بهترین معاملات جمعه سیاه در دوربین های Ring برای سال ۲۰۲۳

اگر خرده فروش برخی از بهترین گجت های برندهای داخلی خود را تخفیف نمی داد، فروش جمعه سیاه آمازون نخواهد بود. مورد و نکته: اگر به دنبال اضافه کردن یک یا دو دوربین امنیتی به خانه خود هستید، دستگاه های Ring در لیست طولانی بهترین معاملات جمعه سیاه ۲۰۲۳ آمازون گنجانده شده اند. برجسته از یک بسته دو به یک است که نسل سوم را با هم ترکیب می کند نمایشگر هوشمند Echo Show 5 با زنگ ویدیویی حلقه ای. به طور معمول، آمازون این دو را با هم به قیمت حدود ۱۹۰ دلار به فروش می رساند، اما پس از ۶۵ درصد تخفیف، بسته نرم افزاری فقط ۶۵ دلار است که هر دو رنگ ساتن نیکل و زنگ برنز حلقه در ونیزی در فروش گنجانده شده است.

برای کسانی که قبلاً دارای یک صفحه نمایش هوشمند سازگار هستند یا ترجیح می دهند از تلفن هوشمند خود برای بررسی فیلم استفاده کنند زنگ ویدیویی زنگ در پرو ۲ به تنهایی به فروش می رسد در حال حاضر ۴۰ درصد تخفیف دارد که ۱۵۰ دلار یا ۱۰۰ دلار کمتر از ۲۵۰ دلار MSRP است. برای مقایسه، فیلمبرداری ۱۵۳۶p را ارائه می دهد که در آن Doorbell مقرون به صرفه تر به ۱۰۸۰p محدود شده است. علاوه بر این، مدل پرچمدار دارای سنسور راداری است که دو ویژگی آمازون به نام‌های تشخیص حرکت سه بعدی و نمای چشم پرنده را فعال می‌کند. اولی تشخیص حرکت Doorbell Pro 2 را دقیق‌تر می‌کند، در حالی که دومی به دستگاه اجازه می‌دهد تا حرکت فرد را در طول سال جلوی شما در زمان واقعی ردیابی کند. همانطور که گفته شد، اگر تنها چیزی که می خواهید یک گزینه بدون حاشیه است، هر دو Video Doorbell و Video Doorbell Pro 2 شامل مکالمه دو طرفه هستند. همچنین لازم به یادآوری است که هر دو دستگاه برای ذخیره فیلم تا ۱۸۰ روز به یک برنامه Ring Protect نیاز دارند، چیزی که به هزینه محصولات امنیتی آمازون می‌افزاید.

در مورد Echo Show 5، یک ثابت دائمی در لیست Engadget بوده است . مدل ۲۰۲۳ عمدتاً یک به‌روزرسانی تکراری نسبت به مدل قبلی خود است که پردازنده سریع‌تر و سیستم صوتی توانمندتری را به ترکیب اضافه می‌کند. نمایشگر کوچک ۵٫۵ اینچی Show 5 آن را برای نشستن روی میز کنار تخت مناسب تر می کند، اما به دلیل قرار گرفتن در یک دوربین ۲ مگاپیکسلی، می تواند به عنوان یک دستگاه تماس ویدیویی دو چندان شود. به عنوان بخشی از یک بسته ۶۵ دلاری که شامل دستگاه دیگری می شود، می توانید کارهای بسیار بدتری نسبت به Echo Show 5 انجام دهید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-black-friday-deals-on-ring-cameras-for-2023-230028937.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-best-black-friday-deals-on-ring-cameras-for-2023-230028937.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *