به‌روزرسانی‌های Verizon Pixel 8 برای ماه دسامبر به طور خلاصه در اینجا منتشر شد

وقتی گوگل هفته گذشته آپدیت بزرگ ماه دسامبر را برای دستگاه های پیکسل منتشر کرد، آنها فقط یک شماره ساخت واحد را اعلام کرد برای همه تلفن‌ها، تاشوها و تبلت‌های پشتیبانی‌شده. ما فرض را بر این گذاشتیم که به این معنی است که آنها برای این به‌روزرسانی به جای ساخت‌های مختلف بسته به اپراتور، تنها یک بیلد دارند. همانطور که مشخص است، افراد Verizon با پیکسل ۷ تا پیکسل ۸ پرو از سرگرمی کنار گذاشته شده‌اند و در واقع ساخت خودشان را داده‌اند، که ممکن است از امروز عرضه شود یا نباشد.

گوگل بیلدهای جدید را اواخر امروز پست کرد، که مطابق با بیلدهای تغییراتی است که هفته گذشته Verizon ارسال کرد. در عرض حدود ۳۰ دقیقه پس از ارسال هر دو فایل تصویر کارخانه و OTA برای این بیلدهای مخصوص Verizon، Google آنها را حذف کرد و هنوز در زمان این پست در سایت فعال نیستند. عجیب است زیرا ورایزون حداقل از ۷ دسامبر از این بیلدها مطلع بوده و حتی گفته است که در آن زمان در دسترس بوده اند، با این حال نظرات ما به وضوح نشان می دهد که مردم ورایزون آن به روز رسانی ها را ندیده اند.

برای کسانی که گوشی‌های Verizon زیر را دارند، به‌روزرسانی‌های مورد انتظار در اینجا آمده است، مگر اینکه چیز دیگری تغییر کند:

  • Pixel 7: UQ1A.231205.015.A1
  • Pixel 7 Pro: UQ1A.231205.015.A1
  • Pixel 7a: UQ1A.231205.015.A1
  • Pixel Fold: UQ1A.231205.015.A1
  • Pixel 8: UQ1A.231205.015.A1
  • Pixel 8 Pro: UQ1A.231205.015.A1

اگر گوگل همه چیز را آماده کند، می‌توانیم هر لحظه این به‌روزرسانی‌ها را ببینیم، کاری که اوایل امروز انجام داد. با این حال، کشش سریع فایل ها جایی است که گیج کننده می شود. آیا گوگل باگ لحظه آخری را در بیلدهای Verizon پیدا کرده و به اشتباه آنها را پست کرده است؟ این عجیب به نظر می رسد که بدانیم بیلدها با آنچه ورایزون هفته گذشته به مشتریان گفته بود مطابقت دارند. آیا کسی به سادگی اسلحه را پرش کرده و فایل ها را قبل از اینکه قرار باشد ارسال کند؟ شاید؟

امیدوارم فردا بیشتر بدانیم در هر صورت، افرادی که Pixel 7 یا Pixel 8 یا Pixel Fold در Verizon دارند، در نهایت طی چند روز آینده شاهد اقداماتی خواهند بود.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/11/google-posts-then-pulls-verizon-pixel-8-pixel-7-updates-for-december/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *