بهترین مستند ورزشی سال درباره Punch-Out مایک تایسون است

من طرفدار یک مستند ورزشی خوب. چیزی شبیه یک قسمت از ۳۰ به ۳۰ می تواند من را مجذوب خود کند حتی زمانی که من طرفدار بازی ای نیستم که آن را پوشش می دهد. دنیای ورزش برای نمایش آماده است. بازیکنان بر سختی ها غلبه می کنند، از طریق شکست های دلخراش مبارزه می کنند و برای رسیدن به رویاهای خود به بالای کوه می روند. وقتی این آثار به خوبی انجام شوند، قدرت روح انسان را به شیوه‌ای به تصویر می‌کشند که تعداد کمی از رسانه‌های دیگر می‌توانند.

آخر هفته گذشته، خودم را غرق در یکی دیگر از مستندهای ورزشی جذاب دیدم. اما در مورد بازگشت سوپر بول نیوانگلند پاتریوتز، بازی آنفولانزای مایکل جردن، یا یک ورزش فیزیکی اصلاً نبود. در مورد پانچ اوت مایک تایسون!!

تاریخچه رکوردهای جهانی مایک تایسون

این ویدیو از YouTuber است احضار نمک، که به خاطر انجام غواصی های عمیق جامع در مورد تاریخچه بازی های ویدیویی سرعت اجرا معروف است. سازنده محتوا همه چیز را پوشش داده است برادران سوپر ماریو به لگو جنگ ستارگانفهرست‌بندی تلاش‌های بسیاری که جوامع برای شکست دادن بازی‌ها با بیشترین سرعت ممکن انجام داده‌اند.

آخرین ویدیوی او تاریخچه رکوردهای جهانی مایک تایسون، گسترده ترین غواصی عمیق او تاکنون است. این ویدئو با مدت زمان دو ساعت و پانزده دقیقه، تاریخچه بازی را از اواخر دهه ۲۰۰۰ تا اوایل ماه اوت که آخرین رکورد جهانی آن ثبت شد، دنبال می‌کند. تمرکز آن یک مسابقه ۱۵ ساله برای شکست مستقیم بازی است که اگر خوب انجام شود کمتر از ۲۰ دقیقه طول می کشد. این ویدئو با یک رکورد جهانی ۱۷ دقیقه‌ای که در سال ۲۰۰۸ ثبت شد آغاز می‌شود و چندین بازیکن را دنبال می‌کند که تنها چند دقیقه از آن زمان اجرا را حذف کردند.

معاملات پرطرفدار:

نشاط آور است اگرچه گاهی اوقات این یک ویدیوی متراکم است و حاوی توضیحات فنی کاملی در مورد نحوه عملکرد بازی است، اما Summoning Salt می داند که چگونه بر تنش و درام مسابقه مانند هر مستندساز خوب دیگری تأکید کند. او داستان‌های انسانی را در یک دهه و نیم پس از خرد شدن می‌یابد و تصویری از چند روح فداکار را ترسیم می‌کند که می‌خواهند نام خود را در تاریخ حک کنند. دل شکستگی و پیروزی به یک اندازه وجود دارد. این همچنین یک پروژه غیرمنتظره شخصی است، زیرا یک پیچ و تاب در اواسط ویدیو، خود احضار نمک را در مرکز تاریخ خود قرار می دهد. این همه آن چیزی است که از یک مستند ورزشی می خواهید… منهای فعالیت بدنی.

بهترین مستند ورزشی سال درباره Punch-Out مایک تایسون است
نینتندو

خوب، بله: پانچ اوت مایک تایسون!! یک بازی ویدیویی است نه یک ورزش با این حال، بازی خود یک موضوع عالی برای پروژه ای مانند این است. اجرای کامل آن هر بار یکسان نیست. حریفانی مانند King Hippo رفتارهای متفاوتی دارند که بازیکنان باید به آن پاسخ دهند، زیرا الگوهای غیرمنتظره می توانند در بدترین لحظه ممکن به آنها برخورد کنند. بازیکنان باید همیشه برای غلت زدن با مشت‌ها آماده باشند، زیرا حتی یک دویدن متوسط ​​را می‌توان در آخرین ثانیه به دلیل شانس خوب و اجرای عالی نجات داد. یک موفقیت پانچ بیرون speedrun به صبر، اراده، سازگاری و مهارت زیادی نیاز دارد. در این فرآیند هیچ کس پایی نمی‌شکند، اما نبردهای ذهنی درگیر هستند – به خصوص در نبرد نهایی با خود تایسون قاتل.

اگرچه زمان اجرای بیش از دو ساعت آن ممکن است زیاد به نظر برسد، تاریخچه رکوردهای جهانی مایک تایسون ارزش هر ثانیه را دارد این قصیده ای در سمت چپ برای انعطاف پذیری روح انسان است که نشان می دهد برای استاد شدن واقعاً چه چیزی لازم است. و بهترین از همه این است که داستان تمام نشده است. در حالی که با یک رکورد جهانی چشمگیر به پایان می رسد، هنوز هم این امید وجود دارد که روزی کسی بتواند بیاید و حتی ثانیه های بیشتری از رکورد جهانی حذف کند. شاید شما بتوانید نفر بعدی باشید پانچ بیرون قهرمان جهان.

توصیه های سردبیران







این ویدیو از YouTuber است احضار نمک، که به خاطر انجام غواصی های عمیق جامع در مورد تاریخچه بازی های ویدیویی سرعت اجرا معروف است. سازنده محتوا همه چیز را پوشش داده است برادران سوپر ماریو به لگو جنگ ستارگانفهرست‌بندی تلاش‌های بسیاری که جوامع برای شکست دادن بازی‌ها با بیشترین سرعت ممکن انجام داده‌اند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/mike-tysons-punch-out-speedrun-recommendation/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *