بهترین هواپزهای بازار [دی ۱۴۰۲]

اگر به‌دنبال ارزان ترین هواپز بازار هستید، هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L با توان ۱۴۰۰ وات و ظرفیت ۶ لیتر گزینه‌ی مناسبی است.

با هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L می‌توانید خوراکی‌های متنوع مثل مرغ، ماهی، سیب‌زمینی و ناگت را با دمای موردنظرتان با استفاده‌ از مقدار کمی روغن یا بدون روغن سرخ کنید. این هواپز با ماشین ظرفشویی نیز سازگاری دارد و نیازی نیست برای شست‌وشوی سبد و محفظه‌ زمان زیادی وقت بگذارید.

خاموش‌ شدن خودکار پس از آماده‌سازی غذا، امکان تنظیم دما و زمان، نمایشگر و کلیدهای کنترل لمسی از دیگر قابلیت‌های هواپز سیلورکرست هستند. این محصول جوجه‌گردان ندارد‌؛ اما با ظرفیت ۸ لیتری امکان پخت غذا برای خانواده‌های پرجمعیت را به ارمغان می‌آورد.

قیمت سرخ کن بدون روغن و هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L حدوداً ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان است و در رنگ‌بندی مشکی و سفید به‌فروش می‌رسد.

به‌نظر شما بهترین هواپز موجود در بازار کدام مدل است؟ آیا تجربه‌ی استفاده‌ از محصولات فوق را دارید؟ نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین هواپز بازار کدام است؟

    هواپز همیلتون HAO-7725 با دو سبد جداگانه، جوجه‌گردان، توری گردان و ۱۰ برنامه‌ی پخت متنوع همچون یخ‌زدایی و خشک‌کردن میوه‌ها یکی از بهترین هواپزهای موجود در بازار است.

  • ارزان ترین هواپز بازار کدام است؟

    هواپز سیلورکرست ۶۸۹B-8L یکی از ارزان‌ ترین هواپزهای بازار با قیمت ۲٫۵ میلیون تومان است که از چهار برنامه‌ی پخت متنوع، ظرفیت ۸ لیتر و توان ۱۴۰۰ وات بهره می‌برد.


منبع: https://www.zoomit.ir/buying-guide/414467-best-air-fryers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *