بهترین های CES 2024

سلام و سال نو مبارک! یک بار دیگر، تیم Engadget در لاس وگاس فروشگاهی را برای نمایشگاه CES راه اندازی کرده است و در خارج از چمدان زندگی می کند تا بتوانیم زمین بزرگ نمایشگاه را بشوییم و گهگاه در این فرآیند خودمان را مجروح کنیم. برای CES 2024ما انتظار می رود برای دیدن هوش مصنوعی در همه جا، و ما ناامید نشدیم.

ما بیش از چند لپ‌تاپ با تراشه‌های مجهز به هوش مصنوعی در داخل آن‌ها دیدیم، بدون اینکه اشاره ای به ارجاعات متعدد به دستیار Copilot مایکروسافت داشته باشیم. فولکس واگن ChatGPT را در سیستم خودروی خود قرار داده استدر حالی که BMW با آمازون همکاری کرد برای بهبود دستیار داخل خودروی خود. کوالکام تراشه AI Snapdragon را معرفی کرد. والمارت برای اولین بار به نمایشگاه CES آمد تا هوش مصنوعی مولد خود را در تجربه خرید آنلاین خود معرفی کند. حتی SAG-AFTRA در CES قراردادی برای هوش مصنوعی و صداپیشگی منعقد کرد (نه اینکه خود بازیگران آن را یک معامله خوب بدانند).

در همین حال، خرگوش R1، دستگاهی که توسط Teenage Engineering طراحی شده بود، در نمایشگاه امسال موفق شد – آنقدر داغ که تا زمان نوشتن این مقاله نتوانستیم شخصاً آن را ببینیم. و سپس توپ های عجیب و غریب بودند: گریلی که از هوش مصنوعی برای کمک به پخت یک استیک در ۹۰ ثانیه استفاده می کندو درب گربه ای که به طور خودکار قفل می شود هنگامی که می داند حیوان خانگی شما در حال کشیدن موش است.

سپس نه یک، بلکه دو تلویزیون شفاف وجود داشت: یکی از سامسونگ و یکی از ال جی. به یاد دارید زمانی که تلویزیون های رول شونده مورد استفاده قرار می گرفتند؟ اوه، و جنرال الکتریک با مهربانی به ما فیله گوشت گاو داد با سیگاری داخل خانه پخته شده است. خوشمزه بود.

قابل توجه است که امسال ادرار کردن در سالن نمایش بسیار کمتر بود. (اما ما تعدادی را پیدا کردیم.)

امروز آخرین روز حضور تیم ما در زمین است، به این معنی که زمان آن فرا رسیده است که برندگان جایزه سالانه Best of CES را نیز اعلام کنیم. ممکن است امسال تفاوت آشکاری را متوجه شوید و آن این است که ما از دسته بندی ها خلاص شده ایم. از دیدگاه ما، ما همچنان سعی کردیم تا حد امکان طیف وسیعی از محصولات را ببینیم: لپ‌تاپ، دستگاه‌های تلفن همراه، تجهیزات بازی، وسایل خانه هوشمند، اتومبیل‌ها و اقلامی که برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده است. با این حال، وقتی نوبت به انتخاب برندگان می رسید، در زمان صرفه جویی کردیم و نیازی به بحث در مورد اینکه آیا چیزی یک لپ تاپ است یا یک دستگاه بازی، یک دستگاه پوشیدنی یا یک دستگاه قابل دسترسی نیست. یک محصول خوب فقط یک محصول خوب است.

بدون مقدمه، برندگان خود را برای CES 2024 معرفی می‌کنیم. اما این را با آخرین پوشش خود اشتباه نگیرید: ما داستان‌ها، خلاصه‌ها و خلاصه‌های دیگری را در دستور کار داریم که می‌توانید در روزهای آینده بخوانید. به دنبال کردن ادامه دهید. – دانا وولمن، سردبیر

ASUS ROG Zephyrus G14

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: لپ‌تاپ ASUS ROG Zephyrus G14 روی صفحه‌نمایش میز سفید در این رویداد.
Engadget

نه تنها این است ASUS ROG Zephyrus G14 به اندازه کافی قدرتمند برای اجرای آخرین بازی های ویدئویی پرفروش، اما همچنین فوق العاده براق است. ROG Zephyrus G14 دارای یک شاسی آلومینیومی با خطوط تمیز، لبه‌های واضح و طراحی نازک‌تر و سبک‌تر از مدل‌های قبلی است. یک اسلش LED ساده روی درب آن می‌چرخد و می‌توان آن را طوری برنامه‌ریزی کرد که در رنگ‌های خاکستری یا سفید بدرخشد، نه رنگین کمان زرق و برقی که مورد علاقه سایر لپ‌تاپ‌های بازی است. ROG Zephyrus G14 پیچیده به نظر می رسد و همچنین می تواند هر عنوانی را در بازار اجرا کند، به لطف پردازنده های سری Ryzen 8000 AMD و پردازنده گرافیکی اختیاری NVIDIA RTX 4070 در سطح بالا. مشخصات پیشرفته و طراحی مینیمالیستی جدیدترین سری ASUS را در دریایی از دیگر دستگاه‌های متمرکز بر بازی در CES متمایز کرده است. این همان چیزی است که لپ تاپ های بازی وقتی همه بزرگ می شوند به نظر می رسند. – جسیکا کاندیت، خبرنگار ارشد

قاب موسیقی سامسونگ

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: قاب موسیقی سامسونگ، ساختار قاب مربعی با ضخامت چند اینچ روی پایه‌ای کوچک در برابر پس‌زمینه گرادیان خاکستری.
سامسونگ

سری تلویزیون های فریم سامسونگ که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند، کار بزرگی را برای مبدل کردن تلویزیون های صفحه بزرگ به عنوان یک اثر هنری انجام می دهند. این قاب موسیقی سامسونگ همین کار را انجام می دهد، اما برای بلندگوهای بی سیم. به جای صفحه نمایش، مکانی برای نمایش جلدهای هنری یا آلبوم وجود دارد که به راحتی آن را تعویض می کنید.

اگر قاب موسیقی خوب به نظر نمی رسید این قابل توجه نخواهد بود – اما در نسخه ی نمایشی ما اینطور بود. Music Frame شامل دو ووفر، دو توییتر و دو درایور میان رده است و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند. همچنین این اسپیکر کاملاً منعطف است که به تنهایی کار می‌کند، به صورت جفت استریو یا به عنوان بخشی از تنظیم سینمای خانگی بزرگتر به تلویزیون متصل است. حتی روی دیوار هم قابل نصب است. ما هیچ قیمت یا تاریخ عرضه ای نداریم، اما با توجه به موفقیت سامسونگ در تلویزیون های فریم، تصور می کنیم آنها برای عرضه Music Frame در بازار زیاد منتظر نخواهند ماند. – ناتان اینگراهام، معاون سردبیر

LG Signature OLED T

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: LG Signature OLED T در یک ساختمان آپارتمانی مرتفع با پنجره‌های کف تا سقف با نمایشگر شفاف که به نظر نقاشی کاندینسکی است.
ال جی

تلویزیون های OLED عالی هستند. یک تلویزیون OLED که می توانید از طریق آن ببینید – خوب، این فقط وحشی است. این LG Signature OLED T این اولین نمایشگر شفافی نیست که در نمایشگاه CES دیده ایم، اما اولین نمایشگری است که در واقع به مصرف کنندگان فروخته می شود (بر خلاف مفهوم MicroLED شفاف مشابه سامسونگ).

این مجموعه ۷۷ اینچی با صفحه نمایش کنتراست جمع شونده است. فیلتر را بالا نگه دارید و به نظر یکی از مجموعه‌های OLED استاندارد و عالی ال‌جی است. آن را پایین بیاورید، و تصویر تقریباً به نظر می رسد که در هوا شناور است. مانند تلویزیون‌های فریم سامسونگ، Signature OLED T برای محیط طراحی شده است – زمانی که برنامه یا فیلمی را تماشا نمی‌کنید، می‌تواند انیمیشن‌های کوچکی را نمایش دهد (مثلاً یک مخزن ماهی دیجیتال). برای کمک به احساس مزاحمت کمتر، تلویزیون همچنین از فناوری بی سیم Zero Connect ال‌جی استفاده می‌کند که بیشتر ورودی/خروجی (و در نتیجه کابل‌ها) مجموعه را به جعبه‌ای جداگانه منتقل می‌کند که می‌توان آن را در جای دیگری قرار داد.

این تلویزیون فاقد فناوری آرایه میکرولنز است که در بهترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی وجود دارد و ال‌جی مطمئن نیست که با مبلمانی که در تصویر بالا می‌بینید عرضه شود یا خیر. این شرکت می گوید که در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، اگرچه هنوز تاریخ انتشار قطعی وجود ندارد. اما هر زمان که این اتفاق بیفتد، تقریباً مطمئناً برای اکثر مردم بسیار گران تمام خواهد شد. – جف دان، نویسنده ارشد بازرگانی

TCL NXTPAPER 14 Pro

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: دستگاه تبلت مانند TCL NXTPAPER 14 Pro با دو مدل همپوشانی.  یک تبلت نمایشگر خود را نشان می‌دهد و نسخه پشتی آن قسمت پشتی دستگاه را نشان می‌دهد.
TCL

با نمایشگر نسل سوم NXTPAPER، جدیدترین تبلت ۱۴ اینچی TCL ترکیبی از بهترین چیزها در مورد نمایشگرهای LCD و کتابخوان های الکترونیکی. شما یک پنل واضح با وضوح ۲٫۸K با رنگ‌های روشن به‌علاوه یک پوشش نانوی ویژه دریافت می‌کنید که نه تنها تابش خیره‌کننده را کاهش می‌دهد، بلکه نور آبی اضافی را کاهش می‌دهد و در عین حال بافتی مات دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند. و برای کسانی که تجربه خواندن سنتی‌تری شبیه روزنامه را ترجیح می‌دهند، یک حالت تک رنگ وجود دارد که NXTPAPER 14 Pro را به نظر می‌رسد که دارای صفحه جوهر الکترونیکی است. بنابراین در حالی که مشخصات آن چندان چشمگیر نیست (MediaTek Dimensity 8020، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی)، تبلت جدید TCL یکی از آن گجت های کمیاب است که هم برای افراد سخت افزار فناوری و هم برای سنت گرایان جذاب است که هنوز زمانی را قبل از همه چیز به یاد می آورند. دیجیتال – سام رادرفورد، خبرنگار ارشد

ASUS ZenBook Duo

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: لپ‌تاپ ASUS ZenBook Duo با نمایشگر دوگانه در بالای نسخه لپ‌تاپ معمولی روی میز نمایش سفید در این رویداد.
Engadget

ایسوس مدتی است که رویای نوت بوک های دو صفحه نمایش را دنبال می کند، اما امسال ZenBook Duo به نظر می رسد بهترین تلاش آن است. از دو بخش مجزا تشکیل شده است: یک صفحه نمایش دوگانه و یک صفحه کلید بلوتوث قابل جدا شدن. شما می توانید ZenBook Duo را در حالت معمولی تاشو استفاده کنید و صفحه کلید در جلوی یکی از نمایشگرهای آن قرار دارد. اما وقتی فضای بیشتری دارید، می‌توانید نمایشگر را باز کنید تا دو صفحه روی هم بنشینند (متعادل بر روی پایه پایه داخلی).

ZenBook Duo همچنین به طرز فوق‌العاده‌ای صیقلی به نظر می‌رسد و دارای سخت‌افزار سطح بالایی مانند تراشه‌های Core Ultra اینتل و صفحه‌نمایش‌های OLED فوق‌العاده است. قیمت آن نیز از ۱۵۰۰ دلار معقول شروع می شود که آن را به یک لپ تاپ دو صفحه نمایش برای انبوه تبدیل می کند. – دویندرا هاردوار، خبرنگار ارشد

Withings BeamO

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می دهد: دستگاه Withings BeamO که از نظر شکل شبیه به کنترل از راه دور تلویزیون است که در انتهای آن در پس زمینه بژ ایستاده است.
بایینگ

در CES هیچگاه کمبودی از نظر فناوری سلامت و تناسب اندام وجود ندارد. امسال Withings با ۲۵۰ دلار خود متمایز شد BeamO “مولتیسکوپی.” این دستگاه یک حسگر دمای بدن، یک نوار قلب، یک اکسیمتر و یک گوشی پزشکی دیجیتال را در یک دستگاه مصرف کننده شگفت‌آور سبک ترکیب می‌کند که وعده می‌دهد جمع‌آوری معیارهای اولیه سلامت در خانه را آسان‌تر می‌کند. اپلیکیشن Health Mate این شرکت همه این داده ها را جمع آوری می کند و سپس می تواند با چند ضربه برای پزشکان ارسال شود. Withings همچنین به دنبال تاییدیه FDA برای BeamO است تا بتواند فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهد.

BeamO ما را نه تنها با تطبیق پذیری و قیمت نسبتاً مقرون به صرفه، بلکه به دلیل تأثیر بالقوه ای که می تواند بر پزشکی از راه دور داشته باشد، تحت تأثیر قرار داد. ارائه معیارهای کلیدی به پزشک قبل از تماس یا ویزیت می‌تواند ارائه توصیه‌های پزشکی صحیح را برای او آسان‌تر کند. و افراد مبتلا به بیماری های مزمن می توانند از BeamO برای پیگیری داده های سلامت در دراز مدت استفاده کنند. – والنتینا پالادینو، سردبیر ارشد بازرگانی

EcoFlow Delta Ultra

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: EcoFlow Delta Ultra در یک محیط خانه در مقابل دیوار با اتاق نشیمن در سمت چپ تصویر تقسیم‌شده نمایش داده می‌شود.
EcoFlow

باتری و سیستم اینورتر تمام خانه با بدترین سخت افزاری که در CES دیدیم فاصله زیادی دارد، اما احتمالاً یکی از مفیدتر است. EcoFlow DELTA Pro Ultra می توانید انرژی را از پنل های خورشیدی پشت بام خود دریافت و ذخیره کنید و سپس از انرژی ذخیره شده برای تامین انرژی خانه خود استفاده کنید. DELTA Pro Ultra حتی می‌تواند در صورت ارزان‌تر بودن، آب را از شبکه بمکد و زمانی که قیمت انرژی افزایش می‌یابد، آن را بازگرداند.

پیکربندی پایه آن ۵۸۰۰ دلار است و شامل یک باتری ۶ کیلووات ساعتی و اینورتر می شود، اما می توانید تا ۵ باتری را در هر اینورتر و تا سه پشته اینورتر و باتری را زنجیره کنید که به ظرفیت ۹۰ کیلووات ساعت می رسد. این مقدار قدرت بسیار زیاد است که می‌تواند یک مک منسیون را برای چند روز با شیب کامل زمزمه کند – یا وسایل ضروری را در خانه‌هایی با اندازه متوسط‌تر برای یک ماه یا بیشتر کار کند.

DELTA Pro Ultra همچنین می‌تواند به سوئیچ انتقال موجود متصل شود، اما برای یکپارچگی عمیق‌تر با سیستم برق خانه‌تان، پنل خانه هوشمند زیرپانل‌مانند ۲ ویژگی‌هایی مانند کنترل برنامه، نظارت بر آب و هوا و شبکه برق، و فوری را در اختیار شما قرار می‌دهد. هنگامی که برق قطع می شود به پشتیبان تغییر دهید. از آنجایی که پنل های خورشیدی بیشتری بر روی پشت بام ها نصب می شوند، یک راه حل باتری یکپارچه شیک و قدرتمند مانند این می تواند به افراد کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از انرژی خود بدهد. اگر شیفته هستید، لازم نیست منتظر بمانید – این یکی از بسیاری از گجت‌های CES 2024 است. در حال حاضر در بازار است. – امی اسکورهایم، نویسنده تجارت

مشخصات جنرال الکتریک سیگاری هوشمند داخلی

تصویری با نشان برای Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: سیگارکش داخلی هوشمند نمایه جنرال الکتریک در جزیره آشپزخانه شلوغی که اطراف آن را پشته‌های نان برگر احاطه کرده است.
GE

وقتی صحبت از دود کردن گوشت در خانه به میان می‌آید، گزینه‌های شما معمولاً محدود به کوره‌هایی در فضای باز است که زغال چوب، گلوله یا چوب را می‌سوزانند. اگر در مکانی زندگی می‌کنید که صاحبخانه شما اجازه نمی‌دهد شعله‌های آتش باز باشد، مانند آپارتمان‌ها، پس شانس شما بسیار کم است. GE Profile Smoker شعله های آتش را برای عناصر گرمایش الکتریکی فرو می برد و سیگار کشیدن کم و آهسته را در داخل خانه به ارمغان می آورد.

این مشخصات جنرال الکتریک سیگاری هوشمند داخلی ترفندی هم نیست این می تواند طعم دود قابل توجهی را از طریق گلوله های چوب القا کند همانطور که در این هفته دست اول تجربه کردیم. هیچ دودی در اطراف آشپزخانه شما پخش نخواهد شد زیرا دستگاه همه اینها را با سیستم فیلتراسیون خود ضبط می کند. اگر نیاز به آشپزی دارید، یک ویژگی منحصر به فرد این کار را انجام می دهد و سپس غذای شما را تا زمانی که آماده سرو کنید در دمای ایمن نگه می دارد. Wi-Fi را برای آشپزی و نظارت از راه دور، نمایه‌های آشپزی و راهنمایی، به‌علاوه ابزار Clear Smoke برای زمانی که باید در را باز کنید، پرتاب کنید، و GE Profile Smart Indoor Smoker دارای طیف وسیعی از سطوح مهارت است. – بیلی استیل، خبرنگار ارشد

Sennheiser Momentum True Wireless 4

تصویری با نشان برای Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: هدفون Sennheiser Momentum True Wireless 4 که هر دو در کنار کیس شارژ با روکش پارچه‌ای شل شده‌اند.
سنهایزر

سری Momentum True Wireless Sennheiser مدتی است که به طور مداوم تحسین بهترین هدفون های صوتی را در لیست بهترین های ما کسب کرده است. با این حال، این شرکت واقعاً هرگز پکیج کاملی را نداشت که سری ۱۰۰۰X سونی را از رتبه اول حذف کند. در CES امسال، Sennheiser برای اولین بار معرفی شد نسخه نسل چهارم هدفون های پرچمدار خود، که مجموعه ای از ارتقاها را به ارمغان می آورد. صدای آنها همچنان عالی است، حالت ANC و شفافیت نیز بهبود یافته است.

Momentum True Wireless 4 با جلوگیری از مجموعه پر سر و صدا لاس وگاس کار بسیار خوبی انجام داد و به ما این امکان را داد که روی انتخاب موسیقی جازی که برای نمایش هدفون ها استفاده می کردیم تمرکز کنیم. حالت شفافیت نیز طبیعی‌تر به نظر می‌رسد، که کمک بزرگی برای تماس‌ها و تنظیم کردن محیط اطراف شما خواهد بود. علاوه بر این، Sennheiser راهی برای حذف فعال نویز پیدا کرد تا باتری را تقریباً به اندازه معمول تخلیه نکند. ANC در اینجا فقط نیم ساعت زمان گوش دادن را کاهش می دهد. – لیسانس

Gyrogear GyroGlove

تصویری با نشان برای Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: Gyrogear GyroGlove که توسط ویرایشگر Engadget Cherlynn Low که دستش را دراز کرده است، روی ساعد و مچ دست راست پوشیده است.
Engadget

تعداد محصولات مرتبط با دسترسی و پیری که برای دریافت جوایز در CES 2024 به اندازه کافی خوب بود، به طرز دلگرم کننده ای زیاد بود. ما دیدیم یک صفحه لمسی با زبان، یک سیستم سمعک مانند که می تواند اسپیکرهای فردی را در یک جمعیت پر سر و صدا جدا کند و یک صفحه نمایش صوتی برای گیمرهای کم شنوایی. ولی GyroGlove به چند دلیل متمایز شد

این دستگاه از یک ژیروسکوپ پیچیده برای کمک به افرادی که لرزش دست دارند (مثلاً بیماران پارکینسون) کمک می کند تا حرکت خود را تثبیت کنند، اما یکی از عوامل تعیین کننده در انتخاب آن به عنوان برنده این واقعیت است که واقعاً در دسترس است. این شرکت گفت که در حال مذاکره با افسران ارشد پزشکی چندین ارائه دهنده بیمه در ایالات متحده است و GyroGlove را به عنوان یک دستگاه پزشکی در FDA و اداره کالاهای درمانی استرالیا به ثبت رسانده است. توسط سازمان های مختلف استاندارد بین المللی برای راه اندازی تایید شده است. – Cherlynn Low، معاون سردبیر

Kia Platform Beyond Vehicles (PBV)

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: Kia Platform Beyond Vehicles به‌عنوان مجموعه‌ای از چهار وسیله نقلیه به سبک ون در یک محوطه بیرونی سنگ‌فرش‌شده بزرگ با معماری مدرن در مقیاس بزرگ پشت سرشان.
بیا دیگه

PBV کیا یا پلت فرم فراتر از وسایل نقلیهکانسپت مفهوم خودروی کمیاب (یا مفاهیم، ​​جمع) است که به نظر می‌رسد در آینده نسبتاً نزدیک ممکن است واقعاً یک چیز واقعی باشد. PV5 احتمالاً اولین جهشی خواهد بود. این یک ون ماژولار کوچک است که می‌تواند به سقف بلندتری برای فضای سر بیشتر مجهز شود، یا با تعویض دو سوم پشتی، به یک پیکاپ تبدیل شود. همچنین می توان آن را به یک تاکسی با صندلی اضافی برای مسافران تبدیل کرد.

یکی از جالب ترین چیزها این است که چگونه اعضای خانواده PBV، از جمله PV7 بزرگتر و PV1 کوچکتر انتظار می رود با هم کار کنند. به عنوان مثال، کیا یک سیستم ریلی را تصور می کند که می تواند یک PV7 را مستقیماً به PV1 متصل کند و محموله را برای تحویل آخرین مایل به وسیله نقلیه کوچکتر منتقل کند.

مهمتر از همه، PBV یک خودروی رویایی خارق‌العاده نیست که دیگر خبری از آن نخواهد شد: کیا در حال ساخت یک کارخانه اختصاصی در کره است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ ۱۵۰۰۰۰ خودرو را تولید کند. ترنس اوبراین، سردبیر

توپ سامسونگ

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: ربات Samsung Ballie، کره‌ای زرد رنگ که صحنه‌ای از حیات وحش را روی زمین بین آن و یک رتریور طلایی که در حال تماشای ویدیو است، نشان می‌دهد.
سامسونگ

نمایشگاه CES امسال روی ربات‌های قابل‌توجه، اما سامسونگ، کمی سبک بود یکی را احیا کرد زمانی را دوست داشتیم ما برای اولین بار آن را در سال ۲۰۲۰ دیدیم. Ballie یک ربات شایان ستایش به اندازه توپ بولینگ است که در خانه شما می چرخد ​​و مانند یک حیوان خانگی روباتیک شما را دنبال می کند که مشتاق جلب رضایت است. Ballie بسیار بزرگتر از زمانی است که آن را در سال ۲۰۲۰ دیدیم، و اکنون دارای یک پروژکتور داخلی ۱۰۸۰p است، بنابراین می تواند هم چیزها را به شما نشان دهد و هم زمانی که از آن کمک می خواهید با شما صحبت کند. به آن مانند Nest Hub روی چرخ فکر کنید.

ما فقط توانستیم Ballie را در یک دمو کاملاً دقیق در غرفه سامسونگ ببینیم، اما تماشای Ballie در حال پخش برنامه‌های تمرینی، به‌روزرسانی‌های تقویم و ویدیوهای دستور پخت روی دیوارها به سادگی لذت‌بخش بود. مانند بسیاری از ابزارهای خانه هوشمند، در اینجا کمی “راه حل جستجو برای یک مشکل” وجود دارد. اما به نظر می رسد که سامسونگ با قضاوت در مورد اینکه چگونه Ballie مسیر خود را در منطقه نمایشی به آرامی حرکت می کند، به این نتیجه رسیده است. و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها محصولاتی مانند این را به نمایش می‌گذارند که هیچ شانسی برای دسترسی به مردم در دنیای واقعی ندارند، سامسونگ می‌گوید Ballie امسال به فروش خواهد رسید. – NI

ماژول های رم لپ تاپ Micron LPCAMM2

تصویری با نشان Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: رم لپ‌تاپ Micron LPCAMM2، که یک افزونه برد مدار کوچک است که در پس‌زمینه سیاه دیده می‌شود.
میکرون

اگر تا به حال از اینکه نمی توانید رم خود را در یک لپ تاپ فوق قابل حمل ارتقا دهید اذیت شده اید، Micron یک راه حل بالقوه دارد: حافظه LPCAMM2. این یک فرم فاکتور جدید است که ۶۴ درصد کوچکتر از رم های استاندارد SODIMM است و همچنین به طور بالقوه بسیار سریعتر و کارآمدتر است. بهترین از همه این است که این یک واحد مستقل است که به راحتی می توان آن را حذف و ارتقا داد.

RAM LPCAMM2 به اندازه رایانه های شخصی هوش مصنوعی تبلیغاتی نمی شود، اما چیزی است که می تواند آنچه را که در طراحی لپ تاپ های آینده ممکن است تغییر دهد. و اگر به این معنی است که سازندگان لپ‌تاپ از لحیم کردن رم مستقیم به مادربردها خودداری می‌کنند، ما آن را یک پیروزی می‌نامیم. – DH

بهترین در نمایش: جنرال الکتریک پروفایل هوشمند سیگاری داخلی

تصویری با نشان برای Engadget Best of CES 2024 که محصول را نشان می‌دهد: سیگارکش داخلی هوشمند نمایه جنرال الکتریک در جزیره آشپزخانه شلوغی که اطراف آن را پشته‌های نان برگر احاطه کرده است.
GE

CES 2024 اغلب به عنوان یک نمایش تلویزیونی یا نمایشگاه خودرو توصیف می شود، اما گاهی اوقات این محصولات خاص تری هستند که تخیل ما را به خود جلب می کنند. دود کن هوشمند جنرال الکتریک پروفیل دستگاهی است که در آشپزخانه شما کباب درست می کند بدون اینکه خانه شما را پر از دود کند. این برای حرکت هوا در اطراف غذا برای ایجاد حداکثر دود در داخل طراحی شده است، بدون اینکه هوا به بیرون جریان یابد. هنگامی که سینه، مرغ یا هر چیز دیگری انجام می شود، یک سیستم تصفیه و کاتالیزور دود را به سمت پایین می کشد و در نهایت آن را به صورت هوای گرم خارج می کند.

به طور معمول، سیگار کشیدن مواد غذایی نیاز به تنظیمات و هوشیاری مداوم دارد، اما Smart Indoor Smoker دارای شش حالت پخت از پیش تعیین شده است، در حالی که شما می توانید درجه دود شدن را بین پنج سطح مختلف تنظیم کنید. تنها عملکرد گلوله های چوب اضافه کردن طعم است و به فرآیند پخت و پز واقعی کمک نمی کند، بنابراین تنها تعداد انگشت شماری در هر جلسه سیگار کشیدن مورد نیاز است.

جنرال الکتریک یک کاوشگر هوشمند را به همراه Smart Indoor Smoker نیز تعبیه کرده است، بنابراین می‌توانید فرآیند پخت و پز را از یک برنامه همراه نظارت کنید و ویژگی Smoke and Hold آن می‌تواند غذاها را بپزد و دود کند و آنها را تا ۲۴ ساعت در دمای ایمن نگه دارد. کوچک نیست (به اندازه یک یخچال کوچک است)، اما شیک و استفاده از آن ساده است و مانع ورود آن برای هر کسی است که وسوسه می‌شود غذاهای خود را سیگار بکشد. این دستگاه همچنین قادر به ایجاد سطح قابل توجهی از دود در تنها چند ساعت بود – ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم سیگار کشیدن کم و آهسته چه می تواند انجام دهد. – مت اسمیت، رئیس دفتر بریتانیا

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-of-ces-2024-220054009.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-best-of-ces-2024-220054009.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *