بهترین هدفون های بی سیم برای سال ۲۰۲۳

شرکت ها همچنان به یافتن راه های جدیدی برای تحت تاثیر قرار دادن هدفون های بی سیم واقعی می پردازند. شکی نیست که محبوبیت ایرپادهای اپل به آنها کمک کرد تا به یک پایه اصلی تبدیل شوند، اما تعداد زیادی از آنها اتصال قابل اعتماد، صدای عالی و حذف نویز فعال (ANC) را در فاکتورهای کوچکتر ارائه می دهند. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اضافی را که قبلاً برای مدل‌های ممتاز دستگاه‌های میان‌رده در نظر گرفته شده بود، دریافت کنید. البته، محبوبیت به این معنی است که هدفون های جدید همیشه ظاهر می شوند و لیست گزینه ها طولانی تر از همیشه است. ما ده‌ها جوانه را در این مرحله از شرکت‌هایی مانند اپل، سونی، بوز و بسیاری دیگر آزمایش و بررسی کرده‌ایم، و امیدواریم این راهنمای توصیه‌های برتر ما بتواند به شما در یافتن بهترین هدفون‌های بی‌سیم برای نیازهایتان کمک کند.

دنبال چه چیزی میگردی

وقتی نوبت به خرید هدفون می رسد، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید طراحی یا سبک پوشیدن است. آیا تناسب نیمه باز مانند AirPods را ترجیح می دهید یا چیزی می خواهید که کاملاً گوش شما را ببندد؟ اگر می‌خواهید هدفون‌هایی با قابلیت حذف نویز فعال بخرید، دومی را می‌خواهید، اما اگر می‌خواهید آن‌ها را در تمام طول روز بپوشید یا مکان‌هایی که نیاز به تنظیم صداهای محیطی دارید، می‌توانید برای اولین مورد استفاده کنید. . . شکل کلی هدفون‌ها می‌تواند تعیین کند که آیا شما متناسب با آن مناسب هستید یا خیر، به همین ترتیب اندازه و وزن نیز می‌تواند تعیین کند، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری، باید همه آن‌ها را در نظر بگیرید. و به یاد داشته باشید: شرکت‌های صوتی بی‌نقص نیستند، بنابراین علی‌رغم تحقیقات فراوان، شکل هدفون‌هایی که تصمیم گرفته‌اند به خوبی برای شما مناسب نباشد. از بازگرداندن هدفون های نامناسب برای چیزی که راحت تر است، نترسید.

از آنجایی که هدفون های بی سیم به یک امر عادی تبدیل شده اند، اکنون برای موارد اساسی مانند اتصال بلوتوث ثابت قابل اعتمادتر هستند. شرکت‌ها هنوز در رقابتی هستند که تا آنجا که می‌توانند طرح‌های کوچک‌تر را بسته‌بندی کنند. این معمولاً به معنای فهرست طولانی‌تری از ویژگی‌ها در مجموعه‌های ممتاز هدفون با عملکرد پایه در ارزان‌ترین مدل‌ها است. هنگام انتخاب هدفون بعدی خود به دقت در نظر بگیرید که بدون آن چه چیزی نمی توانید زندگی کنید و مطمئن شوید که موارد کلیدی مانند مکث خودکار و اتصال چند نقطه در برگه مشخصات موجود است. همچنین می‌خواهید کنترل‌های میزان صدا را بررسی کنید، زیرا اغلب باید دسترسی به چیز دیگری را فدا کنید تا این تنظیم را از طریق ضربه‌ها یا کشیدن انگشت روی صفحه انجام دهید.

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، مجموعه ای از هدفون های هدفون به طور متوسط ​​با یک بار شارژ حدود پنج ساعت دوام می آورد. می‌توانید ست‌هایی پیدا کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشند، اما اگر در هنگام ناهار یا جلسات گاه به گاه جوانه‌ها را چسبانده‌اید، این احتمالاً برای گذراندن یک روز کاری کافی است. باید بررسی کنید که چه مقدار شارژ اضافی از طریق کیس موجود است و آیا از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند یا خیر.

شرکت ها همچنین ادعاهای بلندی در مورد کیفیت تماس روی هدفون های بی سیم دارند. علیرغم بسیاری از وعده‌ها، واقعیت این است که بیشتر هدفون‌ها هنوز صدای بلندگو را در شما ایجاد می‌کنند. مجموعه‌هایی وجود دارند که ارائه می‌دهند، اما امیدوار نباشید مگر اینکه بررسی‌ها ادعاها را تأیید کنند.

صدا می تواند ذهنی باشد، بنابراین توصیه می کنیم در صورت امکان قبل از خرید امتحان کنید. ما می‌دانیم که در زمانی که بیشتر خرید خود را آنلاین انجام می‌دهیم، این کار آسانی نیست. اما امتحان کردن مجموعه ای از هدفون ها و گوش دادن به آنها برای چند دقیقه می تواند شما را از یک مورد گران قیمت پشیمانی خریدار نجات دهد. اگر فروشگاهی اجازه نمایش سریع نمایشی را نمی‌دهد، اکثر خرده‌فروشان خط‌مشی‌های بازگشتی دارند که به شما امکان می‌دهد هدفون‌هایی را که دوست ندارید پس بگیرید. البته، برای انجام این کار باید به طور موقت از بودجه جدا شوید.

همچنین توصیه می کنیم به مواردی مانند صدای فضایی، Dolby Atmos، ۳۶۰ Reality Audio و سایر فرمت های فراگیر توجه کنید. همه هدفون‌ها از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کنند، بنابراین اگر چنین چیزی شما را هیجان زده می‌کند، باید مطمئن شوید که یک جفت پرسپکتیو این کار را انجام می‌دهد.

چگونه هدفون های بی سیم را آزمایش می کنیم

اولین روشی که ما هدفون ها را آزمایش می کنیم این است که تا حد امکان از آنها استفاده کنیم. ما ترجیح می دهیم این کار را در یک دوره یک تا دو هفته ای انجام دهیم، اما گاهی اوقات تحریم ها این اجازه را نمی دهد. در این مدت، ما به ترکیبی از موسیقی و پادکست گوش می‌دهیم، در حالی که از هدفون برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری نیز استفاده می‌کنیم. از آنجایی که عمر باتری هدفون‌ها معمولاً کمتر از یک روز کامل است، باتری را با پخش موسیقی خالی می‌کنیم و میزان صدا را در سطح راحت تنظیم می‌کنیم (معمولاً حدود ۷۵ درصد).

برای قضاوت در مورد کیفیت صدا، ما به طیف وسیعی از ژانرها گوش می‌دهیم و به تفاوت‌هایی در نمایه صدا در بین سبک‌ها اشاره می‌کنیم. ما همچنین در هر دو ولوم پایین و بالا تست می کنیم تا ثبات را در تنظیم بررسی کنیم. برای ارزیابی کیفیت تماس، نمونه‌های صوتی را با میکروفون هدفون ضبط می‌کنیم و همچنین از اشخاص ثالث می‌خواهیم با ما تماس بگیرند.

وقتی نوبت به ویژگی‌ها می‌رسد، برنامه‌های همراه را به طور کامل بررسی می‌کنیم و هر ویژگی را در حین کار با نرم‌افزار آزمایش می‌کنیم. هر گونه نگه‌داری از مدل‌های قبلی برای بهبود یا رگرسیون دوبار بررسی می‌شود. اگر هدفون هایی که آزمایش می کنیم نسخه به روز شده مدل قبلی باشد، زمانی را صرف آشنایی مجدد با جوانه های قدیمی خواهیم کرد. همینطور برای نزدیکترین رقابت برای هر مجموعه جدید هدفون که بررسی می کنیم.

بهترین هدفون های بی سیم به طور کلی: Sony WF-1000XM5

با WF-1000XM5سونی ترکیبی از صدای خوب، ANC موثر و ویژگی‌های مفید را بهبود می‌بخشد. این هدفون‌ها بدون شک بهترین و راحت‌ترین طراحی این شرکت در بین مدل‌های ۱۰۰۰X تا کنون هستند، که یکی از معدود معماهای باقی‌مانده سونی بود که باید آن را حل کند. سونی همچنان می‌تواند ویژگی‌های بیشتری را نسبت به سایرین در اختیار داشته باشد، از جمله ویژگی‌های علامت تجاری مانند صدای تطبیقی ​​و Speak-to-Chat. درایورهای ارتقا یافته، تراشه‌های جدید و بهبودهای قابل توجهی در کیفیت صدا اضافه کنید و اینها بهترین هدفون‌های سونی هستند. اما همه پیشرفت‌ها هزینه دارند: اینها همچنین گران‌ترین مجموعه هدفون‌های بی‌سیم سونی در سری ۱۰۰۰X هستند.

بررسی کامل ما از Sony WF-1000XM5 را بخوانید

نفر دوم: Sennheiser Momentum True Wireless 3

اگر کیفیت صدا دغدغه اصلی شماست، Momentum True Wireless 3 بهترین گزینه برای صدای عالی و یک تجربه کلی شنیداری درجه یک است. شما نمی‌توانید از ویژگی‌هایی که سونی ارائه می‌کند، استفاده کنید، اما Sennheiser اصول اولیه را با قیمت پایین‌تری نسبت به هدفون‌های قبلی Momentum به خوبی انجام می‌دهد. یک راه‌اندازی جدید حذف نویز تطبیقی ​​به طور مداوم صداهای محیط را کنترل می‌کند تا آنها را در زمان واقعی سرکوب کند. در داخل، مبدل True Response این شرکت با درایورهای پویا ۷ میلی متری برای صدای درجه یک جفت شده است.

بهترین هدفون برای حذف نویز: Bose QuietComfort Ultra

از آنجایی که این شرکت اولین مدل را معرفی کرد، هدفون های QuietComfort Bose همواره بهترین گزینه از نظر قابلیت حذف نویز بوده اند. جای تعجب نیست که آخرین نسخه آن، QC Ultra Earbuds، تنها در عملکرد ANC بهبود یافته است. با این حال، داستان بزرگ‌تر در اینجا این است که Bose در نهایت به لطف فناوری جدید Immersive Audio، قابلیت‌های صوتی برای رقابت با بهترین هدفون‌ها را دارد. این ویژگی با عدم نیاز به محتوای خاص برای استفاده از آن، صدای مکانی را برای همه به ارمغان می آورد. به‌جای استفاده از موسیقی و فیلم‌هایی که صدا از همه جهات می‌آید، هدفون QC Ultra با تکیه شدید به مجازی‌سازی، شما را در میانه «نقطه شیرین» آکوستیک قرار می‌دهد. یک حرکت اختصاصی برای کنترل‌های صدا، عمر باتری بهتر از آنچه که تبلیغ شده است و تنظیمات سفارشی‌سازی صفحه مشخصات را کامل می‌کند.

بررسی کامل ما در مورد هدفون Bose QuietComfort Ultra را بخوانید

بهترین هدفون های بی سیم مقرون به صرفه: Anker Soundcore Space A40

این Anker Soundcore Space A40 ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که از هدفون‌های بی‌سیم با دو برابر قیمت انتظار دارید: ANC، جفت شدن چند دستگاه، شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر آب IPX4، حالت شفافیت، هشت تا ده ساعت عمر باتری و پشتیبانی از LDAC. هنگامی که آنها را آزمایش کردیم، متوجه شدیم که صدای گرم آنها از جعبه دلپذیر است، اما برنامه همراه Anker، سفارشی کردن منحنی EQ را در صورت نیاز آسان می کند. و در حالی که ANC آنها به اندازه انتخاب های برتر ما قوی نیست، هنوز برای یک دفتر پر سر و صدا یا پرواز طولانی موثر است. برای ۸۰ دلار یا بیشتر، این یک ارزش عالی است. – جف دان، نویسنده ارشد بازرگانی

بهترین هدفون های بی سیم برای iOS: Apple AirPods Pro

نسل دوم اپل AirPods Pro نسبت به مدل های قبلی پیشرفت زیادی داشته اند. این جوانه ها کیفیت صدا و حذف فعال نویز را بهبود بخشیده اند، در حالی که همه امکاناتی را که AirPods را به بهترین گزینه هدفون برای iPhone، iOS و Mac تبدیل می کند، حفظ می کنند. وقتی آنها را بررسی کردیم، متوجه شدیم که چشمگیرترین ویژگی حالت شفافیت است، که صدایی طبیعی تر از هر هدفون دیگر در یک مایل دارد. می‌توانید اینها را در حین مکالمه بگذارید و انگار حتی آنها را نمی‌پوشید. البته جفت شدن سریع، هندزفری سیری، صدای فضایی، عمر باتری خوب، و در حال حاضر، یک جعبه شارژ USB-C که می تواند به صورت بی سیم نیز روشن شود نیز مفید خواهد بود.

بررسی کامل ما درباره Apple AirPods Pro (نسل دوم) را بخوانید.

بهترین هدفون های بی سیم برای اندروید: Google Pixel Buds Pro

گوگل در مورد هدفون های بی سیم واقعی پیشرفت کرده است. هر مدل جدیدی که این شرکت معرفی می‌کند، بعد از اینکه اولین تلاشش در تحت تاثیر قرار دادن شکست خورده است، یک پیشرفت است. با Pixel Buds Proگوگل بیس عمیق و قوی، عملکرد ANC جامد، کنترل‌های لمسی قابل اعتماد و شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کند که همگی در بسته‌ای با رتبه IPX4 هستند. به‌علاوه، ویژگی‌های راحتی اضافه‌شده برای دستگاه‌های Android و Pixel از جمله حالت مکالمه Google Translate وجود دارد.

بررسی کامل Google Pixel Buds Pro را بخوانید

بهترین هدفون های بی سیم برای تمرین: Beats Fit Pro

بسیاری از بهترین ویژگی های AirPods در مجموعه ای از هدفون های تمرینی؟ همین است Beats Fit Pro. به لطف تراشه H1 اپل، این جوانه ها جفت شدن سریع با یک لمس، Siri هندزفری و ابزارهای Find My را ارائه می دهند. آنها همچنین به شما امکان می دهند از اشتراک گذاری صدا با دستگاه اپل و مجموعه دیگری از هدفون های بی سیم AirPods یا Beats برای گوش دادن یا مشاهده پشت سر هم استفاده کنید. بیس متعادل و پرانرژی انرژی را در طول تمرین حفظ می‌کند، در حالی که حذف صدای خوب، رتبه IPX4 و گوش‌های سیلیکونی راحت آن‌ها را به گزینه‌ای قوی در خارج از باشگاه نیز تبدیل می‌کند. و پشتیبانی زیادی برای دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد، بنابراین این دستگاه‌ها فقط خرید خوبی برای کاربران iOS نیستند.

بررسی کامل ما از هدفون های بی سیم Beats Fit Pro را بخوانید

افتخار: Sony LinkBuds S

یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های امسال، LinkBuds با لباس باز منحصر به فرد سونی نبود، بلکه جریان اصلی‌تر پیگیری بود. با LinkBuds S، این شرکت طراحی سنتی تری را شبیه به WF-1000XM4 ممتاز خود ارائه کرد، فقط این مدل بسیار کوچکتر و سبک تر است که منجر به تناسب بسیار راحت تر می شود. این هدفون‌های بی‌سیم کوچک در مورد کیفیت صدا نیز تاثیرگذار هستند و از گوش دادن با وضوح بالا (LDAC و DSEE Extreme) هر دو پشتیبانی می‌کنند. ANC توانمند به نویز محیطی کمک می کند و حالت شفافیت می تواند در صورت نیاز شما را در جریان قرار دهد. علاوه بر این، Speak-to-Chat مفید اینجاست و کنترل صدای تطبیقی ​​می‌تواند به طور خودکار تنظیمات را بر اساس فعالیت یا مکان تغییر دهد. این بسیاری از ویژگی های برتر با قیمت متوسط ​​است.

سوالات متداول

کیفیت صدا در هدفون بهتر است یا هدفون؟

مقایسه کیفیت صدا در هدفون و هدفون کمی شبیه مقایسه سیب و پرتقال است. متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد و تفاوت در مؤلفه ها مقایسه مستقیم را دشوار می کند. من شخصا کیفیت صدا را از هدفون های روی گوش ترجیح می دهم، اما می توانم به شما بگویم که صدای هدفون های هدفون مانند Sennheiser’s Momentum True Wireless 3 نیز برجسته است.

کدام هدفون های بی سیم بیشترین عمر باتری را دارند؟

با توجه به اینکه مدل‌های جدید دائماً به بازار می‌آیند، پیگیری ساعت‌های عمر باتری برای هر یک از این موارد ممکن است دشوار باشد. ماندگارترین هدفون هایی که ما بررسی کرده ایم هستند Audio-Technica ATH-CKS5TW. این شرکت بیان می‌کند که آنها ۱۵ ساعت دوام می‌آورند، اما برنامه همچنان ۴۰ درصد را در طول آزمایش‌های ما نشان می‌دهد. تنها نقطه ضعف این است که این هدفون ها در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند و از آن زمان تاکنون هم فناوری و هم ویژگی ها بهبود یافته است. از نظر مدل های فعلی، MW08 Master & Dynamic 12 ساعت استفاده با شارژ با ANC خاموش (۱۰ با ANC روشن) و JBL دارای گزینه های متعدد با باتری های ۱۰ ساعته است.

کدام هدفون های بی سیم ضد آب هستند؟

این روزها گزینه های زیادی برای افزایش مقاومت در برابر آب وجود دارد. برای تعیین سطح حفاظت، باید به دنبال رتبه بندی IP (محافظت از ورود) باشید. عدد اول نشان دهنده محافظت در برابر نفوذ چیزهایی مانند گرد و غبار است. عدد دوم سطح محافظت در برابر رطوبت است و شما باید مطمئن شوید که این رقم ۷ یا بالاتر است. در این رتبه بندی مقاومت در برابر آب، هدفون های هدفون می توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری (۳٫۲۸ فوت) غوطه ور شدن کامل را تحمل کنند. اگر یکی از شماره های IP X باشد، به این معنی است که هیچ حفاظت خاصی ندارد. به عنوان مثال، یک جفت هدفون بی‌سیم با IPX7 برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار ساخته نمی‌شوند، اما اگر آن‌ها را در آب کم عمق بیندازید، مشکلی ندارند.

کدام هدفون بهتر در گوش می ماند؟

تناسب ایمن می تواند از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت باشد. همه گوش‌های ما با هم متفاوت هستند، بنابراین شرکت‌های صوتی محصولات خود را طوری طراحی می‌کنند که با یک شکل واحد برای بیشترین افراد ممکن باشد. به همین دلیل است که ایرپادها برای برخی به راحتی از بین می‌روند، اما برای برخی دیگر جا می‌مانند. نکات طراحی مانند نوک بال ها یا باله ها معمولاً در مدل های تناسب اندام وجود دارد و این عناصر می توانند به نگه داشتن وسایل در جای خود کمک کنند. احتمالاً فقط باید هدفون‌های هدفون را امتحان کنید و اگر خوب جا نمی‌شوند، آن‌ها را برگردانید.

چه هدفون های بی سیم با PS5 کار می کنند؟

پلی استیشن ۵ از صدای بلوتوث بدون آداپتور یا دانگل پشتیبانی نمی کند. زوج هدست های بازی خود سونی همراه با یک فرستنده که به کنسول متصل می شود. گزینه های جهانی وجود دارد که به شما امکان می دهد از هر هدفون، هدست یا هدفون با PS5 استفاده کنید. هنگامی که یکی را دارید، آن را به درگاه USB کنسول وصل کنید و هدفون های هدفون خود را با آن جفت کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-wireless-earbuds-120058222.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-wireless-earbuds-120058222.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *