به روز رسانی جدید PS5 سونی شامل بهبود صدا DualSense و اشتراک صفحه نمایش است

همچنین می‌توانید روشنایی نشانگر قدرت PS5 را با این آخرین به‌روزرسانی تنظیم کنید.

سونی است نورد کردن به‌روزرسانی جدید PS5 که بلندگوها و میکروفون‌های کنترل‌کننده‌های DualSense را بهبود می‌بخشد، نشانگرها و واکنش‌های ایموجی را به ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه اضافه می‌کند و شامل قابلیت تنظیم روشنایی نشانگر قدرت PS5 شما می‌شود. آپدیت ابتدا ساخته شد ماه گذشته در اختیار آزمایش کنندگان قرار گرفت و امروز در سطح جهانی برای همه دارندگان PS5 عرضه می شود.

سونی به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، سفت‌افزار کنترلرهای بی‌سیم DualSense و DualSense Edge را به‌روزرسانی می‌کند تا صدای خروجی صداهای درون بازی و چت صوتی را بهبود بخشد. میکروفون‌های هر دو کنترلر نیز به لطف یک مدل یادگیری ماشینی جدید بهبود یافته‌اند که صدای پس‌زمینه را مانند فشار دادن دکمه‌ها حذف می‌کند.

واکنش‌ها و نشانگرهای ایموجی جدید.
واکنش‌ها و نشانگرهای ایموجی جدید.
تصویر: سونی

عملکرد اشتراک‌گذاری صفحه در PS5 همچنین نشانگرها و واکنش‌های شکلک‌ها را دریافت می‌کند و به دوستان این امکان را می‌دهد تا یک خط آموزشی روی صفحه اشتراک‌گذاری شده برای برجسته کردن مناطق یا اشیاء بکشند. بینندگان همچنین می‌توانند واکنش‌های ایموجی را برای میزبان اشتراک‌گذاری صفحه بفرستند، که اگر می‌خواهید تکمیل یک رئیس را جشن بگیرید، عالی است. اگر این نشانگرها و شکلک‌ها کمی حواس‌تان را پرت کنند، می‌توانید غیرفعال کنید. به‌روزرسانی اپلیکیشن موبایل پلی‌استیشن نیز در اواخر این ماه ارائه می‌شود تا به کاربران iOS و Android اجازه دهد از این تعاملات جدید Share Screen استفاده کنند.

سونی همچنین به دارندگان PS5 اجازه می دهد تا روشنایی نشانگر قدرت PS5 را به عنوان بخشی از این به روز رسانی تنظیم کنند. می توانید از بین سه گزینه جدید انتخاب کنید: کم نور، متوسط ​​و روشن (پیش فرض). با این حال، نمی‌توانید نشانگر قدرت را به طور کامل غیرفعال کنید.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/13/24099336/sony-ps5-update-dual-sense-controller-speaker-microphone-screen-sharing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *