به‌روزرسانی تسلا می‌تواند به زودی هشدارهای ناوبری و دوربین سرعت مانند Waze را ارائه دهد

به نظر می رسد تسلا آماده است تا مجموعه کاملی از ویژگی های ناوبری جدید را در به روز رسانی نرم افزاری آتی منتشر کند که برای ۲۷ دسامبر برنامه ریزی شده است.

هکر تسلا سبز، که اغلب در حال کشف ویژگی های جدید تسلا در X (توئیتر سابق) یافت می شود، به دنبال کدی است که FSD Beta 11.4.8.1 را تامین می کند، که احتمالاً به روز رسانی را که قرار است در این فصل تعطیلات منتشر شود، اطلاع دهد. کافی است بگوییم، گرین چند جواهری کشف کرد.

در داخل کد، به نظر می‌رسد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های ناوبری Waze مانند وجود دارد که هدف آن حذف بخشی از فشار از رانندگی است. یکی از این ارتقاء بالقوه تسلا ناوبری، توانایی جدیدی برای تشخیص دوربین‌های سرعت ثابت و متحرک و دوربین‌های چراغ قرمز است.

به نقل از وب سایت یک برنامه تسلا نیستهکر گرین قبلاً این واقعیت را کشف کرده بود که تسلا همچنین در حال کار بر روی شناسایی پیشرفته اشیاء و گزارش‌های زنده است که می‌تواند در این به‌روزرسانی ظاهر شود یا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار ناوبری بعدی را وارد کند.

“وقتی تسلا مانع یا خطری را تشخیص می‌دهد، سایر تسلاها فوراً خطر را روی نقشه نشان می‌دهند. این جهش در اتصال برنامه‌هایی مانند Waze را که از کاربران می‌خواهد ساخت و ساز جاده یا خطرات را به صورت دستی از طریق برنامه وارد کنند، جهش می‌کند.” سایت اینترنتی گزارش شده است.

به نظر می‌رسد که راحتی در به‌روزرسانی آتی آن کلید خواهد بود، به‌نظر می‌رسد تسلا از تعدادی از ارائه‌دهندگان ناوبری در ارائه گزینه‌های مسیرهای جایگزین و مبتنی بر اطلاعات زنده پیروی خواهد کرد.

به گفته Not A Tesla App، این گزینه شامل گزینه «اجتناب از ساخت و ساز در مسیر» است، در حالی که قابلیت فعال یا غیرفعال کردن مانورهای دور برگشت را در گزینه‌های مسیریابی اضافه می‌کند.

دیگر از رانندگی خواب آلود خبری نیست

به‌روزرسانی تسلا می‌تواند به زودی هشدارهای ناوبری و دوربین سرعت مانند Waze را ارائه دهد

(اعتبار تصویر: تسلا)

در نهایت، به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی باعث بهبود قابلیت‌های نظارت بر راننده تسلا نیز می‌شود. در اینجا، یک دوربین کابین به طور مداوم توجه راننده را هنگام استفاده از حالت خلبان خودکار و حالت بتا کامل خودران، بررسی می کند تا ببیند آیا حواس راننده پرت شده است، توجهی به جاده ندارد یا حتی خوابیده است.

در حقیقت، X کاربر سبز پیشنهاد کرد که برخی از مالکان تسلا در تلاش برای نادیده گرفتن آن، تصویر ثابتی را جلوی دوربین کابین می‌چسبانند. این به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌تواند با دقت بیشتری رفتار انسان را برای جلوگیری از این سناریو مشخص کند.

بالاخره تسلا هست درگیر چندین پرونده قضایی پیرامون عملکرد و قوانین قانونی بعدی ویژگی های رانندگی خودران آن. هر کاری که می‌تواند انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که در چارچوب پارامترهای قانونی کار می‌کند و مطمئن می‌شود که عقب‌نشینی با راننده فقط به علت آن و هرگونه پرونده حقوقی احتمالی آینده کمک می‌کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/vehicle-tech/hybrid-electric-vehicles/tesla-update-could-soon-deliver-waze-like-navigation-and-speed-camera-warnings

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *