به‌روزرسانی ۱٫۴۳ Gran Turismo 7 دارای سه رویداد جدید، ماشین‌های جدید و منوی کافه است – PlayStation.Blog

بازیکنان گرن توریسمو! به‌روزرسانی ۱٫۴۳* برای Gran Turismo 7 از چهارشنبه، ۲۸ فوریه، ساعت ۲۳:۰۰ PST / 29 فوریه در ساعت ۶:۰۰ به وقت گرینویچ / ۳:۰۰ بعد از ظهر JST در دسترس است.


به‌روزرسانی ۱٫۴۳ Gran Turismo 7 دارای سه رویداد جدید، ماشین‌های جدید و منوی کافه است – PlayStation.Blog

۳ ماشین جدید در این ماه اضافه شد

آئودی TTS کوپه ’۰۹

(می توان از برند مرکزی یا نمایندگی خودروهای دست دوم خریداری کرد)

یک مدل با عملکرد بالا به طرز تهاجمی از TT تکامل یافته است.

TTS نسخه با عملکرد بالا TT است که برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی در ژانویه ۲۰۰۸ معرفی شد. این پیشرانه ترکیبی از یک موتور توربو تزریق مستقیم ۲ لیتری با قدرت ۲۶۸٫۲ BHP @ 35.7 kgfm با یک موتور ۶ سرعته دستی یا گیربکس ۶ سرعته S-Tronic دوکلاچه. اگرچه این مدل دارای حجمی برابر با مدل استاندارد ۲ لیتری توربو است، اما TTS دارای بلوک موتور، پیستون و شاتون های سفارشی است و توربوشارژر برای افزایش عملکرد بهبود یافته است. این موتور ۷۱ اسب بخار قدرت بیشتر و ۷٫۲ کیلوگرم بر متر گشتاور بیشتر نسبت به واحد توربوی معمولی ۲ لیتری در مدل هایی مانند ۲٫۰ TFSI کواترو تولید می کند. در نتیجه، شتاب ۰-۶۲٫۱ مایل در ساعت برای مدل S-Tronic 5.2 ثانیه و برای گیربکس ۶ سرعته دستی ۵٫۴ ثانیه است.

جدای از بدنه کوپه استاندارد، مدل کانورتیبل «رودستر» در مناطق خاصی عرضه شد. در بخش مکانیکی، این خودرو به صورت استاندارد به سیستم دمپرهای متغیر «Audi Magnetic Ride» مجهز شده است. هنگام انتخاب حالت اسپرت از روی سوئیچ روی کنسول، ارتفاع سواری ۱۰ میلی‌متر کاهش می‌یابد و امکان هندلینگ پویاتر را فراهم می‌کند. این همچنین سواری تهاجمی تری متناسب با نام TTS فراهم می کند.

Mitsubishi Lancer Evolution IX MR GSR ’06

(می توان از برند مرکزی یا نمایندگی خودروهای دست دوم خریداری کرد)

‘۹٫۵’، آخرین نسخه ۴G63 لنسر Evolution.

میتسوبیشی لنسر Evolution IX MR GSR به روز رسانی سال ۲۰۰۶ از ‘Lan Evo’ IX GSR است که در سال ۲۰۰۵ معرفی شد. در نگاه اول به نظر می رسد این خودرو تقریباً مشابه مدل قبلی است، اما اصلاحات متعددی در کل خودرو انجام شده است. . . برای مثال، در حالی که اعداد حداکثر قدرت و گشتاور موتور ۴G63 ثابت باقی می‌ماند، سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ MIVEC مجدداً تنظیم شده است، چرخ توربین با مشخصات استاندارد به آلیاژ تیتانیوم-آلومینیوم تغییر یافته و قطر ورودی کمپرسور کاهش یافته است. . . در کنار سایر پیشرفت‌های جزئی، این امر منجر به پاسخ دقیق‌تر موتور و شتاب سریع‌تر شد. سیستم تعلیق نیز ارتقا یافته است و از سیم‌پیچ‌های Eibach با نرخ فنر بالا همراه با دمپرهای Bilstein استفاده می‌کند و سیستم ۴WD Super AYC با کنترل الکترونیکی برای تمرکز بر توانایی پیچیدن مجدد برنامه‌ریزی شده است.

همچنین اصلاحاتی در آیرودینامیک با تغییر شکل سپر جلو برای کاهش نیروی بالابری صورت گرفته است. “MR” نام مدل مخفف “Mitsubishi Racing” است. در طول تاریخ این شرکت، این نام گذاری به مدل های ورزشی با بالاترین عملکرد داده شده است. برای Lancer Evolution، مدل‌های MR برای اولین بار در خط تولید VIII ظاهر شدند و این IX را به دومین مدل MR در تاریخ خودرو تبدیل کرد.

رنو R4 GTL ’85

(می توان از برند مرکزی یا نمایندگی خودروهای دست دوم خریداری کرد)

اولین هاچ بک جهان از طریق طراحی سودمند به موفقیت بزرگی دست یافت.

رنو ۴ (که اغلب از نام فرانسوی آن به نام “کواتره” نامیده می شود) یک خودروی جمع و جور است که در سال ۱۹۶۱ برای جایگزینی پرفروش ترین رنو ۴CV معرفی شد. اگرچه مدل قبلی خود دارای طرح «RR» بود که هم موتور و هم چرخ‌های محرک را در قسمت عقب خودرو قرار می‌داد، رنو ۴ دارای پیکربندی دیفرانسیل جلو (FF) موتور جلو بود. این خودرو موفقیت بزرگی خواهد داشت و برای سال‌های آینده به عنوان خودروی مردم خدمت می‌کند. قابل توجه ترین عنصر طراحی خودرو بسته بندی آن است که اساس هاچ بک مدرن را تشکیل می دهد. پیکربندی FF به فضای داخلی جادارتر اجازه می‌دهد و ۴ همچنین دارای فضای چمدان بزرگ و قابل استفاده در پشت صندلی‌های عقب است.

مکانیک خودرو نیز منحصر به فرد است. به عنوان مثال، اگرچه دارای سیستم تعلیق میله پیچشی است که از نیروی الاستیک چرخاندن یک میله فلزی به جای فنر استفاده می کند، اما از ۲ میله پیچشی مختلف به صورت موازی برای هر یک از چرخ های عقب استفاده می کند که کمی آنها را جابجا می کند و منجر به یک چرخش متفاوت می شود. فاصله بین دو محور در سمت چپ و راست ماشین. علاوه بر این، از آنجایی که گیربکس در جلوی خودرو قرار گرفته است، جلوتر از موتور، تعویض دنده توسط یک میله بلند انجام می شود که به بالای موتور می رسد و به داخل کابین بیرون می زند. راننده با فشار دادن و کشیدن میله به داخل و خارج داشبورد دنده را عوض می کند.

قهوه / منوهای اضافی

منوی زیر اضافه شد:

  • منوی اضافی شماره ۳۶: لامبورگینی (کلکسیونر سطح ۴۳ و بالاتر)

مدارهای جهانی (رویداد)

رویدادهای جدید زیر به مدارهای جهانی اضافه شده است:

  • یکشنبه جام کلاسیک – پیست تسوکوبا
  • جام باشگاه‌های ژاپن ۵۵۰ – راه‌روی WeatherTech Laguna Seca
  • جام باشگاه های اروپا ۶۰۰ – پیست تسوکوبا

Scapes

Pyrenees به عنوان یک مدیریت برجسته در Scapes اضافه شده است

*اتصال به اینترنت و بازی Gran Turismo 7 برای آپدیت مورد نیاز است.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/02/29/gran-turismo-7s-1-43-update-features-three-new-events-new-cars-and-cafe-menu/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *