بهترین گوشی گیمینگ ارزان شیائومی

در دهه گذشته، با توسعه روزافزون تکنولوژی، گوشی‌های هوشمند به یکی از ابزارهای اصلی برای تجربه بازی‌های تبدیل شده‌اند. شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با ارائه گوشی‌های گیمینگ با عملکرد و ویژگی‌های منحصر به فرد، نیاز کاربران حرفه‌ای و علاقمند به بازی‌های جدید را برآورده سازند.

یکی از بزرگترین نام‌ها در این حوزه، شیائومی (Xiaomi) است، که با محصولات باکیفیت خود توانسته به سرعت محبوبیت زیادی به دست بیاورد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبا در بازار گوشی‌های گیمینگ شناخته بشود.

منتهی پیش از شروع این مقاله توصیه می‌شود که اگر به دنبال لیستی جامع از گوشی گیمینگ تا ۱۵ میلیون هستید، مقاله مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید.

همچنین اگر به دنبال لیستی از گوشی گیمینگ شیائومی هستید، مقاله مرتبط با این موضوع را از ویجیاتو بخوانید. همچنین اگر طرفدار گوشی‌های گیمینگ سامسونگ هستید، می‌توانید مقاله مرتبط با دوست داشتنی‌ترین گوشی های گیمینگ سامسونگ را نیز بخوانید.

بهترین گوشی گیمینگ ارزان شیائومی

گوشی‌های پرچمدار گیمینگ شیائومی با توجه به نقدهای مثبت و بازخوردهای مطلوب از کاربران، به سرعت جایگاه ویژه‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند گیمینگ به دست آورده‌اند. در ادامه این راهنمای خرید از ویجیاتو به جهت تسهیل پروسه‌ی انتخاب و خرید شما، به معرفی بهترین گوشی مخصوص بازی ارزان شیائومی می‌پردازیم.

برای آگاهی درباره المان‌های حائز اهمیت گوشی‌های گیمینگ پیشنهاد می‌کنم مقاله (هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید) را مطالعه کنید. 


گوشی گیمینگ شیائومی ارزان چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تجربه گیمینگ، استفاده از پردازنده قدرتمند است. گوشی‌های گیمینگ شیائومی از پردازنده‌های برجسته مانند اسنپدراگون (Snapdragon)، چیپ A13 Bionic اپل، Exynos 990، و Kirin 990 بهره می‌برند. این پردازنده‌ها باعث اجرای بی‌لگ و پرسرعت بازی‌ها می‌شوند و تجربه‌ی گیمینگ کاربر را به یک سطح جدیدی ارتقا می‌دهند.

صفحه‌ نمایش گوشی، به عنوان یک عنصر کلیدی در تجربه گیمینگ مطرح است. گوشی‌های گیمینگ معمولاً دارای صفحه‌ نمایش‌هایی با کیفیت ساخت و نرخ تازه‌سازی بالا هستند. رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی (Refresh rate) که با هرتز (Hz) اندازه گیری می‌شود، به تعداد بروزرسانی‌های صفحه‌ نمایش در یک ثانیه گفته می‌شود و از عوامل تاثیر گذار در یک گیم پلی راحت و جذاب است.

همچنین شما می‌توانید از طریق این لینک به لیستی از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی دسترسی داشته باشید.

نرخ تازه‌سازی بالاتر به معنای حرکت نرم‌تر، روان‌تر و تاخیر کمتر در بازی، که به طور ویژه اثر خود را در بازی‌های سرعتی نشان می‌دهد. در نتیجه صفحه نمایش‌های شیائومی این امکان را به گیمرها می‌دهد تا از تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های زنده‌تر در هنگام بازی لذت ببرید.

در دنیای گیمینگ، گرمای زیاد تولید شده توسط دستگاه می‌تواند به یک چالش تبدیل شود. گوشی‌های گیمینگ شیائومی از سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته برخوردارند که از افزایش عملکرد و جلوگیری از افت سرعت به دلیل گرمای زیاد جلوگیری می‌کنند.

حافظه رم (RAM) برای اجرای همزمان بازی‌ها و برنامه‌ها بسیار حیاتی است و عامل مهمی در داشتن گیم‌پلی بدون لگ است. پیشنهاد می‌کنیم گوشی‌ای تهیه کنید که حداقل ۸ گیگابایت رم را داشته باشد، تا از بازی‌ها در بهترین حالت ممکن لذت ببرید.

فضای ذخیره سازی به دلیل اینکه اکثر بازی‌ها دیتا و حجم بالایی دارند اهمیت زیادی پیدا کرده است. سعی کنید گوشی‌ای تهیه کنید که حداقل حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت را داشته باشد و یا مجهز به اسلات MicroSD برای افزایش فضای ذخیره سازی باشد.

بازی کردن از جمله پردازش‌های سنگین است که در کنار صفحه نمایش‌های بزرگ و نرخ بروزرسانی بالا، انرژی بسیار بالایی هم مصرف می‌کند. در نتیجه، توصیه می‌شود باتری که حداقل ظرفیت حدود ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت (mAh) را دارد تهیه کنید، تا به مدت طولانی و بدون نگرانی از تخلیه باتری، در دنیای پر هیجان بازی‌ها حضور داشته باشید.


گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco C40

پوکو C40 شیائومی، از چیپست یازده نانومتری JLQ JR510 بهره می‌برد. این تراشه توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در حد و اندازه یک گوشی میان‌رده در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی دارد. همچنین، از Mali-G57 MC1 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

شیائومی Poco C40 توانایی اجرای بازی‌های جدید را دارد اما برای اجرای بدون لگ و بهتر، پیشنهاد می‌کنیم که تنظیمات گرافیکی بازی‌ها را روی حالت low (پایین) قرار دهید. صفحه نمایش این گوشی، مجهز به پنل IPS LCD با ابعاد ۶.۷۱ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل است. نمایش ۲۶۸ پیکسل در اینچ، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت (شمع در متر مربع) و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، از دیگر قابلیت‌های این صفحه‌ نمایش است.

اما به دوربین پوکو C40 شیائومی بپردازیم. دوربین‌های قسمت پشتی این گوشی، شامل دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع لنز واید و ۲ مگاپیکسل سنسور تشخیص عمق تصویر است. طراحی ناچ واتردراپ با بریدگی قطره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل را در خود جای داده است.

قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم از دیگر قابلیت‌های سنسور دوربین اصلی این گوشی است. گوشی پوکو C40 به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود.

با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم موجود است. خوشبختانه گوشی پوکو C40، دارای درگاه کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

یکی از قدرتمند‌ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی گیمینگ، باتری با میزان ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت است که کمتر گوشی در این بازه قیمتی از چنین باتری قدرتمندی بهره برده است. این باتری همچنین، دارای فناوری شارژ سریع ۱۸ وات است.

این گوشی گیمینگ شیائومی در ابعاد ۹.۲ × ۷۶.۶ × ۱۶۹.۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۴ عرضه می‌شود، که به نسبت بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر وزن سنگین‌تری است. گوشی گیمینگ شیائومی پوکو C40 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج و حسگر مجاورت است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی مدل Poco C40

پردازنده: JLQ JR510
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MC1
صفحه‌ نمایش: IPS LCD
 ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل
۶.۷۱ اینچ
نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز
روشنایی ۴۰۰ نیت
فضای ذخیره سازی: ۳۲ و ۶۴ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۳ و ۴ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل لنز واید
۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل لنز واید
باتری: ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۲۰۴ گرم
قیمت: ۴ الی ۵ میلیون تومان ابعاد: ۹.۲ × ۷۶.۶ × ۱۶۹.۶
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل REDMI 10A

ردمی ۱۰A شیائومی از پردازنده‌ی مرکزی هلیو G25 شرکت مدیاتک (MediaTek Helio G25) بهره می‌برد که یک چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. این پردازنده برای اجرای بازی‌های سبک و متوسط مناسب است.

حضور پردازنده میان‌رده هلیو G25 شرکت مدیاتک به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 سبب شده تا این گوشی در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های پرکاربرد عملکرد خوبی داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی متشکل از پنل IPS LCD با ابعاد ۶.۵۳ اینچ و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل است.

شیائومی Redmi 10A به نسبت قیمتش صفحه‌ نمایش مناسبی با تراکم پیکسلی ۲۶۹ پیکسل در اینچ را دارد. این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را نیز دارد که وضوح تصویر مناسبی برای یک گوشی میان رده است.

گوشی ردمی ۱۰A تنها دارای یک سنسور دوربین در قسمت پشتی گوشی است در نتیجه اگر یک گوشی هوشمند با سنسور‌های دوربین متنوع می‌خواهید، این گوشی گزینه مناسبی برای شما نیست. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل از نوع عریض (wide) و سنسور دوربین سلفی هم با رزولوشن ۵ مگاپیکسل در بریدگی قطره‌ای شکل ناچ واتر دراپ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش قرار گرفته است.

تصاویر این گوشی گیمینگ ارزان، در روز قابل قبول خواهند بود اما در شب سنسور آن، جذب نور بالایی ندارد و نمی‌توان انتظار بالایی از این محصول داشت. گوشی ردمی ۱۰A به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود.

این گوشی را در نسخه‌های ۳۲ گیگابایت ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت رم ۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت رم ۶ گیگابایت می‌توان تهیه کرد.

خوشبختانه این گوشی گیمینگ خوش قیمت دارای درگاه کارت حافظه microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. گوشی ردمی ۱۰A دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و ۱۰ وات شارژ سیمی است.

در ابعاد ۹ × ۷۷ × ۱۶۴.۹ میلی‌‌متر و وزن ۱۹۴ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل REDMI 10A، دارای حسگرهای حسگر اثرانگشت، شتاب‌سنج و حسگر مجاورت است.

جدول مشخصات گوشی شیائومی مدل ردمی ۱۰A

پردازنده: MediaTek MT6762G Helio G25
(۱۲ نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: PowerVR GE8320
صفحه‌ نمایش: IPS LCD
۷۲۰ در ۱۶۵۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۵۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز
روشنایی ۴۰۰ نیت
فضای ذخیره سازی: ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری MIUI 12.5
رم: ۲، ۳، ۴ و ۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل (لنز واید) دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۹۴ گرم
قیمت: ۴ الی ۵ میلیون تومان ابعاد: ۹ × ۷۷ × ۱۶۴.۹
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO M5

پوکو M5 شیائومی از چیپست قدرتمند شش نانومتری هلیو G99 شرکت مدیاتک (MediaTek Helio G99) بهره می‌برد. این تراشه توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا دارد. همچنین، از Mali-G57 MC2 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO M5گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO M5

البته پیشنهاد می‌کنیم که تنظیمات گرافیکی بازی‌های خیلی سنگین را روی حالت LOW قرار دهید تا عملکرد روان و بدون لگ را شاهد باشید. صفحه نمایش این گوشی گیمینگ شیائومی به پنل IPS با ابعاد ۶.۵۸ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است.

پوکو M5 شیائومی، دارای تراکم پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در اینچ، روشنایی ۵۰۰ نیت (HBM) و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. چنین نرخ بروزرسانی سبب شده تا با صفحه‌ نمایشی بسیار روان و بدون لگ مواجه بشوید.

سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض، ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌ نمایش، سنسور دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پوکو M5، به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم موجود است.

خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۱۸ وات همراه با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. در ابعاد ۸.۹ × ۷۶.۱ × ۱۶۴ میلی‌متر و وزن ۲۰۱ عرضه می‌شود.

وزن ۲۰۱ گرمی، این گوشی شیائومی گیمینگ ارزان نسبت به گوشی‌های هوشمند دیگر سنگین‌تر است و به احتمال زیاد در استفاده طولانی مدت، کمی باعث اذیت و خستگی دست‌ها می‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل POCO M5 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی شیائومی مدل POCO M5

پردازنده: MediaTek MT8781 Helio G99
(۶ نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MC2
صفحه‌ نمایش: IPS LCD
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۵۸ اینچ
نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز
روشنایی ۵۰۰ نیت (HBM)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۴ و ۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل لنز واید
۲ مگاپیکسل لنز ماکرو
۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۲۰۱ گرم
قیمت: ۵ الی ۷ میلیون تومان ابعاد: ۸.۹ × ۷۶.۱ × ۱۶۴
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 11 Global

ردمی نوت ۱۱ شیائومی نسخه گلوبال از چیپست قدرتمند شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G شرکت کوالکام بهره می‌برد. این تراشه توانایی ارائه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های سنگین با گرافیک بالا دارد. همچنین، از Adreno 610 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 11 Globalگوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 11 Global

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل AMOLED با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش ردمی نوت ۱۱، تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در اینچ، روشنایی ۷۰۰ نیت (Typ) و ۱۰۰۰ نیت (Peak) و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است.

چنین نرخ بروزرسانی سبب شده تا با صفحه‌ نمایشی بسیار روان و بدون لگ مواجه بشوید. اکثر گوشی‌های میان رده دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز هستند. اما به دوربین ردمی نوت ۱۱ شیائومی بپردازیم.

۵۰ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولترا واید، ۳ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی نوت ۱۱ به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ که قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم موجود است.

خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ وات همراه با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. تقریبا در یک ساعت شارژ این گوشی کامل می‌شود.

در ابعاد ۸.۱ × ۷۳.۹ × ۱۵۹.۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۹ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 11 Global دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11 Global

پردازنده: Snapdragon 680 4G
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 610
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۴۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز
روشنایی ۷۰۰ نیت (Typ)
۱۰۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
قابل ارتقاء به اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۴ و ۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل لنز واید
۸ مگاپیکسل لنز اولتر اواید
۲ مگاپیکسل لنز ماکرو
۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل لنز واید
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۹ گرم
قیمت: ۷ الی ۹ میلیون تومان ابعاد: ۸.۱ × ۷۳.۹ × ۱۵۹.۹
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

ردمی نوت ۱۲ شیائومی ۴G شیائومی از چیپست قدرتمند شش نانومتری اسنپدراگون ۶۸۵ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 610 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 12 4Gگوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

صفحه نمایش این گوشی گیمینگ شیائومی به پنل امولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی نوت ۱۲ تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ، روشنایی ۴۵۰ نیت (Typ)، ۷۰۰ نیت (HBM) و ۱۲۰۰ نیت (Peak) و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است.

این صفحه‌ نمایش کیفیت تصویر بسیار بالا و روانی را ارائه می‌کند و از طرفی در شرایط نوری متنوع هم وضوح تصویر بسیار خوبی دارد. نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز این گوشی سبب شده تا با صفحه‌نمایشی بسیار روان و بدون لگ مواجه بشوید. اما به دوربین ردمی نوت ۱۲ شیائومی بپردازیم.

شامل ۵۰ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولترا واید و ۳ مگاپیکسل لنز ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی نوت ۱۲ به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم موجود است.

خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و پشتیبانی از فناوری شارژ ۳۳ وات، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند است.

در ابعاد ۷.۹ × ۷۶ × ۱۶۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۳ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 12 4G

پردازنده: Snapdragon 685
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 610
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
روشنایی ۴۵۰ نیت (Typ)
۷۰۰ نیت (HBM)
۱۲۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۳
عرضه با رابط کاربری MIUI 14
رم: ۴، ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۵۰ مگاپیکسل لنز واید
۸ مگاپیکسل لنز اولتر اواید
۲ مگاپیکسل لنز ماکرو
دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل لنز واید
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۸۳ گرم
قیمت: ۷ الی ۱۰ میلیون تومان ابعاد: ۷.۹ × ۷۶ × ۱۶۵
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10

ردمی نوت ۱۰ شیائومی شیائومی از چیپست قدرتمند یازده نانومتری اسنپدراگون ۶۷۸ شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 612 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل سوپر امولد (SUPER AMOLED) با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر ردمی نوت ۱۰ شیائومی تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل در اینچ و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است. اما به دوربین ردمی نوت ۱۰ شیائومی بپردازیم.

۴۸ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولتراواید، ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی گیمینگ ردمی نوت ۱۰ به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ که قابل ارتقاء به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 14 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم موجود است.

خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است. این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ وات همراه با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. تقریبا در ۷۴ دقیقه شارژ این گوشی کامل می‌شود.

در ابعاد ۸.۳ × ۷۴.۵ × ۱۶۰ میلی‌متر و وزن ۱۷۸.۸ عرضه می‌شود. همان‌طور که اشاره شد وزن این گوشی ۱۷۸.۸ گرم که در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10

پردازنده: Snapdragon 678
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 612
صفحه‌ نمایش: Super AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۴۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز
روشنایی ۴۵۰ نیت (Typ)
۷۰۰ نیت (HBM)
۱۲۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
قابل ارتقاء به اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 14
رم: ۴ و ۶ گیگابایت
دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل لنز واید
۸ مگاپیکسل لنز اولترا واید
۲ مگاپیکسل لنز ماکرو
۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق
دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل لنز واید
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۸.۸ گرم
قیمت: ۷ الی ۱۰ میلیون تومان ابعاد: ۸.۳ × ۷۴.۵ × ۱۶۰
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی ارزان مدل Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی از چیپست قدرتمند هشت نانومتری اسنپدراگون ۷۳۲G شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 618 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Proگوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل امولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از ویژگی‌های دیگر نمایشگر ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی توانایی نمایش ۳۹۵ پیکسل در اینچ، توانایی پشتیبانی از فناوری HDR10 و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت (nits) است.

صفحه‌ نمایش ردمی نوت ۱۰ پرو، دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز که سبب خواهد شد تا نمایشگر عملکرد بسیار خوبی در نمایش ویدیو‌ها و گیم‌پلی‌ها ارائه کند. اسنپدراگون ۷۳۲G به همراه ۱۲۰ هرتز همراه امکان اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، آسفالت ۹ و Real Racing 3 را به خوبی فراهم می‌کند و عملکرد بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد.

اما به دوربین ردمی نوت ۱۰ پرو به عنوان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی بپردازیم. ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)، ۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)، ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم موجود است.

این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ وات همراه با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت است. در ابعاد ۸.۱ × ۷۶.۵ × ۱۶۴ میلی‌متر و وزن ۱۹۳ گرم عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

جدول مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

پردازنده: Snapdragon 732G
(هشت نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 618
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
حداکثر روشنایی ۴۵۰ (Typ)
تا ۱۲۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴، ۱۲۸
و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱،
قابل ارتقاء به اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 12
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۵ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۹۳ گرم
قیمت: ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان ابعاد: ۸.۱ × ۷۶.۵ × ۱۶۴
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل REDMI NOTE 11S

ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی از پردازنده‌ی مرکزی هشت‌ هسته‌ای هلیو G96 شرکت مدیاتک (MediaTek Helio G96) با معماری ۱۲ نانومتری بهره می‌برد. همچنین، از Mali-G57 MC2 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود. این پردازنده توانایی ارائه عملکرد خوبی در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های محبوب دارد.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل REDMI NOTE 11Sگوشی گیمینگ شیائومی مدل REDMI NOTE 11S

صفحه نمایش این گوشی شیائومی متشکل از پنل اولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. همچنین این نمایشگر، حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت (HBM) و ۱۰۰۰ نیت (Peak) و نرخ بروزرسانی ۹۰ هرتز را نیز ارائه می‌کند.

۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)، ۸ مگاپیکسل (لنز اولتراواید)، ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو و ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر، سنسور‌های دوربین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

ردمی نوت ۱۱ اس را در نسخه‌های ۶۴ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم می‌توان تهیه کرد. خوشبختانه این گوشی دارای درگاه کارت حافظه اختصاصی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

ردمی نوت ۱۱ اس دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. مجهز به تکنولوژی شارژ سریع ۳۳ وات که توانایی شارژ صفر تا صد درصدی باتری این گوشی را در مدت زمان ۵۸ دقیقه دارد.

این گوشی به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست.

در ابعاد ۸.۱ × ۷۳.۹ × ۱۵۹.۹ میلی‌متر و وزن ۱۷۹ عرضه می‌شود. همان‌طور که اشاره شد وزن این گوشی ۱۷۹ گرم که در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود.

جدول مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی

پردازنده: MediaTek Helio G96
(۱۲ نانومتر) هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Mali-G57 MC2
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۴۳ اینچ
نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز
روشنایی ۷۰۰ نیت (HBM)
روشنایی ۱۰۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل  (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۷۹ گرم
قیمت: ۹ الی ۱۰ میلیون تومان ابعاد: ۸.۱ × ۷۳.۹ × ۱۵۹.۹
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Pro

پوکو ایکس ۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی است که با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰، بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا را به خوبی اجرا می‌کند. همچنین، از Adreno 640 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Proگوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X3 Pro

صفحه نمایش این گوشی شیائومی دارای پنل IPS LCD با ابعاد ۶.۶۷ اینچ، رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ است. همچنین، این صفحه نمایش توانایی ارائه حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را نیز دارد که وضوح تصویر مناسبی برای یک گوشی میان رده است.

دوربین پوکو X3 پرو، ترکیبی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید)، فوق عریض ۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)، ۵ مگاپیکسل لنز ماکرو، ۲ مگاپیکسل لنز تشخیص عمق تصویر و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها قادر هستند ویدیوی ۴K را ثبت و ضبط کنند و از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند.

پوکو ایکس ۳ پرو با حافظه‌های ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. خوشبختانه این گوشی گیمینگ خوش قیمت دارای درگاه کارت حافظه MicroSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی است.

این گوشی گیمینگ اقتصادی، دارای باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۳۳ وات است. اما وزن بالای ۲۱۵ گرمی این گوشی هوشمند ممکن در جلسات بازی طولانی، خسته کننده باشد.

مزیت مهم این گوشی سیستم خنک‌کننده‌ی مایعی است که در آن تعبیه شده است. این گوشی شیائومی، دارای استاندارد IP53 برای محافظت در برابر گرد و غبار است. X3 پرو به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 عرضه می‌شود.

همچنین، حسگرهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما را نیز دارد. Poco X3 Pro، با توجه به قیمتش صفحه‌نمایش، بلندگوها، باتری، شارژ و حتی دوربین بسیار خوبی دارد. پوکو ایکس ۳ پرو یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ اقتصادی شیائومی با چیپستی قدرتمند است.

جدول مشخصات گوشی پوکو X3 پرو شیائومی

پردازنده: Qualcomm Snapdragon 860G
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 640
صفحه‌ نمایش: IPS LCD
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
روشنایی ۴۵۰ نیت
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۱
عرضه با رابط کاربری MIUI 12.5
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
۲ مگاپیکسل (تشخیص عمق تصویر)
دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۲۱۵ گرم
قیمت: ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان ابعاد: ۹.۴ × ۷۶.۸ × ۱۶۵.۳
میلی‌‌متر

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X5

پوکو X5 شیائومی از چیپست قدرتمند شش نانومتری اسنپدراگون ۶۹۵ ۵G شرکت کوالکام بهره می‌برد. همچنین، از Adreno 619 برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کند که منجر به اجرای بی‌مشکل بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی می‌شود.

گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X5گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X5

صفحه نمایش این گوشی شیائومی به پنل امولد (AMOLED) با ابعاد ۶.۶۷ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر پوکو X5 شیائومی تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در اینچ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است.

نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز صفحه‌ نمایشی روان و بدون لگ را با خود به‌ همراه دارد که عملکرد بهتری در اجرای بازی‌ها و نمایش ویدیو‌ها ارائه می‌کند. اما به دوربین پوکو X5 شیائومی بپردازیم.

۴۸ مگاپیکسل لنز واید، ۸ مگاپیکسل لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسل لنز ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه این گوشی میان‌رده را تشکیل داده‌اند. در بریدگی دایره‌ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه‌نمایش، سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی پوکو X5 به‌ صورت پیش‌فرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه می‌شود. با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم موجود است.

این گوشی گیمینگ دارای فناوری شارژ سریع ۳۳ وات همراه با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. در ابعاد ۸ × ۷۶.۲ × ۱۶۵.۹ میلی‌متر و وزن ۱۸۹ عرضه می‌شود، وزن این گوشی در استفاده طولانی مدت یا گیم پلی‌های طولانی باعث اذیت دست‌ها نمی‌شود. گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X5 دارای حسگرهای اثرانگشت، شتاب‌سنج، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز هست. 

جدول مشخصات گوشی گیمینگ شیائومی مدل Poco X5

پردازنده: Snapdragon 695 5G
هشت هسته‌ای
پردازنده گرافیکی: Adreno 619
صفحه‌ نمایش: AMOLED
۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل (۲۰:۹)
۶.۶۷ اینچ
پشتیبانی از HDR10
نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز
روشنایی ۷۰۰ نیت (HBM)
۱۲۰۰ نیت (Peak)
فضای ذخیره سازی: ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت
سیستم عامل (OS): اندروید ۱۲
عرضه با رابط کاربری MIUI 13
رم: ۶ و ۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۴۸ مگاپیکسل (لنز واید)
۸ مگاپیکسل (لنز اولترا واید)
۲ مگاپیکسل (لنز ماکرو)
دوربین سلفی: ۱۳ مگاپیکسل
(لنز واید)
باتری: ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت وزن: ۱۸۹ گرم
قیمت: ۹ الی ۱۴ میلیون تومان ابعاد: ۸ × ۷۶.۲ × ۱۶۵.۹
میلی‌‌متر

نتیجه گیری خرید بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ارزان

 گوشی‌های گیمینگ ارزان شیائومی با تنوع محصولات، قدرت فنی برجسته، و قیمت مناسب، انتخابی هوشمندانه برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی هستند. با این گوشی‌ها، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و با کیفیت را به دست خواهید آورد که به هر دلیلی از دست ندهید. در این سری از راهنمای خرید گوشی به معرفی بهترین گوشی گیمینگ شیائومی ارزان پرداختیم.

آیا گوشی‌های گیمینگ شیائومی ارزش دارند؟

هر یک از مدل‌های گوشی گیمینگ شیائومی، با قدرت فنی برجسته، طراحی متفاوت و قیمت مناسب، ارائه‌دهنده تجربه‌ای منحصر به فرد برای کاربران با بودجه محدود می‌باشد. هر کدام از گوشی‌های شیائومی را که انتخاب کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برای آن کمتر از یک گوشی مشابه از برندی مانند سامسونگ هزینه کرده‌اید. حداقل در بیشتر موارد.

تفاوت بین برندهای مختلف گوشی گیمینگ شیائومی در چیست؟

محصولات شیائومی شامل گوشی‌های مختلفی هستند که به نیازهای گوناگون کاربران پاسخ می‌دهند. برندهای مانند Redmi که سری مقرون به صرفه‌تر، سری Black Shark که تمرکز آن بر روی گیمینگ، و برند اقتصادی Poco، هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند. این تنوع، به کاربران این امکان را می‌دهد که بر اساس نیازها و سلیقه خود، بهترین گوشی را انتخاب کنند.

گوشی‌های شیائومی از چه نرم افزاری استفاده می‌کنند؟

تمامی گوشی‌های شیائومی سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کنند. رابط کاربری MIUI، یک رابط کاربری سفارشی از سوی شیائومی، به کاربران امکانات ویژه و تجربه کاربری منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

گوشی گیمینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی‌های گیمینگ شیائومی با ویژگی‌های برجسته شناخته می‌شوند. این ویژگی‌ها شامل تراشه‌های قدرتمند، شارژدهی بالا، صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا و نرخ تازه سازی مناسب، مشخصات سخت افزاری قوی و رم کافی، سیستم خنک‌کننده مناسب و استفاده از نسخه‌های به‌روز سیستم‌‌‌‌ عامل اندروید می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث تجربه‌ی بازی فوق‌العاده و لذت‌بخشی می‌شود و این گوشی‌ها را گزینه ایده‌آلی برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی می‌سازد.


منبع: https://digiato.com/game/%D9%88%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *