به‌روزرسانی جدید اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۳ باگ قابل توجه پیکسل را برطرف می‌کند

نسخه بتای اندروید ۱۴ QPR1 جدید این هفته با انتشار QPR1 بتای ۲٫۱ در راه است. این یک رفع اشکال کوچک است و نه نسخه بتا ۳، اما همچنان باید سعی کنید آن را در تلفن Pixel پشتیبانی‌شده خود به‌روزرسانی کنید تا چند مورد شکسته یا مشکل‌ساز را از بین ببرید.

مانند نسخه‌های قبلی، این به‌روزرسانی اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۲٫۱ برای پیکسل ۵a در دسترس است. از طریق پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو جدید. برای کسانی که Pixel Fold و Pixel Tablet دارند، این به‌روزرسانی برای شما نیز وجود دارد.

موارد جدید در Android 14 QPR1 Beta 2.1

از آنجایی که این یک به‌روزرسانی X.1 است، نباید هیچ تغییر عمده‌ای ایجاد شود، اما ما رفع اشکال زیر را از طرف Google داریم:

  • رفع مشکلات مربوط به احراز هویت بیومتریک، مانند مشکلی که گاهی اوقات مانع از فعال شدن حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر می‌شود، در حالی که ویژگی‌های نمایشگر همیشه روشن فعال هستند.
  • رفع مشکلی که در برخی موارد پس از تعویض سیم کارت در دستگاه، دستگاه نمی توانست به سرویس تلفن همراه متصل شود.
  • مشکلات مختلفی را که بر ثبات و عملکرد سیستم تأثیر می گذاشتند، رفع کرد.

آپدیت اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۲٫۱ را دانلود کنید

تاریخ انتشار: ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳
ساخت: U1B2.230922.010
پشتیبانی از شبیه ساز: x86 (64 بیتی)، ARM (v8-A)
سطح وصله امنیتی: اکتبر ۲۰۲۳
خدمات گوگل پلی: ۲۳٫۳۲٫۱۷

آیا می خواهید آزمایش بیلدهای بتای Android 14 QPR1 را شروع کنید؟ در زیر، ما پیوندهایی به تصویر کارخانه و فایل‌های OTA داریم تا مردم را به روش قدیمی به‌روزرسانی کنیم، اما برای به‌روزرسانی نیازی به رفتن به آن مسیر ندارید. در واقع، احتمالاً نباید آن مسیر را طی کنید، مگر اینکه در آن زمینه تجربه داشته باشید. شما همیشه می توانید در برنامه بتا اندروید ثبت نام کنید (اینجا) و از این طریق به روز رسانی را از طریق هوا دریافت کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند از دستورات خط فرمان و دستورات adb اجتناب کنند، این کار را انجام دهند. گوگل باید به زودی به‌روزرسانی را از طریق برنامه بتا اندروید آغاز کند.

دانلود اندروید ۱۴ QPR1 بتا ۲٫۱: تصاویر کارخانه | تصاویر OTA


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/19/android-14-qpr1-beta-2-1-update-released-for-pixel-devices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *