بهترین هدیه برای طرفداران اپل و دارندگان تلفن، آی پد و مک

اگر در حال تلاش برای یافتن چیزی برای خرید برای عاشق اپل در زندگی خود هستید، احتمالاً قبلاً تمام موارد را بررسی کرده اید. معاملات اپل ادامه داد و کمی گیج رفت. نگران نباشید. ما موارد را بیشتر محدود کرده ایم تا در زیر، بهترین هدایا را برای طرفداران اپل پیدا کنید. بسیاری از چیزهای اپل دقیقاً ارزان نیستند، بنابراین ما همچنین سعی کرده‌ایم گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را مشخص کنیم تا برای هر بودجه چیزی وجود داشته باشد. چه به دنبال یک جوراب ساق بلند ارزان باشید یا بهترین هدیه تعطیلات برای عاشق اپل در زندگی خود، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

Apple AirPods Pro 2 – ۲۰۰ دلار، ۲۴۹ دلار بود

بهترین هدیه برای طرفداران اپل و دارندگان تلفن، آی پد و مک
زیک جونز / روندهای دیجیتال

برخی از آنها بهترین هدفون های بی سیم اطراف Apple AirPods Pro 2 لذت واقعی برای استفاده در ارتباط با iPhone، iPad یا MacBook خود هستند. ANC با دو برابر کیفیت ایرپادهای قبلی استثنایی است. به لطف صدای تطبیقی، می‌توانید ANC و حالت شفافیت آن را به‌طور یکپارچه با هم ترکیب کنید تا بتوانید بدون مزاحمت چیز دیگری، آنچه برایتان مهم است بشنوید. تراشه H2 طراحی شده توسط اپل صدایی غنی و غوطه ور با نت های واضح و واضح، همراه با باس قوی ارائه می دهد. استفاده از آن‌ها با ویژگی‌هایی مانند صدای فضایی شخصی‌سازی‌شده، بدون نیاز به انجام کارهای زیادی، به‌علاوه جابه‌جایی آسان بین دستگاه‌های دیگر به‌طور یکپارچه، و کنترل‌های عالی روی برد نیز آسان است. اینها همراهان وفادار شما هستند و از نوع هدفون هایی هستند که عزیزان شما هر روز از آنها استفاده خواهند کرد.

اپل واچ سری ۹ – ۳۴۹ دلار، ۳۹۹ دلار بود

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای دارندگان اپل، اپل واچ سری ۹ بهترین ارزش است که همه چیزهایی را که می توانید نیاز داشته باشید را بدون هزینه به اندازه پیشرفته تر ارائه می دهد اپل واچ اولترا ۲. دارای تمام حسگرهای ضروری مانند برنامه نوار قلب، نظارت بر اکسیژن خون، هشدار در صورت نامنظم شدن ضربان قلب و غیره است. همچنین دارای ردیابی تمرینات و تمرینات گسترده با سیستم حلقه های فعالیت اپل است که به طور مداوم شما را به انجام کارهای بیشتر در طول روز انگیزه می دهد. همچنین بسیار عالی به نظر می رسد در حالی که ویژگی های ایمنی مانند تشخیص سقوط و تشخیص تصادف وجود دارد تا خیال شما را راحت کند.

Apple iPad Mini 6 – 400 دلار، ۴۹۹ دلار بود

آدام داود/روندهای دیجیتال/روندهای دیجیتال

یکی از بهترین تبلت ها در اطراف، ما فکر می کنیم اپل آیپد مینی ۶ اکثر مردم را خوشحال خواهد کرد. مطمئناً، کوچکتر از سایرین است، اما به مراتب راحت تر در دست شما قرار می گیرد. این صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی Liquid Retina با ظاهری عالی با True Tone و پشتیبانی از رنگ گسترده P3 دارد. هر کاری که انجام می دهید، در این صفحه نمایش خوب به نظر می رسد. در کنار آن یک تراشه A15 Bionic وجود دارد که توانایی انجام بازی‌ها یا هر نیاز چندوظیفه‌ای را که ممکن است داشته باشید، دارد. همچنین یک دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی Ultra Wide با پشتیبانی از مرکز استیج و یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد. سازگار با جدیدترین مداد اپل، برای ترسیم طرح ها عالی است. سایر ویژگی‌های مفید مانند Touch ID همگی اضافه می‌شوند تا این افزونه لذت‌بخش به مجموعه فناوری هر کسی باشد.

هدایای بیشتر برای طرفداران اپل

  • بسته ۲ عددی GOCII AirTag Wallet Holder —

  • مداد اپل (USB-C) –

  • Apple AirTag 4-pack —

  • شارژر بی سیم Apple MagSafe Duo —

  • Apple Watch SE (نسل دوم) ۴۰ میلی متر GPS —

  • Apple AirPods Max —

  • اپل آی‌پد ایر (نسل پنجم) –

  • Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm —

  • Apple MacBook Air M1 —

  • Apple MacBook Air M2 —

  • Apple MacBook Pro M3 Pro —

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/best-gifts-for-apple-fans-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *