به‌روزرسانی مسنجر فیسبوک، رمزگذاری سرتاسر پیش‌فرض را برای چت‌ها و تماس‌ها تنظیم می‌کند

امروز متا از چیزی که می نامد رونمایی کرد "بزرگترین مجموعه پیشرفت های مسنجر از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۱٫" اول از همه، رمزگذاری انتها به انتها اکنون یک پیش‌فرض برای چت‌ها و تماس‌های خصوصی در مسنجر و فیس‌بوک است، به این معنی که ارتباطات ایمن شما نمی‌تواند توسط دیگران جاسوسی شود – ظاهراً حتی خود متا. پس از به‌روزرسانی، مسنجر از کاربران می‌خواهد که یک پین تنظیم کنند، در صورتی که بعداً نیاز به بازیابی پیام‌ها در دستگاه جدید داشته باشند. انتشار جهانی ممکن است چند ماه طول بکشد، زیرا این برنامه بیش از یک میلیارد کاربر دارد.

رمزگذاری انتها به انتها در سال ۲۰۱۶ به یک گزینه برای مسنجر تبدیل شد، اما متا بدیهی است که تلاش های امنیتی خود را افزایش می دهد – یک حرکت معقول با توجه به این شرکت. دیگر اخیر رسوایی ها، بخصوص با محتوای شکار کودک. متا اضافه کرد که "تحویل آن سال ها طول کشیده است، زیرا ما برای درست کردن آن وقت صرف کرده ایم،" و همچنین "برای بازسازی ویژگی های مسنجر از ابتدا."

به‌روزرسانی مسنجر فیسبوک، رمزگذاری سرتاسر پیش‌فرض را برای چت‌ها و تماس‌ها تنظیم می‌کند
متا

علاوه بر مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید حریم خصوصی، ایمنی و کنترل، مسنجر کیفیت تصویر بهبودیافته‌ای را برای عکس‌ها و ویدیوها دریافت می‌کند. متا می‌گوید که در حال حاضر در حال آزمایش اشتراک‌گذاری رسانه‌های HD با یک گروه آزمایشی کوچک، قبل از انتشار آن است "در ماه های آینده" مسنجر همچنین ابزارهای مفید دیگری را دریافت می کند که ظاهراً از واتس اپ الهام گرفته شده است، یعنی ویرایش پیام (تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال)، گزینه های سرعت پخش پیام صوتی، ادامه پخش پیام صوتی خارج از چت یا برنامه، کنترل رسیدهای خواندن و پیام های ناپدید شده ( پس از ۲۴ ساعت؛ این اکنون برای همه چت ها در دسترس است زیرا رمزگذاری انتها به انتها به صورت پیش فرض تبدیل شده است).

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/facebook-messenger-update-sets-default-end-to-end-encryption-for-chats-and-calls-032841879.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/facebook-messenger-update-sets-default-end-to-end-encryption-for-chats-and-calls-032841879.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *