به روز رسانی Monster Hunter Rise Enigma DRM را اضافه می کند و سازگاری Steam Deck را از بین می برد

به روز رسانی Monster Hunter Rise Enigma DRM را اضافه می کند و سازگاری Steam Deck را از بین می برد

Capcom “در حال حاضر در حال بررسی است”.


به روز رسانی Monster Hunter Rise Enigma DRM را اضافه می کند و سازگاری Steam Deck را از بین می برد

اعتبار تصویر: Capcom

اخبار

توسط لیو نگان

مشارکت کننده

منتشر شده در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴

به‌روزرسانی جدید Monster Hunter Rise در Steam که Enigma DRM را اضافه می‌کند باعث شده است که بازی دیگر روی Steam Deck اجرا نشود.

پچ ۱۶٫۰٫۲٫۰ اوایل امروز منتشر شد و بازیکنان در Steam Deck بلافاصله گزارش دادند که بازی انجام خواهد شد. دیگر راه اندازی نمی شود بعد از آپدیت بازی

در یادداشت‌های وصله، کپکام گفت که محتوای همکاری را حذف کرده و برخی تغییرات را در «داده‌های سیستم» ایجاد کرده است. بازیکنان پس از بررسی فایل‌های Monster Hunter Rise، متوجه شدند که Capcom در اختیار دارد Denuvo حذف شد و Enigma Protector DRM اضافه شد.

برای دیدن این محتوا، لطفاً کوکی‌های هدفمند را فعال کنید.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

Capcom مشکل معرفی شده با پچ جدید را تایید کرده است. بر بخار، گفت که می‌دانست بازی در Steam Deck پس از به‌روزرسانی اجرا نمی‌شود و در حال حاضر در حال بررسی این مشکل است. هنوز تایید نشده است که انیگما باعث این مشکل شده است یا خیر.

Eurogamer برای اظهار نظر با Capcom تماس گرفته است.

Monster Hunter Rise جدیدترین بازی از سری بازی هایی است که کپکام Enigma را به آن اضافه کرده است. چند هفته پیش، کپکام Denuvo را حذف کرد و Enigma را به آن اضافه کرد Resident Evil Revelations. این به روز رسانی باعث عملکرد ناپایدار و خرابی مدها شد که باعث شد کپکام آن را به عقب بازگرداند.

این اتفاق در مورد Monster Hunter Rise رخ نداده است – Capcom به روز رسانی را برگردانده است. در زمان نگارش مقاله، Monster Hunter Rise همچنان به عنوان عنوان Steam Deck Verified در فروشگاه ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد «کاملاً کاربردی» در Steam Deck است. کاربران Steam اکنون هستند بررسی بمباران این بازی به دلیل تأثیر به روز رسانی بر روی سازگاری Steam Deck است.


منبع: https://www.eurogamer.net/monster-hunter-rise-update-adds-enigma-drm-breaks-steam-deck-compatibility?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *