بهترین لپ تاپ های ۲ در ۱ برای سال ۲۰۲۴

ما هنوز منتظر یک کامپیوتر هیبریدی عالی هستیم که بتواند به خوبی یک تبلت مانند لپ تاپ کار کند. با ورود به سال ۲۰۲۴، به نظر می رسد بسیاری از شرکت ها نیز از این ایده آل دست کشیده اند – اما مایکروسافت، اپل و سامسونگ هنوز گزینه هایی برای بررسی دارند. و ما همچنان شاهد تغییراتی در سیستم عامل هستیم تا iOS و Android را برای نمایشگرهای بزرگتر قابل استفاده تر کنند. اگر در جستجوی رایانه بعدی خود هستید و نمی‌دانید که آن ۲ در ۱ است، ما برترین‌های فعلی خود را در اینجا جمع‌آوری کرده‌ایم و همه چیزهایی را که باید قبل از خرید بدانید، جمع‌آوری کرده‌ایم.

عواملی که قبل از خرید لپ تاپ ۲ در ۱ باید در نظر بگیرید

وقتی در حال خرید ۲ در ۱ هستید، چند معیار اساسی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا به برگه مشخصات نگاه کنید تا بفهمید تبلت چقدر سنگین است (به تنهایی و با کیبورد). وزن اکثر هیبریدهای مدرن کمتر از ۲ پوند است، با سرفیس پرو ۹ ۱٫۹۴ پوندی یکی از سنگین ترین های اطراف بودن این iPad Pro 12.9 (2022) و گلکسی تب اس ۹ پلاس سامسونگ هر دو کمی سبک تر هستند اگر وزن کلی تبلت و صفحه کلید آن نزدیک به ۳ پوند باشد، بهتر است یک لپ تاپ فوق قابل حمل.

همچنین می‌خواهید به جای مدل کوچک‌تر ۱۰ اینچی، صفحه نمایش ۱۱ یا ۱۲ اینچی را انتخاب کنید. نمایشگرهای بزرگ‌تر انجام چند کار را آسان‌تر می‌کنند، به‌علاوه کیبوردهای همراه آن‌ها فاصله بسیار بهتری خواهند داشت. همچنین اگر می توانید برای عملکرد بهتر سعی کنید حداقل ۶ گیگابایت رم داشته باشید.

در نهایت، در حالی که برخی از ۲ در ۱ اتصال LTE یا ۵G داخلی را ارائه می دهند، همه مایل به پرداخت حق بیمه برای آن نیستند. یک رادیو سلولی یکپارچه بررسی ایمیل ها یا پاسخ دادن به پیام ها را در حال حرکت بسیار راحت تر می کند. اما اغلب هزینه بیشتری نیز دارد، و این به حساب نمی‌آید که برای داده‌ها چه هزینه‌ای می‌پردازید. و همانطور که برای ۵G – شما می توانید آن را متوقف کنید مگر اینکه در محدوده یک چراغ mmWave زندگی کنید. پوشش هنوز ضعیف است و شبکه های موجود در سراسر کشور از فناوری کندتر زیر ۶ استفاده می کنند که به سختی سریعتر از LTE است. در حال حاضر، اتصال رایانه شخصی به تلفن شما همچنان بهترین راه برای آنلاین شدن است.

البته این ماشین ها هنوز هم محدودیت هایی دارند. از آنجایی که این لپ‌تاپ‌ها کوچک‌تر از لپ‌تاپ‌های مناسب هستند، معمولا پردازنده‌های کم‌تری دارند. صفحه‌کلیدها اغلب استحکام کمتری دارند، با چیدمان‌های فشرده و سفرهای کم‌عمق‌تر. بعلاوه، آنها تقریباً همیشه ابتدا تبلت هستند و به شما این امکان را می دهند که یک کیبورد جداگانه بخرید. (و آن‌ها ارزان نیستند!) بنابراین، همیشه نمی‌توانید تصور کنید که قیمت اعلام شده همان چیزی است که در واقع برای ۲-in-1 مورد نظر خود خرج خواهید کرد.

همچنین ببینید:

گاهی اوقات، تهیه یک صفحه کلید شخص ثالث ممکن است به همان اندازه خوب باشد، و اغلب ارزان تر از ارائه های شخص اول هستند. اگر به دنبال صرفه جویی در پول هستید، برگ لاغر لاجیتک یک گزینه مقرون به صرفه است و اگر نیازی به اتصال صفحه کلید خود به تبلت ندارید، لاجیتک صفحه کلید بی سیم چند دستگاهی K780 همچنین انتخاب خوبی است

در حالی که ما معمولاً مطمئن شده‌ایم که بودجه ۲ در ۱ را در سال‌های گذشته لحاظ می‌کنیم، این بار انتخاب خوبی وجود ندارد. ما معمولا یک Surface Go را انتخاب می کنیم، اما آخرین مدل هنوز خیلی گران است. جایگزین‌های دیگر، مانند تبلت‌های ارزان‌تر اندروید، ضعیف هستند و رابط چندوظیفه‌ای عالی ارائه نمی‌دهند. اگر چیزی حدود ۵۰۰ دلار می‌خواهید که نازک، سبک و بادوام باشد، بهتر است امسال به یک لپ‌تاپ معمولی نگاه کنید (مانند لپ‌تاپ‌های موجود در لیست بهترین رایانه های شخصی ما).

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-2-in-1-laptops-173038508.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-2-in-1-laptops-173038508.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *