بهترین ۱۵ هدیه لحظه آخری کریسمس برای سال ۲۰۲۳

تعطیلات نزدیک است و شما ممکن است یک مقدار کمی بیشتر از آنچه که بخواهید از خرید خود عقب مانده باشید. ما شما را سرزنش نمی‌کنیم – بین جمع‌های خانوادگی و عجله نهایی کار قبل از شروع PTO، پیدا کردن زمان برای رفتن به فروشگاه برای انتخاب هدایا دشوار است. و هنگامی که به آنجا رسیدید، می توانید قفسه های نیمه خالی و انتخاب های بسیار کمی پیدا کنید. اما به همین دلیل است که ما اینترنت داریم: شما هنوز هم برای خرید آنلاین هدایای تعطیلات فرصت دارید.

USPS، یو پی اس و فدرال اکسپرس مهلت‌های ارسال تعطیلات خود را برای سال ۲۰۲۳ تعیین کرده‌اند: اقلام خود را تا ۱۶ دسامبر از طریق USPS ارسال کنید تا قبل از کریسمس با خیال راحت به مقصد برسند، در حالی که FedEx و UPS به ترتیب مهلت‌های ۱۵ و ۱۸ دسامبر برای حمل استاندارد دارند. در این مرحله از بازی، توصیه می‌کنیم هدایای کوچک و مقرون به صرفه‌ای را انتخاب کنید که به سرعت ارسال می‌شوند تا زمان زیادی داشته باشید تا آنها را به خوبی بپیچید و به نظر برسد که از ابتدا همه چیز را به خوبی برنامه‌ریزی کرده‌اید. در اینجا بهترین هدایای کریسمس لحظه آخری است که می توانید همین الان دریافت کنید و هنوز هم قبل از تعطیلات به موقع داشته باشید.

Amazon Echo Dot با ساعت

فریلنسرها

شارژر قابل حمل Anker 511

JLab Go Air Pop

چراغ های هوشمند تی پی لینک کاسا

کیف پول تلفن PopSocket

دوشاخه هوشمند آمازون

UE Wonderboom 3

لیوان یخ استنلی

پاوربانک مغناطیسی Anker (10000 میلی آمپر ساعت)

Apple AirTag

کاشی میت

دوربین Mini Pan-Tilt چشمک زن

۸ Bitdo Pro 2

Premium Plus قابل شنیدن

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-15-last-minute-christmas-gifts-for-2023-140037362.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-15-last-minute-christmas-gifts-for-2023-140037362.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *