بهترین هدایای فنی برای گلف بازان، از ساعت گلف گارمین تا فاصله یاب لیزری

زمین‌های گلف ممکن است در این زمان از سال یخبندان باشند، اما این بدان معناست که می‌توان آن را آسان‌تر به دست آورد، پس چرا با دادن یکی از این بازی‌ها، آن بازی را حتی بهتر نکنید بهترین ساعت های گلف این فصل؟

این ساعت های شگفت انگیز به معنای واقعی کلمه می توانند بازی گلف بازان را بهبود بخشند. آنها بسیار شبیه به نمونه های معمولی کار می کنند بهترین ساعت های هوشمند و بهترین ردیاب های تناسب اندامبا استفاده از GPS و حسگرهای حرکتی برای ردیابی ضربان قلب، داده های تناسب اندام و حرکت، فقط اینها دارای ویژگی های اضافی هستند که به طور خاص برای گلف طراحی شده اند. از نقشه‌های دوره‌ای که به شما کمک می‌کنند در مورد یک شوت یا باشگاه تصمیم بگیرید، تا ردیابی نوسانی که اندازه شما را اندازه‌گیری می‌کند و برنامه بعدی را به شما می‌دهد – آنها چیزهای زیادی ارائه می‌دهند. بسیاری از آنها نیز با تخفیف شدید در فروش کریسمس.

در حالی که همه چیز ممکن است شگفت انگیز به نظر برسد، این ساعت ها به طور سنتی یا به شدت گران بوده یا – به صراحت بگویم – زشت هستند. با این حال، چند نسل اخیر به سرعت وارد شده اند و آخرین گزینه ها، با برخی از بهترین ها از Garmin، اکنون مقرون به صرفه تر از همیشه و همچنین شیک تر هستند.

ما همچنین لوازم جانبی اضافی، از مسافت یاب لیزری گرفته تا حسگرهای باشگاهی را برای اطمینان از دریافت هدیه مناسب برای هر گلف باز، قرار داده ایم.

گزینه های بیشتری می خواهید؟ ممکن است از نگاهی به بهترین ها بهره مند شوید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در انگلستان، برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمس.

بهترین هدایای ساعت گلف

بهترین هدایای لوازم جانبی ساعت گلف

فروش بیشتر تعطیلات در ایالات متحده

فروش بیشتر کریسمس در بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/the-best-tech-gifts-for-golfers-from-garmin-golf-watches-to-laser-rangefinders

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *