بهترین معاملات سامسونگ گلکسی S24 از AT&T، T-Mobile و Verizon

بهترین معاملات سامسونگ گلکسی S24 از AT&T، T-Mobile و Verizon

از ساعت ۱ بعد از ظهر امروز، Verizon پذیرش پیش‌سفارش‌های سری Galaxy S24 را آغاز می‌کند. با این حال، این دستگاه ها از ۳۱ ژانویه در فروشگاه ها در دسترس خواهند بود.

مشتریان جدید و فعلی در طرح‌های انتخابی Verizon Unlimited می‌توانند با هر تلفن سامسونگ (در هر شرایطی) معامله کنند و Galaxy S24 یا Galaxy S24 Plus را در ارائه‌دهنده دریافت کنند. علاوه بر این، پیشنهاد معامله در گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز ۱۰۰۰ دلار تخفیف ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران یک گلکسی واچ و یک تب گلکسی رایگان نیز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، مشتریان همچنین در صورت پیش‌سفارش هر مدلی در خط تولید، یک حافظه حافظه رایگان دریافت خواهند کرد. ورایزون همچنین ۱۵ درصد تخفیف برای قاب ها و محافظ های صفحه نمایش، ۲۵ درصد تخفیف برای شارژرهای انتخابی و ۵۰ درصد تخفیف در Buds2 Pro در صورت خرید با گوشی های سری S24 ارائه می دهد.

گلکسی اس ۲۴ وانیلی (۶٫۲ اینچی) در رنگ های مشکی اونیکس، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی با قیمت ۲۲٫۲۲ دلار در ماه به مدت ۳۶ ماه در دسترس خواهد بود. در همین حال، گلکسی اس ۲۴ پلاس (۶٫۷ اینچی) در رنگ های آبی مات، مشکی فانتوم و کرم با قیمت ۲۷٫۶۶ دلار به مدت ۳۶ ماه در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر، Galaxy S24 Ultra در رنگ های مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم با قیمت ۳۶٫۱۱ دلار در ماه به مدت ۳۶ ماه در دسترس خواهد بود. برای تمام نرخ های اقساط ماهانه ۰% APR قابل اعمال است.


منبع: https://www.slashgear.com/1495236/best-samsung-galaxy-s24-deals-att-tmobile-verizon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *