به‌روزرسانی ۱.۶ مورد انتظار Stardew Valley در ماه مارس برای رایانه شخصی منتشر می‌شود

Stardew Valley امروز هشتمین سالگرد خود را جشن می گیرد (بله، من هم نمی توانستم آن را باور کنم) و توسعه دهنده Eric “ConcernedApe” Barone این مناسبت را با اعلام تاریخ انتشار برای به روز رسانی ۱٫۶ سیم کارت محبوبش که مشتاقانه منتظرش بودیم – که در راه است، مشخص کرده است. به رایانه شخصی در ۱۹ مارس، با عرضه کنسول و موبایل که “در اسرع وقت” دنبال می شود.

به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley در دست ساخت است در ژوئن ۲۰۲۲، زمانی که بارون هشدار داد که دامنه آن نسبتاً متوسط ​​است و “بیشتر بر روی اصلاح تمرکز دارد”. با این حال، از آن زمان تاکنون، بارون به طور قابل توجهی افزایش یافته است تایید می کند این یک جشنواره بزرگ جدید و دو جشنواره کوچک جدید، آیتم های جدید و دستور العمل های کاردستی، خطوط دیالوگ جدید، نوع مزرعه جدید، محتوای جدید در اواخر بازی، لباس های زمستانی برای روستاییان، یک سینه جدید بزرگتر، ۸ نفره مشترک به ارمغان خواهد آورد. عملیات در رایانه شخصی، به علاوه – مهمتر از همه – کلاه برای گربه و سگ.

دقیقا یک ماه پیش همین امروز بود که بارون آخرین گزارش پیشرفت را به اشتراک گذاشت در توسعه ۱٫۶، نشان می دهد که او “با افزودن محتوای جدید جدید تمام شده است” و اینکه “قطعا” امسال منتشر خواهد شد – و ما اکنون تاریخ دقیقی برای علامت گذاری در تقویم خود داریم.


به‌روزرسانی ۱.۶ مورد انتظار Stardew Valley در ماه مارس برای رایانه شخصی منتشر می‌شودتریلر Stardew Valley


Stardew Valley امروز هشت ساله شد و این هم تریلر اصلی آن.

بارون در یک مقاله نوشت: «این هشتمین سالگرد Stardew Valley است پیام جشن به اشتراک گذاشته شده در شبکه های اجتماعی امروز. “از شما برای همه پشتیبانی در طول این سال ها متشکرم! امروز تاریخ انتشار PC برای به روز رسانی ۱٫۶ را اعلام می کنم: ۱۹ مارس. کنسول و موبایل در اسرع وقت دنبال خواهند شد.”

بارون ادامه داد: “با یک به روز رسانی جدید در افق، یک تور کنسرت در سراسر جهان در حال انجام است، یک کتاب آشپزی رسمی به زودی منتشر می شود، و اکنون بیش از ۳۰ میلیون نسخه فروخته شده است. به بازیکنان (شما!) که همه اینها را ممکن کردید.”

کمی بیش از چهار سال از آن زمان می گذرد راه اندازی به روز رسانی محتوای اصلی قبلی Stardew Valleyپس از آن بارون پروژه بعدی خود را اعلام کرد, Haunted Chocolatier – پیچ و تاب تیره‌تر و خارق‌العاده‌تر در Stardew Valley که شامل «شکلات ارواح جن زده جادویی» در میان چیزهای دیگر است. با این حال، در آوریل گذشته، بارون فاش کرد او از Haunted Chocolatier “در حال استراحت” بود برای تمرکز روی به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley و با توجه به اینکه تاریخ انتشار ۱۹ مارس آن در حال نزدیک شدن است، Barone نتیجه گیری“حالا، به کار برگرد. سه هفته دیگر می بینمت.”


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valleys-long-awaited-16-update-gets-march-release-date-on-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *