بهترین گوشی‌های زیر ۱۵۰۰۰ روپیه (ژانویه ۲۰۲۴): Poco X5 5G، Motorola G54 5G تا Realme Narzo 60X 5G

با بودجه ۱۵۰۰۰ روپیه ای، گوشی های هوشمند با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش AMOLED، نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز و ورود ۵G شروع می شود. علاوه بر آن، پردازنده ها شروع به قدرتمندتر شدن و فضای ذخیره سازی سخاوتمندانه تر می کنند. درست مانند سه ماهه گذشته، تمام گوشی‌های موجود در این لیست مجهز به شبکه ۵G هستند و با توجه به فروش روز جمهوری، ما نیز چند گزینه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی داریم. وقت آن است که ببینیم چه کسی در این ماه به لیست گوشی های زیر ۱۵۰۰۰ روپیه ما راه یافته است.

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۱۵۰۰۰ روپیه در هند

Poco X5 5G
Poco X5 5G به لطف مجموعه ویژگی های کامل خود، یک گزینه همه جانبه عالی با کیفیت زیر ۱۵K باقی می ماند و اکنون با این بودجه، نوع حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن را دریافت می کنید. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام بهره می برد و با آن ۸ گیگابایت رم دریافت می کنید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی Full HD+ Super AMOLED با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز است. ترکیبی نادر در این بودجه صفحه نمایش در برابر خط و خش توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

Poco X5 5G

Poco X5 5G دارای سه دوربین در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در یک سوراخ پانچ در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با استفاده متوسط ​​بیش از یک روز و نیم دوام می آورد و شارژر سریع ۳۳ واتی همراه آن می تواند ظرف یک ساعت آن را از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. این گوشی با اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 راه اندازی شد. به روز رسانی اندروید ۱۳ برای این دستگاه در دسترس است.

قیمت Poco X5 5G در هند: ۱۳۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

موتورولا G54 5G

موتورولا G54 5G یکی دیگر از گزینه های قوی است و دارای ویژگی های چشمگیری است که در این بودجه غیر معمول هستند. این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پشت است، اما نکته خاص این است که لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) دارد. OIS در این بودجه تقریباً ناشناخته است. شما همچنین یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دریافت می کنید که به آن کمک می کند تا به عنوان یک دوربین ماکرو نیز دو برابر شود. دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی با سلفی و تماس‌های ویدیویی به خوبی کار می‌کند. این صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی Full HD+ IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز برای تجربه ای بدون لرزش دارد.

موتورولا G54 5G

این گوشی دارای طراحی ضد آب با استاندارد IP52 متوسط ​​است. موتورولا G54 5G از تراشه Mediatek Dimensity 7020 استفاده می کند که انتخاب خوبی برای این بخش است. با این بودجه، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) آن را دریافت می کنید. یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که برای بیش از دو روز استفاده متوسط ​​آن را روشن نگه می‌دارد و یک شارژر سریع ۳۳ واتی نیز همراه آن است. این گوشی اندروید ۱۳ را اجرا می کند و مانند اکثر گوشی های موتورولا، G54 دارای رابط کاربری اندرویدی تمیز و تقریباً موجود است.

قیمت موتورولا G54 5G در هند: ۱۳۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

Infinix Note 30 5G

Infinix Note 30 5G یکی دیگر از گزینه های خوب در این بودجه با حافظه داخلی کافی و ترکیبی از ویژگی ها است. علاوه بر طراحی زیبا به لطف پشتی چرم گیاهی، صفحه نمایش بزرگ ۶٫۷۸ اینچی Full HD+ IPS با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 6080 بهره می‌برد و می‌توانید ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) آن را در حال حاضر زیر ۱۵ هزار دریافت کنید.

Infinix Note 30 5G

و بیشتر وجود دارد! این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک جفت بلندگوی JBL برای خروجی صدای عالی است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد تا علاقه مندان به سلفی را راضی نگه دارد. Infinix Note 30 5G یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند آن را برای یک روز و نیم استفاده معمولی کار کند. حتی بهتر از آن، این شرکت یک شارژر سریع ۴۵ واتی دارد که وعده می دهد ۷۵ درصد باتری را در نیم ساعت شارژ می کند. این گوشی اینفینیکس اندروید ۱۳ را با رابط کاربری XOS13 اجرا می کند.

قیمت Infinix Note 30 5G در هند: ۱۴۹۹۹ روپیه برای ۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی

بهترین گوشی ها برای خرید زیر ۱۲۰۰۰ روپیه در هند

اگر بودجه کمتری دارید، در اینجا چند گزینه زیر ۱۲K وجود دارد که ترکیب خوبی از ویژگی‌ها و عملکرد را ارائه می‌دهند، و بله، آنها با ۵G نیز سازگار هستند.

Realme Narzo 60X 5G

Realme Narzo 60X 5G گزینه بسیار خوبی است اگر نمی خواهید ۱۵K کامل خرج کنید. طراحی ظریف و گوشی نسبتاً باریک است و ضخامت آن کمتر از ۸ میلی متر است. شما یک صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی فول اچ دی پلاس IPS LCD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارید. این دستگاه از یک SoC مدیاتک Dimensity 6100+ پشتیبانی می کند که برای این بخش به اندازه کافی خوب است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده است و می توان حافظه داخلی را با استفاده از کارت microSD افزایش داد.

Realme Narzo 60X 5G

بخش عکاسی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی Realme به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که آن را برای بیش از یک روز و نیم با استفاده متوسط ​​کار می کند. شارژر سریع ۳۳ واتی همراه می تواند ۵۰ درصد باتری را تنها در نیم ساعت شارژ کند و در حدود ۷۰ دقیقه آن را به طور کامل شارژ کند. اعداد کاملا قابل قبول، آن ها Narzo 60X 5G اندروید ۱۳ را با رابط کاربری Realme UI 4.0 اجرا می کند.

قیمت Realme Narzo 60X 5G در هند: ۱۱۹۹۹ روپیه برای ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی

سامسونگ گلکسی F14 5G

انتظار نداشتید سامسونگ با این بودجه باشد، نه؟ سامسونگ گلکسی F14 5G پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسل قبلی خود و ترکیب خوبی از ویژگی ها با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد. شما یک صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی Full HD+ با نرخ رفرش ۹۰ هرتز دریافت می کنید که توسط لایه ای از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود. این گوشی از تراشه Exynos 1330 سامسونگ پشتیبانی می کند، یک جهش قابل توجه از Exynos 850 در F13، و ۵G است. منطبق بیش از حد. این دستگاه دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا) است.

سامسونگ گلکسی اف ۱۴

بخش عکاسی از دو دوربین در پشت با ترکیبی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. همچنین یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی دریافت می کنید. باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سامسونگ گلکسی F14 5G را برای بیش از دو روز استفاده متوسط ​​روشن نگه می دارد و همچنین از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. با این حال، این شرکت یک شارژر همراه خود ندارد. با توجه به قیمت پایین آن، می توانید یک شارژر سریع ۲۵ واتی خوب بخرید و همچنان هزینه را در حد بودجه نگه دارید. این گوشی اندروید ۱۳ را با رابط کاربری One UI 5.1 اجرا می کند.

قیمت Samsung Galaxy F14 5G در هند: ۱۱۴۹۰ روپیه برای ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی


منبع: https://www.firstpost.com/tech/best-deals/best-phones-under-rs-15000-jan-2024-poco-x5-5g-motorola-g54-5g-to-realme-narzo-60x-5g-13631942.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *