به‌روزرسانی ماه آوریل Google Pixel گم شده شما بالاخره اینجاست

زمانی که ما یک هفته پیش از همه پرسید اگر به‌روزرسانی ماه آوریل Google Pixel با آنها خوب رفتار می‌کرد، ما این کار را انجام دادیم زیرا می‌خواستیم بررسی کنیم که آیا همه آن را دریافت کرده‌اند. ده‌ها گزارش در آن زمان وجود داشت که نشان می‌داد دارندگان پیکسل ۷ و پیکسل ۸ با سرویس AT&T اصلاً این به‌روزرسانی را نمی‌بینند، اما گوگل حتی کلمه‌ای نگفته بود. اکنون ۱۷ آوریل است و یک ساخت جدید برای آن دستگاه ها وارد شده است و امیدواریم برای کسانی باشد که در چند هفته گذشته بدون موفقیت آن را بررسی کرده اند.

ساخت جدید Pixel 7، Pixel 7 Pro، Pixel 7a، Pixel 8 و Pixel 8 Pro با نام AP1A.240405.002.B1 فهرست شده است. گوگل یک بار دیگر مشخص نکرد که این بیلد برای چه کسی است و فقط امروز بدون نظر آن را در تصویر کارخانه و صفحات OTA خود پست کرد.

بنابراین، چون به کمک شما نیاز داریم، آیا می‌توانید گوشی Pixel 7 یا Pixel 8 خود را بردارید و به‌روزرسانی را بررسی کنید؟ به ما اطلاع دهید اگر به روز رسانی در نهایت اینجا است. در اینجا همچنین امیدواریم که مشکلات شبکه که بسیاری از افراد از زمان به‌روزرسانی ماه مارس داشته‌اند را برطرف کند.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/17/google-posts-new-april-update-build-for-pixel-7-and-pixel-8-hopefully-for-those-missing-it/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *