بهترین پدهای شارژ بی سیم چند دستگاهی برای سال ۲۰۲۳

احتمالاً اکنون تعداد زیادی دنده دارید که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، اما اگر می‌خواهید تنظیمات خود را تا حد امکان بدون سیم انجام دهید، یک پد تک دستگاهی آن را قطع نمی‌کند. هزاران اقلام متعدد وجود دارد شارژرهای بی سیم در حال حاضر موجود است، اما انتخاب یکی می تواند سردرد باشد. شما نه تنها باید با سطوح مختلف پشتیبانی مقابله کنید، بلکه باید با طراحی های مختلف نیز مبارزه کنید – آخرین چیزی که می خواهید چیزی است که روی میز خواب یا میز WFH شما قرار نگیرد. اگر به دنبال بهترین پد شارژ بی سیم چند دستگاهی برای نیازهای خود هستید، Engadget می تواند به شما کمک کند. ما لوازم جانبی شارژ بی‌سیم متعددی را آزمایش کرده‌ایم که حداکثر از سه دستگاه را به طور همزمان پشتیبانی می‌کنند، و در مورد اینکه کدامیک ارزش پول شما را دارند، فکر می‌کنیم.

آیا پدهای شارژ بی سیم با هر گوشی یا دستگاهی کار می کنند؟

شنیدن اینکه انتخاب گوشی هوشمند شما بر انتخاب شما در شارژر بی سیم تأثیر می گذارد، شوکه کننده نخواهد بود. فقط دارندگان آیفون باید در نظر بگیرند اپل واچ سازگاری به همین ترتیب، اگر انتظار دارید که a را روشن کنید، به یک گوشی اندرویدی نیاز خواهید داشت گلکسی واچ. یک آیفون ۱۲ یا جدیدتر بخرید و می توانید با استفاده از MagSafe گوشی خود را به صورت مغناطیسی وصل کنید، در حالی که جدیدترین تلفن های اندرویدی اغلب دارای نوعی شارژ بی سیم سریع هستند.

با این حال، مسئله صرفاً تهیه سریعترین شارژر نیست. شما باید در نظر داشته باشید که در آینده چه چیزی می توانید بخرید. اگر آیفون و ایرپاد دارید، اما به اپل واچ چشم دوخته اید، شارژر دو دستگاهی نخرید. و اگر فکر می کنید ممکن است به یک تلفن همراه Android (یا بالعکس) تغییر دهید، می خواهید چیزی عمومی تر دریافت کنید که شما را در هیچ اکوسیستمی قفل نکند.

برخی از شارژرها شامل پایه‌ها، سینی‌ها و سایر ویژگی‌هایی هستند که به شدت برای محصولات خاص بهینه‌سازی شده‌اند و حتی ممکن است تغییرات سال به سال را در نظر نگیرند. برخی از پایه های عمودی برای گوشی های کوچکی مانند این خیلی بلند هستند آیفون ۱۳ مینی، برای مثال. در حالی که هرگز نمی توانید به طور کامل تضمین کنید که تلفن یا ساعت سال آینده کار خواهد کرد، اما ارزش خرید چیزی را دارد که احتمال دوام بیشتری دارد.

با گفتن همه اینها، اگر به شدت به یک برند وفادار هستید، از دریافت شارژری با ویژگی های خاص فروشنده نترسید. انتظار نمی رود اپل به این زودی ها MagSafe را کنار بگذارد و سامسونگ احتمالا تا مدتی دیگر به ساخت ساعت های گلکسی ادامه خواهد داد.

نحوه انتخاب بهترین پد شارژ بی سیم برای نیازهای خود: مکان، مکان، مکان

شارژر بی سیم چند دستگاهی با گوشی اندروید و هدفون سامسونگ
سباستین بدنارک در Unsplash

حتی بدون وجود کابل شارژ، احتمالاً یک شارژر بی سیم چند دستگاهی را با یک مکان در ذهن می خرید. ممکن است روی میز خواب یا روی میز شما بنشیند. هر کس شارژر را فقط برای خودش نمی‌خرد. ممکن است بخواهید از یکی به عنوان ایستگاه مشترک برای خود و یک شریک استفاده کنید.

اگر شارژر روی پاتختی شما قرار می گیرد، احتمالاً یک واحد جمع و جور و پایدار می خواهید که تمام فضای آزاد شما را نبلعد یا روی زمین نیفتد (و اگر افتاد، دستگاهی با دوام کافی برای زنده ماندن). همچنین ممکن است یک پد تلفن صاف را ترجیح دهید تا صفحه‌نمایش کمتر شما را بیدار نگه دارد. اپل واچ و برخی دیگر از ساعت های هوشمند می توانند به عنوان ساعت زنگ دار کوچک عمل کنند، بنابراین ممکن است گزینه شارژ عمودی برای هر لباس مچی را بخواهید.

با این حال، ممکن است روی میز یک پایه تلفن عمودی بخواهید تا بتوانید اعلان‌ها را بررسی کنید. آیا شارژر روی یک میز پایین می‌نشیند؟ پدهای شارژر افقی ممکن است گرفتن دستگاه های شما را با عجله آسان تر کند. شارژرهای مسافرتی باید تا شوند یا از پدها در زمانی که در کیف شما هستند محافظت کنند. و بله، زیبایی شناسی مهم است. اگر احتمال دارد در اتاقی شیک بنشینید که مهمانان آن را ببینند، ممکن است بخواهید چیزی زیبا داشته باشید.

اگر یک ایستگاه شارژ مشترک است، چیزی با چندین سطح عمومی می‌خواهید، و احتمالاً مجبور خواهید بود بیش از یک ساعت را همزمان شارژ کنید. در این موارد، تعداد انگشت شماری از شارژرهای بی سیم ۴ در ۱ موجود در بازار یا مدل های دارای پورت USB را در نظر بگیرید.

سرعت شارژ بی سیم و عملکرد

بر کسی پوشیده نیست که شارژ بی سیم معمولاً کندتر از سیمی است و برق رسانی به چندین دستگاه چروک جدیدی را ایجاد می کند. از آنجایی که این شارژرها اغلب باید طیف وسیعی از سخت افزار را پشتیبانی کنند، باید سریع ترین گزینه های مخصوص دستگاه را از برندهایی مانند گوگل، وان پلاس و سامسونگ فراموش کنید.

این بدان معنا نیست که سرعت آنها کند خواهند بود، اما در قسمت جلوی سرعت شارژ نمی توان آنها را از هم جدا کرد. به عنوان یک قاعده کلی، سریع‌ترین شارژرهای چند دستگاهی معمولاً ۱۵ وات برای تلفن‌ها شارژ می‌شوند. و اگر می خواهید آن ۱۵ وات کامل را در آیفون دریافت کنید، به شارژر Apple MagSafe نیاز دارید.

به ندرت پیش می آید که نمونه ای واقعا کند پیدا کنید، توجه داشته باشید. حتی برخی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌هایی که دیده‌ایم، تلفن شما را با ۷٫۵ وات یا ۱۰ وات معقول شارژ می‌کنند، و ۵ وات برای دستگاه‌های دیگر بیش از اندازه کافی است. اگر فقط یک شبه یا در حین کار در اسکله هستید، سرعت تفاوت زیادی ایجاد نخواهد کرد. فقط مطمئن باشید که هر چیزی که می‌خرید به اندازه کافی برای یک گوشی در یک قاب قدرتمند است. همچنین شایان ذکر است که شارژ سریع برای دستگاه‌های دیگر نادر است، اگرچه گاهی اوقات گزینه‌های سریع‌تری برای اپل واچ سری ۷ پیدا خواهید کرد.

کیفیت، محتویات جعبه و جزئیات کوچک

شارژر بی سیم چند دستگاهی با آیفون و اپل واچ
ملوین تامبی در Unsplash

تفاوت بین یک شارژر خوب و یک شارژر عالی اغلب به جزئیات کوچک خلاصه می شود. برای به دست آوردن آن ها همیشه نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت، اما هزینه های بزرگتر ممکن است برای جلوگیری از ناامیدی در سال های آینده ارزشمند باشد.

یک سطح بافت مانند پلاستیک لاستیکی یا پارچه، احتمال اینکه ابزارهای گران قیمت شما از محل شارژ خود خارج شوند را کاهش می دهد. پایه باید چسبندگی و وزن کافی داشته باشد تا شارژر به راحتی از جای خود جدا نشود. هر پایه شناور یا عمودی باید مستحکم باشد – در صورت وجود هر گونه لرزش، از کنترل خارج شوید.

همچنین باید مواردی را که در جعبه موجود است یادداشت کنید. برخی از شارژرها با آداپتورهای برق عرضه نمی‌شوند، و ما مدل‌های متعددی را دیده‌ایم که اپل واچ آن‌ها «پایه‌های» آن‌ها صرفاً نگه‌دارنده‌هایی برای باتری موجود شما هستند.

سپس لمس های مفیدی مانند چراغ های وضعیت برای تأیید قرارگیری صحیح وجود دارد، اگرچه باید مطمئن شوید که پس از مدت زمان مشخصی کم نور یا خاموش می شوند. و در حالی که هنوز درست است که پایه‌ها و سینی‌ها می‌توانند سازگاری را محدود کنند، شما می‌خواهید دستگاه‌هایتان در جایی که قرار داده‌اید بمانند. قفسه ها و لبه ها می توانند از سر خوردن گوشی یا ساعت شما جلوگیری کنند. اوه، و مراقب پایه‌های ساعت هوشمند شناور باشید، زیرا ساعت‌های سنگین‌تر ممکن است افت کنند.

بهترین شارژر بی سیم ۳ در ۱: پد شارژ بی سیم ۳ در ۱ Belkin BoostCharge Pro با MagSafe

شارژر بی سیم ۳ در ۱: داک ۳ در ۱ مجهز به لاجیتک

بهترین شارژر بی سیم ۳ در ۱ مقرون به صرفه: شارژر بی سیم Anker 533

گزینه خوب دیگر: Otterbox 3-in-1 Charging Station برای MagSafe

بهترین پد شارژ بی سیم ۲ در ۱: پد شارژ بی سیم دوگانه Mophie

دومین پد شارژ بی سیم ۲ در ۱: شارژر بی سیم فوق سریع سامسونگ Duo

بهترین پد شارژ بی سیم برای دو نفر: تشک شارژ بی سیم Mophie 4-in-1

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-multi-device-wireless-charging-pads-120557582.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-multi-device-wireless-charging-pads-120557582.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *