بهترین کارت های microSD در سال ۲۰۲۳

اگر می خواهید فضای ذخیره سازی را به a اضافه کنید نینتندو سوییچ، GoPro یا رزبری پای، به کارت microSD نیاز دارید. اما در حالی که چندین کارت سریع خواهند بود کافی برای ذخیره عکس ها، انتقال فایل ها و مواردی از این دست، برخی از گزینه های ارزان قیمت بهتر از بقیه عمل می کنند. ما اخیراً بیش از دوازده مدل را در طیف وسیعی از تست‌های معیار قرار داده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین کارت‌های microSD را برای نیازهای ذخیره‌سازی داده‌تان پیدا کنید.

در کارت microSD به دنبال چه چیزی باشید

ظرفیت

اولین چیزی که هنگام خرید کارت میکرو اس دی باید به آن توجه کرد این است که به چه مقدار فضای نیاز دارید. کارت های مدرن معمولا در اندازه های مختلف از ۳۲ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت در دسترس هستند، در حالی که تعداد انگشت شماری مدل های ۱ ترابایتی را نیز ارائه می دهند. کارت های ۲ ترابایتی از نظر تئوری امکان پذیر است اما هنوز در مرحله نمونه اولیه

برای اکثر افراد، یک مدل ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی باید نقطه شیرینی بین قیمت و ظرفیت باشد. اما اگر به فضای بیشتری نیاز دارید – مثلاً برای ذخیره کردن یک سری بازی در یک عرشه بخار – یک کارت ۵۱۲ گیگابایتی می تواند منطقی تر باشد و اغلب نسبت هزینه به ازای هر گیگابایت بهتر را ارائه می دهد. این روزها، می توانید یک کارت ۱۲۸ گیگابایتی مناسب با قیمتی در حدود ۱۵ دلار یا کمتر، یک کارت مناسب ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت کمتر از ۳۰ دلار پیدا کنید و (با فروش) یک کارت ۵۱۲ گیگابایتی مناسب می تواند ۴۰ دلار باشد (اگرچه قیمت بیشتر آنها نزدیک به ۵۰ یا ۶۰ دلار است). وقتی کارت‌های ۱ ترابایتی را افزایش می‌دهید که معمولاً حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارند، افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که عملکرد کارت microSD بسته به ظرفیتی که خریداری می کنید ممکن است متفاوت باشد. SanDisk می گوید کارت Extreme 128 گیگابایتی برای مثال، سرعت نوشتن متوالی تا ۹۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهد، در حالی که مدل های با ظرفیت بالاتر در همان خط تا ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهند.

وقتی امروز در مورد کارت‌های microSD صحبت می‌کنیم، معمولاً به کارت‌هایی اشاره می‌کنیم که از آن استفاده می‌کنند استاندارد microSDXC (ظرفیت افزایش یافته).که ظرفیتی بین ۳۲ گیگابایت تا ۲ ترابایت دارند. دستگاه شما باید از این پشتیبانی کند تا بتواند با کارت microSDXC کار کند. این روزها تقریباً هرگز مشکلی پیش نخواهد آمد، اما برخی از دستگاه های قدیمی (الف نینتندو ۳DS به عنوان مثال) فقط با کارت های microSDHC (ظرفیت بالا) سازگار هستند که از ۲ گیگابایت تا ۳۲ گیگابایت متغیر است.

سرعت خواندن و نوشتن

کارت‌های MicroSD اساساً بر اساس سرعت خواندن و نوشتن آن‌ها که معمولاً بر حسب مگابایت در ثانیه (MB/s) اندازه‌گیری می‌شوند، ارزیابی می‌شوند. به طور کلی، اکثر کارت‌های microSD سرعت خواندن بالاتری نسبت به سرعت نوشتن دارند. سپس این معیارها را می توان به عملکرد متوالی و تصادفی تقسیم کرد. سرعت خواندن و نوشتن متوالی زمانی که می‌خواهید به جریان‌های طولانی و ثابت داده‌ها دسترسی داشته باشید یا ذخیره کنید، مانند باز کردن یک ویدیوی بزرگ یا کپی کردن دسته بزرگی از فایل‌ها از رایانه، اهمیت دارد. اگر می خواهید از کارت microSD برای ذخیره سازی رسانه استفاده کنید، این امر به ویژه مهم است.

در عین حال، عملکرد تصادفی در مورد این است که یک کارت با چه سرعتی می تواند فایل های کوچک پراکنده در سراسر دستگاه را بخواند و بنویسد. از آنجایی که سرعت خواندن/نوشتن تصادفی بسیار کمتر از سرعت‌های متوالی است، سازندگان دستگاه‌های ذخیره‌سازی تمایل دارند آن‌ها را با صدای بلند تبلیغ نکنند. اما اگر از کارتی با دستگاه بازی یا رایانه تک بردی مانند آن استفاده می کنید، اهمیت دارند رزبری پایجایی که اغلب مجبور است به سرعت ذخیره کند و به قطعات کوچک داده در مکان های تصادفی دسترسی داشته باشد.

نموداری از انجمن SD که نحوه عملکرد رتبه بندی های مختلف کلاس سرعت آن را توضیح می دهد.
انجمن SD

رتبه بندی سرعت

اگر به کارت microSD نگاه کنید، مجموعه ای از اعداد، حروف و نمادها را خواهید دید. بیشتر اینها به کارت اشاره دارد کلاس سرعت و رتبه بندی عملکرد، که توسط انجمن SD.

کلاس سرعت ویدیو یا رتبه‌بندی V کارت، حداقل سرعت نوشتن متوالی آن را مشخص می‌کند، که به ویژه هنگام ضبط ویدیو از دوربین مهم است. از V6 تا V90 متغیر است. اکثر کارت هایی که ما آزمایش کردیم دارای رتبه V30 بودند، بنابراین سرعت نوشتن متوالی حداقل ۳۰ مگابایت بر ثانیه دارند. این باید برای پشتیبانی از ویدیوهای ۴K با نرخ بیت کمتر کافی باشد. کارت‌های V60 و V90 با امتیاز بالاتر معمولاً برای گرفتن ۸K بهتر هستند، اما هزینه بسیار بالاتری دارند.

UHS Speed ​​Class یا U-rating نیز به حداقل سرعت نوشتن متوالی کارت اشاره دارد. این در دو نوع ارائه می شود: U3 که حداقل ۳۰ مگابایت بر ثانیه را الزامی می کند و U1 که برای ۱۰ مگابایت بر ثانیه رتبه بندی شده است.

رتبه‌بندی قدیمی‌تر Speed ​​Class با دو سیستم دیگر همپوشانی دارد. با علامت C نشان داده می شود و از کلاس ۲ به کلاس ۱۰ می رسد، با عدد (دوباره) نشان دهنده حداقل سرعت نوشتن متوالی است. این رتبه بندی امروزه کمتر مرتبط است، اما ممکن است همچنان لوگوی “C10” را در برخی کارت ها مشاهده کنید.

مشخصات عملکرد برنامه که با علامت A مشخص شده است، نشانگر سرعت خواندن/نوشتن تصادفی است. این به جای MB/s در IOPS یا عملیات ورودی/خروجی در ثانیه اندازه گیری می شود. در اینجا دو دسته وجود دارد: کارت های A1 حداقل سرعت خواندن تصادفی ۱۵۰۰ IOPS و حداقل سرعت نوشتن تصادفی ۵۰۰ IOPS را ارائه می دهند، در حالی که کارت های A2 به ترتیب تا ۴۰۰۰ IOPS و ۲۰۰۰ IOPS را افزایش می دهند. هر دو رتبه همچنین سرعت نوشتن متوالی حداقل ۱۰ مگابایت بر ثانیه را تضمین می کنند.

اکثر مردم باید به دنبال کارتی با رتبه بندی V30، U3 و A2 باشند. دریافت یک کارت جامد بدون آن ها کاملاً امکان پذیر است: برای مثال اگر فقط به یک گزینه ارزان قیمت با ظرفیت بالا برای نگهداری فایل ها نیاز دارید، یک کارت U1 ممکن است ارزشش را داشته باشد. اگر در مورد گرفتن عکس ها و فیلم های با وضوح بالا نیز جدی هستید، کارت های V60 و V90 ارزش دیدن دارند. اما به طور کلی، کارت های دارای گواهینامه های بالا باید بهترین ترکیب قیمت و عملکرد را امروز ارائه دهند.

مهم است که تأکید شود که این رتبه بندی ها پایه هستند. به عنوان مثال، بسیاری از کارت های V30 سرعت نوشتن بسیار بالاتری نسبت به ۳۰ مگابایت بر ثانیه ارائه می دهند، و برخی از کارت های A1 می توانند در عمل از برخی از مدل های A2 بهتر عمل کنند. سرعت های تبلیغ شده توسط سازندگان نیز همیشه ۱۰۰ درصد دقیق نیستند: گاهی اوقات کارت در استفاده در دنیای واقعی کندتر می شود، در برخی مواقع ممکن است در واقع کمی سریعتر باشد.

سرعت اتوبوس UHS

ویژگی دیگری که باید به آن توجه کرد رابط اتوبوس کارت است. اکثر کارت‌های microSD موجود امروزی UHS-I هستند که حداکثر سرعت تئوری آن ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه است. کارت‌های UHS-II نیز وجود دارند که دارای یک ردیف پین اضافی در پشت هستند و می‌توانند تا ۳۱۲ مگابایت بر ثانیه نیز برسند. (استاندارد جدیدتر UHS-III نیز وجود دارد اما هنوز مورد پذیرش گسترده قرار نگرفته است.) اینها روی کارت با عدد رومی I یا II برچسب گذاری شده اند.

سریع‌ترین کارت‌های microSD در حال حاضر، کارت‌های UHS-II هستند و معمولاً کارت‌هایی با رتبه‌بندی V60 یا V90 هستند. اگر ویدیوهای ۴K تا ۸K زیادی می‌گیرید یا اغلب از حالت پشت سر هم برای گرفتن عکس‌های با وضوح فوق‌العاده استفاده می‌کنید، عملکرد یک کارت خوب UHS-II می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند.

اما این کارت‌ها بسیار گران‌تر از کارت‌های UHS-I هستند: این مدل ۱۲۸ گیگ برای مثال از ProGrade Digital یک معامله نسبی با قیمت ۵۵ دلار است. برای مشاهده هرگونه مزایا نیز به دستگاهی نیاز دارید که با رابط UHS-II سازگار باشد، و همانطور که ما در حال جمع آوری این راهنما بودیم، موجودی کارت های UHS-II بسیار ناچیز بود. در حال حاضر، سرعت های بالاتر برای اکثریت قریب به اتفاق مردم ارزش حق بیمه قیمتی را ندارد، بنابراین ما بیشتر به گزینه های UHS-I چسبیده ایم.

Nintendo Switch و Nintendo Switch OLED، رو به پایین
Kris Naudus / Engadget

یادداشتی در مورد کارت خوان ها، Nintendo Switch و Steam Deck

در حالی که مشخصات UHS-I حداکثر تئوری ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه است، برخی از کارت های UHS-I می توانند از طریق برنامه های افزودنی اختصاصی از این سرعت فراتر بروند. با این حال، برای استفاده از این عملکرد اضافی، به یک کارتخوان و دستگاه میزبان سازگار نیاز دارید. اگر سرعت تبلیغات کارت UHS-I را بالاتر از ۱۰۴ مگابایت بر ثانیه پیدا کردید، این همان چیزی است که در حال وقوع است. می‌توانید این محدودیت‌ها را با نینتندو سوییچ یا Steam Deck مشاهده کنید: هر دو از آن ها دستگاه‌های بازی از رابط UHS-I پشتیبانی می‌کنند و از سرعت رسمی آن فراتر نمی‌روند. نکته گسترده تر: کارت microSD شما فقط به سرعت کندترین حلقه در زنجیره شما خواهد بود.

ضمانتنامه

بسیاری از کارت‌های microSD به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بادوام باشند و از آب، دمای شدید، اشعه ایکس و قطرات محافظت کنند. با این حال، در صورت بروز فاجعه، گارانتی طولانی همیشه خوب است. بسیاری از تولیدکنندگان ضمانت‌های محدود مادام‌العمر ارائه می‌کنند، اگرچه ما متوجه شده‌ایم که کارت‌های «استقامت» که برای تحمل ساعت‌های بیشتر نوشتن به بازار عرضه می‌شوند، معمولاً برای مدت زمان بسیار کوتاه‌تری پوشش داده می‌شوند.

اجتناب از تقلبی

بازار کارت حافظه با کلاهبردارانی که محصولات جعلی را می فروشند، مشکل خاصی داشته است. برای جلوگیری از این امر، فقط از یک برند شناخته شده و یک خرده فروش معتبر مانند Best Buy، B&H Photo یا Adorama خرید کنید. اگر از آمازون خرید می کنید، فقط در صورتی خرید کنید که فرستنده باشد و فروشنده Amazon.com است. (اگرچه تعداد انگشت شماری از کاربران گزارش کرده اند دریافت تقلبی‌ها حتی از آمازون مستقیماً در گذشته.) به یاد داشته باشید: اگر قیمتی برای واقعی بودن خیلی خوب به نظر می‌رسد، احتمالاً همینطور است. مراقب باشید هر خرده‌فروشی قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به دیگران ارائه می‌دهد.

پس از دریافت کارت، بسته بندی آن را برای هر گونه بی نظمی بررسی کنید. شما می توانید تست های معیار را مانند این اجرا کنید CrystalDiskMark یا تست سرعت دیسک BlackMagic برای تأیید اینکه سرعت آن به شدت کمتر از آنچه که تبلیغ شده است (یا با توجه به مشخصات آن ممکن است) نیست. همچنین می توانید از نرم افزارهایی استفاده کنید که برای بررسی ظرفیت واقعی و عملکرد کارت شما طراحی شده است، مانند H2testw و FakeFlashTest.

چطور تست کردیم

ما ۱۲ کارت microSD را در یک سری آزمایش قرار دادیم تا عملکرد متوالی و تصادفی آنها را تأیید کنیم. اینها شامل معیارهایی مانند CrystalDiskMark، تست سرعت دیسک BlackMagic، معیار دیسک ATTO و تست سیستم آجاو همچنین چند آزمایش “در دنیای واقعی”. ما یک پوشه کوچک از عکس‌ها را با اندازه حدود ۱٫۱۵ گیگابایت در هر کارت کپی و جایگذاری کردیم، سپس همین کار را با یک پوشه بزرگتر ۱۲٫۲ گیگابایتی حاوی چندین نوع فایل و زیرپوشه انجام دادیم و هر بار فرآیند را زمان‌بندی کردیم. ما همچنین نحوه عملکرد هر کارت را در Steam Deck، دانلود بازی‌هایی با اندازه‌های مختلف – از جمله، بررسی کردیم دره استاردیو، دیافراگم میز کار، Metal Gear Rising: Revengeance و Apex Legends – سپس زمان‌بندی مدت زمان لازم برای راه‌اندازی هر بازی و بارگیری فایل‌های ذخیره شده را تعیین کنید.

ما از a استفاده کردیم خواننده کینگستون USB 3.2 UHS-II برای تست هر کارت در ویندوز ۱۱ و macOS Sonoma. برای اولی، از Alienware استفاده کردیم کامپیوتر بازی با پردازنده Intel Core i9-10900F، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080، ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD. برای دومی، ما از مک بوک پرو ۱۶ اینچی ۲۰۲۱ با تراشه Apple M1 Pro، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD استفاده کردیم. برای استفاده از کارت خوان خود در مک بوک، استفاده کردیم آداپتور چند پورت دیجیتال AV USB-C اپل.

ما نسخه ۱۲۸ گیگابایتی هر کارت را تا جایی که ممکن بود آزمایش کردیم، اگرچه برای چند کارت – SanDisk’s Extreme و Samsung’s Pro Plus و Pro Ultimate – فقط توانستیم مدل های ۲۵۶ گیگابایتی آنها را آزمایش کنیم. ما همچنین قبل از آزمایش با SD Association، هر کارت را دوباره فرمت کردیم ابزار فرمت کننده کارت حافظه.

بهترین برای بیشتر: سامسونگ پرو پلاس

را سامسونگ پرو پلاس تقریباً سریع‌ترین کارتی بود که ما از نظر عملکرد نوشتن متوالی آزمایش کردیم (حدود ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه در CrystalDiskMark) و از نظر سرعت خواندن/نوشتن تصادفی در رده دوم قرار داشت، بنابراین چه بخواهید برای دوربین بخرید، باید عالی کار کند. تبلت یا بازی دستی جای تعجب نیست که تمام رتبه بندی های لازم را دارد: U3، V30 و A2. عملکرد خواندن متوالی آن (حدود ۱۶۵ مگابایت بر ثانیه) به اندازه برخی از انتخاب های جایگزین ما در زیر سریع نیست، اما فاصله زیادی با آن ندارد.

دلیل اصلی اینکه Pro Plus در صدر لیست ما قرار دارد این است که آن سرعت های قوی را با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه ارائه می دهد. این کارت در ابتدا از ۱۹ دلار شروع شد ۱۲۸ گیگابایت۳۰ دلار برای ۲۵۶ گیگابایت و ۶۰ دلار برای ۵۱۲ گیگابایتاما فروش اخیر این مدل ها را به ترتیب به ۱۲، ۲۰ و ۲۹ دلار کاهش داده است. وقتی پرو پلاس ارزان است، بیشتر کارت‌های microSD رقیب را بی‌کار می‌کند. سامسونگ هم کارت را می فروشد با یک USB Reader این به آن کمک می کند تا با چند دلار بیشتر به حداکثر سرعت خود برسد. در هر صورت، کارت دارای ۱۰ سال گارانتی محدود است.

اگر قصد خرید Pro Plus را دارید، مطمئن شوید که آخرین نسل مدل سامسونگ را دریافت کرده اید راه اندازی شد در آوریل ۲۰۲۳٫ در حال حاضر، این شرکت همچنان نسخه قبلی Pro Plus را به فروش می‌رساند، که به نظر یکسان است، اما آنقدر سریع نیست، به خصوص وقتی صحبت از سرعت خواندن/نوشتن تصادفی باشد. (به دنبال مدلی با سرعت خواندن متوالی ۱۸۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی با رتبه ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه باشید.) ما نسخه ۲۵۶ گیگابایتی Pro Plus را به دلیل مشکلات موجود در مدل ۱۲۸ گیگابایتی در زمان آزمایش آزمایش کردیم. اما این نباید تأثیر زیادی بر عملکرد دنیای واقعی داشته باشد، زیرا سامسونگ هر دو کارت را یکسان ارزیابی می کند.

یک گزینه سریعتر: Samsung Pro Ultimate

را Samsung Pro Ultimate یک مدل پیشرفته جدید در مجموعه میکرو اس‌دی سامسونگ است و همانطور که انتظار می‌رفت، کمی سریع‌تر از Pro Plus در سراسر صفحه است. بزرگترین دستاوردهای آن در خواندن های متوالی است، که سریع ترین آنها را آزمایش کردیم و به طور متوسط ​​نزدیک به سرعت تبلیغ شده سامسونگ ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه در معیارهای مختلف ما بود. شما باید کارت را بخرید با USB Reader سامسونگ برای دستیابی به آن عملکرد، اما اگر مرتب فایل‌ها را از کارت microSD به رایانه شخصی منتقل کنید، ارزشش را دارد. Pro Ultimate از نظر فنی در مورد نوشتن متوالی و سرعت خواندن/نوشتن تصادفی نیز پیشتاز بود، اگرچه حاشیه‌ها در مقایسه با Pro Plus و سایر کارت‌های برتر UHS-I که آزمایش کردیم بسیار کمتر است.

سوال اصلی هزینه است. اگر Pro Ultimate را با همان قیمت Pro Plus در دسترس می بینید، ممکن است به جای آن از آن استفاده کنید. با همان گارانتی ۱۰ ساله ارائه می شود و باید به همان اندازه دوام داشته باشد. تخفیف های گذشته به ارمغان آورده است ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت مدل‌های کمتر از ۱۵ دلار، ۲۵ دلار و ۴۵ دلار، به ترتیب. که هنوز مقرون به صرفه است، اما Pro Plus تقریباً همیشه کمی ارزان‌تر خواهد بود – و بنابراین برای اکثر نیازها، به خصوص در ظرفیت‌های بالاتر، ارزش بهتری خواهد داشت.

گزینه خوب دیگر: Kingston Canvas Go Plus

اگر Samsung Pro Plus هرگز در دسترس نباشد، Kingston Canvas Go Plus یک جایگزین قوی دیگر است. این کارت دارای امتیاز U3، V30 و A2 است که با ضمانت مادام العمر پشتیبانی می شود. سرعت خواندن متوالی آن فقط از Samsung Pro Ultimate در CrystalDiskMark، ATTO و تست سرعت دیسک BlackMagic عقب بود. در آزمایش انتقال فایل بزرگ ما، به طور موثر با کارت های SanDisk’s Extreme و Nintendo Switch گره خورده است. سرعت نوشتن متوالی آن (کمی بیش از ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه در CrystalDiskMark) همان جایی است که از Pro Plus عقب است، اما همچنان باید برای بسیاری از موارد به اندازه کافی سریع باشد. سرعت خواندن/نوشتن تصادفی آن تنها توسط کارت‌های Pro سامسونگ بهبود یافته است، بنابراین همچنان گزینه خوبی برای برنامه‌ها و بازی‌ها است. اما اگر می بینید قیمت آن بالاتر از Pro Plus یا Ultimate است، توجیه آن سخت است.

بهترین ارزش: Samsung Evo Select

را Samsung Evo Select یک گام واضح پشت سر انتخاب های برتر ما است، به خصوص وقتی صحبت از سرعت نوشتن متوالی (در CrystalDiskMark فقط کمتر از ۷۰ مگابایت بر ثانیه) می شود، بنابراین برای دوربین ها ایده آل نیست. با این حال، برای بسیاری از موارد استفاده کاملاً قابل استفاده است – به عنوان مثال یک نینتندو سوییچ – و ما آن را دیده ایم ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت مدل ها در گذشته به ترتیب ۱۱، ۱۷ و ۲۹ دلار کاهش یافتند. همه اینها تقریباً همتراز با SanDisk Ultraبا وجود اینکه Evo Select دارای رتبه های بالاتر V30، U3 و A2 است، یک کارت ارزان قیمت است که اغلب توصیه می شود. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی یک معامله بسیار عالی است اگر فقط به مقداری فضای ارزان نیاز دارید. (Ultra با a موجود است ظرفیت غول پیکر ۱٫۵ ترابایتاگرچه.) در حالی که Pro Plus قبلاً به این قیمت ها رسیده بود، Evo Select تمایل دارد به طور منظم در آنجا بنشیند.

سایر گزینه های کارت microSD

کارت‌های microSD SanDisk Extreme و PNY Elite-X.
SanDisk Extreme و PNY Elite-X.
عکس جف دان / Engadget

ما خودمان از آن استفاده نکردیم، اما اگر مایل به پرداخت یک کارت قدرتمندتر UHS-II هستید که برای ضبط ویدیوی سنگین ساخته شده است، قدرت دستگاه های دلکین دارد خوب تست شده در جاهای دیگر و باید سرعت نوشتن متوالی بسیار سریع‌تری نسبت به انتخاب‌های ما ارائه کند. این یکی از معدود کارت‌های UHS-II است که می‌توانیم در انبار پیدا کنیم، اما قیمت آن یک تن است و مدل ۶۴ گیگابایتی آن معمولاً ۹۰ دلار قیمت دارد.

را کارت SanDisk microSDXC برای نینتندو سوییچ اگر تا به حال آن را با قیمت کمتری نسبت به Pro Plus و Canvas Go Plus ببینید، گزینه ارزشمند دیگری است. سرعت خواندن متوالی آن تقریباً مشابه مورد دوم در بنچمارک‌های ما بود، اما نوشتن متوالی آن کمی کندتر بود (و بیشتر از Pro Plus عقب تر بود). طبق CrystalDiskMark، خواندن/نوشتن تصادفی آن نیز کمی عقب بود. را نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این کارت معمولاً کمتر از ۲۰ دلار قیمت دارد، اما نسخه ۵۱۲ گیگابایت اغلب حدود ۱۰ دلار کمتر از Canvas Go Plus است. SanDisk کارت را با ضمانت مادام العمر نیز پشتیبانی می کند، به علاوه در دسترس است ظرفیت ۱ ترابایت. توجه داشته باشید که ما آن را آزمایش کردیم Apex Legends نسخه کارت ۱۲۸ گیگابایتی؛ SanDisk همچنین یک را می فروشد سوپر ماریو مدلاما ما نمی توانیم در مورد اینکه آیا آن یکی متفاوت عمل می کند صحبت کنیم.

کارت microSDXC SanDisk برای Nintendo Switch.
کارت microSDXC با برند نینتندو سوییچ SanDisk.
عکس جف دان / Engadget

به طور مشابه، Lexar Professional 1066x اگر گزینه های اصلی ما در دسترس نباشند، جایگزین مناسبی برای Pro Plus است. این یک مدل دیگر V30، U3 و A2 است و مانند کارت سامسونگ، سرعت نوشتن متوالی آن کمی بیشتر از Canvas Go Plus و کارت SanDisk Switch در بنچمارک‌های ما بود. آن سرعت های نوشتن به سرعت Pro Plus نبود و خواندن های متوالی آن هر سه کارت را دنبال کردند. خواندن/نوشتن تصادفی نیز از Pro Plus و Canvas Go Plus عقب مانده است و ما در تست انتقال فایل خود متوجه اوج و کاهش سرعت آن شدیم. با این حال، سرعت آن کند نیست، بنابراین بسته به قیمت آن، اگر به سرعت نوشتن بهتری نسبت به کارت کینگستون (برای ضبط ویدیو و غیره) نیاز دارید، ممکن است معامله خوبی باشد. همچنین دارای گارانتی مادام العمر است.

را SanDisk Extreme به طور موثری Pro Plus را در تعدادی از تست های نوشتن متوالی ما مطابقت داد و خواندن های متوالی در مورد Canvas Go Plus را ارائه داد، اما این تا حدودی به این دلیل بود که ما فقط می توانستیم مدل ۲۵۶ گیگابایتی کارت را ایمن کنیم، که از امتیاز بالاتری برخوردار است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی. عملکرد تصادفی آن از کارت های Samsung Pro و Kingston نیز عقب مانده است و معمولاً هزینه بیشتری دارد. با این حال، اگر آن را در فروش از یک فروشنده معتبر مشاهده کردید، کارت با کیفیت دیگری است. آن نیز موجود است با ۱ ترابایت فضا. را SanDisk Extreme Proدر همین حال، رقیبی برای Samsung Pro Ultimate است، اما یا در اکثر خرده فروشان قابل اعتماد در دسترس نیست یا در مقایسه با قیمت بسیار بالا است.

را PNY Elite-X عملکرد خواندن/نوشتن تصادفی Pro Plus و Pro Ultimate در CrystalDiskMark چندان دور از دسترس نبود، و اغلب ارزان است، اما در تست های متوالی ما بسیار عقب بود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-microsd-card-130038282.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-microsd-card-130038282.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *