بهترین وب کم ها برای Teams، Zoom، جریان، نور کم و موارد دیگر

الگاتو

با کار از خانه، شرکت در کلاس های آنلاین، و درگیر شدن در پخش جریانی در حال حاضر عادی است بهترین وب کم ها یک ضرورت هستند. اگر هنوز از یک وب‌کم معمولی یا وبکم ساخته شده در لپ‌تاپ خود استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید در نهایت یک ارتقا دهید تا بتوانید از کیفیت ویدیوی بهتر و ویژگی‌های مفیدتری لذت ببرید. این که آیا می خواهید بهترین وب کم موجود را داشته باشید، یک وب کم برای یک هدف خاص یا یک وب کم با بودجه، توصیه های ما در زیر آمده است.

بهترین وب کم

  • بهترین وب کم کلی:

  • بهترین وب کم برای جلسات آنلاین:

  • بهترین وب کم برای پخش جریانی:

  • بهترین وب کم برای نور کم:

  • بهترین وب کم با بودجه:

نحوه انتخاب یک وب کم

وب‌کم‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به قیمت و هدف خود، ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند. از جمله مواردی که هنگام انتخاب یک وب کم برای خرید باید در نظر بگیرید عبارتند از وضوح، میکروفون داخلی، پشتیبانی از فناوری تشخیص چهره، تصحیح خودکار در نور کم و شاترهای حریم خصوصی. آنچه از وب‌کم خود نیاز دارید تا حد زیادی به نحوه استفاده بیشتر از آن بستگی دارد، بنابراین گزینه‌ای را با ویژگی‌هایی که فکر می‌کنید می‌توانید به حداکثر برسانید، انتخاب کنید.

طیف گسترده ای از قیمت ها برای وب کم وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را با قیمت پایین یا یکی با تمام ویژگی ها اما با هزینه نسبتاً بالاتر تهیه کنید. باید تعیین کنید که چقدر حاضرید برای وب کم جدید خود بپردازید، و باید بودجه خود را به حداکثر برسانید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را که می توانید از عهده آن برآیید، داشته باشید.

چگونه این وب کم ها را انتخاب کردیم

برای توصیه‌هایمان در مورد بهترین وب‌کم‌ها، ما با برخی از معتبرترین مارک‌های تجاری در این تجارت آشنا شدیم، زیرا ما به قابلیت اطمینان و آخرین فناوری‌هایی که این شرکت‌ها ارائه می‌کنند، اهمیت می‌دهیم. ما همچنین وب‌کم‌هایی با رتبه‌بندی بالا انتخاب کردیم، اما از آنجایی که آنها به خوبی بررسی شده‌اند، این بدان معناست که سهام ممکن است هر لحظه به فروش برسد. اگر در هر یک از این وب‌کم‌ها فروخته می‌شوید، باید تراکنش خود را در اسرع وقت انجام دهید.

لاجیتک بریو

Brad Bourque/Digital Trends/Digital Trends
طرفداران منفی
پشتیبانی از رزولوشن ۴K نسبتا گران است
تنظیم خودکار نور
میکروفون های حذف نویز
ادغام Windows Hello

نقطه اصلی فروش لاجیتک بریو این است که از وضوح ۴K پشتیبانی می کند، به این معنی که با جزئیات واضح و رنگ های زنده، بهترین ظاهر خود را خواهید داشت. وب‌کم همچنین تنظیم خودکار نور را، به‌ویژه در شرایط کم نور و نور پس‌زمینه، و میکروفون‌های همه جهته داخلی با حذف نویز فن آوری. Logitech Brio ممکن است با سیستم تشخیص چهره Windows Hello ادغام شود و همچنین با یک سایه خصوصی ارائه می شود که می توانید در زمانی که از آن استفاده نمی کنید لنز را به سمت پایین بپوشانید.

مشخصات فنی
قابلیت اتصال یو اس بی
فلش مموری میکرو اس دی
وضوح ۴K

لاجیتک C920S Pro

لاجیتک
طرفداران منفی
وضوح فول اچ دی بدون کیفیت ۴K
میکروفون دوتایی
در محیط های کم نور به خوبی کار می کند
شاتر حریم خصوصی

Logitech C920S Pro یک وب‌کم فول اچ‌دی با میکروفون دوگانه است که صدای استریو طبیعی را ضبط می‌کند در حالی که نویز پس‌زمینه ما را فیلتر می‌کند، که آن را برای پیوستن به جلسات آنلاین از طریق برنامه‌های کنفرانس از راه دور، مانند تیم های مایکروسافت و بزرگنمایی. می‌توانید از Logitech C920S Pro برای ضبط ویدیوها برای اهدافی مانند دمو و ویترین استفاده کنید، همچنین در شرایط کم نور نیز کار می‌کند، بنابراین نیازی به ویرایش فیلم برای افزایش روشنایی ندارید. Logitech C920S Pro همچنین دارای یک شاتر حفظ حریم خصوصی برای آرامش خاطر شما در برابر هکرها است.

مشخصات فنی
قابلیت اتصال یو اس بی
فلش مموری میکرو اس دی
وضوح HD کامل

فیس کم الگاتو

الگاتو
طرفداران منفی
وضوح فول اچ دی کامپیوتر باید ویدیوهای فشرده نشده را مدیریت کند
سنسور CMOS برای فضای داخلی بهینه شده است
سینک حرارتی سفارشی
نرم افزار Elgato’s Camera Hub

اگر می‌خواهید برای هر پلتفرمی محتوای جریانی ایجاد کنید، Elgato Facecam بهترین گزینه شماست. با وضوح فول اچ دی، حسگر Sony STARVIS CMOS که برای استفاده در محیط داخلی بهینه شده است، و یک موتور تصویر پیشرفته که ویدیوی فشرده‌نشده و بدون مصنوع ایجاد می‌کند، می‌توانید ویدیوهای با کیفیت بالا را پخش کنید. Elgato Facecam همچنین دارای یک هیت سینک سفارشی است که حتی پس از چندین ساعت پخش جریانی از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند و تنظیماتی که می توانید در نرم افزار Camera Hub این برند به آن دسترسی داشته باشید، ایجاد عکس عالی را بسیار آسان می کند.

مشخصات فنی
قابلیت اتصال یو اس بی
فلش مموری SD
وضوح HD کامل

ریزر کیو

ریزر
طرفداران منفی
چراغ حلقه داخلی همه مردم به چراغ حلقه نیاز ندارند
روشنایی را از طریق قاب چرخشی تنظیم کنید
وضوح فول اچ دی
طراحی جمع و جور تاشو

برای کسانی که ترجیح می‌دهند در تاریکی کار کنند یا استریم کنند، باید به فکر تهیه Razer Kiyo باشند. روشنایی حلقه داخلی ۵۶۰۰K در اطراف لنز فول اچ دی وب کم را می توان با چرخاندن قاب آن تنظیم کرد، بنابراین همیشه نور عالی را دریافت خواهید کرد. این یک انتخاب عالی برای اینفلوئنسرهایی است که برای نمایش جعبه‌گشایی محصول، دستورالعمل‌های فنی و جریان‌های مشابه به نور نیاز دارند، و هنگامی که با آن ناامید شدید، طراحی جمع‌وجور تاشو Razer Kiyo به این معنی است که می‌توانید به راحتی آن را تا دفعه بعد ذخیره کنید. به آن نیاز دارند.

مشخصات فنی
قابلیت اتصال یو اس بی
فلش مموری میکرو اس دی
وضوح HD کامل

لاجیتک C270

لاجیتک
طرفداران منفی
میکروفون داخلی فقط تا وضوح HD
تصحیح نور
با برنامه های کنفرانس از راه دور به خوبی کار می کند
گیره نصب ایمن

آیا فقط به یک وب کم ساده نیاز دارید، اما می خواهید از بودجه کم خود حداکثر استفاده را ببرید؟ باید به سراغ Logitech C270 بروید که وضوح HD برای تماس‌های ویدیویی و ضبط، میکروفون داخلی با فناوری کاهش نویز و قابلیت تصحیح نور ارائه می‌دهد. علیرغم قیمت پایین آن، با برنامه های کنفرانس از راه دور مانند اسکایپو دارای یک گیره نصب ایمن است که به طور ایمن به مانیتور یا لپ تاپ شما متصل می شود.

مشخصات فنی
قابلیت اتصال یو اس بی
فلش مموری SDHC، SDXC
وضوح HD

این مقاله به طور جداگانه از تیم تحریریه Digital Trends مدیریت و ایجاد شده است.

توصیه های سردبیران







طیف گسترده ای از قیمت ها برای وب کم وجود دارد، بنابراین می توانید یکی را با قیمت پایین یا یکی با تمام ویژگی ها اما با هزینه نسبتاً بالاتر تهیه کنید. باید تعیین کنید که چقدر حاضرید برای وب کم جدید خود بپردازید، و باید بودجه خود را به حداکثر برسانید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را که می توانید از عهده آن برآیید، داشته باشید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/best-webcams/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *