به سگ خود بیاموزید که این پیانو را “نواختن”

نگاه کنید، همه ما می‌توانیم دور هم بنشینیم و بحث کنیم که آیا ارزش آموزش دادن پیانو به سگ را دارد یا این که حتی آن‌ها قادر به انجام آن هستند. اما از آنجایی که اینجاست، خیلی دیر است CES 2024 در لاس وگاس، یک استارت آپ مستقر در هنگ کنگ در واقع دستگاهی را برای انجام این کار توسعه داده است. چرخ دنده باغ وحش در این نمایش در حال نمایش TheButter بود، یک ساز چهار کلیدی با پدهای روشنایی که توله سگ شما می تواند «بنوازد».

اساساً، پوچ باید دنباله‌ای از نورها را دنبال کند، که هر کدام چند نت دیگر از هر آهنگی را که شما آن را مجهز کرده‌اید به راه می‌اندازد. پس از انجام کار، باید تلاش آنها را با یک رفتار یا شکل دیگری از تشویق پاداش دهید، درست مانند کاری که دکتر پاولوف انجام می داد. امید این است که در نهایت دوست عزیز شما در جلسه جم بعدی شما مهارت همراهی شما را بدست آورد.

Zoo Gears یک ضربه سر و صدا بود کیک استارتر در سال ۲۰۲۳، بیش از چهار برابر هدف اولیه خود در هنگام حمایت از TheButter بود. در حال حاضر برای خرید در ایالات متحده با قیمت ۹۹ دلار در دسترس است، و برای آن، برنامه همراه را نیز دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند روال آموزش سگ خود را تنظیم کنید. می دانید، بنابراین وقتی آنها بر چیزی نسبتاً ساده مسلط شدند، می توانند به سراغ آهنگ های سخت تری مانند The Beatles بروند. بگذار باشد.

مهمتر از همه، این شرکت در حال کار بر روی قسمت دوم محصول، TheBiscuit، با قیمت ۲۹۹ دلار است که یک دستگاه پخش خودکار غذا را به مجموعه اضافه می کند. اگر سگ شما با موفقیت یاد بگیرد که چگونه برخی از بهترین آهنگ های بیتلز را به دست بیاورد، می تواند خودش را تغذیه کند. پس از آن، تنها یک پرش، پرش و پرش برای تبدیل شدن به نام بزرگ بعدی در هر ژانر موسیقی که بهترین دوست شما برای تخصص در آن انتخاب می کند، است.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/teach-your-dog-to-play-this-piano-140028808.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/teach-your-dog-to-play-this-piano-140028808.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *