلود کنید نیز محدود می کند. بنابراین ، Chromebooks بهترین نمایش برای نمایش Netflix قبل از سفر طولانی یا برای استفاده به عنوان لپ تاپ بازی نیست.

ویندوز همچنین هزاران برنامه دارد که می توانید آنها را از اپ استور دانلود کنید. کروم‌بوک‌ها دارای برخی از برنامه‌های Chrome، افزونه‌های مرورگر متعدد و قابلیت دانلود برنامه‌های Android هستند، اما کنترل کیفیت… متناقض است. برنامه‌های اندروید، به‌ویژه، اغلب برای سیستم‌عامل کروم بهینه‌سازی نشده‌اند، که باعث می‌شود تجربه کاربری بدی داشته باشید. ممکن است ویندوز به اندازه اندروید برنامه نداشته باشد، اما حداقل تجربه آن در سراسر صفحه نسبتا استاندارد است.

ویندوز همچنین امکان بارگیری و استفاده از برنامه های منابع دیگر را به شما می دهد ، مانند مستقیم از توسعه دهنده. می‌توانید مواردی مانند Adobe Creative Suite، VPN‌ها و برنامه‌های خاصی مانند GIMP، Audacity و ClipMate را در دستگاه‌های Windows اجرا کنید، که در سیستم عامل Chrome امکان‌پذیر نیست. کروم‌بوک‌ها شما را به برنامه‌ها و برنامه‌های موجود در «فروشگاه Play» و «فروشگاه برنامه‌های افزودنی Chrome» محدود می‌کنند و سایر نمادها را به نمادهای غیرقابل استفاده و جاذب در پوشه «دانلودها» کاهش می‌دهند.

در یک لپ تاپ ویندوزی مقرون به صرفه به دنبال چه چیزی باشید

در حالی که می توانید کارهای زیادی انجام دهید، حتی زمانی که هزینه کمی روی یک لپ تاپ ویندوزی می کنید، باید انتظارات خود را بر اساس آن تنظیم کنید. بزرگترین نزولی هنگام خرید لپ تاپ بودجه (از هر نوع) قدرت محدود است. بسیاری از لپ‌تاپ‌های ویندوزی با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار با پردازنده‌های سلرون یا پنتیوم اینتل کار می‌کنند، اما می‌توانید برخی از آنها را با پردازنده‌های Core i3/i5 و AMD Ryzen 3/5 در سطح بالاتری از طیف قیمت پیدا کنید.

مشخصات برای جستجوی لپ تاپ زیر ۵۰۰ دلار ویندوز

  • پردازنده Intel Core I یا AMD Ryzen 3

  • حداقل ۸ گیگابایت رم

  • SSD با حداقل ۱۲۸ گیگابایت فضا

  • نمایشگر ۱۰۸۰p

  • بیشتر طرح های فلزی

ما توصیه می کنیم قدرتمندترین پردازنده ای را که می توانید از آن خودداری کنید ، دریافت کنید زیرا این امر به سرعت احساس می کند که کامپیوتر به طور کلی احساس می کند. RAM همچنین مهم است زیرا هرچه بیشتر داشته باشید، برای لپ‌تاپ راحت‌تر می‌شود مواردی مانند ده‌ها برگه مرورگر را هنگام ویرایش یک سند Word و پخش موسیقی در پس‌زمینه مدیریت کند. با این حال، با لپ‌تاپ‌های زیر ۵۰۰ دلار، بهتر است بهترین پردازنده‌ای را که می‌توانید بخرید، به جای یک لپ‌تاپ با رم زیادی تهیه کنید، زیرا CPU قدرت کافی برای انجام بیشتر کارهایی را دارد که لپ‌تاپ‌های ویندوزی ارزان برای آن‌ها طراحی شده‌اند (اگر ویرایش مجدد تصاویر خام یا فیلم ۴K ، می خواهید در RAM بیشتری سرمایه گذاری کنید … و یک لپ تاپ بسیار بالاتر از ۵۰۰ دلار).

وقتی صحبت از ذخیره سازی می شود ، در نظر بگیرید که چقدر می خواهید در محلی ذخیره کنید. اگر در درجه اول در Google Docs کار می کنید یا بیشتر چیزها را در ابر ذخیره می کنید ، ممکن است به دستگاهی با یک تن ذخیره سازی پردازنده احتیاج نداشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که فضای دیجیتال شما نیز توسط برنامه‌ها اشغال می‌شود، بنابراین اگر می‌دانید برنامه‌های بزرگی را دانلود می‌کنید، ممکن است ارزش کمی فضای ذخیره‌سازی اضافی از آنچه فکر می‌کنید داشته باشید داشته باشد. نکته جانبی آخر: SSD ها در این مرحله همه جا وجود دارند، البته سریعتر و کارآمدتر از هارد دیسک ها نیست، بنابراین توصیه می کنیم لپ تاپی با آن نوع فضای ذخیره سازی تهیه کنید.

شما همچنین لازم نیست که برای یک نوت بوک کاملاً پلاستیکی مستقر شوید. در محدوده قیمت زیر ۵۰۰ دلار گزینه هایی وجود دارد که حداقل تا حدودی با فلزات مانند آلومینیوم ساخته شده است. این موارد نه تنها جذاب تر بلکه با دوام تر نیز خواهد بود. در مورد صفحه‌نمایش، ترکیبی سالم از گزینه‌های HD و FHD در این رنج قیمت وجود دارد و توصیه می‌کنیم در صورت امکان، یک نوت‌بوک با صفحه‌نمایش ۱۰۸۰p را انتخاب کنید. صفحه لمسی به اندازه پانل های استاندارد در فضای زیر ۵۰۰ دلار رایج نیست ، اما اگر دریافت کنید واقعاً یکی را از دست خواهید داد لپ تاپ ۲ در ۱.

همچنین ببینید:

یک یادداشت نهایی قبل از رسیدن به انتخاب های خود: بهترین مدل های لپ تاپ ارزان تمام وقت تغییر می کنند. بر خلاف دستگاه های گران قیمت ، پرچمداران ، این نوت بوک ها می توانند هر سال چند بار به روز شوند. این می تواند ردیابی یک مدل خاص در آمازون ، بهترین خرید ، والمارت یا هر خرده فروش دیگری را دشوار کند. همچنین، بسته به پیکربندی و خرده‌فروشی که به آن نگاه می‌کنید، قیمت‌ها بسیار متفاوت بوده است. ما برخی از مدل‌های مورد علاقه فعلی خود را در زیر فهرست کرده‌ایم، اما اگر نمی‌توانید هیچ یک از آنها را در نزدیکی خود پیدا کنید، فقط لیست مشخصات ما را در نظر داشته باشید که در یک لپ‌تاپ ارزان قیمت جستجو می‌کنید – آنها شما را به بهترین‌ها راهنمایی می‌کنند. ماشین های موجود در حال حاضر.

این مقاله در ابتدا در engadget در https://www.engadget.com/best-affortable-windows-laptops-123000512.html؟src=RSS ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-affordable-windows-laptops-123000512.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *