بهترین معاملات تلویزیون سامسونگ: صرفه جویی در تلویزیون های QLED و OLED

سامسونگ تقریباً در بین آنها قرار دارد بهترین مارک های تلویزیون، که اگر به دنبال گسترش، ارتقا یا شروع از صفر راه اندازی سینمای خانگی هستید، مجموعه تلویزیون های ۴K آن را به گزینه خوبی تبدیل می کند. تلویزیون ۴K جدید سامسونگ در واقع راهی عالی برای صرفه جویی نیز می کند، زیرا در حال حاضر معاملات تلویزیون های سامسونگ زیادی در حال انجام است. ما بهترین‌های موجود را ردیابی کرده‌ایم، بنابراین آیا در حال مقایسه بین آنها هستید QLED و OLED تلویزیون یا می خواهید مطمئن شوید که چیزی را دریافت می کنید که با آن مقایسه می شود بهترین تلویزیون هاادامه را بخوانید، زیرا احتمالاً معامله ای برای شما در دسترس است.

تلویزیون ۵۰ اینچی Q60C QLED 4K سامسونگ – ۵۸۰ دلار، ۶۰۰ دلار

بهترین معاملات تلویزیون سامسونگ: صرفه جویی در تلویزیون های QLED و OLED
سامسونگ

به عنوان صاحبان هر یک از بهترین تلویزیون های QLED می توان تایید کرد، فناوری QLED یکی از بهترین تصاویر ۴K موجود در بازار را در حال حاضر تولید می کند. از LED های دوگانه و رنگ کوانتوم دات برای ایجاد تصاویر واقعی و تجربه کلی سینمای خانگی همهجانبه استفاده می کند. این تلویزیون ۵۰ اینچی QLED 4K سامسونگ با اندازه مناسب تقریباً برای هر اتاقی عرضه می شود، زیرا نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است. این می‌تواند محتوای قدیمی‌تر را به وضوح مدرن ۴K ارتقا دهد و کیفیت تصویر با فناوری Quantum HDR افزایش می‌یابد. قابلیت‌های تلویزیون هوشمند شامل سازگاری با دستیارهای صوتی، ردیابی اشیا برای صدای فراگیر سه بعدی و دسترسی آسان به سرویس‌های پخش داخلی است.

تلویزیون ۷۵ اینچی سامسونگ TU690T Crystal UHD 4K — ۵۸۰ دلار، ۷۵۰ دلار

سامسونگ

مدل ۷۵ اینچی تلویزیون ۴K سامسونگ TU690T گزینه خوبی است اگر می خواهید با سینمای خانگی خود پیش بروید. همه چیزهایی که از یک تلویزیون ۴K مدرن انتظار دارید را انجام می دهد، از جمله تمام محتوای مورد علاقه شما را به ۴K با پردازنده کریستال ۴K ارتقا دهید. زندگی با این تلویزیون با مواردی مانند سازگاری الکسا و دستیار Google آسان شده است، که به شما امکان کنترل تلویزیون را با دستورات صوتی می دهد. این تلویزیون همچنین دارای یک راهنمای جهانی است که توصیه‌های مناسبی را برای پخش جریانی و محتوای تلویزیون زنده در یک مکان به شما ارائه می‌دهد.

تلویزیون ۵۵ اینچی Q70C QLED 4K سامسونگ – ۸۵۰ دلار، ۱۰۰۰ دلار

سامسونگ

سامسونگ با Q70C شروع به معرفی ویژگی های پیشرفته تری به تلویزیون های ۴K خود می کند. این تلویزیون قادر به ارتقاء مقیاس ۴K و سازگار با دستورات صوتی است، اما این تلویزیون همچنین دارای فناوری ارائه کیفیت تصویر بهتر است، مانند Motion Xcelerator Turbo+. این فناوری از شکستن تصویر در طول سکانس‌های سریع مانند فیلم‌های اکشن یا رویدادهای ورزشی جلوگیری می‌کند و حتی این گزینه تلویزیونی خوبی برای گیمرها است. با Samsung Gaming Hub حتی می توانید بازی های مورد علاقه خود را مستقیماً از تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون فوق‌العاده باریک است و دارای یک کنترل از راه دور سولارسل است که به شما کمک می‌کند تا در تمام محتوای خود پیمایش کنید.

تلویزیون ۷۰ اینچی Q60C QLED 4K سامسونگ – ۹۵۰ دلار، ۱۲۰۰ دلار

سامسونگ

مدل ۷۰ اینچی سامسونگ Q60C نسبت به همتایان کوچکتر خود منطقه دید بزرگ تری را ارائه می دهد، اما همچنان تصویر واقعی از فناوری QLED را در خود دارد. در ۷۰ اینچ شما به چیزی نگاه می کنید که بسیار شبیه به یک سینمای خانگی است و گزینه ای عالی برای ورود به آن است. بهترین فیلم های جدید در نتفلیکس، هولو، پرایم، مکس و غیره. این تلویزیون از یک پردازنده کوانتومی استفاده می کند تا هر چیزی را که تماشا می کنید به رزولوشن ۴K در زمان واقعی ارتقا دهد و اطمینان حاصل کند که همیشه با بالاترین کیفیت تصویر ممکن در مقابل خود تماشا می کنید.

تلویزیون ۵۰ اینچی قاب QLED 4K سامسونگ – ۹۹۹ دلار، ۱۲۹۷ دلار

سامسونگ

تلویزیون فریم سامسونگ همیشه یکی از بی نظیرترین گزینه های تلویزیون ۴K است. ظریف و زیبا است، اما کیفیت تصویر را در راس اولویت های خود نگه می دارد. این یک حالت هنری دارد که آثار هنری را هنگامی که تلویزیون تماشا نمی‌کنید نمایش می‌دهد، هنر آن را می‌توانید از بین عکس‌ها و آثار هنری خود انتخاب کنید، یا آثار هنری را از فروشگاه هنر انتخاب کنید، که بیش از ۱۴۰۰ اثر هنری جدید و کلاسیک دارد. را انتخاب کنید این تلویزیون رویای مینیمالیستی است که به واقعیت تبدیل شده است، زیرا دارای قاب های قابل تغییر است که به صورت مغناطیسی متصل می شوند و تنها یک کابل باریک تمام نیاز تلویزیون است.

تلویزیون ۶۵ اینچی Q80C QLED 4K سامسونگ – ۱۰۰۰ دلار، ۱۴۰۰ دلار

سامسونگ

کیفیت تصویر QLED سامسونگ با تلویزیون Q80C 4K روی صفحه نمایش کامل است. دارای یک پردازنده کوانتومی عصبی برای ارتقاء ۴K است و LED های فوق دقیق کنتراست باورنکردنی را حتی در اتاق های روشن ارائه می دهند. Quantum HDR+ رنگ‌های همه‌جانبه‌تری را ارائه می‌دهد و Dolby Atmos و Object Tracking کیفیت صدای عالی را ارائه می‌کنند. این تلویزیون حتی دارای Q-Symphony 3.0 است که در هنگام جفت کردن نوار صوتی سامسونگ با این تلویزیون، صدای بهتری را به شما می دهد، که یکی از آن ها را می توانید در میان بهترین ساندبارها.

تلویزیون ۸۵ اینچی سامسونگ CU7000 کریستال UHD 4K — ۱۱۰۰ دلار، ۱۳۰۰ دلار

سامسونگ

تلویزیون ۴K CU7000 سامسونگ با فناوری کریستال UHD کیفیت تصویر ۴K شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد و می‌تواند محتوای قدیمی‌تر را به وضوح ۴K مدرن در حین تماشای ارتقاء دهد. قابلیت‌های هوشمند آن توسط تایزن ارائه می‌شود که به شما امکان دسترسی فوری به بسیاری از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم را می‌دهد. این تلویزیون با الکسا کار می کند و به راحتی می توانید دستگاه های دارای الکسا را ​​ادغام کنید و تنظیمات خانه هوشمند خود را گسترش دهید. همچنین با Google Assistant کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد کانال‌ها را تغییر دهید، صدا را تنظیم کنید و پخش را فقط با صدای خود کنترل کنید، و همچنین Apple AirPlay 2 که به شما امکان می‌دهد محتوای دستگاه‌های Apple را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.

تلویزیون ۶۵ اینچی سامسونگ S90C OLED 4K — ۱۶۰۰ دلار، ۲۱۰۰ دلار

سامسونگ

OLED فناوری تصویر جایگزینی برای تمام تلویزیون‌های QLED است که تاکنون دیده‌ایم. به خوبی QLED است و جزئیات باورنکردنی و روشنایی صفحه نمایش باورنکردنی را ارائه می دهد. این تلویزیون دارای تعداد زیادی زنگ و سوت است که در سایر تلویزیون های سامسونگ دیده ایم. دارای یک پردازنده کوانتومی عصبی برای ارتقاء مقیاس ۴K، صدای Dolby Atmos و Object Tracking برای ایجاد یک تجربه صوتی فراگیر، و Motion Xcelerator Turbo Pro است که از عقب افتادن یا شکسته شدن تصویر شما در حین اکشن سریع یا پخش بازی های سنگین جلوگیری می کند. این تلویزیون با اندازه خوب و ۶۵ اینچ عرضه می شود و بسیار باریک است و گزینه خوبی برای قرار گرفتن در مرکز تقریباً هر سینمای خانگی است.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/best-samsung-tv-deals-october-31/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *