بهترین معاملات جاروبرقی ربات برای جمعه سیاه ۲۰۲۳: ما معاملاتی را در مورد ماشین‌های Shark، Roomba و Anker پیدا کردیم که متناسب با هر بودجه باشد.

بر کسی پوشیده نیست که جاروبرقی ربات یکی از گران ترین وسایلی است که می توانید برای خانه خود تهیه کنید. اما معاملات جاروبرقی ربات بلک فرایدی، گرفتن آن را کمی آسان‌تر می‌کند و امسال نیز تفاوتی ندارد. تعداد انگشت شماری از ماشین‌های Shark و iRobot به قیمت‌های پایین برای جمعه سیاه کاهش یافته‌اند، از جمله تعدادی از مدل‌های مورد علاقه ما. شما می توانید یک Roomba را با قیمت پایین ۱۵۹ دلار بخرید که یکی از بهترین قیمت هایی است که در طول سال دیده ایم.

اما قبل از خرید، توصیه می‌کنیم در مورد نوع خانه و نحوه استفاده از دستگاه فکر کنید: آیا فرش دارید یا کف‌پوش‌های بیشتر سخت؟ آیا حیوانات خانگی دارید که دائماً می ریزند؟ آیا یک دستگاه جاروبرقی ترکیبی می خواهید؟ هنگامی که این جزئیات را حل کردید، بهترین معاملات جاروبرقی ربات برای جمعه سیاه ۲۰۲۳ را در زیر بررسی کنید.

iRobot Roomba 694

را Roomba 694 در این معامله خلاء جمعه سیاه به قیمت ۱۵۹ دلار به فروش می رسد. مورد علاقه فعلی ما است جاروبرقی ربات ارزان قیمت به لطف قدرت مکش قوی، اپلیکیشن موبایلی با کاربری آسان و عملکرد تمیز کردن لکه های مفید. پایه تمیزی ندارد، اما دارای اتصال Wi-Fi و کنترل صوتی با الکسا است.

Anker Eufy RoboVac 11S Max

بعنوان بخشی از معاملات جمعه سیاه AnkerEufy RoboVac 11S Max به ۱۴۰ دلار کاهش یافته است، اما یک کوپن ۱۰ دلاری قابل برش آن را به ۱۳۰ دلار کاهش می دهد. این نزدیک به یک رکورد پایین و یک سرقت در یکی از آنها است بهترین جاروبرقی ربات مقرون به صرفه ما تست کرده ایم این مدل طراحی فوق‌العاده باریکی دارد که به آن کمک می‌کند زیر میزها، کاناپه‌ها و سایر مبلمان را بهتر از ماشین‌های رقیب تمیز کند و همچنین عمر باتری بالایی دارد. وای فای متصل نیست، اما این لزوما چیز بدی نیست. این دستگاه دارای یک کنترل از راه دور دستی است که با آن می‌توانید دستگاه را کنترل کنید، و آن را به گزینه‌ای مناسب برای هر کسی که تا به حال صاحب ربات جاروبرقی نبوده است، تبدیل می‌کند.

iRobot Roomba s9+

را Roomba s9+ هست قوی ترین مدل که iRobot تولید می کند، و در این معامله خلاء جمعه سیاه به ۶۰۰ دلار کاهش یافته است. معمولاً قیمت بالای آن ممکن است برای اکثر افراد غیرقابل تحمل باشد، اما زمانی که بتوانید آن را در فروش به این شکل تهیه کنید، خرید بسیار بهتری است. ما طراحی زیبا، قدرت مکش فوق العاده قوی، ویژگی های نقشه برداری خانه و تشخیص اشیا، و پایه تمیز همراه با آن را دوست داریم.

iRobot Roomba j7+

را Roomba j7+ خلاء ربات برای جمعه سیاه به ۴۶۹ دلار کاهش یافته است. این مدل دارای پایه خود خالی‌شونده است و دارای تشخیص پیشرفته موانع است تا در صورت تصادف دوست پشمالوی شما از مواردی مانند مدفوع حیوانات خانگی جلوگیری کند. همچنین از برنامه های تمیز کردن از طریق برنامه موبایل iRobot و دستورات صوتی الکسا، سیری و دستیار گوگل پشتیبانی می کند.

جاروبرقی ربات Shark AI Ultra

این جاروبرقی ربات Shark AI Ultra برای جمعه سیاه به قیمت ۳۰۰ دلار یا نصف قیمت معمولی آن به فروش می رسد. کوسه تعدادی از روبوک های مورد علاقه ما را می سازد و این یکی دارای قدرت مکش قوی، رول برس خود تمیز شونده و پشتیبانی از نقشه برداری خانه و کنترل صدا با الکسا و دستیار Google است. ماشین‌های شارک نیز متمایز می‌شوند زیرا پایه‌های خود تخلیه‌شونده آن‌ها، مانند موردی که در اینجا گنجانده شده است، بدون کیسه هستند، بنابراین لازم نیست دائماً کیسه‌های زباله اختصاصی بخرید تا با آنها استفاده کنید.

جاروبرقی و جاروبرقی Shark AI Ultra 2-in-1

جاروبرقی ربات AI Ultra شارک و ماپ به ۴۰۰ دلار برای جمعه سیاه در آمازون تخفیف داده شده است بهترین خرید. تمام ویژگی‌های مشابه در مدل فقط جاروبرقی را دارد، اما همچنین دارای یک مخزن آب و یک پد شستشو است که با آن می‌تواند به‌طور خودکار کف‌ها را برای شما تمیز کند. هر زمان که می خواهید پاک کنید، باید سطل زباله را برای مخزن خاموش کنید، اما در غیر این صورت دستگاه بسیار خودکار و راحت است. پایه خود خالی شدنی که به همراه این مدل عرضه می شود نیز بدون کیسه است.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-robot-vacuum-deals-for-black-friday-2023-we-found-deals-on-shark-roomba-and-anker منتشر شد. -machines-to-fit-every-budget-200206179.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-best-robot-vacuum-deals-for-black-friday-2023-we-found-deals-on-shark-roomba-and-anker-machines-to-fit-every-budget-200206179.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *