بهترین معاملات دوچرخه ثابت امروز برای داشتن تصمیمات سال نو شما

هیچ زمانی مانند آغاز سال جدید وجود ندارد تا دوباره به اهداف تناسب اندام خود متعهد شوید. اگر تصمیمات سال نو شما را در اولویت قرار دادن سلامتی و ورزش روزانه قرار داده است، بهتر است یک دوچرخه ثابت را برای تمرینات خانگی خود در نظر بگیرید.

بهترین معاملات دوچرخه ثابت امروزی


بهترین معامله دوچرخه Peloton

دوچرخه پلتون +

۲۰۹۵ دلار
(۴۰۰ صرفه جویی کنید)
بهترین معاملات دوچرخه ثابت امروز برای داشتن تصمیمات سال نو شما

بهترین معامله دوچرخه Peloton مرمت شده

دوچرخه پلوتون مرمت شده+

۱۵۹۵ دلار
(۴۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
دوچرخه پلوتون مرمت شده+

بهترین قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت شوین

بهترین معامله جایگزین Peloton

دوچرخه تناسب اندام Echelon Smart Connect

۱۲۹۹٫۹۹ دلار
(۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)
دوچرخه تناسب اندام Echelon Smart Connect

به طور طبیعی، وقتی صحبت از بهترین دوچرخه‌های ثابت به میان می‌آید، Peloton پیشرو است. محصول مورد علاقه فرقه نه تنها به خودی خود یک محصول رده بالا است، بلکه عضویت Peloton کلاس های دوچرخه سواری و تمرینات ممتاز را مستقیماً به خانه شما می آورد. از امروز، ۱۹ دسامبر، ما شاهد تخفیف ۴۰۰ دلاری دوچرخه‌های Peloton هستیم که اگر می‌خواهید تجربه واقعی Peloton را داشته باشید، زمان خوبی برای خرید است.

با این حال، دوچرخه‌های Peloton گران هستند و مطمئناً می‌توان با قیمت پایین‌تری یک تجربه دوچرخه ثابت عالی داشت. مارک هایی مانند Echelon و Schwinn پیشنهاد می کنند جایگزین های با کیفیت برای دوچرخه های Peloton. خبر خوب این است که آنها امروز در آمازون نیز به فروش می رسند.

این که آیا شما برای دوچرخه پلتون + یا بودجه پسند دوچرخه ورزشی دوچرخه سواری داخل سالن تناسب اندام Schwinnاین معاملات شما را یک قدم جلوتر برای رسیدن به اهداف تناسب اندام سال نو می رساند.

بهترین معامله دوچرخه Peloton

انتخاب ما: Peloton Bike+

۲۰۹۵ دلار در آمازون (۴۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر روی یک پلوتون پرخاش می کنید، دوچرخه پلتون + دارای هر چیزی که می توانید بخواهید و سپس مقداری: دارای صفحه نمایش بزرگتر از دوچرخه اصلی Peloton، به علاوه یک دوربین جلو ارتقا یافته که با یک اسلاید حریم خصوصی ارائه می شود. صفحه نمایش نیز ضد تابش نور با تصاویری فوق العاده واضح است. این مدل دارای سیستم صوتی ارتقا یافته نیز است، با بلندگوهای استریو جلو و ووفرهای عقب که با هم کار می کنند تا تجربه ای واقعاً فراگیر را به شما ارائه دهند. در حالی که همه اینها با برچسب قیمت بالایی همراه است، امروز می توانید ۴۰۰ دلار از قیمت فهرست حذف کنید. بله لطفا!

بهترین معامله دوچرخه Peloton مرمت شده

انتخاب ما: Refurbished Peloton Bike+

۱۵۹۵ دلار در Peloton (400 دلار صرفه جویی کنید)



چرا ما آن را دوست داریم

اگر همه چیز در مورد دوچرخه + Peloton به جز برچسب قیمت، برای شما جذاب است، گزینه های شما خالی از لطف نیست. Peloton دوچرخه های تعمیر شده تایید شده را در وب سایت خود با قیمت های کاهش یافته ارائه می دهد و از امروز، ۲۹ دسامبر، این مدل ها نیز به فروش می رسند. هر دوچرخه تعمیر شده تایید شده به طور کامل بازرسی، تعمیر و آزمایش می شود تا به استانداردهای کیفیت دقیق Peloton پایبند باشد. به علاوه، شما همان گارانتی ۱۲ ماهه ای را که به دوچرخه های جدید اعطا می شود، دریافت می کنید. نمره a دوچرخه Peloton Refurbished+ دارای گواهی امروز و ۴۰۰ دلار از برچسب قیمتی که قبلاً کاهش یافته است، کم کنید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

بهترین قیمت دوچرخه ثابت

چرا ما آن را دوست داریم

لازم نیست بیش از ۱۰۰۰ دلار هزینه کنید تا یک دوچرخه ثابت با کیفیت خوب تهیه کنید، به خصوص اگر داشتن صفحه نمایش برای کلاس های تمرینی در لیست اولویت های شما قرار ندارد. دوچرخه ورزشی دوچرخه‌سواری داخل سالن تناسب اندام Schwinn دارای یک قفسه رسانه کوچک است که می‌توانید گوشی خود را در آن قرار دهید و برنامه تمرینی مورد نظر خود را دنبال کنید. با بیش از ۱۰۰ سطح مقاومت و پدال های دو طرفه، این دوچرخه آماده سواری است.

بهترین معامله جایگزین Peloton

چرا ما آن را دوست داریم

این دوچرخه تناسب اندام Echelon Smart Connect یک جایگزین با کیفیت Peloton است که با برنامه عضویت خود کامل شده است که به شما امکان دسترسی به کلاس های استقامت، کوهنوردی و HITT را می دهد. این دوچرخه به سبک استودیویی شیک و جمع و جور است تا فضاهای کوچک را همراهی کند و دارای صفحه نمایش ۲۲ اینچی است که می تواند ۱۸۰ درجه بچرخد. با قیمت امروزی ۱۲۹۹٫۹۹ دلار، این فقط نیمی از قیمت Peloton Bike+ است. هزینه عضویت در Echelon 39.99 دلار در ماه است و علاوه بر دوچرخه سواری شامل یوگا، پیلاتس، بوکس و برنامه های دیگر است.


منبع: https://mashable.com/article/dec-29-stationary-bike-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *