"به سادگی بهترین SSD OEM ساخته شده است": SSD جدید Micron به لطف کنترلر جدید و NAND جدید بررسی های درخشانی دریافت می کند – انتظار داشته باشید که به یک رایانه شخصی در نزدیکی شما بیاید.

"به سادگی بهترین SSD OEM ساخته شده است": SSD جدید Micron به لطف کنترلر جدید و NAND جدید بررسی های درخشانی دریافت می کند – انتظار داشته باشید که به یک رایانه شخصی در نزدیکی شما بیاید.

SSD 3500 1 ترابایتی Micron ممکن است یکی از این موارد باشد بهترین SSD ها تا به حال ساخته شده – اگر نه بهترین – با کسب امتیاز ۱۰۰٪ توییک تاون و برنده جایزه منتخب سردبیر آن شد.

این SSD NAND 232 لایه ای که در دسامبر ۲۰۲۳ راه اندازی شد، دارای فرم فاکتور M.2 2280 است، در انواع ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت عرضه می شود و دارای یک کنترلر عالی Phison E25 است که در SSD Crucial T500 نیز یافت می شود.

کنترلر تعبیه شده در M3500 همچنین دارای اتصال چهار کاناله PICE Gen4 است که با توجه به عملکرد فوق‌العاده آن در هنگام قرار گرفتن در برابر جایگزین‌های هشت کاناله، قابل توجه است.

“شاهکار مطلق مهندسی”

به عنوان مرجع، بازوی خرده فروشی Micron بسیار مهم است، در حالی که Micron SSD ها را برای سازندگان تجهیزات اصلی (OEMs) می سازد. Crucial T500 و Micron 3500 اندکی با هم تفاوت دارند زیرا دومی به طور خاص پیکربندی شده است تا با واحدهای سخت افزاری خاصی فروخته شود، مانند مواردی که در خلاصه ما پیدا می کنید. بهترین رایانه های شخصی یا بهترین ایستگاه های کاری.

به گفته سازنده، SSD Micron 3500 خواندن و نوشتن متوالی را به ترتیب تا ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و ۶۹۰۰ مگابایت بر ثانیه ارائه می‌کند و آزمایش با استفاده از CystalDiskMark این ارقام را تأیید می‌کند.

عملکرد فوق‌العاده‌ای در بسیاری از معیارها – از محاسبات گرفته تا بازی – دارد و مهمتر از همه، این SSD OEM در مقایسه با نسخه خرده‌فروشی آن – Crucial T500، عملکرد قابل توجهی ندارد. در واقع، با وجود محدود بودن کمی برای برآوردن الزامات OEM، تقریباً در همه معیارها برابر است.

در واقع آنقدر قدرتمند است که تقریباً هر SSD هشت کانالی PCIe Gen4 را شکست می‌دهد، تنها Samsung 990 Pro می‌تواند آن را شکست دهد، اگر پیکربندی شده باشد تا در حالت تمام قدرت کار کند.

در نهایت، TweakTown این واحد را به‌عنوان «شاهکار مهندسی مطلق» اعلام می‌کند و اضافه می‌کند: «قابلیت شکست ۹۹٫۹۹ درصد از SSD‌های ۸ کاناله کنترل‌شده PCIe Gen4 با نیمی از کانال‌ها، به‌راحتی چشمگیرترین شاهکاری است که تاکنون از هر SSD شاهد بوده‌ایم. هروقت.”

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/simply-the-best-oem-ssd-ever-made-microns-new-ssd-gets-glowing-reviews-thanks-to-new-controller-and-new-nand-expect-it-to-come-to-a-workstation-pc-near-you

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *