بهترین معاملات Chromebook Cyber ​​Monday در HP، Lenovo و موارد دیگر

بهترین معاملات Chromebook Cyber ​​Monday در HP، Lenovo و موارد دیگر
گرایش های دیجیتال

اگر به یک کامپیوتر ارزان نیاز دارید، هیچ زمانی بهتر از زمان خرید نیست معاملات سایبری دوشنبه. همچنین هیچ کامپیوتری به سبک بهتر از a وجود ندارد Chromebook. اینها کامپیوترهای ساده، آسان برای استفاده و ارزان برای دانشجویان و کاربران عادی هستند. اگر شما انجام دادن می خواهید یک لپ تاپ درجه یک تر، که بتواند یک لپ تاپ پرقدرت را به قیمت ۱۰۰۰ دلار کاهش دهد، توصیه می کنیم این موارد را بررسی کنید. بهترین معاملات لپ تاپ سایبر دوشنبه برای خریدیا معاملات لپ تاپ سایبر دوشنبه و معاملات مک بوک سایبر دوشنبهبه ترتیب برای PC و MacOS.

بهترین تخفیف‌های HP Chromebook سایبری دوشنبه

HP

اگر به دنبال آن هستید، HP با کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه معاملات خوبی دارد و معمولاً اندازه کوچک‌تری دارند، بنابراین حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است. اگر فقط به دنبال چیزهای اساسی برای آنلاین شدن هستید و می خواهید خریدهای خود را مقرون به صرفه نگه دارید، عالی هستند. وارسی معاملات لپ تاپ اچ پی سایبر دوشنبه برای گزینه های جامع تر

  • HP Chromebook 14 —

  • HP Chromebook x360 13 —

  • HP Chromebook x360 14 —

  • HP Chromebook x360 14 —

  • HP Chromebook 15 —

بهترین تخفیف‌های لنوو Chromebook سایبری دوشنبه

لنوو

لنوو طیف کمی گسترده‌تر از انتخاب‌های Chromebook دارد، به‌خصوص اگر به دنبال چیزی کمی جذاب‌تر هستید. همانطور که گفته شد، لنوو مطمئناً کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد، بنابراین واقعاً به آنچه در دراز مدت به دنبال آن هستید بستگی دارد.

  • IdeaPad Slim 3 Chromebook 14 —

  • IdeaPad Flex 3i Chromebook 15 —

  • Chromebook Duet 3 11 —

  • Chromebook Duet 5 13 —

  • IdeaPad Flex 5i Chromebook Plus Gen 7 Intel 14 —

از دست نده:

دیگر Chromebook Cyber ​​Monday ارزش خرید دارد

سامسونگ

در حالی که HP و Lenovo طیف وسیعی از معاملات Chromebook را دارند، چند پیشنهاد عالی دیگر نیز وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. به طور خاص، اگر می خواهید چیزی کمی پیشرفته تر، Samsung Galaxy Chromebook 2 گزینه خوبی برای رفتن است مرور کردن معاملات دوشنبه سایبری آمازون برای ایده های بیشتر

  • Dell Chromebook 11 3100 (تمدید شده) —

  • Acer Chromebook 315 —

  • Asus Chromebook C424 —

  • Acer Chromebook Spin 314 —

  • Samsung Galaxy Chromebook 2 —

چگونه ما این معاملات سایبری Chromebook را انتخاب کردیم

شروع کردیم به نگاه کردن به ما بررسی ها – چه چیزی را دوست داریم و چه چیزی را دوست نداریم. سپس به بیرون می‌رویم و بهترین تخفیف‌ها را برای این اقلام پیدا می‌کنیم، بنابراین به‌جای پر کردن فهرست با محصولاتی که اتفاقاً تخفیف دارند، به‌طور هدفمند در حال مدیریت هستیم. ما فکر می کنیم یک لیست کوچکتر و قطعی تر از لیستی از هزار محصول بهتر است.

ما همچنین مواردی را که در جایی که منطقی است بررسی نکرده‌ایم اضافه می‌کنیم و تحقیقات خود را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم محصول باکیفیتی است. ما به بررسی نظرات کارشناسان موضوع و خود پلتفرم‌های خرید می‌پردازیم و محصول را با گزینه‌های جایگزین مقایسه می‌کنیم. اگر فکر کنیم همه چیز حل می شود، باعث برش می شود.

هنگامی که مطمئن شدیم بهترین معاملات دوشنبه سایبری Chromebook را پیدا کرده‌ایم، سپس آنها را در فهرستی از ارزان‌ترین تا گران‌ترین سفارش دادیم. توصیه می‌کنیم به پایین‌ترین قیمت محصول خود پیمایش کنید، و مطمئن باشید که فکر می‌کنیم این بهترین ارزشی است که در آن نقطه قیمت به دست می‌آورید.

البته، ما همچنین از مقایسه قیمت و ابزارهای تاریخی و همچنین داده‌های شخص اول خود استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم که معامله خوبی دریافت می‌کنید. این کاری است که می توانید هنگام خرید در اطراف خود نیز با استفاده از ابزارهایی مانند انجام دهید شتر شترکه به شما قیمت گذاری تاریخی اقلام در آمازون را نشان می دهد.

ما کامل نیستیم و کاملاً ممکن است هنگام تنظیم این لیست از بهترین معاملات Chromebook Cyber ​​Monday چیزی را از دست داده باشیم؟ اگر معامله‌ای قاتل پیدا کردید که فکر می‌کنید باید شامل آن شود، با ما تماس بگیرید dealsteam@digitaltrends.com و ما آن را در به روز رسانی بعدی در نظر خواهیم گرفت.

همچنین در نظر داشته باشید که تمامی قیمت ها در زمان انتشار دقیق بوده است. در حالی که ما در حال بررسی مجدد و به روز رسانی این پست با آخرین معاملات و قیمت ها هستیم، نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که معاملات در Cyber ​​Monday به سرعت پیش می روند و این امکان وجود دارد که پیشنهاد بین زمانی که شما کلیک می کنید و زمانی که ما کلیک می کنید منقضی شده باشد. آخرین ضربه به روز رسانی

توصیه های سردبیران







لنوو طیف کمی گسترده‌تر از انتخاب‌های Chromebook دارد، به‌خصوص اگر به دنبال چیزی کمی جذاب‌تر هستید. همانطور که گفته شد، لنوو مطمئناً کروم‌بوک‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد، بنابراین واقعاً به آنچه در دراز مدت به دنبال آن هستید بستگی دارد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/best-chromebook-cyber-monday-deals-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *