بهترین معاملات و فروش های ارزان آمازون اکو برای ژانویه ۲۰۲۴

اگر الکسا را ​​وارد خانه خود می کنید، تمام تلاش خود را می کنید تا آخرین معاملات آمازون اکو را بررسی کنید. هزینه افزودن نمایشگر هوشمند یا آرایه بلندگو به کل خانه شما می تواند به سرعت افزایش یابد، به همین دلیل بهتر است زمان خرید خود را با یکی از فروش های متعدد آمازون در دستگاه های خود زمان بندی کنید.

ما همچنین شاهد برخی به‌روزرسانی‌های عالی برای مدل‌های قدیمی هستیم که طیف وسیعی از ارتقاء بلندگوها، نرم‌افزارهای جدید، و زمانی عالی برای گرفتن معاملات Amazon Echo. سال گذشته آمازون منتشر کرد اکو پاپ اسپیکر هوشمند، نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر Echo Dot نسل پنجمو نسل سوم اکو شو ۸ در ماه دسامبر رونمایی شد.

اگر به دنبال عملکرد خالص الکسا هستید، ما بهترین قیمت های Echo Flex را نیز داریم. ما همچنین قیمت‌هایی را برای نسخه‌های بزرگ‌تر، از جمله Amazon Echo، Echo Studio و غیره داریم. اگر یک عنصر بصری نیز می خواهید، ما شما را با آخرین نمایشگرهای هوشمند Amazon Echo Show پوشش داده ایم.

اگرچه آمازون این دستگاه های هوشمند را طراحی و ساخته است، اما در واقع در تعداد زیادی از فروشگاه ها به فروش می رسند، به این معنی که هرگز از تخفیف دور نیستند. همچنین قیمت استاندارد هر یک از این بلندگوهای مجهز به الکسای آمازون را فهرست می کنیم تا بهتر بفهمیم آخرین تخفیف ها در نمودارهای مقایسه چقدر خوب هستند.

بهترین معاملات آمازون اکو

آمازون اکو پاپ

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱٫ آمازون اکو پاپ

ارزان ترین اسپیکر هوشمند آمازون

اندازه بلندگو: ۱٫۹۵ اینچ | ابعاد: ۹۹ × ۸۳ × ۹۱ میلی متر وزن: ۱۹۶ گرم قیمت راه اندازی: ۳۹٫۹۹ دلار / ۴۴٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا

ارزان ترین اسپیکر اکو آمازون
طراحی فشرده و شیک
صدای تاثیرگذار
هنوز هم گرونه

آمازون کاملاً جدید است اکو پاپ در ماه می سال جاری منتشر شد و اکنون ارزان‌ترین اسپیکر Echo موجود است، با قیمت اولیه ۳۹٫۹۹ دلار / ۴۴٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا. Echo Pop دارای طراحی نیمکره شیک است و در رنگ‌های سرگرم‌کننده جدید، از جمله اسطوخودوس و نیمه‌شب سبز در دسترس است.

در مقایسه با Echo Dot نسل پنجم، Echo Pop دارای اندازه کوچکتر و جمع و جورتر است که آن را به بلندگوی عالی برای فضای کوچک تبدیل می کند. Echo Pop همچنین دارای یک درایور بلندگوی بزرگتر و آمازون الکسای داخلی است، بنابراین می توانید موسیقی پخش کنید، سؤال بپرسید و با استفاده از صدای خود وضعیت آب و هوا را بررسی کنید.

در حالی که این ارزان‌ترین اسپیکر آمازون اکو است، ما همچنان توصیه می‌کنیم در طول فروش تعطیلات مانند Prime Day برای خرید Echo Pop با تخفیف ۵۰ درصدی صبر کنید.

آمازون اکو دات نسل پنجم

(اعتبار تصویر: آمازون)

۲٫ آمازون اکو دات (نسل پنجم)

بهترین صدای آمازون Echo Dot

اندازه بلندگو: ۱٫۷۳ اینچ | ابعاد: ۱۰۰ × ۱۰۰ × ۸۹ میلی متر وزن: ۳۰۴ گرم قیمت راه اندازی: ۴۹٫۹۹ دلار / ۴۹٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا

صوتی قدرتمند
حسگر دما
Eero داخلی
شماره پورت ۳٫۵mm

جدیدترین اسپیکر هوشمند آمازون، Echo Dot نسل پنجم، اواخر سال گذشته با قیمت اولیه ۴۹ دلار / ۵۴٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا عرضه شد. Echo Dot پنجمین تکرار از سری بلندگوهای هوشمند آمازون است و قدرتمندترین آن تاکنون است، با تجربه صوتی بهبودیافته با باس بیشتر و برد افزایش یافته. این بلندگوی هوشمند همچنین دارای سنسورهای دما است تا بتوانید هنگامی که در خانه نیستید ترموستات خود را با دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار با صدای خود کنترل کنید. سایر ویژگی‌ها شامل کنترل‌های ضربه‌ای جدید و eero داخلی برای افزایش پوشش Wi-Fi است.

در حالی که بلندگوی هوشمند جمع و جور به تازگی عرضه شده است، ما قبلاً شاهد بودیم که Amazon Echo Dot با بهترین قیمت ها در تعطیلات تعطیلات مانند روز پرایم معامله می کند.

Amazon Echo Dot (نسل چهارم) به رنگ مشکی

(اعتبار تصویر: آمازون)

۳٫ آمازون اکو دات (نسل چهارم)

صدای قدرتمند با قیمت عالی

اندازه بلندگو: ۱٫۶ اینچ | ابعاد: ۱۰۰ × ۱۰۰ × ۸۹ میلی متر وزن: ۳۴۱ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث قیمت راه اندازی: ۴۹٫۹۹ دلار / ۴۹٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا

تشخیص صدای جدید برای بچه ها
طراحی کروی جدید
ویژگی های نسبتا تکراری

به همان اندازه کروی، اما بسیار کوچکتر، جدید بسیار زیبا است نقطه اکو – نسل چهارم در صف طولانی بلندگوهای هوشمند ارزان قیمت از آمازون. تنها با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار / ۴۹٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا راه اندازی شد، یکی از ارزان ترین راه ها برای دستیابی به دستیار صوتی در سال جاری باقی مانده است، اما تقریباً ناامید کننده است، جدا از طراحی کروی چشم نواز آن، بهبودها عمدتاً تکراری هستند.

با این حال، گنجاندن جدید نمایه‌های صوتی الکسا برای کودک یک ویژگی کوچک فوق‌العاده است اگر بچه‌هایی در خانه دارید. این فناوری جدید دوستدار کودک می تواند تشخیص دهد که چه زمانی یک فرد جوان دستورات صوتی می دهد و دریافت خود را بر اساس آن تنظیم می کند. بنابراین، اگر کودک سوالی از الکسا بپرسد، پاسخ مناسب، آلارم صدای حیوانات و حتی در صورت نیاز در انجام تکالیف خود را دریافت خواهد کرد.

آمازون اکو (نسل چهارم) به رنگ مشکی

(اعتبار تصویر: آمازون)

۴٫ آمازون اکو (نسل چهارم)

کاملا نو و تقریبا دایره ای شکل

اندازه بلندگو: ووفر ۳ اینچی و دو توییتر ۰٫۸ اینچی ابعاد: ۱۴۴ x 144 x 133 میلی متر وزن: ۹۷۰ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث قیمت راه اندازی: ۹۹٫۹۹ دلار / ۸۹٫۹۹ پوند / ۱۴۹ دلار استرالیا

زیگبی جدید + پیاده رو
بلندگوهای ارتقا یافته
قیمت راه اندازی مشابه با تکرار قبلی
هنوز صفحه نمایش ساعت وجود ندارد

۲۰۲۰ آمازون اکو نسل چهارم از خط طولانی بلندگوهای هوشمند عالی از غول فناوری است. نه، چشمان شما شما را فریب نمی دهد، در واقع بسیار بسیار کروی تر از مدل ۲۰۱۹ است، اما خوشبختانه از تمام فضای اضافی دور کمر با برخی از داخلی های ارتقا یافته به خوبی استفاده شده است.

آرایه بلندگوهای جدید به نظر می‌رسد تجربه وفاداری بسیار بالاتری را برای دوستداران موسیقی فراهم می‌کند، در حالی که گنجاندن پشتیبانی جدید Amazon Sidewalk و Zigbee باید به سازگاری دستگاه‌های خانه هوشمند در سراسر صفحه کمک کند. شما همچنین یک پردازنده جدید «AZ1 Neural Edge» را دریافت می‌کنید، که آمازون ادعا می‌کند که به افزایش سرعت تشخیص فرمان صوتی دو برابر کمک می‌کند – بد نیست با توجه به اینکه این آخرین تکرار با همان قیمت نسخه سال گذشته به فروش می‌رسد.

Amazon Echo Dot 3rd Gen در مشکی

۵٫ آمازون اکو دات (نسل سوم)

یک اسپیکر هوشمند ارزان قیمت

اندازه بلندگو: ۱٫۶ اینچ | ابعاد: ۴٫۳ × ۹٫۹ × ۹٫۹ سانتی متر وزن: ۳۰۰ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث قیمت راه اندازی: ۴۹٫۹۹ دلار / ۴۹٫۹۹ پوند / ۷۹ دلار استرالیا

قیمت پایین
صدا بهبود یافته
الکسا همیشه هوشمندتر می شود

قدیمی‌تر، تکرار سوم استاندارد نقطه اکو در سه رنگ وجود دارد – زغالی، خاکستری هدر، و ماسه سنگی (که برای بقیه سیاه، خاکستری یا سفید خواهد بود). اسپیکر هاکی شکل به لطف روکش پارچه ای ظاهری ظریف تری دارد – بسیار بهتر از نسخه تمام پلاستیکی قدیمی تر. درایور بلندگو نیز بسیار بزرگتر است و قطر آن از ۱٫۱ اینچ به ۱٫۶ اینچ می رسد. این ۷۰ درصد بلندتر از نسخه قبلی است و اتصال ۳٫۵ میلی متری aux را برای بلندگوی ثانویه حفظ می کند. همچنین می توانید آن را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث به بلندگوهای خارجی متصل کنید.

Amazon Echo Studio به رنگ مشکی

(اعتبار تصویر: آمازون)

۶٫ Amazon Echo Studio

صدای ممتاز با قیمتی مقرون به صرفه

اندازه بلندگو: سه بلندگوی ۲ اینچی میان رده، توییتر ۱ اینچی، ووفر ۵٫۲۵ اینچی ابعاد: ۲۰٫۶cm x 17.5cm | وزن: ۳۵۰۰ گرم خط در: خط ۳٫۵ میلی متری یا نوری در | قیمت راه اندازی: ۱۹۹ دلار / ۱۸۹ پوند / ۳۲۹ دلار استرالیا

کیفیت صدای عالی
راه اندازی آسان سینمای خانگی
قیمت عالی
صدای سه بعدی ضربه و از دست دادن

اگر مدتی است که Echo Sub را تماشا می‌کنید و آرزو می‌کنید که بتوانید بلندگوی هوشمند را برای یک بسته کامل به صدای فوق‌العاده اضافه کنید، باید مدل ۲۰۱۹ را بررسی کنید. اکو استودیو. بلندگوی هوشمند عظیم Echo به عنوان یک راه حل کامل صوتی با کیفیت بالا عمل می کند که نه تنها کیفیت صدای قابل توجهی را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد، بلکه می تواند به راحتی یک سینمای خانگی با چوب آتش ایجاد کند.

آمازون استودیوی اکو خود را تا حد ممکن قیمت پایین ارائه کرده است – زمان بسیار خوبی برای همه شکارچیان معامله در آنجا. فریب این قیمت نسبتا پایین را هم نخورید، این اسپیکر قدرتمندی است. در حالی که صدای سه بعدی می تواند مورد توجه قرار گیرد، اما متوجه شدیم که استودیو Echo با صدای قدرتمند و ویژگی های فراوان، ارزش فوق العاده ای را برای پول ارائه می دهد.

بهترین معاملات آمازون Echo Show

اکو شو 8

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱٫ آمازون اکو شو ۸ (نسل سوم)

جدیدترین و بهترین نمایشگر هوشمند اکو

اندازه بلندگو: ۲ × ۲ وات | اندازه صفحه نمایش: ۸ اینچ | ابعاد: ۷٫۹ × ۵٫۵ × ۴٫۲ سانتی متر وزن: ۱۰۳۴ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: آره قیمت راه اندازی: ۱۴۹٫۹۹ دلار / ۱۴۹٫۹۹ پوند / ۲۳۰ دلار استرالیا

صدا بهبود یافته
عملکرد سریع
صفحه نمایش لمسی پاسخگو
گران

آخرین نمایشگر هوشمند آمازون این است نسل سوم اکو شو ۸که در آذرماه سال گذشته منتشر شد. بزرگترین ارتقاء صفحه نمایش هوشمند هشت اینچی صدا است، به لطف صدای فضایی پر از اتاق که آکوستیک اتاق شما را برای بهبود تجربه شما تجزیه و تحلیل می کند. همچنین یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قاب‌بندی خودکار و فناوری کاهش نویز برای بهبود تماس‌های ویدیویی، عملکرد سریع و پشتیبانی از Zigbee، Matter و Thread دریافت می‌کنید.

قیمت Echo Show 8 2023 149.99 دلار / ۱۴۹٫۹۹ پوند / ۲۳۰ دلار استرالیا است که از اکثر نمایشگرهای با این اندازه گران تر است. در فروش تعطیلات آتی، باید برای اولین بار تخفیف هایی را در نسل سوم Echo Show 8 پیدا کنید.

آمازون اکو نمایش 15

(اعتبار تصویر: آمازون)

۱٫ آمازون اکو شو ۱۵

بزرگترین نمایشگر خانه هوشمند آمازون

اندازه بلندگو: ۲ x 1.6W | اندازه صفحه نمایش: ۱۵٫۶ اینچ | ابعاد: ۱۵٫۸ x 9.9 x 1.4 سانتی متر | وزن: ۲۲۱۵ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: آره قیمت راه اندازی: ۲۴۴٫۹۹ دلار / ۲۳٫۹۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا

Fire TV داخلی
صفحه نمایش HD بزرگ
کنترل از راه دور صوتی الکسا گنجانده شده است
گران

این آمازون اکو نمایش ۱۵ در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و بزرگترین نمایشگر خانه هوشمند آمازون با صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی Full HD است. صفحه نمایش غنی از ویژگی ها به شما کمک می کند با ویجت های قابل تنظیم سازماندهی بمانید، که می توانند یادداشت ها، تقویم، دستور العمل ها و موارد دیگر را نمایش دهند. به لطف اندازه صفحه نمایش بزرگ، Echo Show 15 یک تلویزیون آشپزخانه عالی می سازد، به خصوص با تجربه Fire TV و کنترل صوتی الکسا. Echo Show 15 همچنین می تواند آثار هنری زیبایی را به نمایش بگذارد و عکس های آلبوم شما را به نمایش بگذارد.

از آنجایی که این بزرگترین نمایشگر آمازون است، Echo Show 15 با قیمت راه اندازی ۲۴۹٫۹۹ دلار / ۲۳۹٫۹۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا ارزان نیست.

آمازون اکو شو 5 (نسل دوم)

۲٫ آمازون اکو نمایش ۵ (نسل دوم)

بهبود تماس تصویری با قیمت مقرون به صرفه

اندازه بلندگو: ۱٫۶۵ x 4W | اندازه صفحه نمایش: ۵٫۵ اینچ | ابعاد: ۱۴٫۸ x 8.6 x 7.3 سانتی متر وزن: ۴۱۰ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: خیر قیمت راه اندازی: ۸۴٫۹۹ دلار / ۷۴٫۹۹ پوند / ۱۱۹ دلار استرالیا

تماس های ویدیویی بهبود یافته
ویژگی های جدید امنیتی خانه
ساخت و ساز پایدار
طراحی مشابه مدل ۲۰۱۹

این آمازون اکو نمایش ۵ در سال ۲۰۲۱ با قیمت راه اندازی ۸۴٫۹۹ دلار / ۷۴٫۹۹ پوند / ۱۱۹ دلار استرالیا عرضه شد که در واقع ارزان تر از هزینه اولیه مدل ۲۰۱۹ است. صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با آمازون الکسا کار می کند، بنابراین می توانید از صدای خود برای پرسیدن سؤال، پخش موسیقی و ویدیو و کنترل سایر دستگاه های خانه هوشمند سازگار استفاده کنید.

نسل دوم Echo Show دارای یک دوربین HD 2MP ارتقا یافته با پیکسل های دو برابر نسخه قبلی است. شما همچنین ویژگی‌های امنیتی جدید خانه را با Alexa Guard دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید از صفحه نمایش خانه خود را زیر نظر داشته باشید و در صورت تشخیص حرکت یا صدا، هشدارهایی را به تلفن خود دریافت کنید. Echo Show 5 2021 اکنون کاملاً از پارچه بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است و در رنگ‌های زغالی، سفید یخچالی و رنگ آبی عمیق جدید عرضه می‌شود.

آمازون اکو شو 8 (نسل دوم)

۳٫ آمازون اکو شو ۸ (نسل دوم)

بهترین ارزش صفحه نمایش هوشمند الکسا

اندازه بلندگو: ۲ x 2.0 اینچ @ ۱۰W | اندازه صفحه نمایش: ۸ اینچ | ابعاد: ۲۰٫۴ × ۱۳٫۶ × ۹٫۹ سانتی متر وزن: ۱۰۳۷ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: خیر قیمت راه اندازی: ۱۲۹٫۹۹ دلار / ۱۱۹٫۹۹ پوند / ۱۹۹ دلار استرالیا

پردازنده به روز شده
دوربین بهبود یافته
صدای تاثیر گذار

این اکو شو ۸ همچنین در سال ۲۰۲۱ با قیمت خرده فروشی ۱۲۹٫۹۹ دلار / ۱۱۹٫۹۹ پوند / ۱۹۹ دلار استرالیا منتشر شد که همان قیمت اولیه نسخه ۲۰۱۹ است. Echo Show دارای صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی HD است و با آمازون الکسا برای پخش فیلم، پخش موسیقی، مشاهده عکس‌ها و کنترل دستگاه‌های خانگی هوشمند سازگار کاملاً بدون هندز کار می‌کند.

Echo Show 8 دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که برای بهبود تماس ویدیویی به طور خودکار حرکت می کند، زوم می کند و فریم می کند. به لطف انتشار Echo Show 8 2023، می توانید معاملات مکرر را در مدل ۲۰۲۱ پیدا کنید.

آمازون اکو شو 10 (نسل سوم)

۴٫ آمازون اکو نمایش ۱۰ (نسل سوم)

یک صفحه نمایش قدرتمند که اغلب تخفیف داده می شود

اندازه بلندگو: ۱٫۶۵ x 4W | اندازه صفحه نمایش: ۵٫۵ اینچ | ابعاد: ۱۴٫۸ x 8.6 x 7.3 سانتی متر وزن: ۲۵۶۰ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: آره قیمت راه اندازی: ۲۴۹٫۹۹ دلار / ۲۳۹٫۹۹ پوند / ۳۹۹٫۹۹ دلار استرالیا

صفحه نمایش بزرگ ۱۰ اینچی HD
نمایشگر با چرخش ۳۶۰ درجه
دوربین تاثیر گذار
گران

این اکو شو ۱۰ در سال ۲۰۲۱ با قیمت اولیه ۲۴۹٫۹۹ دلار / ۲۳۹٫۹۹ پوند منتشر شد. نسل سوم Echo Show دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی HD است که به طور خودکار به سمت شما می چرخد. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی شما را دنبال می‌کند، بنابراین چه در حال برقراری تماس ویدیویی، تماشای فیلم یا پیروی از یک دستور غذا باشید، Echo Show 10 همیشه در چشمان شماست. صفحه نمایش هوشمند همچنین دارای قاب بندی خودکار است، بنابراین شما در تماس های ویدیویی جلو و در مرکز قرار می گیرید و دارای طراحی جدید با صفحه نمایش لمسی شناور در بالای پایه استوانه ای است.

آمازون اکو شو 5 (2019)

(اعتبار تصویر: آمازون)

۵٫ آمازون اکو شو ۵ (۲۰۱۹)

ارزان ترین نمایشگر Echo Show

اندازه بلندگو: ۱٫۶۵ x 4W | اندازه صفحه نمایش: ۵٫۵ اینچ | ابعاد: ۱۴٫۸ x 8.6 x 7.3 سانتی متر وزن: ۴۱۰ گرم خط کشیدن: صوتی ۳٫۵ میلی متری یا بلوتوث هاب خانه هوشمند داخلی: خیر قیمت راه اندازی: ۸۹٫۹۹ دلار / ۷۹٫۹۹ پوند / ۱۲۹ دلار استرالیا

بسیار ارزان تر از سایر Echo Shows
جایگزین مناسب برای هاب Google Home
میز کنار تخت مناسب …
اما در غیر این صورت کمی کوچک است؟

این ارزان‌ترین نمایش اکو آمازون است که در حال حاضر در طبیعت خواهید دید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش پنج اینچی کوچکتر از سایر پیشنهادات Echo Show در این لیست است، اما اگر به دنبال چیزی برای نمایش میز کنار تخت هستید، یا به سادگی به صفحه نمایش مزاحم دیگری در اتاق نشیمن خود نیاز ندارید، اکو شو ۵ کاملا بنشین

در مقایسه با خواهر و برادرهای بزرگتر یا پیشنهادات رقیب گوگل، ممکن است صفحه نمایش را بسته به جایی که قرار است بعد از درخواست چیزی از طریق دستورات صوتی الکسا از کجا ببینید، کمی کوچک بیابید. بعلاوه، نمایشگر و کیفیت صوتی بهبود یافته Show 8 را نیز از دست خواهید داد. اگر بتوانید آن را در نزدیکی وصل کنید، مخصوصاً در آشپزخانه، مجموعه عظیمی از ویدیوهای نحوه کار بسیار مفید است.

با جمع بندی بهترین ها، قیمت های بیشتری را مشاهده کنید معاملات آمازون که در حال حاضر اتفاق می افتد.


منبع: https://www.techradar.com/news/the-best-amazon-echo-and-amazon-echo-dot-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *