به‌روزرسانی Google Photos می‌تواند آن را به یک برنامه یادآور قدرتمند جدید تبدیل کند

به‌روزرسانی Google Photos می‌تواند آن را به یک برنامه یادآور قدرتمند جدید تبدیل کند

Google Photos همچنان هوشمندتر می شود و به زودی می تواند این قابلیت را به دست آورد که به شما امکان می دهد یادآوری هایی را برای کارها و رویدادهای خاص تنظیم کنید، همه از داخل برنامه مدیریت عکس.

در حال حاضر تعداد بی‌شماری از گزینه‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Photos وجود دارد، از توانایی استخراج متن از یک تصویر، ترجمه زبان‌ها و استفاده از لنز گوگل قابلیت انتخاب اطلاعات بیشتر در عکس‌ها و جستجوی موارد برجسته در گوگل. اما این تابع یادآوری آینده، توسط SpAndroidبه ساختن برنامه Photos به چیزی بیش از مکانی برای ذخیره، ویرایش و استفاده از عکس‌ها ادامه می‌دهد.

دقیقاً مانند «تراشه‌های «کپی متن»، «جستجو» و «گوش دادن» (با نام مستعار) که برای ارائه گزینه‌های مختلف به شما ظاهر می‌شوند، به‌روزرسانی Google Photos دریافتی می‌تواند به زودی گزینه «تنظیم یادآوری» را ارائه کند.

ضربه زدن روی این به طور موثر به شما امکان می دهد یک ورودی تقویم برای برنامه Google Calendar مربوطه ایجاد کنید. بنابراین فرض کنید از یک تابلوی رستورانی که در روزهای خاصی غذاهای ویژه ارائه می‌دهد عکس گرفته‌اید، می‌توانید از ویژگی جدید برای تنظیم یک یادآوری تقویم برای بررسی رستوران در یک روز خاص استفاده کنید.

این ویژگی جدید به عنوان فردی که از تلفن خود عکس می گیرد تا به عنوان یادآور و نقطه مرجع باشد، بسیار مفید به نظر می رسد. مطمئناً، پرش به یک برنامه تقویم و تنظیم یادآوری خود کار سختی نیست، اما این که بتوانم کارها را با ضربه های کمتر یا تند کشیدن از طریق منوهای برنامه انجام دهم، مطمئناً برای من جذاب است. و همچنین به این معنی است که اطلاعاتی که به دنبال آن هستید دقیقاً در مقابل شما قرار دارد، نه اینکه شما را مجبور کند بین برنامه ها پرش کنید.

متأسفانه، به نظر نمی‌رسد که این ویژگی یادآوری هنوز به طور گسترده منتشر نشده است، زیرا در Google Photos در من ظاهر نمی‌شود. آیفون ۱۳ پرو یا گوگل پیکسل ۷ پرو. با این حال، انتشار چنین به‌روزرسانی‌هایی در سراسر جهان ممکن است زمان ببرد. من از Google Photos نسخه ۶٫۶۰ استفاده می کنم، بنابراین ممکن است لازم باشد تا نسخه ۶٫۶۱ صبر کنم زیرا SpAndroid از آن برای آزمایش ویژگی یادآوری استفاده کرده است.

نرم افزار همیشه هوشمندتر

با توجه به اینکه گوگل ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و همچنین گوشی‌های پیکسل را در نرم‌افزار خود قرار می‌دهد پیکسل ۸ پرو در بالای شمع، تعجبی ندارد که می بینیم عکس ها را با ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی تقویت می کند.

ممکن است ترسناک به نظر برسد که Google بتواند همه نوع اطلاعات را از عکس‌های گوشی هوشمند شما استخراج کند، اما این ابزارها می‌توانند در مواقعی بسیار مفید باشند و به شما امکان می‌دهند با رفت و برگشت کمتر بین برنامه‌ها کارهای بیشتری انجام دهید.

من واقعاً مشتاقم که ببینم گوگل در پذیرش قابلیت همکاری بین اکوسیستم برنامه‌هایش بیشتر عمل می‌کند. من می خواهم نقشه های گوگل برای اینکه Google Photos را به خط زمانی خود بکشم تا بتوانم هنگام تلاش برای یادآوری اینکه کجا و چه زمانی رفتم، مراحلم را دوباره دنبال کنم. می‌توانید به‌صورت دستی عکس‌ها را به نقشه‌ها اضافه کنید و مکان‌های نقشه می‌توانند به‌طور خودکار به عکس‌ها اضافه شوند، اما به نظر نمی‌رسد هماهنگی کاملی بین برنامه‌ها وجود دارد.

با این وجود، دیدن اینکه چگونه Google Photos به تکامل خود ادامه می‌دهد، بسیار خوب است. فقط امیدوارم در کنار دستی بودن و قرار نگرفتن در قلمرو خزنده باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/software/google-photos-update-could-make-it-a-powerful-new-reminders-app

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *