بهترین های یواشکی سامسونگ. برنامه سفارشی سازی به گوگل پلی می رسد

Samsung Good Lock اپلیکیشنی است که هر صاحب دستگاه گلکسی باید آن را نصب کند. از تبلت گرفته تا تلفن، این برنامه ویژگی‌های بسیاری را اضافه می‌کند که تجربه شما را در بخش سفارشی‌سازی چند سطح بالا می‌برد. و اکنون، بیشتر از همیشه قابل دسترسی است، زیرا در Google Play است.

قبل از امروز، برای دریافت Good Lock، باید وارد فروشگاه برنامه های خود سامسونگ شوید – هر اسمی که باشد (فروشگاه گلکسی!). من تصور می کنم بسیاری از شما هرگز وارد آن نشده اید، زیرا، خوب، چرا این کار را می کنید؟ به غیر از اینکه سامسونگ از شما پینگ می کند تا مجموعه برنامه های خود را از طریق آن به روز کنید، دلیلی وجود ندارد که به دنبال برنامه هایی برای نصب باشید. خارج از Good Lock، یعنی!

قفل خوب عالی است. ما در مورد آن صحبت کرده ایم حداقل از سال ۲۰۱۹اما من معتقدم که خیلی قبل از آن وجود داشت.

برای طولانی ترین زمان، ما از Good Lock استفاده کردیم برای دریافت یک کشوی برنامه عمودی بومی، که سامسونگ از آن زمان کشته است و می تواند روزی آن را بازگرداند. ما همچنین از آن استفاده می‌کردیم تا بتوانیم چند پنجره را روی همه برنامه‌ها اعمال کنیم، تنظیمات سریع را سفارشی کنیم، کارهای بیشتری را با صفحه قفل انجام دهیم، تنظیمات صدا را گسترش دهیم و به ابزارهای بیشتری برای اسکرین‌شات دسترسی داشته باشیم. برخی از موارد تم نیز وجود دارد، اگر این مورد شماست. Good Lock با نصب و سپس به شما امکان اضافه کردن ماژول هایی به آن را می دهد که ویژگی های دستگاه سامسونگ شما را افزایش می دهد.

اکنون که در گوگل پلی است، به نوعی در دسترس تر است. همچنین ممکن است زمانی که به‌روزرسانی‌هایی در دسترس است، بیشتر آن را ببینید، زیرا Google Play جایی است که ما برای برنامه‌ها می‌رویم، نه فروشگاه سامسونگ. با فرض اینکه سامسونگ مرتباً آن را از طریق Google Play به‌روزرسانی می‌کند، ممکن است بخواهید همین امروز آن را دریافت کنید.

لینک گوگل پلی: قفل خوب سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/02/samsung-good-lock-lands-on-google-play-store/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *