به‌روزرسانی‌های سپتامبر سامسونگ با سری گلکسی S23 شروع می‌شود

به‌روزرسانی‌های سپتامبر سامسونگ با سری گلکسی S23 شروع می‌شود

آخرین به روز رسانی دستگاه های سامسونگ برای ماه سپتامبر آغاز شده است. از آنجایی که فهرست دستگاه‌هایی که هنوز از سامسونگ پشتیبانی می‌شوند بسیار طولانی است، ما کل فهرست دستگاه‌هایی را که این آخرین نسخه را دریافت می‌کنند، در طول ماه پیگیری خواهیم کرد.

دور اول به‌روزرسانی‌های سپتامبر برای سری Galaxy S23 است، به طوری که شامل Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra می‌شود. از آپدیت ماه گذشته سامسونگ در ماه آگوست با جهش به One UI 5.1.1، برای این سری یک مورد بزرگ بوداین نرم افزار جدید فقط به عنوان یک وصله امنیتی لیست شده است.

ورایزون، اولین کسی است که یک پست را ارسال می کند تغییرات، می گوید که این به روز رسانی “به روزترین وصله های امنیتی اندروید را در دستگاه شما ارائه می دهد.” ما این را پس از به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر سامسونگ، که هنوز انجام نداده اند، به روز خواهیم کرد.

در اینجا برخی از بیلدهای جدید سپتامبر سامسونگ آورده شده است:

  • Galaxy S23 Ultra: S918USQS1AWHD
  • Galaxy S23+: S916USQS1AWHD
  • گلکسی اس ۲۳: S911USQS1AWHD

چه چیز دیگری در مورد این به روز رسانی جدید وجود دارد؟ زیاد نیست متاسفانه موضوع این است که سامسونگ در حال کار بر روی One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ و نسخه جدید است Galaxy S23 در حال حاضر در حال آزمایش بتا آن است. این به‌روزرسانی بزرگ بعدی است که انتظار داریم. تعجب نکنید اگر همه دستگاه‌های ماه گذشته این وصله امنیتی کوچک و مشابه را قبل از رسیدن به‌روزرسانی بزرگ One UI دریافت کنند.

برای بررسی به‌روزرسانی‌ها در تلفن سامسونگ، به تنظیمات > به‌روزرسانی‌های سیستم > بررسی به‌روزرسانی‌های سیستم بروید.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/06/samsung-september-updates-available-download-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *