بهترین معاملات جمعه سیاه لگو در آمازون هنوز زنده هستند: در اینجا معاملات مورد علاقه ما در مجموعه های Marvel، Star Wars و Mario آورده شده است.

برای کسانی که می خواهند خرید تعطیلات را زودتر از موعد به پایان برسانند، برخی از بهترین مجموعه های لگو تا قبل از دوشنبه Cyber ​​در فروش باقی می ماند. چند مورد برای انتخاب وجود دارد، با شروع . این کیت ۴۹۶ تکه برای کودکان هفت سال به بالا مناسب است. به طور معمول، قیمت آن ۹۰ دلار است، اما در حال حاضر بیش از نیمی از آن در ۴۱ دلار است. این مجموعه با پنج مینی فیگور – از جمله یک تونی استارک خود راضی – و سه لباس جنگی همراه است. به علاوه، شما یکی از خودروهای اسپورت استارک را دریافت می کنید، اگرچه آئودی R8 مانند آنچه در آن دیده می شود نیست. پایان بازی.

اگر کودک شما بیشتر از طرفداران نگهبانان کهکشان است، نیز به فروش می رسد. پس از ۴۰ درصد تخفیف، این مجموعه ۱۰۰ دلاری به ۶۰ دلار کاهش می یابد. کشتی نگهبانان جدید که کمی پیچیده تر است و از ۱۱۰۸ قطعه تشکیل شده است، برای کودکان ۱۰ ساله و بزرگتر مناسب است. این فیلم با پنج مینی فیگور از آخرین فیلم ارائه می شود: Mantis، Drax، Star-Lord، Nebula و Adam Warlock. کابین کشتی به اندازه کافی بزرگ است که سه نفر از شخصیت ها را در خود جای دهد. اگر برنامه Lego Builder را دانلود کنید، می‌توانید به دستورالعمل‌های اضافی در مورد نحوه قرار دادن مجموعه دسترسی پیدا کنید.

برای طرفداران جنگ ستارگان در خانواده خود، این را در نظر بگیرید . به لطف تخفیف ۲۰ درصدی، به جای ۱۷۰ دلار مانند معمول، ۱۳۶ دلار به شما بازگرداند. این مجموعه چشمگیر از ۱۳۵۱ قطعه تشکیل شده است و دارای شش مینی فیگور به نمایندگی از R2D2، CP3O، Chewbacca، Lando Calrissian، Finn و Boolio است. همچنین فقط یک قطعه نمایش نیست، با برجک های فالکون قادر به چرخش هستند. حتی می توانید بالای سفینه فضایی را بلند کنید تا داخل آن را ببینید.

آخرین اما نه کم اهمیت، وجود دارد . در حال حاضر ۲۰ درصد تخفیف دارد و به جای ۶۰ دلار، ۴۸ دلار می شود. این مجموعه برای کودکان شش ساله مناسب است، بنابراین برای کودکان کوچکتر گزینه بسیار خوبی است. در مقایسه با مجموعه‌های Lego Marvel، چیزی که ماریو را بسیار عالی می‌کند این است که آنها بچه‌ها را تشویق می‌کنند تا با فکر کردن به طرح‌های دوره‌های خود به جای پیروی از یک دستورالعمل، خلاق باشند.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-lego-black-friday-deals-on-amazon-are-still-live-here-are-our-favorite-deals-on ظاهر شد. -marvel-star-wars-and-mario-sets-184535080.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-best-lego-black-friday-deals-on-amazon-are-still-live-here-are-our-favorite-deals-on-marvel-star-wars-and-mario-sets-184535080.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *